Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ψωμι τυρι δεν εχουμε, ραπανακια για την ορεξη. τι αλλη σαβουρα θα σκεφτουν;

μου αρεσει που ολοι ανοιγονται σε πολλα μετωπα. o Τhomas Hobbes στο Leviathan (περιγραφοντας το οραμα του για το πως μπορει να οργανωθει μια ανθρωπινη κοινωνια), υποστηριζει (πολυ χοντρικα τα λεω), οτι στις αρχεγονες κοινωνιες χωρις ισχυρη κρατικη οργανωση, υπαρχει ενας γενικευμενος πολεμος ολων εναντιον ολων, λογω του οτι ο καθενας θεωρει οτι εχει δικαιωμα στο καθετι, με αποτελεσμα να εκδηλωνονται τα επιθετικα ενστικτα του ανθρωπου. η κατασταση ομαλοποιειται και η ταξη αποκαθισταται με την εγκαθιδρυση ισχυρης κρατικης οργανωσης με μοναρχικη εξουσια.

πιστευω οτι δε θα αργησει η ωρα που, με την πιεση των τραπεζων, το βαρος της οικονομικης κρισης και της υφεσης και την ανοχη του κρατους, θα επελθει ενα ολιγοπωλιακο καθεστως στο αιγαιο και την αδριατικη

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως η δρομολόγηση του Blue horizon στα Χανιά έχει να κάνει με την δρομολόγηση του Ελυρου στο Ηράκλειο. Η μόνη κίνηση πιστεύω που θα κάνει η ΑΝΕΚ είναι να επαναφέρει τον Ελύρο στα Χανιά.Ετσι η Superfast-Blue star θα πετύχει αυτό που ήθελε να φύγει ο Έλυρος από το Ηράκλειο.Ένα άλλο σενάριο είναι να πάει μετά από μερικά δρομολόγια ο Ορίζοντας Δωδεκάνησα και να μπει το Blue star 1 στα Χανια και στα πλευρά του με το joint service with superfast!!!:)Στο ακραίο αυτό σενάριο θα κετέβει το Olympic champion tο οποίο μαζί με τον Ελύρο θα 'εκδιώξουν' το Blue star 1.

Oσον αφορά τη γραμμή του Ηρακλείου καλή κίνηση ενόψει καλοκαιριού θα ήταν η Superfast-Blue star να κατεβάσει το Βlue star 1 και μαζί με το Superfast 12 να προσεγγίζουν εναλλάξ και στη Σαντορίνη.Βέβαια στα Δωδεκάνησα να πήγαινε η Οριζονάρα απευθείας Κω Ρόδο αφού δεν θα χρειάζεται να προσεγγίζει την Θήρα.

Το ξέρω έγινα πολύ κουτσομπόλης:(αλλά οι όλες εξελίξεις στην ακτοπλοία έχουν πολύ ενδιαφέρον και με χαροποιούν ιδιαιτέρως

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

φιλε νομικε συμφωνω με την προσεγγιση στην σαντορινη η οποια κατα την γνωμη μου επρεπε να ειχε γινει ηδη με το σφ12!

Link to comment
Share on other sites

Έχει το SFXII στο Ηράκλειο

Φέρνει το SFXI στα Χανιά

Δίνει το SFVI στην Britanny Ferries

Άρα αφήνει την Ανκώνα με ΜΙΝΟΑΝ και ΑΝΕΚ

Οπότε προσπαθεί να διώξει την ΑΝΕΚ είτε από το Ηράκλειο (κάτι γίνεται) είτε από τα Χανιά (αδύνατο;!) αφού με την ΜΙΝΟΑΝ τα έχει "βρει" ...

Link to comment
Share on other sites

Έχει το SFXII στο Ηράκλειο

Φέρνει το SFXI στα Χανιά

Δίνει το SFVI στην Britanny Ferries

Άρα αφήνει την Ανκώνα με ΜΙΝΟΑΝ και ΑΝΕΚ

Οπότε προσπαθεί να διώξει την ΑΝΕΚ είτε από το Ηράκλειο (κάτι γίνεται) είτε από τα Χανιά (αδύνατο;!) αφού με την ΜΙΝΟΑΝ τα έχει "βρει" ...

