Jump to content
Shipfriends

KNIK

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Όχι καμμία σχέση δεν έχουν με τον Περογιαννάκη. Απλά η λέξη ΑQUA άρεσε και χρησιμοποιήθηκε
  2. Δεν καταλαβαίνω τι από όλα αυτά που λες αναιρεί τα γεγονότα. Ελεύθερη έκτακτη δρομολόγηση για 45 μέρες ήταν του ΚΕΝΤΕΡΗ Ι. Δεν είναι υποχρεωμένη η ΝΕΛ να βάλει το πλοίο για να μαζέψει κουκιά η κ. Τσουρή από τους συντοπίτες της. Άλλωστε αν παρακολούθησες τα δημοσιεύματα θα δεις ότι η ΝΕΛ προθυμοποιήθηκε να βάλει τον ΚΕΝΤΕΡΗ Ι το καλοκαίρι στη γραμμή ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ διότι προφανώς εκεί θεωρεί ότι θα είναι βιώσιμο το πλοίο. Και μετά η Τσουρή εκβίασε ότι αν δεν το κατεβάσετε μέχρι "το νησί μου" δεν θα σας δώσω την άγονη με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ. Ε πιάστηκε κορόιδο η Ελπίδα
  3. Άγονη από Καβάλα μέχρι Χίο δεν υπάρχει. Ελεύθερη δρομολόγηση ζήτησε η ΝΕΛ για το καλοκαίρι. Την έδωσε άρον άρον η κ. Τσουρή και μετά η ΝΕΛ το μετάνιωσε. Ελεύθερη δρομολόγηση δεν είναι; Αμα θέλει το βάζει άμα θέλει δεν το βάζει.
  4. Μα αυτό είναι το αξιοπερίεργο. Δεν υπάρχει έγκριση από το ΣΑΣ και η ΝΕΛ απειλείται με πρόστιμο γιατί το πλοίο δεν κάνει τα δρομολόγια που ήθελε η κ. Τσουρή Ανακοίνωση δρομολόγησης ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι: http://www.ypai.gr/cms_files/dynamic/c60030/news.file/1/tt_el_GR.pdf Έγκριση ΣΑΣ: Δεν υπάρχει. Πού είναι το πλοίο: Ηγουμενίτσα-Μπρίντιζι Συμπέρασμα: Το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Καθετής, Συρτής και παραγαδιού οφείλει να επιβάλει πρόστιμο στη ΝΕΛ
  5. Εκτός από αυτά είναι και περίεργο που απαιτεί να μπει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι στα δρομολόγια της Βορείου Ελλάδος. Αφού τα ίδια όργανα του υπουργείου έχουν εγκρίνει την δρομολόγηση του πλοίου στην Ιγουμενίτσα.
  6. Γιατί, λίγα μαργαριτάρια έχει πετάξει ο Χαλκιώτης; Εδώ δήλωσε δημόσια ότι οι εταιρείες καταθέτουν δρομολόγια ως τις 31/01.Ο Χαλκιωτης τις εκανε πριν παει σε αυτη τη θεση;
  7. E καλά ο Χαλκιώτης είναι άσχετος, το έχει αποδείξει πλειστάκις με τις δηλώσεις του. Εκτός των άλλων, για ποιες έκτακτες δρομολογήσεις προς Θεσσαλονίκη λέει; Η άγονη του Λισσός είναι που ακόμα το υπουργείο δεν την έχει δώσει.
  8. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κάθεται 30 λεπτά στο ανέβασμα και 1 ώρα στο κατέβασμα. Το EUROPEAN κάθεται 40 λεπτά και στις δύο περιπτώσεις. Το Νήσος Χίος κάθεται 30 λεπτά στο ανέβα και 20 λεπτά στο κατέβα (έχει και λιγότερα φορτηγά να ξεφορτώσει). Αυτά λένε οι πίνακες δρομολόγησης των 2 εταιρειών δηλαδή. Oι 14 ώρες του ΜΥΤΙΛΗΝΗ δηλαδή είναι από 12 έως 12,5 και του ΕUROPEAN 11. Εκτός αν αργεί 1,5 ώρα ο εργάτης να μαζέψει τον κάβο.
  9. E 52,5 ευρώ έχει το εισιτήριο για Βαθύ. Όσο έχει και για Ρόδο δηλαδή.
  10. δηλαδή πως θα κυριαρχούσε; θα έπερνε 10 φορτηγα το χιος1 και άλλα 10 το χιος2; στη φυλακή θα μπαίνανε.
×
×
  • Create New...