Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
26 minutes ago, HS_4 said:

Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο;

Αν αυτό που "εκναυλώνεις" φέρνει περισσότερα χρήματα από αυτά δίνεις για την ναύλωση έχει λογική.

Αν αυτό που έχεις δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου, τότε ναυλωνεις κάποιο που μπορεί.

Αν και δεν είναι η κατάλληλη εταιρεία, εν προκειμένω αυτό είναι ο εφοπλισμός.

Γι αυτό διαχωρίζεται κι από την πλοιοκτησία.

16 minutes ago, kefalonia94 said:

Μετα τα προσφατα γεγονότα αν υπήρχει μια πιθανότητα, τώρα δεν υπάρχει καμία!

Η Attica έριξε όλη την ευθύνη στην Adria για το θάνατο της εργαζόμενης λέγοντας ότι αυτή δε φέρει καμία ευθύνη αλλά η ιδιοκτήτρια εταιρεία είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση του προσωπικού...

Οπότε δύσκολα θα δούμε ανανέωση.

Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια μονομερής οψιόν ανανέωσης;

Δε θεωρώ πως το γεγονός ότι επέρριψε ευθύνες στην Adria μπορεί να σπάσει τυχούσα οψιόν στο ναυλοσυμφωνο.

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
18 hours ago, Villandry said:

Αν αυτό που "εκναυλώνεις" φέρνει περισσότερα χρήματα από αυτά δίνεις για την ναύλωση έχει λογική.

Αν αυτό που έχεις δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου, τότε ναυλωνεις κάποιο που μπορεί.

Αν και δεν είναι η κατάλληλη εταιρεία, εν προκειμένω αυτό είναι ο εφοπλισμός.

Γι αυτό διαχωρίζεται κι από την πλοιοκτησία.

Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια μονομερής οψιόν ανανέωσης;

Δε θεωρώ πως το γεγονός ότι επέρριψε ευθύνες στην Adria μπορεί να σπάσει τυχούσα οψιόν στο ναυλοσυμφωνο.

Αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο...

Posted
19 hours ago, HS_4 said:

Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο;

Αν αυτό που ναυλώνεις έχει καλύτερο τελικό αποτέλεσμα (συμπεριλαμβανομένου και του κόστους αργίας του δικού σου) γιατί δεν έχει λογική? Πολύ δε περισσότερο αν το δικό σου μπορεί (αντί για κόστος) να σου αποφέρει κέρδος. Το ζητούμενο είναι να κερδίσεις περισσότερο (ή ακόμη και να χάσεις λιγότερο αν είσαι υποχρεωμένος να διατηρήσεις την γραμμή)

Posted

Κάποιες γλώσσες στην άκτη Μιαούλη μιλάνε για Tera Jet 3 , πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από το Tera Jet 2.....Για να δούμε 

Posted
29 minutes ago, koukos said:

Κάποιες γλώσσες στην άκτη Μιαούλη μιλάνε για Tera Jet 3 , πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από το Tera Jet 2.....Για να δούμε 

Πάντως ο Ηλιόπουλος φαίνεται ότι πλέον κοιτάει μεγάλα ταχύπλοα, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε που θα τα δρομολογήσει 

Posted
On 3/24/2025 at 3:43 PM, Champion Jet_2 said:

Να υποθέσω ότι για να το αριθμεί σημαίνει πως έπεται και συνέχεια με παρόμοια ταχύπλοα τύπου Natchan Rera;

 

On 3/24/2025 at 6:38 PM, koukos said:

Σωστά . Υπάρχει και το αδελφακι το οποίο κάποια στιγμή θα αποδεσμευτεί από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας της Ιαπωνίας και υπάρχει ενδιαφέρον 

Μήπως είναι το αδερφάκι του που είναι στην Ιαπωνία και υπήρχε ενδιαφέρον όπως μας είχε πει ο @koukos πίσω τον Μάρτιο;

Posted (edited)

Το Hellenic Highspeed ανοίκει στην Άττικα πως να το πάρει εκτός αν του το πουλήσει το οποίο δεν παίζει να υπάρχει τέτοιο σενάριο γιατί δεν θα θέλει να το βρει μπροστά της.Το Tarifa Jet από την άλλη εντάξει δεν θα του προσφέρει προσωπικά για εμένα κάτι καλύτερο 

Edited by polmyt
quote
Posted

Σιγά μη φοβάται μη βρει απέναντι της η αττικά το HHS....Που ήδη έχει απέναντι της τα τρία του αδελφακια ...Απλά ακόμα δεν έχουν ωριμάσει οι συνθήκες... Πιθανώς....Όσων αφορά το Ταρίφα πιθανόν να μη το πουλάν γενικώς ή να το μοσχοπουλάνε...Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα ενδιαφερθεί ο Super Mario....

