Villandry Posted April 29 Posted April 29 26 minutes ago, HS_4 said: Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο; Αν αυτό που "εκναυλώνεις" φέρνει περισσότερα χρήματα από αυτά δίνεις για την ναύλωση έχει λογική. Αν αυτό που έχεις δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου, τότε ναυλωνεις κάποιο που μπορεί. Αν και δεν είναι η κατάλληλη εταιρεία, εν προκειμένω αυτό είναι ο εφοπλισμός. Γι αυτό διαχωρίζεται κι από την πλοιοκτησία. 16 minutes ago, kefalonia94 said: Μετα τα προσφατα γεγονότα αν υπήρχει μια πιθανότητα, τώρα δεν υπάρχει καμία! Η Attica έριξε όλη την ευθύνη στην Adria για το θάνατο της εργαζόμενης λέγοντας ότι αυτή δε φέρει καμία ευθύνη αλλά η ιδιοκτήτρια εταιρεία είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση του προσωπικού... Οπότε δύσκολα θα δούμε ανανέωση. Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια μονομερής οψιόν ανανέωσης; Δε θεωρώ πως το γεγονός ότι επέρριψε ευθύνες στην Adria μπορεί να σπάσει τυχούσα οψιόν στο ναυλοσυμφωνο.
LoveBoat Posted April 30 Posted April 30 18 hours ago, Villandry said: Αν αυτό που "εκναυλώνεις" φέρνει περισσότερα χρήματα από αυτά δίνεις για την ναύλωση έχει λογική. Αν αυτό που έχεις δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου, τότε ναυλωνεις κάποιο που μπορεί. Αν και δεν είναι η κατάλληλη εταιρεία, εν προκειμένω αυτό είναι ο εφοπλισμός. Γι αυτό διαχωρίζεται κι από την πλοιοκτησία. Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια μονομερής οψιόν ανανέωσης; Δε θεωρώ πως το γεγονός ότι επέρριψε ευθύνες στην Adria μπορεί να σπάσει τυχούσα οψιόν στο ναυλοσυμφωνο. Αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο...
pathfinder Posted April 30 Posted April 30 19 hours ago, HS_4 said: Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο; Αν αυτό που ναυλώνεις έχει καλύτερο τελικό αποτέλεσμα (συμπεριλαμβανομένου και του κόστους αργίας του δικού σου) γιατί δεν έχει λογική? Πολύ δε περισσότερο αν το δικό σου μπορεί (αντί για κόστος) να σου αποφέρει κέρδος. Το ζητούμενο είναι να κερδίσεις περισσότερο (ή ακόμη και να χάσεις λιγότερο αν είσαι υποχρεωμένος να διατηρήσεις την γραμμή)
Villandry Posted April 30 Posted April 30 1 hour ago, LoveBoat said: Αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο... Ό,τι πείτε.
koukos Posted May 7 Posted May 7 Κάποιες γλώσσες στην άκτη Μιαούλη μιλάνε για Tera Jet 3 , πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από το Tera Jet 2.....Για να δούμε
aggelos_lask Posted May 7 Posted May 7 29 minutes ago, koukos said: Κάποιες γλώσσες στην άκτη Μιαούλη μιλάνε για Tera Jet 3 , πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από το Tera Jet 2.....Για να δούμε Πάντως ο Ηλιόπουλος φαίνεται ότι πλέον κοιτάει μεγάλα ταχύπλοα, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε που θα τα δρομολογήσει
Champion Jet_2 Posted May 7 Posted May 7 On 3/24/2025 at 3:43 PM, Champion Jet_2 said: Να υποθέσω ότι για να το αριθμεί σημαίνει πως έπεται και συνέχεια με παρόμοια ταχύπλοα τύπου Natchan Rera; On 3/24/2025 at 6:38 PM, koukos said: Σωστά . Υπάρχει και το αδελφακι το οποίο κάποια στιγμή θα αποδεσμευτεί από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας της Ιαπωνίας και υπάρχει ενδιαφέρον Μήπως είναι το αδερφάκι του που είναι στην Ιαπωνία και υπήρχε ενδιαφέρον όπως μας είχε πει ο @koukos πίσω τον Μάρτιο;
aggelos_lask Posted May 7 Posted May 7 (edited) Το Hellenic Highspeed ανοίκει στην Άττικα πως να το πάρει εκτός αν του το πουλήσει το οποίο δεν παίζει να υπάρχει τέτοιο σενάριο γιατί δεν θα θέλει να το βρει μπροστά της.Το Tarifa Jet από την άλλη εντάξει δεν θα του προσφέρει προσωπικά για εμένα κάτι καλύτερο Edited May 7 by polmyt quote
koukos Posted May 7 Posted May 7 Σιγά μη φοβάται μη βρει απέναντι της η αττικά το HHS....Που ήδη έχει απέναντι της τα τρία του αδελφακια ...Απλά ακόμα δεν έχουν ωριμάσει οι συνθήκες... Πιθανώς....Όσων αφορά το Ταρίφα πιθανόν να μη το πουλάν γενικώς ή να το μοσχοπουλάνε...Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα ενδιαφερθεί ο Super Mario....
