Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 511
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καρφί στη Μύκονο από τον Περαία απόψε το Τάλως, όπως και κάθε Δευτέρα τόσα χρόνια κάνει με κάποιο πλοίο της η Creta Cargo Lines. Κατά τα φαινόμενα πολύ αξιόλογη η κίνηση και απόψε. Καταπέλτης στην 3 του Τούρλου στις 2325 και το κοντέρ έγραψε 1 μονό βυτίο, 1 επικαθήμενο ξηρού φορτίου και 4 επικαθήμενα βυτία. Σύνολο 6 κομμάτια και απόπλους στις 2335 για Νάξο, Κώ και Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφή από την επιδοτούμενη της Καβάλας για το ταλαιπωρημένο πρώην Νήσος Μύκονος, έριξε καταπέλτη στην 2 του Τούρλου στις 2012. Για Μύκονο είδα περίπου 5 επιβάτες, 4 δίκυκλα και 8 ΙΧ. Από Μύκονο είχαμε αρκετά αξιόλογη κίνηση την οποία συνέθεσαν καμιά 100ή επιβάτες, 13 δίκυκλα, 23 ΙΧ, 4 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό και 2 νταλίκες. Το γκαράζ είναι ήδη γεμάτο σε μεγάλο βαθμό. Απόπλους για Σύρο και Πειραιά στις 2027 αντί για τις 1925, κουβαλάει δηλαδή ακόμη μία ώρα καθυστέρηση. Να προσθέσω πως στο topic των βλαβών του πλοίου, έχουμε ήδη φτάσει τις 6 σελίδες..

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε τι έχει να δώσει απόψε και το Μάικονος. Ξεκινάμε με το Fast Ferries Andros το οποίο σαν χαλίφης στη θέση του χαλίφη(Θεολόγος Π) έπιασε στην 7 περί ώρας 2240. Πολλά ΙΧ το περίμεναν έτσι ώστε να παραλάβουν επιβάτες, δεν μπόρεσα δυστυχώς να διακρίνω για τι αριθμό μιλάμε. Από τροχοφόρα πάνω από 50 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 8 νταλίκες.

 

Λίγο μετά τις 2300 και στη θέση 2 έριξε καταπέλτη το Σουπερφέρρυ στο έκτακτο αποψινό του δρομολόγιο. Η κίνησή του για τη Μύκονο ήταν ελάχιστοι επιβάτες, 31 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 1 μονό φορτηγό και 1 μονό ψυγείο. Το πλοίο όμως έχει άμεση αναχώρηση για Ραφήνα και για αυτόν τον προορισμό επεβίβασε γύρω στους 40 επιβάτες μαζί με 3 δίκυκλα, 38 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 2 σιλοφόρα και 1 νταλίκα. Αναχώρηση τελικά με ολιγόλεπτη καθυστέρηση στις 2320 για την ηπειρωτική Ελλάδα.

 

Τέλος γι απόψε με την άφιξη του Καπετάν Χρήστος καρφί από την Ελευσίνα, ώρα Ελλάδος 0205 για την 6 του Τούρλου. Πολύ φορτωμένο το βαπόρι, με γεμάτο το κάτω γκαράζ ενώ έχει και 3-4 κομμάτια στο επάνω ντέκ. Η εικόνα είναι ίδια και απαράλλαχτη όσον αφορά την πρόσδεση του πλοίου. Οι γνωστές τριτοκοσμικές σκηνές χωρίς καβοδέτες και με το το πλήρωμα που βρίσκεται στο ρεμέτζο της πρύμης, να τσακίζεται στον καταπέλτη για να σαλτάρει στην προβλήτα και να δέσει το πλοίο. Όσο μπορώ να δώ, δεν υπάρχει άνθρωπος στον καταπέλτη όταν αυτό δένει. Δύο άτομα πρέπει να είναι στο ρεμέτζο της πρύμης, κανείς άλλος. Μια αλλαγή σε σύγκριση με νωρίτερα μέσα στη χρονιά, είναι έντονοι κόκκινοι λαμπτήρες στα εξωτερικά του κομοδεσίου, θυμίζει να μην πω τι:rolleyes:.

 

Από κίνηση σημείωσα 1 μονό βυτίο, 1 σιλοφόρο, 2 επικαθήμενα βυτία και 8 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Βίρα καταπέλτη στις 0230 και απόπλους για το επόμενο νησί, υποπτεύομαι τη Νάξο.

Link to comment
Share on other sites

Έβραζε το κύμα του Γαρμπή, σήμερα στο Αιγαίο. Και με αυτές τις συνθήκες προσπάθησε να δέσει σήμερα στην 2 του Τούρλου το πρώην Νήσος Μύκονος. Εννοείται είχαμε τις κλασσικές τριτοκοσμικές σκηνές. Το κύμα να σκάει στην προβλήτα ζωντανό και ο άνεμος να το μεταφέρει σε όοολο τον Τούρλο κάνοντας άπαντες μούσκεμα. Οι περίπου 40 επιβάτες που βγήκαν και μερικοί που προφανώς είχαν δέματα στο γκαράζ, βγήκαν με έφοδο για να ελαχιστοποιήσουν το πόσο θα βρέχονταν και με κίνδυνο να φάνε τα μούτρα τους και να πέσουν στη θάλασσα, κάγκελα δεν πρέπει να μπήκαν στον καταπέλτη. Όσο μου επέτρεψε να δω η βρεγμένη κι αλατισμένη web cam, το πλοίο έβγαλε 6 δίκυκλα, 12 ΙΧ και 4 νταλίκες. Το πλοίο έφτασε στις 2020 προερχόμενο από Σύρο και Πειραιά και απέπλευσε στις 2040 για Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ. Δύσκολη η συνέχεια απόψε.

Edited by Nick the Greek
Ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Τελευταία ημέρα του Μαρτίου απόψε, μύρισε Πάσχα, αυξάνεται αισθητά και η κίνηση. Κάπως έτσι ξεκινάμε λοιπόν με το έκτακτο δρομολόγιο του Αικατερίνη Π από τη Ραφήνα, την Άνδρο και την Τήνο που έριξε καταπέλτη στις 0020 στην 1 του Τούρλου. Αρκετά καθυστερημένο το πλοίο που κανονικά θα έπρεπε να έχει προσεγγίσει τη Μύκονο στις 2335, φαίνεται όμως πως είχαμε αρκετή κίνηση και στα προηγούμενα λιμάνια. Στη Μύκονο είδαμε να αποβιβάζονται περί των 10 επιβατών μαζί με 2 δίκυκλα, 1 ταχύπλοο ρυμουλκούμενο, 16 ΙΧ, 4 ημιφορτηγά, 1 τράκτορα, 4 μονά φορτηγά και 14 νταλίκες. Δε στρώνει καλά ο καταπέλτης του πλοίου στην 1, είχαν αρκετές δυσκολίες να βγούν οι φορτωμένες νταλίκες.

