Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Λεμε οχι γιατι το Αριαδνη εχει 200 κρεβατια λιγοτερα απο το Κισσαμος που θα (ξανα)παει στα Χανια.

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 4/25/2025 at 1:53 AM, olympic champion anek said:

Ελυρος-Αριάδνη Χανιά. 

Κίσσαμος-Αστερίων Ηράκλειο. 

Λευκά Όρη-Δωδεκάνησα. 

Τι λέτε;

Κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα είναι στο σχήμα πέραν μιας αλλαγής , Αριάδνη Ηράκλειο , Κισσαμος Χανιά 

Posted (edited)

Έχουν ναυλώσει 2 πλοία Af Claudia & Akka + ότι θα έχουν αλλά 5 πλοία μαζί με αυτά στις γραμμές τις Αδριατικής, οπότε σύνολο 7 πλοία

Edited by polmyt
quote
Posted

Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο;

Posted (edited)

Μετα τα προσφατα γεγονότα αν υπήρχει μια πιθανότητα, τώρα δεν υπάρχει καμία!

Η Attica έριξε όλη την ευθύνη στην Adria για το θάνατο της εργαζόμενης λέγοντας ότι αυτή δε φέρει καμία ευθύνη αλλά η ιδιοκτήτρια εταιρεία είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση του προσωπικού...

Οπότε δύσκολα θα δούμε ανανέωση.

Edited by kefalonia94
Posted
26 minutes ago, HS_4 said:

Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο;

Αν αυτό που "εκναυλώνεις" φέρνει περισσότερα χρήματα από αυτά δίνεις για την ναύλωση έχει λογική.

Αν αυτό που έχεις δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου, τότε ναυλωνεις κάποιο που μπορεί.

Αν και δεν είναι η κατάλληλη εταιρεία, εν προκειμένω αυτό είναι ο εφοπλισμός.

Γι αυτό διαχωρίζεται κι από την πλοιοκτησία.

16 minutes ago, kefalonia94 said:

Μετα τα προσφατα γεγονότα αν υπήρχει μια πιθανότητα, τώρα δεν υπάρχει καμία!

Η Attica έριξε όλη την ευθύνη στην Adria για το θάνατο της εργαζόμενης λέγοντας ότι αυτή δε φέρει καμία ευθύνη αλλά η ιδιοκτήτρια εταιρεία είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση του προσωπικού...

Οπότε δύσκολα θα δούμε ανανέωση.

Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια μονομερής οψιόν ανανέωσης;

Δε θεωρώ πως το γεγονός ότι επέρριψε ευθύνες στην Adria μπορεί να σπάσει τυχούσα οψιόν στο ναυλοσυμφωνο.

Posted
18 hours ago, Villandry said:

Αν αυτό που "εκναυλώνεις" φέρνει περισσότερα χρήματα από αυτά δίνεις για την ναύλωση έχει λογική.

Αν αυτό που έχεις δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου, τότε ναυλωνεις κάποιο που μπορεί.

Αν και δεν είναι η κατάλληλη εταιρεία, εν προκειμένω αυτό είναι ο εφοπλισμός.

Γι αυτό διαχωρίζεται κι από την πλοιοκτησία.

Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια μονομερής οψιόν ανανέωσης;

Δε θεωρώ πως το γεγονός ότι επέρριψε ευθύνες στην Adria μπορεί να σπάσει τυχούσα οψιόν στο ναυλοσυμφωνο.

Αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο...

Posted
19 hours ago, HS_4 said:

Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο;

Αν αυτό που ναυλώνεις έχει καλύτερο τελικό αποτέλεσμα (συμπεριλαμβανομένου και του κόστους αργίας του δικού σου) γιατί δεν έχει λογική? Πολύ δε περισσότερο αν το δικό σου μπορεί (αντί για κόστος) να σου αποφέρει κέρδος. Το ζητούμενο είναι να κερδίσεις περισσότερο (ή ακόμη και να χάσεις λιγότερο αν είσαι υποχρεωμένος να διατηρήσεις την γραμμή)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...