Jump to content
Shipfriends
proud_ionian

Aegean Marine Petroleum

Recommended Posts

 

GREEK-based Aegean Marine Petroleum has ordered seven double-hull 6,200 dwt bunkering tankers from Qingdao Hyundai Shipbuilding, China. The latest order, together previous orders will bring Aegean’s total bunker fleet to 40 double-hull tankers.

The vessels will be classed by DNV with class notation +1A1 Tanker for Oil, ESP, ECO, Tmon. The seven vessels bring to 100 the vessels ordered by Greek owners this year to DNV class.

πηγη: MGN

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

dspphoto?id=167782

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

Οταν ο Δ. Μελισσανίδης έκανε τον εκπαιδευτή στη σχολή οδηγών του πατέρα του στη Νίκαια, καθισμένος στη θέση του συνοδηγού ενός μίνι Κούπερ, δεν φανταζόταν σίγουρα ότι μια μέρα θα του έσφιγγε με εγκαρδιότητα το χέρι ο πρόεδρος της Wall Street. Ούτε ότι θα έφτανε να ανταγωνίζεται στα «ίσα» τις μεγάλες πολυεθνικές πετρελαίου δημιουργώντας έναν όμιλο με ετήσιο τζίρο άνω των 2 δισ. δολ. Κι όλα αυτά χωρίς να μιλάει καν αγγλικά και ενώ ασχολήθηκε πρώτη φορά με το εμπόριο πετρελαίου πριν από είκοσι περίπου χρόνια. Ισως γι' αυτό ο πρόεδρος της Wall Street ακούστηκε να του λέει ότι ενσαρκώνει το αμερικανικό όνειρο: του αυτοδημιούργητου που έφθασε στην κορυφή.

Η εταιρεία του Aegean Marine Petrol Network τάραξε πριν από μια βδομάδα τα νερά της Wall Street (χρηματιστήριο Nasdaq), καθώς οι μετοχές της έγιναν ανάρπαστες. Η εταιρεία ήθελε να διαθέσει στους επενδυτές 12,5 εκατ. μετοχές αλλά η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο φθάνοντας τα 80 εκατ. «κομμάτια». Το αποτέλεσμα ήταν να μοσχοπουληθούν στην ανώτερη προβλεπόμενη τιμή (14 δολ. η μία). Ετσι, ο Δ. Μελισσανίδης κατάφερε μεμιάς να «σηκώσει» από την αμερικανική αγορά 201,5 εκατ. δολ. για να χρηματοδοτήσει το όραμά του: να δημιουργήσει ένα δίκτυο με βενζινάδικα στη θάλασσα και να γίνει ο «βενζινάς» όλων των εφοπλιστών του πλανήτη! Ετσι, ενώ οι εφοπλιστές εξαρτούν τα κέρδη τους από τους υψηλούς ναύλους, αυτός θα εξασφαλίζει κέρδη «βρέξει-χιονίσει» γεμίζοντας τα ρεζερβουάρ των πλοίων τους. Το σχέδιό του είναι να δημιουργήσει μια επώνυμη, διεθνή εταιρεία, αναγνωρίσιμη σε όλο τον κόσμο, με σταθμούς ανεφοδιασμού πλοίων στα σημαντικότερα λιμάνια αλλά και στα «σταυροδρόμια» όπου ενώνονται οι θαλάσσιοι δρόμοι που ακολουθούν τα εμπορικά πλοία. Για να γίνει αυτό πρέπει να ανταγωνιστεί τις μεγαλύτερες πολυεθνικές πετρελαίου. Ο ίδιος, σύμφωνα με συνεργάτες του, ποντάρει στο γεγονός ότι στον ανεφοδιασμό πλοίων μετράει πάνω απ' όλα η αξιοπιστία, δηλαδή η ταχύτητα στην παράδοση των καυσίμων και η καλή τιμή.