 

Είχαμε όμως και φόρτωση, στα πλαίσια της οποίας να πω την αλήθεια δεν παρατήρησα κανέναν επιβάτη να μπαίνει, ίσως μπήκαν κάποιοι ελάχιστοι μεμονωμένα. Από τροχοφόρα είχαμε 13 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 σιλοφόρο και 12 νταλίκες. Για δρομολόγιο-τσόντα και μόνο πρός και από τη Μύκονο, μιλάμε για εξαιρετικά νούμερα. Βάλτε τι είχε για Άνδρο και Τήνο. Απόπλους ώρα 0100 απ' ευθείας για τη Ραφήνα, απόπλους ο οποίος θα έπρεπε να έχει λάβει χώρα στις 2350. Λίγο μετά τις 0510 θα είναι στη Ραφήνα.

 

Μεταμεσονύκτια συνέχεια με το πρώην Νήσος Μύκονος που κατέπλευσε γύρω στις 0125 στην 2, έχοντας μια καθυστέρηση 25 λεπτών από την προβλεπόμενη ώρα άφιξής του από τον Πειραιά και τη Σύρο. Δεξιά και γρήγορη στροφή, φέρνοντας το πλοίο ταμάμ για να ρίξει καταπέλτη χωρίς διορθώσεις. Το μπανιστήρι της κίνησής του για το νησί των αυθαιρέτων κατέγραψε περίπου 50 επιβάτες, 2 δίκυκλα, 5 ΙΧ και 1 νταλίκα, πολύ λίγα πράγματα. Φυσικά είχαμε και φόρτωση στην οποία μέτρησα 4 δίκυκλα, 4 ΙΧ και 1 ημιφορτηγό. Το πλοίο, πάντα σεβόμενο τα υψηλά ελληνικά standards ασφαλείας κουβαλάει και ένα επικαθήμενο χορταράδικο που μπαινοβγαίνει στα λιμάνια. Απόπλους ώρα 0133 για Εύδηλο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο και Θεσσαλονίκη.

 

Προχτές Τετάρτη, δεν κατάφερα ο εργαζόμενος να αντέξω να παρακολουθήσω και το Καπετάν Χρήστος, γνωρίζω λοιπόν πως οι πολυάριθμοι μουτζαχεντίν του Σουρμελή:D, περιμένουν με αγωνία ανταπόκριση. Απόψε λοιπόν μείναμε στις επάλξεις και είδαμε το καμάρι των καβοδετών της Μυκόνου, το Eco Savona των Κυκλάδων, τον πύραυλο του Κόλπου της Ελευσίνας να ρίχνει καταπέλτη στην θέση 3, ώρα 0245, προερχόμενο από Ελευσίνα και Άνδρο. Πώς έδεσε μη ρωτάτε, διαβάστε τα προηγούμενα επεισόδια. Σχεδόν γεμάτο το κάτω γκαράζ, στο επάνω πρέπει να είχε 3-4 κομμάτια. Από κίνηση για τη Μύκονο είχαμε 1 μονό βυτίο, 3 επικαθήμενα βυτία και 6 επικαθήμενα ξηρού φορτίου ενώ μπορούσε να διακρίνει κανείς ορισμένα φορτηγά από το επάνω γκαράζ να μετακινούνται με το ασανσέρ πρός τα κάτω έτσι ώστε να ανακατανεμηθεί το κέντρο βάρους. Απόπλους ώρα 0315, φαντάζομαι για τη Νάξο.  

Link to comment
Share on other sites

Νίκο να ξέρεις πάντως πως μας έχεις μπερδέψει με αυτές τις περιγραφές σου..! Μια μας λες πως το πλοίο έδεσε στο νησί των μπράβων, μια πως προσέγγισε το νησί των αυθαιρέτων, τελικά σε πόσα νησιά πιάνει επιτέλους αυτό το πρώην Νήσος Μύκονος..?

😜

Link to comment
Share on other sites

@Strofalos, τα αυθαίρετα είναι παιδιά όλης της Ελλάδας και όλων των Ελλήνων, οπότε το παίρνω πίσω :D

 

Με το Μύκονος ξεκινάμε και απόψε, προσέγγισε τον Τούρλο με ισχυρή σοροκάδα και έριξε καταπέλτη στην 3 στις 2032. Και πήγε στην 3 λόγω της ταυτόχρονης παρουσίας των Vasco da Gama και Gemini στην προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων, το τελευταίο μάλιστα εξέχει και σε μήκος καμιά 15αριά μέτρα από την περίφραξη μέσα στην 1, χρησιμοποιεί δε και τις δέστρες τις 1. Ο καιρός οικτρός, αστραπές, δυνατή βρόχα και αέρας που παίρνει και τη βροχή και το σουέλ και το ρίχνει όλο επάνω στον Τούρλο, δε στέκεσαι πουθενά. Το δελτίο λέει 6-7, οι ντόπιοι λένε 8. Οι τουρίστες που βγήκαν βόλτα στη Χώρα απόψε, θα το απήλαυσαν σίγουρα.

 

Το πλοίο απεβίβασε γύρω στους 100 επιβάτες? Δύσκολο να διακρίνει κανείς από τις μουσκεμένες web cams του λιμανιού, μαζί με 4 δίκυκλα, 16 ΙΧ και 3 νταλίκες, όλα αυτά προερχόμενα από τον Πειραιά και τη Σύρο. Απόπλους στις 2045 για Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ έχοντας πάρει και 1 ΙΧ από τη Μύκονο. Ενδεικτικό των καιρικών συνθηκών το ότι είχε και 4-5 λεπτά δεξιά άγκυρα το πλοίο, προσπαθώντας να κρατηθεί ασφαλώς δεμένο.