koukos Posted May 11 Posted May 11 Φήμες μιλούν και για ένα ακόμα incat...αδελφακι παλιού μας γνώριμου ( αντίπαλης εταιρείας )....Για να δούμε....
aggelos_lask Posted May 11 Posted May 11 (edited) Τι εννοείς αντίπαλης εταιρείας; Edited May 11 by Nick the Greek Quote
HSC CAT I Posted May 11 Posted May 11 4 minutes ago, koukos said: Φήμες μιλούν και για ένα ακόμα incat...αδελφακι παλιού μας γνώριμου ( αντίπαλης εταιρείας )....Για να δούμε.... Αδερφό του High Speed 6;
pkos Posted May 15 Posted May 15 Ξαναγράφτηκε πάλι σήμερα αυτή η φήμη σε τοπική ιστοσελίδα. Τώρα τι να πω. Παιχνιδάκια παίζουνε;
aggelos_lask Posted May 15 Posted May 15 (edited) Μήπως θέλουν να πουν για το Tera Jet 2 ; Edited May 15 by polmyt quote
SuperRunner Posted May 15 Posted May 15 Αν γίνει η γραμμή των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη και ακολούθως με Λήμνο-Μυτιλήνη θα είναι το Speedrunner jet 2. Αν γίνει νέα γραμμή από Πειραιά, τότε άγνωστο.
HIGHSPEED 6 Posted May 15 Posted May 15 Το Tera jet 2 είναι τεράστιο σε χωρητικότητα για να το βάλει σε γραμμή που μπορεί να μη μοσχοπουλάει εισιτήρια! Θεωρώ ότι είναι ταμάμ για Κυκλαδες ή για να κουμπώσει με το World και να βάλουν άλλου το πρώην Jumbo
aggelos_lask Posted May 15 Posted May 15 (edited) Τι διαφορές επίσης έχουν τo World Champion Jet με το Tera Jet 2; Σίγουρα στους επιβάτες ειδικά εκεί θα έχει κάτι Edited May 16 by polmyt quote
Annivas Posted May 16 Posted May 16 Καμία σχέση το ένα ταχύπλοο με το άλλο. Άλλο ναυπηγείο, άλλο design , άλλα χαρακτηριστικά , άλλες χωρητικότητες και μεγέθη, άλλου τύπου μηχανές,..... όλα διαφορετικά.
Man0lero Posted May 16 Posted May 16 (edited) Μέχρι 30,3 έπιασε και η διάρκεια του 3:30 με μεγάλο μέρος του με χαμηλές ταχύτητες Edited May 16 by Nick the Greek Quote
togias_k Posted May 23 Posted May 23 Ερώτηση προς κάποιον που έχει κάποια γνώση: Πως γίνεται αλήθεια οι εταιρείες να κάνουν τόσο κακό προγραμματισμό και να καθυστερούν τόσο πολύ να ανοίξουν τα πλάνα τους σε μία γραμμή; Τα παραδείγματα τα τελευταία χρόνια ουκ ολίγα και παραθέτω: Σμυρνα που μπήκε μέσα εκατομμύρια, Cat 1 που εφτανε μέχρι Μήλο και κατέβαζε 5 επιβάτες (οποίος το επέλεγε μετα τη Σέριφο δεν εβγαζε καμια λογικη) , το Πανοραμα που έτσι ξαφνικά φεύγει και πηγαίνει σε γραμμή Αυγουστο χωρίς πλάνα και κουβάλαγε 50 άτομα, τα Highspeed 3,4 τώρα που κάνουν τραγικές περιληπτικες και καραμπαινουν μέσα κλπ κλπ Θέλω να πω, ότι δεν είναι αστεία ποσά αυτά που επενδύουν, είναι δεκάδες εκατομμύρια. Πως δεν ανοίγουν τα πλάνα τους; Πως κάνουν τόσο κακούς προγραμματισμους;
Man0lero Posted May 23 Posted May 23 Για το Cat1 που εχω καποια γνωση η εταιρεια περιμενε μετα την προπέρσινη/περσινή μετασκευή με την αφαίρεση του μισου πανω ντεκ και του καταπέλτη των επιβατών και καποιες (κακες) μετατροπές στα μηχανολογικά του οτι το πλοιο θα μπορουσε να ταξιδεύει με 27-28 μιλια ταχύτητα έμφορτο και η Μήλος έμοιαζε ρεαλιστική . Μετα τα δοκιμαστικά εγινε αντιληπτό οτι απέτυχαν και μεχρι να πάρουν εγκρίσεις για την περικοπή της Μήλου το πλοίο επρεπε να πηγαίνει . Το κόστος βαρύ (το οποιο γνωρίζω αλλά δεν μπορώ να το δημοσιεύσω) .
togias_k Posted May 23 Posted May 23 Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες, εστιάζω στο γεγονός ότι και αυτό άνοιξε τα πλάνα μια εβδομάδα πριν ξεκινήσει, πως περιμένουν να έχουν κερδοφορια; Τα ίδια και η HSW, τα ίδια και το Πανοραμα κλπ κλπ. Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο όταν πετας εκατομμύρια να είναι έτσι στο πόδι ο προγραμματισμός.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now