Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Για μετά τη λήξη της ναύλωσης του Speedrunner III θα πόνταρα, να συνεχίσει το Π-Κ-Ι σε ετήσια βάση, είναι ιδανικό.

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καλες οι αγορές αν γινει και αυτη του Αικατερινη Π αλλα μηπως παμε λιγο πισω μετα το Fior; Εκτος και αν γινουν γενναίες μετασκευες και στα δυο. Δε λεω οτι τα πλοια ειναι ασχημα αλλα οταν θέλεις να φερεις το κατι νεο πρεπει να χωσεις χρήμα

Posted (edited)

Για μετά τη λήξη της ναύλωσης του Speedrunner III θα πόνταρα, να συνεχίσει το Π-Κ-Ι σε ετήσια βάση, είναι ιδανικό.

Πολυ πιθανον...και πραγματι ιδανικο...χαμηλη καταναλωση,κ.α. ....

Edited by valencay
Posted

Σε περίπτωση που το Αικατερίνη Π. περάσει στην Levante Ferries, μήπως ανοίγει ο δρόμος για μια κοινοπραξία μεταξύ Golden Star Ferries και Fast Ferries, απ' τη στιγμή που θα έχει καθεμιά από δύο πλοία; Μήπως γι' αυτό η Blue Star Ferries θέλει να προλάβει κάτι και προτίθεται να δρομολογήσει το Blue Star Paros από 1 Νοεμβρίου προς Άνδρο, Τήνο, Μύκονο & Νάξο, σύμφωνα με το γνωστό ναυτιλιακό περιοδικό;

Posted

Με τα σημερινα δεδομενα,δεν υπαρχει περιπτωση  ουτε κοινοπραξίας,ουτε συνεργασίας. Οσον αφορα την Blue ,πολλοι λενε "ας ερθει να κατσει χειμωνα ,να δει την γλυκα", και μαλλον δεν εχουν αδικο.Αλλα κατι τετοιο ,εχει ελάχιστες πιθανότητες να γινει

Posted (edited)

Ο ιταλος που ειναι γνωστος για τις θεσεις του περι αποσυρσης των παλεων πλοιων κινειται για ναυλωση πλοιου με ετος κατασκευης πριν το 1975!!!ρε πως τα φερνει η ρημαδα η ζωη!

Edited by moutsos
Posted

Δεν ειναι κατι σιγουρο ακομα και για αυτο το εγραψα εδω. Για olbia παντως ακουσα

Posted (edited)

Άρα δεν αναφέρεσαι στο Cruise Smeralda που είναι περισσότερο από 20 χρόνια μικρότερο από πλοίο του '75. Δεν ξέρω αν είναι ανακοινώσιμο, όταν θα είναι θα το αναφέρω, αν και θα σκάσει όπου να 'ναι.

Edited by .voyager
Posted

Προφανως αν επαληθευτει η πληροφορια μιλαμε για επεκταση της συνεργιασιας μεταξυ Grimaldi και Red Star Ferries.Θα εχει ενδιαφερον η υποθεση διοτι αν ολα πανε καλα εχουμε καλες πιθανοτητες να ξαναδουμε τον Δαιδαλο στο Ιονιο :eek: (σε εποχιακη γραμμη Μπριντιζι-νησια προφανως και οχι σε γραμμη απο Πατρα η' Ιτσα).

Posted

Προφανως αν επαληθευτει η πληροφορια μιλαμε για επεκταση της συνεργιασιας μεταξυ Grimaldi και Red Star Ferries.Θα εχει ενδιαφερον η υποθεση διοτι αν ολα πανε καλα εχουμε καλες πιθανοτητες να ξαναδουμε τον Δαιδαλο στο Ιονιο :eek: (σε εποχιακη γραμμη Μπριντιζι-νησια προφανως και οχι σε γραμμη απο Πατρα η' Ιτσα).

Δηλαδή θα ταξιδεύει για το Γκριμάλντι στη Σαρδηνία και κατακαλόκαιρο θα έρχεται στα μέρη μας για τη Red Star;

Λίγο παράξενο δεν ακούγεται; Υποτίθεται, πως χρειάζεται το πλοίο για να διπλώσει το Cruise Olbia ή κάνω λάθος, Μιλτιάδη;

Posted

Παντως αν οντως παει το esmeralda στη γραμμη olbia livorno τοτε πιο καραβι θα παει στη θεση του στη Μαροκο;

Posted (edited)

;)

Λαθος κανεις. :P Στη Σαρδηνια ειπαμε οτι θα παει το Ικαρος.

Ναι, αλλά μιλάς για εποχιακή γραμμή και όχι για τη γραμμή κορμού. Οπότε τίθεται το ερώτημα, τι θα κάνει το πλοίο τον υπόλοιπο χρόνο; Δρομολόγια προς την Αλβανία; ;)

Edited by Ariadne
Posted

καλησπέρα, αν και ειναι νωρίς απλα επειδη μετα τον Σαρωνικό προβλέπονται και για την δική μας γραμμή εξελίξεις απο Σεπτέμβρη, γνωρίζετε τις προθέσεις της Hellenic για την γραμμη των Σποράδων? θα ακολουθησει την ιδια πολιτικη με τον Αργοσαρωνικό ? με δεδομένο οτι πουλήθηκε και το Απολλων Ελλας. Η Ανες, η Σκυριανή εταιρεία ή καποιος αλλος παίκτης πιστεύετε θα δειξει ενδιαφέρον για την γραμμή?

 

και αν η hellenic αποδρομολογησει πλοια απο Βολο και Αγιο , υπαρχει ενδεχόμενο να ανοίξει καποια αλλη γραμμή κορμού πχ απο Θεσσαλονικη η κατι αλλο?

 

εχουμε καποιο στιγμα προς τα πουμε παμε?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...