 

Απόψε έχουμε και το Τάλως με το κλασσικό δρομολόγιο της Δευτέρας για Μύκονο, Κώ και Ρόδο. Ταλαιπωρία και για το πλήρωμα αυτού του πλοίου, ενδεικτικό το ότι όπως και την περασμένη εβδομάδα έφτασε μέχρι τα βορνά του Σαν Τζώρτζιο για να γυρίσει ΒΑ και να πλεύσει στο μπουγάζι ανάμεσα σε Μακρόνησο και Τζιά. Συνέχισε βορνά από τη Τζιά και από εκεί έστρεψε ΝΑ βάζοντας τον καιρό στην πλώρη. Νοτινά από τα Γιούρα και μετά γραμμή για τον Τούρλο. Ο καταπέλτης έπεσε στην 3 της Μυκόνου λίγα λεπτά μετά τις 0200 με τον καιρό να έχει ηρεμήσει σε σχέση με αυτά που περιέγραψα παραπάνω. Το πλοίο έχει αρκετά κομμάτια στο επάνω γκαράζ ενώ το κάτω φαίνεται γεμάτο αλλά το πλοίο συνολικά δεν έχει γεμίσει. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν κάμποσα νοικιάρικα οχήματα και πιο συγκεκριμένα 1 δίκυκλο, 4  quads(γουρούνες) και 6 ΙΧ, ενώ είδα να βγαίνουν ακόμη 2 μονά και 4 επικαθήμενα βυτία. Ώρα 0215 ο απόπλους για τα Δωδεκάνησα.  

Link to comment
Share on other sites

Στην ώρα του(2120 το πρόγραμμα, 2125 έπεσε ο καταπέλτης) απόψε το Μύκονος προερχόμενο από Σύρο και Πειραιά με πολύ γεμάτο γκαράζ και μια χαλαρή μανούβρα για την 2 της Μυκόνου, σε ένα πολύ γλυκό βράδυ που καμιά σχέση δεν έχει με τη χτεσινή καταιγίδα. Επιβάτες πάνω από 100 πιστεύω μαζί με 28 εισαγγελείς, γραμματείς και φαρισαίους που θα πατάξουν τη διαφθορά στο νησί, θα κατεδαφίσουν τα αυθαίρετα και θα βάλουν το μαχαίρι στο κόκκαλο. Από τροχοφόρα 15 δίκυκλα(η μεγάλη πλειοψηφία νοικιάρικα), 21 ΙΧ και 1 νταλίκα, όπως επίσης και 13 ερπυστριοφόρες μπουλντόζες που θα κατεδαφίσουν τα αυθαίρετα και τις μάντρες στον Πάνορμο. Η φόρτωσή του ήταν 3 ΙΧ με τον καταπέλτη στο βίρα στις 2140 για Άγιο Κήρυκο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Οινούσσες - Μυτιλήνη - Λήμνο - Καβάλα, λιμάνι στο οποίο προβλέπεται να φτάσει αύριο στις 1915.

 

Δυστυχώς δεν κατάφερα να βλεφαριάσω αναλυτικά τι έφερε το Fast Ferries Andros αλλά πρέπει να είχε για πλάκα 15 νταλίκες μέσα, με καμιά 10αριά να περιμένουν σειρά για να φορτωθούν ήδη απόψε εν όψει της πρωινής του αναχώρησης.

 

Οπότε καταλήγουμε για απόψε στο Σουρμελής Παλάς, που έφτασε στη Μύκονο προερχόμενο από την Ελευσίνα και τη Σύρο στις 0155. Την ίδια ώρα φυσικά που η Ωραία Κοιμωμένη της Μυκόνου, το Λιμεναρχείο δηλαδή, δίνει απόπλου/κίνηση και στο Μύκονος Ι που μέχρι εκείνη την ώρα ξεφόρτωνε οικοδομικά υλικά. Τα δύο πλοία ήρθαν πλώρη με πλώρη με καμιά βαποριά απόσταση. Και το βλέπεις και λες "γιατί?" Γιατί να μη μείνει δεμένο 10 λεπτά ακόμη το μοτορσιπάκι? Ρητορικά τα ερωτήματα, ας αφήσουμε τον Α/Φ να αλλάξει πλευρό. Το πλοίο πρέπει όταν έφυγε από την Ελευσίνα να είχε γεμάτο γκαράζ ενώ μπορούσε να διακρίνει κανείς και 2-3 κομμάτια στο επάνω γκαράζ. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν 1 βανάκι, 1 μονό φορτηγό, 1 μονό βυτίο, 6 επικαθήμενα ξηρού φορτίου και 2 επικαθήμενα βυτία, συνολικά 13 κομμάτια δηλαδή. Είχαμε και φόρτωση όμως, συνολικά το πλοίο έβαλε 3 επικαθήμενα και 6 μονά φορτηγά μεταφοράς οικοδομικών υλικών. Απόπλους ώρα 0245, φαντάζομαι για τη Νάξο.

 

Κατά τα άλλα, το Δημήτριος αναμένει στο αγκυροβόλιο τη σειρά του για εκφόρτωση οικοδομικών υλικών.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Nick, πρέπει να είσαι ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να κάνει απολαυστική την ανάγνωση ενός δελτίου κίνησης!!!

Μακάρι να είχαμε το χρόνο να φτιάχναμε ένα κείμενο με all time classic ατάκες που έχεις χρησιμοποιήσει κατά καιρούς.

Να είσαι καλά!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία οργανωτική εικόνα σήμερα στην φόρτωση του BS MYCONOS😜 το οποίο αφού ξεκίνησε να φορτώνει στο επάνω γκαράζ ιχ .Mόλις έβαλε καμια 15αρια αρχισε να τα κατεβαζει πίσω με την οπισθεν για να βγεί ένα ιχ ξεχασμένο λογικά και να ξεκινήσε πάλι την φόρτωση!!!

Link to comment
Share on other sites

On 4/5/2023 at 11:06 AM, Z.Gk. said:

Φίλε Nick, πρέπει να είσαι ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να κάνει απολαυστική την ανάγνωση ενός δελτίου κίνησης!!!

Μακάρι να είχαμε το χρόνο να φτιάχναμε ένα κείμενο με all time classic ατάκες που έχεις χρησιμοποιήσει κατά καιρούς.

Να είσαι καλά!

Εσύ να είσαι καλά που με διαβάζεις. Επί τη ευκαιρία να ευχαριστήσω τον ατζέντη μου, την πεθερά μου και το μπατζανάκη μου για τη στήριξη, χωρίς εσάς δε θα κατάφερνα να γράφω τέτοια δελτία:D.

 

Στα καθ' ημάς όμως, πάμε απόψε με μια ακόμη άφιξη του πρώην Νήσος Μύκονος του μαρτυρήσαντος:D εις την άγονην της Βορείου Ελλάδος και εις τας χείρας της Άττικα. Το πλοίο έχει μαζέψει μία ώρα καθυστέρηση και έριξε καταπέλτη στην 2 του Τούρλου λίγο μετά τις 2010 με αρκετά μακριά από το ντόκο μανούβρα. Μάλιστα πρός στιγμήν νόμισα πως θα έπεφτε στην 1 αλλά τελικά το πλοίο "ήλθε" για τη 2 με αρκετά προσανάποδα και τη βοήθεια του ανέμου που πνέει από τα δυτικά. Ο κατάπλους είναι από την επιδοτούμενη της Καβάλας.