Στη συγκεκριμένη αγορά οι διεθνείς «παίκτες» μετριούνται στα δάχτυλα των δύο χεριών, ενώ σε πολλά λιμάνια το ρόλο του «βενζινά» των πλοίων παίζουν μικροί τοπικοί «παίκτες». Ετσι, κυρίαρχος στη συγκεκριμένη αγορά θα αναδειχθεί εκείνος που θα καταφέρει να δημιουργήσει πρώτος το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού πλοίων, θα τα εξυπηρετεί γρήγορα και σε χαμηλές τιμές. Η εταιρεία του Δ. Μελισσανίδη γνωστού και από την θητεία του στην προεδρία της ΑΕΚ διαθέτει, ήδη, σταθμούς ανεφοδιασμού σε μερικά από τα καλύτερα «περάσματα» πλοίων (Πειραιά, Γιβραλτάρ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σιγκαπούρη, Οτσο Ρίο, Μοντέγκο Μπέι, Κίνγκτον). Τα έσοδα από αυτούς τους σταθμούς καθώς και από τις άλλες δουλειές του ομίλου (το δίκτυο πρατηρίων της Aegean, η ναυτιλιακή εταιρεία και μία ακόμα που ασχολείται με την αντιρυπαντική τεχνολογία) έχουν συνολικό τζίρο σήμερα πάνω από 2 δισ. δολάρια.

Δαπανηρά έργα

Με τα χρήματα που άντλησε από το Nasdaq σκοπεύει να δημιουργήσει νέους σταθμούς στον Παναμά, τις Μπαχάμες, την Κίνα, το Ρότερνταμ και το Χιούστον. Οι σταθμοί αυτοί απαιτούν τεράστια ποσά για να δημιουργηθούν. Ενδεικτικό είναι το ότι κάθε ένας από αυτούς χρειάζεται περί τα 50 εκατ. δολ. για να γεμίσει με εμπόρευμα (καύσιμα, λιπαντικά). Η κίνηση «ματ», όμως, του ιδιοκτήτη της Aegean, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, αφορά στην παραγγελία 37 ανεφοδιαστικών δεξαμενόπλοιων. Με αυτά θα διαθέτει, πρώτη απ' όλους τους ανταγωνιστές της, τον μεγαλύτερο στόλο ανεφοδιαστικών τάνκερ του κόσμου, αποτελούμενο από 50 πλοία μεταφορικής ικανότητας 4.000-6.500 τόνων καυσίμων το καθένα. Το σχέδιο του Δ. Μελισσανίδη είναι αυτά τα πλοία να λειτουργήσουν ως πλωτές «αντλίες καυσίμων». Ετσι, ενώ το πλοίο θα φορτώνει ή θα ξεφορτώνει στο λιμάνι αυτά θα το πλευρίζουν και θα το εφοδιάζουν με καύσιμα, χωρίς να χρειάζεται να περάσει το πλοίο από το σταθμό ανεφοδιασμού και να χάνει χρόνο. Η συνολική αξία των πλοίων όταν παραγγέλθηκαν υπολογιζόταν σε 350 εκατ. δολ. ενώ ήδη η αξία τους εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 550 εκατ. δολ.

Ο Δ. Μελισσανίδης θεωρείται από τους βασικούς επιχειρηματίες που θα επωφεληθούν από τη δημιουργία των αγωγών πετρελαίου και φυσικού αερίου στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου. Κι αυτό καθώς ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης, όσο και αυτοί που θα καταλήγουν στα μικρασιατικά παράλια της Τουρκίας θα φέρουν στην περιοχή εκατοντάδες πλοία τα οποία θα χρειάζονται καύσιμα.