Γιά τα sfxi χανιά - sfxii ηράκλειο μπορεί να γίνει όντως έτσι, είναι εφικτό και μακάρι να γίνει αυτό , και γιά το sfvi μπορεί να συμβεί αυτό πού λέτε ,τώρα όσον αφορά τήν ΜΙΝΟΑΝ τί ενοείται ότι φεύγοντας η ''sf'' από ανκώνα θα φύγει και η ΜΙΝΟΑΝ από το ηράκλειο? Τώρα όσον αφορά τήν ΑΝΕΚ εάν φύγει η ΜΙΝΟΑΝ όπως παραπάνω μάλλον ενοείται, κομάτι δύσκολο να φύγει ταυτόχρονα και η ΑΝΕΚ πού θα είναι η μοναδική ''κρητική'' εταιρεία πού θα παραμείνει στή γραμμή με προοπτική άν εκμεταλευτεί σωστά το κενό τής ΜΙΝΟΑΝ, εκείνη να αποροφήσει το κοινό τής απελθούσης τέως ''κρητικής'' εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

@sunbird

Όχι δεν κατάλαβες καλά! Εφόσον με την ΜΙΝΟΑΝ έχει γίνει κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι (βλέπε ημερίσια δρομολόγια) τότε η κόντρα επικεντρώνεται στην ΑΝΕΚ! Φεύγει από την Ανκώνα η ΑΤΤΙΚΑ και προσπαθεί να διώξει είτε από Ηράκλειο την ΑΝΕΚ είτε από Χανιά!

Κοινώς σου αφήνω την Ανκώνα και σε διώχνω από το Ηράκλειο πχ μιας και από τα Χανιά δύσκολα την διώχνεις

Και έτσι μένει ΜΙΝΟΑΝ ΑΝΕΚ στην Ανκώνα, η ΑΝΕΚ μόνη της στα Χανιά, και η ΑΤΤΙΚΑ με την ΜΙΝΟΑΝ στο Ηράκλειο!

Edited by mavrios
Link to comment
Share on other sites

φιλε νομικε συμφωνω με την προσεγγιση στην σαντορινη η οποια κατα την γνωμη μου επρεπε να ειχε γινει ηδη με το σφ12!

Συμφωνώ και εγώ για προσέγγιση στή σαντορίνη τού ''sfxii'' όμως με το υπάρχων ωράριο ,από πειραιά 15:00' εντάξει ,όμως ερχόμενο από ηράκλειο άφιξη σαντορίνη περίπου 01:30' - 02:00' δύσκολα θα ανταποκρινόταν στίς απαιτήσεις τής εταιρείας αλλά και τού κοινού .Ισως με ένα διαφορετικό ωράριο είναι εφικτό και μπορώ να πώ ,και πολύ αποδοτικό πρός τήν εταιρεία και το επιβατικό κοινό. Πάντως θα μεγάλωνε το ταξίδι γιά ηράκλειο η' πειραιά αντίστοιχα κατά μία ώρα περίπου.Μακάρι να γίνει !!

Link to comment
Share on other sites

@sunbird

Όχι δεν κατάλαβες καλά! Εφόσον με την ΜΙΝΟΑΝ έχει γίνει κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι (βλέπε ημερίσια δρομολόγια) τότε η κόντρα επικεντρώνεται στην ΑΝΕΚ! Φεύγει από την Ανκώνα η ΑΤΤΙΚΑ και προσπαθεί να διώξει είτε από Ηράκλειο την ΑΝΕΚ είτε από Χανιά!

Κοινώς σου αφήνω την Ανκώνα και σε διώχνω από το Ηράκλειο πχ μιας και από τα Χανιά δύσκολα την διώχνεις

Και έτσι μένει ΜΙΝΟΑΝ ΑΝΕΚ στην Ανκώνα, η ΑΝΕΚ μόνη της στα Χανιά, και η ΑΤΤΙΚΑ με την ΜΙΝΟΑΝ στο Ηράκλειο!