 

Σε επίπεδο κίνησης είχαμε κάπου 10 επιβάτες με προορισμό τη Μύκονο σύν 5 δίκυκλα, 16 ΙΧ και 2 μονά φορτηγά, ένα εκ των οποίων ήταν ζωάδικο. Επιβιβάστηκαν καμιά 100ή επιβάτες και τους ακολούθησαν 8 δίκυκλα, 26 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό και 3 μονά φορτηγά. Η φόρτωση είχε και ευτράπελα(όπως είπε live κι ο @mytilene) διότι αφού είχαν μπεί σχεδόν 15 ΙΧ στο πατάρι, το πλήρωμα συνειδητοποίησε ότι στο εκεί υπήρχε και ΙΧ με προορισμό τη Σύρο. Αναγκάστηκαν λοιπόν να βγάλουν και τα 15ΙΧ με την όπισθεν έτσι ώστε να κατέβει το Συριανό ΙΧ στο κυρίως γκαράζ. Το πλοίο πήρε καταπέλτη άρον-άρον στις 2030 και ενώ σε πατάρι και κυρίως γκαράζ συνεχίζονταν οι μανούβρες των αυτοκινήτων. Επόμενα λιμάνια η Σύρος και ο Περαίας με το Σαρωνικό του.

 

Περνάμε στο Fast Ferries Andros που έδεσε ώρα 2245 στην 7. Δύσκολο να διακρίνω αριθμό επιβατών λόγω της θέσης της κάμερας, από τροχοφόρα στο περίπου 47 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 8 νταλίκες. 

 

Συνέχεια με το εξπρές δρομολόγιο της Κατερνώς από τη Ραφήνα, προσέγγισε τον Τούρλο στις 2340 για τη θέση 1 και με πλήθος τρακτόρων και νταλικών να το περιμένουν. Για τη Μύκονο είχαμε καμιά 15αριά επιβάτες, 5 δίκυκλα, 64 ΙΧ, 3 βανάκια, 2 ημιφορτηγά, 2 μονά φορτηγά, 1 σιλοφόρο και 20 νταλίκες. Πάμε στη φόρτωση, δεν είδα κανέναν επιβάτη να μπαίνει μέσα, μέτρησα όμως 6 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 3 μονά φορτηγά, 2 σιλοφόρα και 12 νταλίκες. Νομίζω οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί. Μόλα-όλα για Ραφήνα στις 0040 με καμιά ώρα καθυστέρηση από την προβλεπόμενη.

 

Τέλος, για απόψε περιμέναμε και το Τάλως. Πλήν όμως το πλοίο σφύριξε κι έφυγε στην κυριολεξία. Έφτασε στα ανοιχτά του Τούρλου και μετά άλλαξε πορεία για την Τήνο. Δεν ξέρω πως και γιατί.

Link to comment
Share on other sites

Μεσημεριανό χάζι στη webcam της Μυκόνου, να το πρώην Νήσος Χίος στην 1, ώρα 1450 έπεσε ο καταπέλτης. Η κίνηση από Πειραιά, Σύρο και Τήνο ήταν περίπου 300 επιβάτες, 10 δικυκλα, 55 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 8 νταλίκες. Άμεση φόρτωση και αναχώρηση για Τήνο, Σύρο και Πειραιά με 250 επιβατες, 52 ΙΧ, 1 ημιφορτηγο, 1 μονό φορτηγό και 5 νταλίκες. Μόλα όλα στις 1537, σχεδόν 40 λεπτά πίσω από το πρόγραμμα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Οργασμός απόψε, Παρασκευή των Βαίων στο λιμάνι της Μυκόνου. Φτιάξτε το φραπεδάκι σας με τις 36 ζάχαρες και διαβάστε. Το Αναστασία να ξεφορτώνει οικοδομικά υλικά στην 6.5, το ΕΚΟ 2 καύσιμα στην 6 και το Ζέφυρος επίσης καύσιμα στην 3. Ώρα 2215 απέπλευσε το Ζέφυρος μάλιστα με τη βοήθεια του ρυμουλκού λιμένος που αυτόν τον καιρό είναι το Λυμπουσάκης Χίος. Και εδώ ξεκινάνε και γελάνε -για πολλοστή φορά- με τον παραλογισμό του Λιμεναρχείου Μυκόνου. Υποχρεωτικά ρυμουλκό standby για την αναχώρηση του Ζέφυρου, και σωστό. Δίπλα του άλλο τάνκερ που ξεφορτώνει επικίνδυνα φορτία, παραδίπλα κρουαζιερόπλοιο, υπάρχει ρίσκο να πέσει το ένα επάνω στο άλλο και να γίνει της Τσετσενίας. Σε λίγη ώρα όμως που θα έλθει το Καπετάν Χρήστος που είναι γεμάτο βυτία, ούτε ρυμουλκό, ούτε καβοδέτες, ούτε λιμενικός. Γιατί είναι πλοίο της γραμμής ή ποιός ξέρει για ποιόν άλλον λόγο. Όποιος κι αν είναι αυτός ο λόγος, είναι ηλιθιότητα το να διαγράφεται η στοιχειώδης κοινή λογική ασφαλείας, όταν έρχεται το υπέργηρο roro στη Μύκονο. Αλλά δε βαριέσαι, αν γίνει τίποτε θα συλλάβουμε τον πλοίαρχο:rolleyes:

 

Fast Ferries Andros δεν έχει το κατάστημα, είπα να μην πάθω εξάρθρωση κερατοειδούς προσπαθώντας να δώ τι ακριβώς γίνεται. Υπάρχει όμως πλείστη άλλη δράση με πρώην Νήσος Μύκονος, Αικατερίνη Π και Καπετάν Χρήστος να φτάνουν το ένα μετά το άλλο, in quick succession που λένε και στην Καβύλη του Έβρου. Πάμε στο Μύκονος με άφιξη ώρα 0005 από Πειραιά και Σύρο για την 1 του Τούρλου. Πρέπει να έγινε κάποια αλλαγή της τελευταίας στιγμή στις θέσεις πρόσδεσης μια και όταν οι τράκτορες είδαν το Μύκονος για την 1, εξαφανίστηκαν όλοι για την 3 όπου και θα έπεφτε το Κατερνιώ. Δείγμα του που είναι η κίνηση. Κακή ιδέα αυτή η αλλαγή διότι η κίνηση του Αικατερίνη ήταν πολλαπλάσια του Μύκονος και χρειαζόταν εκείνο τον χώρο, κι όχι το Μύκονος που δεν είχε ούτε μια νταλίκα. Ούτε τη βασική λογική το Λιμεναρχείο, προκάλεσε ένα αλαλούμ στο λιμάνι. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν περίπου 250 επιβάτες μαζί με 6 δίκυκλα και 12 ΙΧ.  Φόρτωσε ελάχιστους επιβάτες μαζί με 7 ΙΧ και 1 μονό φορτηγό. Απόπλους στις 0020 για την επιδοτούμενη της Θεσσαλονίκης.