Ετσι, η εταιρεία Aegean φρόντισε να αποκτήσει μεγάλη έκταση στην Αλεξανδρούπολη με στόχο να δημιουργήσει σταθμό ανεφοδιασμού για να εξυπηρετεί τα πλοία που θα έρχονται να φορτώσουν από τα τέρμιναλ των αγωγών. Και να σκεφτεί κανείς ότι ο Δ. Μελισσανίδης «πρωτομύρισε» πετρέλαιο στα τέλη της δεκαετίας του '80 συνεργαζόμενος με τον εφοπλιστή Γ. Καρρά. Γρήγορα, όμως, χώρισαν, για να αποδειχθεί ότι οι «μπίζνες» είναι ένας χορός που δεν χορεύεται σαν τανγκό, από δύο. Περισσότερο θυμίζει ζεϊμπέκικο: καθένας χορεύει μόνος του και με τον τρόπο του...

Ενδεικτική της νοοτροπίας του ιδιοκτήτη της Aegean είναι το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια αποφάσισε να δημιουργήσει δικό του δίκτυο πρατηρίων, ανταγωνιζόμενος όλους τους γνωστούς παίκτες της αγορά, ξένους και εγχώριους. Εκ του αποτελέσματος φαίνεται να δικαιώνεται για την επιλογή του, αφού, ήδη, τα πρατήρια της Aegean Oil έχουν αποσπάσει μερίδιο 7% της ελληνικής αγοράς βενζινών και η εταιρεία βρίσκεται στην τέταρτη θέση, πίσω από τις πολυεθνικές ΒΡ, Shell και την ΕΚΟ.

πηγη: Η Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

Share this post


Link to post
Share on other sites

εντυπωσιακη οντως η πορεια του Τιγρη, που απο περιφερειακος παικτης στο ποδοσφαιρο εγινε παγκοσμιος παικτης στο πετρελαιο. νομιζω οτι εχει καλες "ακρες" με το USG (United States Government). Αν δεν απατωμαι εχει αναλαβει τον αποκλειστικο ανεφοδιασμο σε καυσιμα των βοηθητικων σκαφων του αμερικανικου ναυτικου απο το Γιβραλταρ ως τον Περσικο.

Το δημοσιευμα βεβαια εχει καποια ευτραπελα

αυτός θα εξασφαλίζει κέρδη «βρέξει-χιονίσει» γεμίζοντας τα ρεζερβουάρ των πλοίων τους
εχουν και αντικλεπτικη ταπα απο ανθρακιτη τα βαπορια;
Και να σκεφτεί κανείς ότι ο Δ. Μελισσανίδης «πρωτομύρισε» πετρέλαιο στα τέλη της δεκαετίας του '80 συνεργαζόμενος με τον εφοπλιστή Γ. Καρρά.
ο καρρας της προοδευτικης ειχε και βαπορια ή αναφερεται σε αλλον;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο καρρας της προοδευτικης ειχε και βαπορια ή αναφερεται σε αλλον;

Ο Καρράς πατήρ, είχε ναυπηγείο (στο Πέραμα)-για πλοία αγνοώ.

(ΥΓ. Βεβαίως, μετά το δημοσίευμα της "Ε", η τιμή του λιβανιού αυξήθηκε κατακόρυφα, ενώ ειδικοί στην Ιατρική Παθοφυσιολογία, προσπαθούν να κατανοήσουν πως κατέστη δυνατή ή έκκριση τόσο μεγάλης ποσότητος σιέλου).

Share this post


Link to post
Share on other sites
... νομιζω οτι εχει καλες "ακρες" με το USG (United States Government). Αν δεν απατωμαι εχει αναλαβει τον αποκλειστικο ανεφοδιασμο σε καυσιμα των βοηθητικων σκαφων του αμερικανικου ναυτικου απο το Γιβραλταρ ως τον Περσικο.

Κάπως έτσι είναι αρκετά χρόνια τώρα. Μάλιστα πρς το τέλος το 2005 η συμφωνία αυτή ανανεώθηκε για κάποια χρόνια ακόμα. Ο Τίγρης είχε βραβευθεί για αυτές του τις υπηρεσίες στον Λευκό Οίκο. Τώρα αν στην Σούδα έχουν άλλη άποψη για την ποιότητα των καυσίμων που διακινούνται αυτό είναι άλλη ιστορία....