Μα άν δέν κάνω λάθος το μεγαλύτερο ποσοστό τής κίνησης στό ηράκλειο κατέχει η ΜΙΝΟΑΝ ,και αν όντως συμβεί αυτό αποχώρηση τής "sf'' από ανκώνα ,γιατί να μήν συμβεί ,και αποχώρηση εν μέρει η' ολική και τής ΑΝΕΚ απο τήν ανκώνα ,και οχύρωση στα πάτρια εδάφη.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται υπερβολικό να αφήσουν την Ανκώνα και οι δυο μόνο και μόνο για να διώξουν την ΜΙΝΟΑΝ από το Ηράκλειο

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται υπερβολικό να αφήσουν την Ανκώνα και οι δυο μόνο και μόνο για να διώξουν την ΜΙΝΟΑΝ από το Ηράκλειο

Δέν τήν διώχνουν τήν ΜΙΝΟΑΝ και δέν νομίζω ότι μπορούν από το ηράκλειο ,όλα θα γίνουν μετά από κάποια συμφωνία πού θα προκείψει ,εφόσον όπως προκείπτει η γραμμές της ιταλίας δέν αποφέρουν εδώ και καιρό ποιά τα αναμενόμενα ,σίγουρα θα γίνουν ανακατατάξεις και αλλαγές ,και σίγουρα θα έχει μεγάλο ενδειαφέρον για όσους παρακολουθούν τα τεκτενόμενα στό χώρο το τι μελις γενέσθε στό άμεσο μέλλον.Και θα ήθελα να κλείσω με μία ευχή .Οι αλλγές πού θα προκείψουν να είναι σε όφελος τών επιβατών -φορτηγών-κ.λ.π-πελατών, και σε όφελος ελληνόκτητων εταιριών.

Link to comment
Share on other sites

οτι θα ερθουν ανακαταταξεις ειναι δεδομενο. σεναρια εχουν ακουστει πολλα, αλλα το πως θα διαμορφωθει η τελικη κατασταση, θα εξαρτηθει κυριως απο τα ανοιγματα του καθενος (τι χρωσταει και τι αντοχες εχει ακομη). σε τετοιες εποχες υφεσης και αναμενομενης τουριστικης μειωσης, το βασικο ειναι να εξασφαλισθει η βιωσιμοτητα των σχηματων που θα απομεινουν, αλλα και οτι η εξυπηρετηση των γραμμων (εσωτερικων και διεθνων) δεν θα επιστρεψει σε ωραρια και συνθηκες πλοιων που υπηρχαν προ εικοσαετιας

Link to comment
Share on other sites

Κ εγώ το ελπίζω αυτό proud_ionian και φοβάμαι μην ξαναζήσω όσα ζούσαμε πριν αρχίσουν οι ναυπηγήσεις... Κ αρχίσουμε πάλι να ταξιδεύουμε με 35+ετίας πλοία...

Link to comment
Share on other sites

Κ εγώ το ελπίζω αυτό proud_ionian και φοβάμαι μην ξαναζήσω όσα ζούσαμε πριν αρχίσουν οι ναυπηγήσεις... Κ αρχίσουμε πάλι να ταξιδεύουμε με 35+ετίας πλοία...

Ε όχι και να γυρίσουμε πάλι πίσω στα 38+ετίας πλοία ''θεός φυλάξει'' ,μόνο μπροστά κοιτάμε, και καλό θα ήταν να μήν πουληθεί άλλο ''sf'' εφόσον όπως δηλώνει η ίδια η εταιρεία δέν αντιμετοπίζει οικονομικό πρόβλημα ,και αν η γραμμή στήν ιταλία δέν πάει καλά, ας χαρούμε στήν ελλάδα αυτά τα υπέροχα πλοία ,και το επιβατικό κοινό ξέρει να ανταμείβει τίς καλές προσπάθειες ,όπως ομολογουμένως έχει διαπιστωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Χθες προσπαθησα να μπω στο μυαλο των διοικουντων της ATTICA GROUP να δω τι μπορει να κανουν μετα την αφιξη των νεοτευκτων.Κατεληξα λοιπον:

ΣΦΧΙΙ:Ηρακλειο

ΣΦΧΙ:Χανια

Σουπερφερι ΙΙ:Ρεθυμνο

BS Ithaki:Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο

BS Naxos:Συρο-τηνο-μυκονο

BS Paros:Παρο-ναξο-σαντορινη

BS new 1:παρο ναξο σαντορινη

BS new 2:χιο-μυτιληνη

Diagoras:Θεσ/νικη-Ηρακλειο

Blue Horizon,BS 1,BS 2:Δωδεκανησα

Ετσι εχουμε σχεδον ολο το Αιγαιο!!:D:D

Το παρον ειναι της φαντασιας μου και δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα..απλα κουτσομπολιο!!