 

Στην 3 το Αικατερίνη Π έριξε καταπέλτη στις 0013, κουβαλώντας ήδη 1 ώρα καθυστέρηση σύμφωνα με το πρόγραμμα. Κίνηση Μυκόνου λιγότεροι από 100 επιβάτες μαζί με 2 δίκυκλα, 81 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 2 μονά φορτηγά, 1 σιλοφόρο και 14 νταλίκες. Μάλιστα το πάνω γκαράζ του πλοίου πρέπει να ήταν φρακαρισμένο μια και τα πρώτα 10 ΙΧ βγήκαν με την όπισθεν από εκεί. Είχαμε και φόρτωση φυσικά, η οποία περιέλαβε ελάχιστους επιβάτες αλλά από τροχοφόρα είχαμε 1 δίκυκλο, 29 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 13 νταλίκες. Απόπλους καρφί για Ραφήνα στις 0110 αντί για τις 2330 που ήταν και η προβλεπόμενη ώρα αναχώρησης. Πολύ μεγάλη καθυστέρηση, για να δούμε πως θα την παλέψει το πρωί από ωράριο.

 

Πρίν καν φύγει το Αικατερίνη Π, να και η Χρήστς από την Ελευσίνα που κατέληξε να ρίξει καταπέλτη στην 1 στις 0045, θέση στην οποία ο καταπέλτης του δε στρώνει καθόλου καλά με συνέπεια τα φορτηγά να ανεβαίνουν ανήφορο για να βγούν στην προβλήτα και να κινδυνεύουν να κολλήσουν στην κορυφή της καμπής του καταπέλτη. Ψιλά γράμματα αυτά βέβαια όταν είσαι Λιμεναρχείο Μυκόνου. Να κόψουν το λαιμό τους να βγούν τα βυτία, εμείς ούτε καν που πάμε να δούμε τι συμβαίνει, δεν είναι δική μας δουλειά η ασφάλεια πλοίων και λιμένα, άλλωστε:rolleyes:. Αν είχε πάει το Μύκονος στην 3, θα είχε πάει και το Καπετάν Χρήστος στην 3 χωρίς προβλήματα στην εκφόρτωση.

 

Η παραπάνω παράγραφος γράφτηκε πρίν καν ξεκινήσει η εκφόρτωση του Καπετάν Χρήστος. Πάει να βγεί η πρώτη νταλίκα(σιλοφόρο) από το γκαράζ, κόμπλα στον καταπέλτη για κανένα δεκάλεπτο. Ανάποδα και πίσω στο γκαράζ το σιλοφόρο, δοκίμασαν μια κανονική νταλίκα, βγήκε πιο εύκολα. Δεύτερη νταλίκα να ανέβει λίγο στον αφρό η πρύμη, ξανά το σιλοφόρο, ξανά κόλλησε, τους πήρε κανένα 5λεπτο προσπάθειας με στρωμάτσες για να βγεί. Τέλος πάντων, καταλάβατε τι τράβηξαν νυχτιάτικα. Με όλα αυτά τα παρατράγουδα το πλοίο έβγαλε στη Μύκονο 1 σιλοφόρο, 3 νταλίκες ξηρού φορτίου και 3 επικαθήμενα βυτία. Φόρτωσε 1 ημιφορτηγό και απέπλευσε στις 0130 για τη Νάξο. Πρέπει να έχει και Πάρο μετά, κουβαλάει και κάμποσα κομμάτια στο επάνω γκαράζ.

 

Κι αφού εφτάσαμε ως εδώ, στα σύνορα του εξαποδώ(που έλεγε κι ο Λαυρέντης), δε θα ήταν σωστό να αφήσουμε παραπομενένο το Τάλως, που ήταν και η τελευταία αποψινή προσέγγιση στη Μύκονο. Γεμάτο μπούνια το πλοίο, πάνω και κάτω, και όχι μόνο με βυτία. Ερχόταν απ' ευθείας από τον Πειραιά και έδεσε στη θέση 3 κατά τις 0245 όπου και εκφόρτωσε 1 μονά και 4 επικαθήμενα βυτία. Άμεσος απόπλους στις 0255 για Μεστά και Μυτιλήνη, προορισμοί οι οποίοι συνθέτουν το αποψινό του δρομολόγιο. Η έλλειψη του Πελαγίτη εξασφάλισε τη μεγάλη πληρότητα, φαντάζομαι αυτό καθυστέρησε και την αναχώρησή του από τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

On 4/8/2023 at 3:01 AM, Nick the Greek said:

Οργασμός απόψε, Παρασκευή των Βαίων στο λιμάνι της Μυκόνου. Φτιάξτε το φραπεδάκι σας με τις 36 ζάχαρες και διαβάστε. Το Αναστασία να ξεφορτώνει οικοδομικά υλικά στην 6.5, το ΕΚΟ 2 καύσιμα στην 6 και το Ζέφυρος επίσης καύσιμα στην 3. Ώρα 2215 απέπλευσε το Ζέφυρος μάλιστα με τη βοήθεια του ρυμουλκού λιμένος που αυτόν τον καιρό είναι το Λυμπουσάκης Χίος. Και εδώ ξεκινάνε και γελάνε -για πολλοστή φορά- με τον παραλογισμό του Λιμεναρχείου Μυκόνου. Υποχρεωτικά ρυμουλκό standby για την αναχώρηση του Ζέφυρου, και σωστό. Δίπλα του άλλο τάνκερ που ξεφορτώνει επικίνδυνα φορτία, παραδίπλα κρουαζιερόπλοιο, υπάρχει ρίσκο να πέσει το ένα επάνω στο άλλο και να γίνει της Τσετσενίας. Σε λίγη ώρα όμως που θα έλθει το Καπετάν Χρήστος που είναι γεμάτο βυτία, ούτε ρυμουλκό, ούτε καβοδέτες, ούτε λιμενικός. Γιατί είναι πλοίο της γραμμής ή ποιός ξέρει για ποιόν άλλον λόγο. Όποιος κι αν είναι αυτός ο λόγος, είναι ηλιθιότητα το να διαγράφεται η στοιχειώδης κοινή λογική ασφαλείας, όταν έρχεται το υπέργηρο roro στη Μύκονο. Αλλά δε βαριέσαι, αν γίνει τίποτε θα συλλάβουμε τον πλοίαρχο:rolleyes:

 

Fast Ferries Andros δεν έχει το κατάστημα, είπα να μην πάθω εξάρθρωση κερατοειδούς προσπαθώντας να δώ τι ακριβώς γίνεται. Υπάρχει όμως πλείστη άλλη δράση με πρώην Νήσος Μύκονος, Αικατερίνη Π και Καπετάν Χρήστος να φτάνουν το ένα μετά το άλλο, in quick succession που λένε και στην Καβύλη του Έβρου. Πάμε στο Μύκονος με άφιξη ώρα 0005 από Πειραιά και Σύρο για την 1 του Τούρλου. Πρέπει να έγινε κάποια αλλαγή της τελευταίας στιγμή στις θέσεις πρόσδεσης μια και όταν οι τράκτορες είδαν το Μύκονος για την 1, εξαφανίστηκαν όλοι για την 3 όπου και θα έπεφτε το Κατερνιώ. Δείγμα του που είναι η κίνηση. Κακή ιδέα αυτή η αλλαγή διότι η κίνηση του Αικατερίνη ήταν πολλαπλάσια του Μύκονος και χρειαζόταν εκείνο τον χώρο, κι όχι το Μύκονος που δεν είχε ούτε μια νταλίκα. Ούτε τη βασική λογική το Λιμεναρχείο, προκάλεσε ένα αλαλούμ στο λιμάνι. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν περίπου 250 επιβάτες μαζί με 6 δίκυκλα και 12 ΙΧ.  Φόρτωσε ελάχιστους επιβάτες μαζί με 7 ΙΧ και 1 μονό φορτηγό. Απόπλους στις 0020 για την επιδοτούμενη της Θεσσαλονίκης.

 

Στην 3 το Αικατερίνη Π έριξε καταπέλτη στις 0013, κουβαλώντας ήδη 1 ώρα καθυστέρηση σύμφωνα με το πρόγραμμα. Κίνηση Μυκόνου λιγότεροι από 100 επιβάτες μαζί με 2 δίκυκλα, 81 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 2 μονά φορτηγά, 1 σιλοφόρο και 14 νταλίκες. Μάλιστα το πάνω γκαράζ του πλοίου πρέπει να ήταν φρακαρισμένο μια και τα πρώτα 10 ΙΧ βγήκαν με την όπισθεν από εκεί. Είχαμε και φόρτωση φυσικά, η οποία περιέλαβε ελάχιστους επιβάτες αλλά από τροχοφόρα είχαμε 1 δίκυκλο, 29 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 13 νταλίκες. Απόπλους καρφί για Ραφήνα στις 0110 αντί για τις 2330 που ήταν και η προβλεπόμενη ώρα αναχώρησης. Πολύ μεγάλη καθυστέρηση, για να δούμε πως θα την παλέψει το πρωί από ωράριο.

 

Πρίν καν φύγει το Αικατερίνη Π, να και η Χρήστς από την Ελευσίνα που κατέληξε να ρίξει καταπέλτη στην 1 στις 0045, θέση στην οποία ο καταπέλτης του δε στρώνει καθόλου καλά με συνέπεια τα φορτηγά να ανεβαίνουν ανήφορο για να βγούν στην προβλήτα και να κινδυνεύουν να κολλήσουν στην κορυφή της καμπής του καταπέλτη. Ψιλά γράμματα αυτά βέβαια όταν είσαι Λιμεναρχείο Μυκόνου. Να κόψουν το λαιμό τους να βγούν τα βυτία, εμείς ούτε καν που πάμε να δούμε τι συμβαίνει, δεν είναι δική μας δουλειά η ασφάλεια πλοίων και λιμένα, άλλωστε:rolleyes:. Αν είχε πάει το Μύκονος στην 3, θα είχε πάει και το Καπετάν Χρήστος στην 3 χωρίς προβλήματα στην εκφόρτωση.

 

Η παραπάνω παράγραφος γράφτηκε πρίν καν ξεκινήσει η εκφόρτωση του Καπετάν Χρήστος. Πάει να βγεί η πρώτη νταλίκα(σιλοφόρο) από το γκαράζ, κόμπλα στον καταπέλτη για κανένα δεκάλεπτο. Ανάποδα και πίσω στο γκαράζ το σιλοφόρο, δοκίμασαν μια κανονική νταλίκα, βγήκε πιο εύκολα. Δεύτερη νταλίκα να ανέβει λίγο στον αφρό η πρύμη, ξανά το σιλοφόρο, ξανά κόλλησε, τους πήρε κανένα 5λεπτο προσπάθειας με στρωμάτσες για να βγεί. Τέλος πάντων, καταλάβατε τι τράβηξαν νυχτιάτικα. Με όλα αυτά τα παρατράγουδα το πλοίο έβγαλε στη Μύκονο 1 σιλοφόρο, 3 νταλίκες ξηρού φορτίου και 3 επικαθήμενα βυτία. Φόρτωσε 1 ημιφορτηγό και απέπλευσε στις 0130 για τη Νάξο. Πρέπει να έχει και Πάρο μετά, κουβαλάει και κάμποσα κομμάτια στο επάνω γκαράζ.

 

Κι αφού εφτάσαμε ως εδώ, στα σύνορα του εξαποδώ(που έλεγε κι ο Λαυρέντης), δε θα ήταν σωστό να αφήσουμε παραπομενένο το Τάλως, που ήταν και η τελευταία αποψινή προσέγγιση στη Μύκονο. Γεμάτο μπούνια το πλοίο, πάνω και κάτω, και όχι μόνο με βυτία. Ερχόταν απ' ευθείας από τον Πειραιά και έδεσε στη θέση 3 κατά τις 0245 όπου και εκφόρτωσε 1 μονά και 4 επικαθήμενα βυτία. Άμεσος απόπλους στις 0255 για Μεστά και Μυτιλήνη, προορισμοί οι οποίοι συνθέτουν το αποψινό του δρομολόγιο. Η έλλειψη του Πελαγίτη εξασφάλισε τη μεγάλη πληρότητα, φαντάζομαι αυτό καθυστέρησε και την αναχώρησή του από τον Πειραιά.

Πραγματικά respect πρώτον για τις καταπληκτικές περιγραφές και δεύτερον για τις αντοχές σου να μένεις και να παρακολουθείς μέχρι τις πρώτες πρωινές ωρες.. 

Υ.Γ τόσοι άνθρωποι παρακολουθούμε αυτό το υπέροχο φόρουμ συζητήσεων. Ένας από το λιμενικό δεν υπάρχει να δει τι γινεται στην Μύκονο μέσα από τις περιγραφές σου και να αναλάβει δραση και να πάρει μετρα;!