Προσωπικά η υπόθεση του Τιγρή μου θυμίζει λίγο τις ιστορίες άλλων αχυράνθρωπων (με πρωτη και καλύτερη του Αμπραμοβιτσ) που από του πουθενα ξαφνικά γίνονται παγκόσμιοι ενεργειακοί παίχτες με πολύ χρήμα και πάνω από όλα καλές κρατικες διανσυνδέσεις.

Παντως κάτι που δεν γραφτηκε στο ρεπορταζ της Κυριακάτικης είναι ότι αυτή ήταν η δεύτερη προσπαθεια του για να μπεί στο NYSE. Η πρωτη ήταν αποτυχημένη ενώ στην δεύτερη και πετυχημένη χρειαστηκε και η πολύ μεγάλη βοήθεια του εφοπλιστή Πήτερ Γεωργιόπουλου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
αν στην Σούδα έχουν άλλη άποψη για την ποιότητα των καυσίμων που διακινούνται αυτό είναι άλλη ιστορία....

Και οχι μονον στη Σουδα φιλε Α377, και οχι μονον στη Σουδα...:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aegean Marine: Νέα παραγγελία για τέσσερα πλοία

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ περαιτέρω το επενδυτικό της πρόγραμμα η Aegean Marine Petroleum. Η εισηγμένη στο NYSE εταιρεία του κ. Δημήτρη Μελλισανίδη ενεργοποίησε μία οψιόν με τα ναυπηγεία Qingdao Hyundai Shipyard, της Κίνας για την αγορά τεσσάρων νέων διπλού τοιχώματος δεξαμενοπλοίων ανεφοδιασμού (bunkering tankers) χωρητικότητας 5.500 dwt το κάθε ένα. Τα νέα πλοία αναμένεται να παραληφθούν το διάστημα μεταξύ Δεκεμβρίου του 2009 και Μαρτίου του 2010.

Με τη νέα συμφωνία όπως δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Νίκος Ταβλάριος με την προσθήκη των νέων παραγγελιών ο συνολικός αριθμός των υπό ναυπήγηση πλοίων ανέρχεται σε 27 και ο συνολικός στόλος περιλαμβάνει πλέον 47 πλοία, εκ των οποίων τα 44 διπλού τοιχώματος.

Ολα τα υποναυπήγηση πλοία θα έχουν παραληφθεί μέχρι το τέλος του 2010.

Τέλος, η Aegean Marine Petroleum ανακοίνωσε ότι παρέλαβε το πλοίο ανεφοδιασμού «Kimolos» χωρητικότητας 4.600 dwt από τα ναυπηγεία Fujian Southeast Shipyard της Κίνας. Το πλοίο θα απασχοληθεί στο Υπηρεσιακό Κέντρο της εταιρείας στη Σιγκαπούρη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mε αφορμή το παραπάνω post -αν και εκτός θέματος, αλλά δε βρίσκω κάποιο που να αφορά στην Aegean- στον όμιλο του Μελλισανίδη δεν ανήκουν και τα ομώνυμα βενζινάδικα? (Το έχουμε αναφέρει, αν θυμάμαι καλά, αλλά για επιβεβαίωση ρωτώ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

0001047469-07-008527_G217595.JPG

Η εισηγμένη στο NYSE εμπορική εταιρία ανεφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων και λιπαντικών Aegean εξαγόρασε την Καναδική πετρελαϊκή εταιρία ICS.

H ICS Petroleum είναι προμηθευτής ναυτιλιακών καυσίμων στις Δυτικές και Ανατολικές Καναδικές ακτές και συγκεκριμένα στα λιμάνια Vancouver και Montreal, η οποία το 2007 πούλησε παραπάνω από 560.000 μετρικούς τόνους ναυτιλιακών καυσίμων.