Link to comment
Share on other sites

να κανω κι εγω μια υποθεση:

blue star 1/2 :12νησα

blue star new1 : παρο ναξο ιο σαντορινη (πρωϊνο)

blue star new2 :12νησα(στη θεση του διαγορα)

blue star παρος : παρο ναξο μικρες κυκλαδες

blue star ναξος : συρο τηνο μυκονο

blue star ιθακη : ανδρο τηνο μυκονο

διαγορας : θεσ/νικη - σποραδες -κυκλαδες-κρητη & θεσ/νικη-λημνο-λεσβο-χιο-σαμο-12νησα

superfast 12 : ηρακλειο

superfast 11 : χανια

superfast 1,2 :μπαρι

superferry 2,blue horizon,superfast 6: ?????????????΅(εκτος αν χτυπησει χιο λεσβο ?)

Link to comment
Share on other sites

καποτε θα πρεπει να κανουμε ενα best of της γωνιας του κουτσομπολη. δε αναφερομαι σε πληροφοριες που κατα καιρους μοιραζομαστε εδω, αλλα στους διαγωνισμους μαντειας που κανουμε για το line up των εταιρειων. (εδω ηδη 2 αποτυχημενα line-ups της attica για το 2009 & το 2010 :rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

Οι τοπικές εφημερίδες του Ηρακλείου σήμερα αναφέρουν ότι ΜΙΝΟΑΝ και ΑΤΤΙΚΑ είναι έτοιμες για συνεργασία...

Όχι ότι δεν το ξέραμε... :P

Edited by mavrios
Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα γράφετε και μπορεί κάπως έτσι να γίνουν.Ομως δέν καταλαβαίνω γιατί π.χ τό ''bs paros''δέν θα μπορούσε να εξυπηρετεί άνετα τήν γραμμή ικαρία-φούρνοι-σάμο ,αφού πληθυσμιακά αυτή τήν στιγμή εξυπηρετεί τόν ίδιο αριθμό μονίμων κατοίκων λ.χ πάρο-νάξο-σαντορίνη ,υπερβολή δέν είναι τρία πλοία στίς κυκλάδες ,κανένα γιά ικαρία-φούρνοι-σάμο?

Και πάλι δέν καταλαβαίνω γιατί το ''bs1 η' bs2'' δέν θα μπορούσε να εξυπηρετεί τή γραμμή χίου-μυτιλήνης ,αφού πληθυσμιακά αυτήν τή στιγμή εξυπηρετούν μικρότερο αριθμό μονίμων κατοίκων λ.χ

1η πάτμο-λέρο-κω-ρόδο 2η θήρα-κω-ρόδο ,διότι σάν πλοίο αναμφισβήτητα διαθέτει τα προσόντα για νυχτερινό δρομολόγιο, και πλεονέκτημα αναμφισβήτητο τήν ταχυτητά του πού είναι γνωστή ,υπερβολή δέν είναι τρία πλοία στα δωδεκάνησα ,κανένα στή χίο-μυτιλήνη ?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

το 2001 το bs1 εκανε δοκιμαστικο χιο-μυτιληνη με παρουσια του στριντζη.Ο ιδιος ανακοινωσε οτι λογω βυθισματος του λιμανιου της χιου το bs1 δεν μπορουσε να εξυπηρετησει την γραμμη και θα εβαζαν αλλο πλοιο οπως και εγινε και εβαλαν το nissos mukonos.

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικότερο από όλα είναι πως αν δεν αλλάξει κάτι ριζικά στις δύο αγορές που δραστηριοποιούνται οι Μινωικές γραμμές, δεν υπάρχει καμία ελπίδα ανάκαμψης.

Αυτό που λες Ορέστη...καθώς και τα εξαιρετικά αποτελέσματα και των υπολοίπων:rolleyes:...οδηγούν με βεβαιότητα σε αμοιβαίες συμφωνίες σε Κρήτη και Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...