Jump to content
Shipfriends

Europalink (IMO 9319454)


Recommended Posts

Ίσως αλλάξανε τα σχέδια στο μεταξύ, τότε. Και πάει το Europalink στη θέση του Nordlink κι εκείνο διπλώσει στο Naantali-Långnäs-Kapellskär το Finnfellow.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η ανακοίνωση της Finnlines για την επαναγορα του Europalink από την θυγατρική της Nordö-Link

Quote

Η πλήρως ελεγχόμενη σουηδική θυγατρική της Finnlines Plc, η Rederi Aktiebolaget Nordö-Link, την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018 αγόρασε από τον όμιλο Grimaldi ένα πλοίο μεταφοράς επιβατών εμπορευματικών φορτίων Star, MS Europalink, σύμφωνα με τη συμφωνία αγοράς που υπογράφηκε νωρίτερα. Η MS Europalink θα εφοδιαστεί με scrubbers καυσαερίων στα μέσα Μαρτίου και θα ταξιδέψει υπό σουηδική σημαία. Το MS Europalink θα ξεκινήσει στη διαδρομή Malmö-Travemünde. Το σκάφος θα υποβληθεί σε ανακαίνιση στους κοινόχρηστους χώρους και, επομένως, μπορεί να καλύψει ακόμα καλύτερα τις ανάγκες των επιβατών. Αυτό το σύγχρονο πλοίο ro-pax κατασκευάστηκε στην Fincantieri Shipyard στην Ιταλία το 2007 και έχει χωρητικότητα 4.215 γραμμικών μέτρων και 554 επιβατών.

 

Link to comment
Share on other sites

Και έφτασε στη Σουηδία την περασμένη Παρασκευή, με το Ιταλικό πλήρωμα. Οι πληροφορίες που έρχονται από τη Σουηδία -που είναι μπετόν όσον αφορά την εγκυρότητα- λένε πως στο Malmo ανέλαβε το Σουηδικό πλήρωμα το οποίο και βρέθηκε αντιμέτωπο με μια ιδιαίτερη εμπειρία. Με λίγα λόγια το πλοίο εσωτερικά, βρισκόταν σε παρόμοια κατάσταση με την οποία το είδαμε πρόσφατα να βρίσκεται εξωτερικά, δηλαδή σήψη και παρακμή. Κατά τα λεγόμενα έχει γίνει ένα άνευ προηγουμένου πλιάτσικο από την Ιταλική πλευρά σε τηλεοράσεις, οθόνες, υπολογιστές και παντός είδους αναλώσιμα αξίας. Βρώμικοι και άθλιοι εσωτερικοί χώροι απ' άκρη σ' άκρη, ενώ το αποκορύφωμα είναι πως έχει χαλάσει όλο το υδραυλικό σύστημα του visor και οι Σουηδοί δεν μπορούσαν να το ανοίξουν. Το τι βρήκαν στο μηχανοστάσιο δεν το έμαθα, μπορώ όμως να κάνω μια καλή μαντεψιά. Αυτή είναι η Grimaldi Lines.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On ‎11‎.‎02‎.‎2018 at 9:11 PM, Nick the Greek said:

Και έφτασε στη Σουηδία την περασμένη Παρασκευή, με το Ιταλικό πλήρωμα. Οι πληροφορίες που έρχονται από τη Σουηδία -που είναι μπετόν όσον αφορά την εγκυρότητα- λένε πως στο Malmo ανέλαβε το Σουηδικό πλήρωμα το οποίο και βρέθηκε αντιμέτωπο με μια ιδιαίτερη εμπειρία. Με λίγα λόγια το πλοίο εσωτερικά, βρισκόταν σε παρόμοια κατάσταση με την οποία το είδαμε πρόσφατα να βρίσκεται εξωτερικά, δηλαδή σήψη και παρακμή. Κατά τα λεγόμενα έχει γίνει ένα άνευ προηγουμένου πλιάτσικο από την Ιταλική πλευρά σε τηλεοράσεις, οθόνες, υπολογιστές και παντός είδους αναλώσιμα αξίας. Βρώμικοι και άθλιοι εσωτερικοί χώροι απ' άκρη σ' άκρη, ενώ το αποκορύφωμα είναι πως έχει χαλάσει όλο το υδραυλικό σύστημα του visor και οι Σουηδοί δεν μπορούσαν να το ανοίξουν. Το τι βρήκαν στο μηχανοστάσιο δεν το έμαθα, μπορώ όμως να κάνω μια καλή μαντεψιά. Αυτή είναι η Grimaldi Lines.

Ορίστε και μια αναφορά στην κυριολεκτικά τρομακτική κατάσταση παράδοσης του πλοίου πίσω στη Finnlines:

https://www.sjomannen.se/nyheter/bristande-arbetsmiljo-forsenar-europalink/

Αξίζει τον κόπο να το διαβάσει κανείς προσεκτικά. Οι Σουηδοί φρίκαραν με αυτά που αντίκρυσαν.

Για όποιον βιάζεται, ορίστε και μια μετάφραση στα αγγλικά μέσω Google:

https://translate.google.de/translate?sl=sv&tl=en&js=y&prev=_t&hl=de&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.sjomannen.se%2Fnyheter%2Fbristande-arbetsmiljo-forsenar-europalink%2F&edit-text

Μέχρι και μούχλα στις καμπίνες βρήκαν ...

Και τα αποτελέσματα του τελευταίου PSC:

Certificate & Documentation - Documents   Rest period   Missing   1
Emergency Systems   Low level lighting in corridors   Not properly mantained   1
Emergency Systems   Muster list   Not posted   1
Fire safety   Means of escape   Not marked   1
Life saving appliances   Lifeboats   Not properly marked   1
MLC, 2006 Accommodation, recreational facilities, food and catering   Cleanliness   Not as required   1
MLC, 2006 Health protection, medical care, social security   Winches and capstans   Inoperative   1
Safety of Navigation   Pilot ladders   Damaged   1
Structural Conditions   Air intakes machinery and control station spaces   Cracked   1
Structural Conditions   Closing devices watertight doors   Not as required

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω τα ευρήματα των Σουηδών μας δίνουν μια γεύση του τι συμβαίνει στα πλοία τους γενικότερα. Άντε τώρα και είσαι Σουηδός ή Φινλανδός της Finnlines και τα βλέπεις αυτά. Μετά τι κάνεις άραγε, παίρνεις τηλέφωνο στη Νάπολη για να κάνεις παράπονα? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...