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη Δευτέρα, 10 Απριλίου. The Return of the King.

 

Ας ξεκινήσουμε όμως πρώτα με το πρώην Νήσος Μύκονος που έριξε καταπέλτη στην 3 περί ώρας 2045. Δεν ξέρω γιατί στην 3 και όχι στην 2 από τη στιγμή που είναι μόνο του στο λιμάνι, ίσως να έχει να κάνει με τη ρεστία που ήταν έντονη αλλά και με το ότι και πάλι σήμερα Δευτέρα έχουμε Celestyal Olympia και Gemini στην προβλήτα κρουαζιεροπλοίων, με το δεύτερο να εξέχει καμιά 15αριά μέτρα στην 1, σύν τους κάβους του. Η κίνηση για Μύκονο ήταν περίπου 250 επιβάτες, 8 δίκυκλα, 29 ΙΧ και 1 μονό φορτηγό. Αξιοσημείωτη όμως και η φόρτωση του πλοίου, που σήμερα συνεχίζει για Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ. Επιβιβάστηκαν περί των 35 επιβατών μαζί με 6 ΙΧ και ένα συρόμενο ταχύπλοο, είχαμε και 2 μονά φορτηγά που βγήκαν για να απελευθερώσουν τη νταλίκα και μετά ξαναμπήκαν. Μόλα-όλα στις 2055.

 

Και όταν μιλάμε για την επιστροφή του Βασιλιά, μιλάμε για το Θεολόγος Π ο οποίος σε αντίθεση με την Τήνο, στη Μύκονο έκανε πολύ διαφορετική μανούβρα από ότι έκανε ο πρώην πλοίαρχός του. Μπήκε με αρκετό δρόμο για την 7 και η δεξιά του στροφή το έφερε πιο κοντά στο Ταγκού(η απέναντι στεριά) απ' ότι είχαμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Με πολύ ζωντανό ανάποδα κι αριστερά όμως, γύρισε για τη θέση του το πλοίο, με γωνία που δεν το είχαμε συνηθίζει να κάνει. Τέλος πάντων έδεσε στις 2300 και από κίνηση είχαμε πάνω από 100 επιβάτες, 83 ΙΧ(ίσως να είναι και κοντά στα 90, δε βοηθά η κάμερα όπως έχω πεί), 3 ημιφορτηγά, 6 μονά φορτηγά και 21 νταλίκες. Το όλον, πάνω από 80 ΙΧ και 30 φορτηγά. Πως είπατεεε? Σκουπίζει προβλήτες κύριοι! Ταυτόχρονα, για την αυριανή αναχώρηση είδα να μπαίνει 1 σιλοφόρο και 3 νταλίκες.

 

Τέλος γι απόψε με τη σχεδόν ταυτόχρονη άφιξη των ρορό Τάλως και Καπετάν Χρήστος. Η διαφορά είναι πως ενώ το Τάλως ήρθε γραμμή από τον κάβο της Σύρου, το Καπετάν Χρήστος αναγκάστηκε να ψηλώσει στον Τσικνιά. Πρώτο έπεσε στην 6 το Καπετάν Χρήστος με πρόσδεση στις 0118 και δεξιά στροφή, προερχόμενο από Ελευσίνα και Άνδρο, δεν είχε κανένα φορτηγό στο επανω γκαράζ, ενώ το κάτω φαινόταν περίπου μισογεμάτο. Στην 3 ή την 6 είναι να πηγαίνει το βαπόρι αυτό, εκεί στρώνει καλά ο καταπέλτης. Από κίνηση 1 μονό βυτίο και 7 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Εντύπωση μου έκανε πως για τη Μύκονο δεν είχε κανένα βυτίο της ΕΚΟ, βέβαια είχε την περασμένη Παρασκευή. Απόπλους στις 0140 με προορισμό τη Νάξο.

 

Την ίδια στιγμή το Τάλως πήγε στην 2 με αριστερή στροφή, προερχόμενο απ' ευθείας από τον Πειραιά. Και πάλι εδώ το Λιμεναρχείο Μυκόνου μου θυμίζει κάτι Μεξικάνους στο Λούκι Λούκ:D που κοιμούνται έξω από το σαλούν, τριγύρω πέφτει πιστολίδι και αυτοί δεν ξυπνάνε. Έχεις 2 γηραλέα ρορό, με περιορισμένες σχετικά ικανότητες μανούβρας και τα αφήνεις να κάνουν μανούβρες το ένα δίπλα στο άλλο, ερχόμενα πλώρη με πλώρη. Τελικά το Τάλως χάλασε τη μανούβρα του και έβαλε αρκετά αριστερά για να πάει στην πρύμη του Gemini και να γυρίσει εκεί. Γιατί δεν δίνεται μια προτεραιότητα έτσι ώστε ο ένας να περιμένει τον άλλον να δέσει, δεν μπορώ να καταλάβω. Πάντως, για να είμαι δίκαιος, πρώτη φορά είδα απόψε όργανο του ΛΣ να είναι παρόν στον κατάπλου του Τάλως.

 

Όπως και να έχει, το Τάλως ήταν εντελώς γεμάτο στο κάτω γκαράζ και σχεδόν γεμάτο στο επάνω, χωρίς να έχει κάποιο φορτηγό στη ράμπα, υπολογίζω κοντά στα 45-50 κομμάτια. Το πλοίο έδεσε στις 0130 και αφού ταλαιπωρήθηκε αρκετά με κάβους και κινήσεις για να ευθυγραμμίσει τον καταπέλτη. Από κίνηση για τη Μύκονο είχαμε 1 μονό βυτίο, 3 επικαθήμενα βυτία και 3 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Απόπλους όπως κάθε Δευτέρα βράδυ για Κώ και Ρόδο στις 0155.

 

Για στατιστικούς λόγους σημειώνω πως Θεολόγος Π, Καπετάν Χρήστος και Τάλως, έφεραν μέσα σε ένα βράδυ 45 φορτηγά στη Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Ημέρα χαράς η χθεσινή για εμάς τους οργανωμένους οπαδούς του πάλαι ποτέ θρυλικού, μη scrubberοφόρου Νήσος Μύκονος. Μετά από μήνες περάσαμε το Θεολόγο έστω σε μια κατηγορία, αυτή των επιβατών. Η φετινή Μεγάλη Δευτέρα θα μείνει αξέχαστη😂

Link to comment
Share on other sites

Στη μία οθόνη το Σήμερον κρεμάται επί ξύλου, στην άλλη το Σουπερφέρρυ. Τι ζώ Θεέ μου, ο καραβολάτρης :D.