Posted

Φήμες μιλούν και για ένα ακόμα incat...αδελφακι παλιού μας γνώριμου ( αντίπαλης εταιρείας )....Για να δούμε....

Posted
4 minutes ago, koukos said:

Φήμες μιλούν και για ένα ακόμα incat...αδελφακι παλιού μας γνώριμου ( αντίπαλης εταιρείας )....Για να δούμε....

Αδερφό του High Speed 6; 

Posted

Ξαναγράφτηκε πάλι σήμερα αυτή η φήμη σε τοπική ιστοσελίδα. Τώρα τι να πω. Παιχνιδάκια παίζουνε;

Posted

Αν γίνει η γραμμή των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη και ακολούθως με Λήμνο-Μυτιλήνη θα είναι το Speedrunner jet 2. Αν γίνει νέα γραμμή από Πειραιά, τότε άγνωστο.

Posted

Το Tera jet 2 είναι τεράστιο σε χωρητικότητα για να το βάλει σε γραμμή που μπορεί να μη μοσχοπουλάει εισιτήρια! 
Θεωρώ ότι είναι ταμάμ για Κυκλαδες ή για να κουμπώσει με το World και να βάλουν άλλου το πρώην Jumbo 

Posted (edited)

Τι διαφορές επίσης έχουν τo World Champion Jet με το Tera Jet 2;

Σίγουρα στους επιβάτες ειδικά εκεί θα έχει κάτι 

Edited by polmyt
quote
Posted

Καμία σχέση το ένα ταχύπλοο με το άλλο. Άλλο ναυπηγείο, άλλο design , άλλα χαρακτηριστικά , άλλες χωρητικότητες και μεγέθη, άλλου τύπου μηχανές,..... όλα διαφορετικά. 

Posted (edited)

Μέχρι 30,3 έπιασε και η διάρκεια του 3:30  με μεγάλο μέρος του με χαμηλές ταχύτητες 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Ερώτηση προς κάποιον που έχει κάποια γνώση: Πως γίνεται αλήθεια οι εταιρείες να κάνουν τόσο κακό προγραμματισμό και να καθυστερούν τόσο πολύ να ανοίξουν τα πλάνα τους σε μία γραμμή; Τα παραδείγματα τα τελευταία χρόνια ουκ ολίγα και παραθέτω: Σμυρνα που μπήκε μέσα εκατομμύρια, Cat 1 που εφτανε μέχρι Μήλο και κατέβαζε 5 επιβάτες (οποίος το επέλεγε μετα τη Σέριφο δεν εβγαζε καμια λογικη) , το Πανοραμα που έτσι ξαφνικά φεύγει και πηγαίνει σε γραμμή Αυγουστο χωρίς πλάνα και κουβάλαγε 50 άτομα, τα Highspeed 3,4 τώρα που κάνουν τραγικές περιληπτικες και καραμπαινουν μέσα κλπ κλπ

Θέλω να πω, ότι δεν είναι αστεία ποσά αυτά που επενδύουν, είναι δεκάδες εκατομμύρια. Πως δεν ανοίγουν τα πλάνα τους; Πως κάνουν τόσο κακούς προγραμματισμους; 

Posted

Για το Cat1 που εχω καποια γνωση η εταιρεια περιμενε μετα την προπέρσινη/περσινή μετασκευή με την αφαίρεση του μισου πανω ντεκ και του καταπέλτη των επιβατών και καποιες (κακες) μετατροπές στα μηχανολογικά του οτι το πλοιο θα μπορουσε να ταξιδεύει με 27-28 μιλια ταχύτητα έμφορτο και η Μήλος έμοιαζε ρεαλιστική . Μετα τα δοκιμαστικά εγινε αντιληπτό οτι απέτυχαν και μεχρι να πάρουν εγκρίσεις για την περικοπή της Μήλου το πλοίο επρεπε να πηγαίνει . Το κόστος βαρύ (το οποιο γνωρίζω αλλά δεν μπορώ να το δημοσιεύσω) . 

Posted

Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες, εστιάζω στο γεγονός ότι και αυτό άνοιξε τα πλάνα μια εβδομάδα πριν ξεκινήσει, πως περιμένουν να έχουν κερδοφορια; Τα ίδια και η HSW, τα ίδια και το Πανοραμα κλπ κλπ. Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο όταν πετας εκατομμύρια να είναι έτσι στο πόδι ο προγραμματισμός. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...