 

Μεγάλη Πέμπτη απόψε και το Σουπερφέρριον αφίκνυται για την 3 του Τούρλου ώρα 2237, με πάνω δηλαδή από μια ώρα καθυστέρηση σε σχέση με το αναρτηθέν πρόγραμμα(2130). Είναι τέτοια η ημέρα όμως, μια από τις πιο δύσκολες της χρονιάς. Παρεμπιπτόντως με τη νυχτερινή του φορεσιά το πλοίο δείχνει πανέμορφο. Κίνηση 300 επιβάτες, 5 δίκυκλα και 39 ΙΧ. Άμεση φόρτωση με ελάχιστους επιβάτες, 23 ΙΧ, 1 φορτηγό και απόπλους για Ραφήνα λίγο μετά τις 2250 αντί για τις 2200 που έλεγε το πρόγραμμα.

 

Στις 2250 ήρθε και ο Θεολόγος Π για την 1 και όχι για την 7, λόγω της άμεσής του αναχώρησης. Σωστός σήμερα ο καταμερισμός των θέσεων, το Σουπερφέρρυ δεν είχε νταλίκες οπότε γιατί να καταλάβει τη θέση με το μεγαλύτερ χώρο. Έφτασε με περίπου 40 λεπτά καθυστέρηση σε σχέση με το πρόγραμμα. Κίνηση Μυκόνου καμιά 120αριά επιβάτες, 8 δίκυκλα, 43 ΙΧ και 2 επικαθήμενα. Αμέσως ξεκινά η φόρτωση ελαχίστων επιβατών μαζί με 1 δίκυκλο, 5 ΙΧ, 1 βανάκι, 1 ημιφορτηγό και 13 επικαθήμενα. Απόπλους για τη Ραφήνα στις 2323, αντί της προβλεπομένης αναχώρησης που ήταν 2230.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη Παρασκευή πρωί σήμερα και πάμε να δούμε κίνηση Μυκόνου. Πρώτο σημερινό συμβατικό το Θεολόγος Π για την 1, ο καταπέλτης έπεσε στις 1220. Επιβάτες περίπου 200, από τροχοφόρα 43 ΙΧ, 1 φορτηγό και 5 επικαθήμενα. Άμεση επιβίβαση περίπου 100 επιβατών και φόρτωση 3 δικύκλων με 30 ΙΧ και αναχώρηση για Ραφήνα στις 1240 αντί της προβλεπομένης 1200.

 

Συνέχεια με Αικατερίνη Π το οποίο και κατέπλευσε στον Τούρλο στις 1233 για τη θέση 6. Μπόρεσα να διακρίνω περίπου 120 επιβάτες και τουλάχιστον καμιά 50αριά ΙΧ, μαζί με 1 φορτηγό. Απόπλους στις 1243 για την Νάξο. Από την άλλη πλευρά του μπαστουνιού, στην 7, έδεσε στις 1235 το Fast Ferries Andros, αδύνατον να διακρίνει κανείς ακριβή νούμερα κίνησης. Κι αυτό γιατί την ίδια στιγμή στην 3 έδεσε το Superrunner Jet στις 1238. Αυτό έφερε περίπου 100 επιβάτες από Ηράκλειο, Σαντορίνη και Νάξο και πήρε άλλους 150, από ΙΧ είχαμε 2-3 εκφόρτωση και 5 φόρτωση. Απόπλους 1245 για την επιστροφή του η οποία περιλαμβάνει και την Πάρο. Όπως καταλαβαίνετε γίνεται ένας πανίκουλας στη Μύκονο σήμερα, είδαμε εικόνες σαν κι αυτήν, με άλλο ταχύπλοο και χωρίς κρουαζιερόπλοιο. Το Fast Ferries Andros έχει απόπλου 1315 για Τήνο - Άνδρο - Ραφήνα, όπως είπα και πρίν το εξπρές για Ραφήνα το κάνει το Θεολόγος Π που έχει και το κανονικό του δρομολόγιο των 1730 από τη Ραφήνα.

 

Η καραβολατρική δράση όμως συνεχίζεται με καταιγιστικοί ρυθμοί:D. Με την αναχώρηση του Αικατερίνη Π είδαμε το Σουπερφέρρυ να δένει στην 6.5(στην άλλη πλευρά του μπαστουνιού δηλαδή), ώρα κατάπλου 1250. Αυτό γίνεται γιατί όπως θα δείτε παρακάτω αναμένουμε Blue Star 2, Blue Star Naxos, και Blue Star Myconos. Εκφόρτωση 2 φορτηγά και περίπου 25 ΙΧ μαζί με 150 επιβάτες. Η αναχώρησή του στις 1345 για Τήνο - Άνδρο και Ραφήνα, δεν έχει κάποιο τοπικό απόψε.

 

Συνέχεια με το Blue Star 2 και τον κατάπλου του στην 1, ώρα 1358 προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Επιβάτες τουλάχιστον 300 θα έλεγα, από τροχοφόρα 13 δίκυκλα, 1 ημιφορτηγό, 37 ΙΧ, 2 φορτηγά ψυγεία και 12 επικαθήμενα. Άμεση επιβίβαση περίπου 100 επιβατών όπως επίσης και 12 ΙΧ, 1 φορτηγό ψυγείο μαζί με 3 επικαθήμενα. Μόλα-όλα και καταπέλτες στο βίρα στις 1435 για Σύρο και Πειραιά, είναι κανένα 20λεπτο πίσω από το πρόγραμμα.

 

Το Blue Star Naxos πήγε στην 7 οπότε δεν είδαμε και πολλά. Κατάπλους λίγα λεπτά μετά τις 1400 με αναχώρηση 1425 για Τήνο, Σύρο και Πειραιά. Τελευταίο και καταιδρωμένο το πρώην Νήσος Μύκονος, ερχόμενο απ' ευθείας από τον Πειραιά και έχοντας ακολουθήσει από τα Γιούρα και μετά μια λιγάκι περίεργη πορεία. Κατάπλους στην 3 γύρω στις 1420, άρα είχαμε σήμερα 3 πλοία της Blue Star Ferries την ίδια ώρα στη Μύκονο. Από κίνηση είδαμε γύρω στους 120 επιβάτες, 7 δίκυκλα, 16 ΙΧ και 1 φορτηγό. Έβαλε καμιά 30αριά επιβάτες όπως επίσης και 7 ΙΧ. Απόπλους ώρα 1445 σύμφωνα με το πρόγραμμα για Εύδηλο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Θεσσαλονίκη, με άφιξη εκεί στις 0630 το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου.

 

Και με βαριά Μυκονιάτικη προφορά, Καλή Ανάστας!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...