Η ICS Petroleum εξυπηρετούσε τους σταθμούς της με δύο ιδιόκτητα ανεφοδιαστικά πλοία, που ανήκουν πλέον στο δυναμικό της AEGEAN, η οποία, σημειωτέον, σχεδιάζει να ενισχύσει τους νεοαποκτηθέντες σταθμούς με επιπλέον ανεφοδιαστικά πλοία.

Με αυτή την επιχειρηματική κίνηση, που θεωρείται στρατηγικής σημασίας, η AEGEAN δίνει δυναμικά το παρόν σε δυο νέα εμπορικά και στρατηγικά για την ναυτιλία σημεία. Συγκεκριμένα με το σταθμό του Montreal καλύπτει τη δυτική ακτή του Καναδά και το δίαυλο των μεγάλων λιμνών και με το σταθμό του Vancouver, που αποτελεί πόλο έλξης κρουαζιεροπλοίων, την περιοχή του βόρειου Ειρηνικού και το δίαυλο που οδηγεί στην Αλάσκα.

Οι δύο νέοι σταθμοί της AEGEAN θα έχουν βάση και γραφεία στο Vancouver και το Montreal, από όπου θα παρέχεται πλήρης εμπορική και τεχνική υποστήριξη.

Προσθέτοντας τους δύο νέους αυτούς σταθμούς στον Καναδά, η AEGEAN επεκτείνει το δίκτυό της ως φυσικός προμηθευτής ναυτιλιακών καυσίμων και ισχυροποιείται στον παγκόσμιο χάρτη, φτάνοντας συνολικά τους 11 σταθμούς ανά τον κόσμο.

Να σημειωθεί ότι η AEGEAN, μετά την εξαγορά του σταθμού στο Portland της Μεγάλης Βρετανίας, της Bunkers at Sea στη Βόρεια Ευρώπη και μετά την τελευταία εξαγορά στον Καναδά, συνεχίζει το επενδυτικό της πρόγραμμα, που θα της επιτρέψει την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της και σε άλλες αγορές της παγκόσμιας ναυτιλίας.

Απο το ΚΕΡΔΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τον αποκλειστικό ανεφοδιασμό με καύσιμα του νέου λιμανιού Tangiers του Morocco ανέλαβε η Aegean Marine Petroleum μετά από σχετική απόφαση της κοινοπραξίας Horizon Tangiers Terminal S.A. (HTTSA). Η συμφωνία αναμένεται να τεθεί σε ισχύ εντός του τρέχοντος μηνός.

Το λιμάνι Tangiers εξυπηρετεί περίπου 7.000 πλοία σε ετήσια βάση, τα οποία αναμένεται να αυξηθούν σε 10.000 πλοία μέχρι το 2010.

Η Aegean θα παρέχει τις υπηρεσίες bunkering για μία περίοδο 25-30 χρόνια. Η εταιρεία έχει επίσης το δικαίωμα να επεκτείνει τη δραστηριότητά της και πέραν της περιμέτρου του λιμανιού το οποίο βρίσκεται σε μία πολύ σημαντική γεωγραφική θέση κατά μήκος των Στενών του Γριβραλτάρ τα οποία συνδέουν τον Ατλαντικό με τη Μεσόγειο θάλασσα.

Με τη συμφωνία αυτή η Aegean Marine ενδυναμώνει τη θέση της ως ανεξάρτητου παροχέα υπηρεσιών bunkering σε παγκόσμιο επίπεδο, δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Τζων Ταβλάριος.

Ναυτεμπορική

Share this post


Link to post
Share on other sites

οπως εχουμε δει και στο δελτιο πατρας η aegean απο 01/01/09 κανει bunkering στην πατρα, ενω τα leone & το porto εφυγαν και πλεον ειναι "ανεργα".

επειδη δεν το εχω ψαξει το θεμα, αυτο γινεται μεσω καποιας συμφωνιας του αντιστοιχου ΟΛ (του ΟΛΠΑ εν προκειμενω) και τις εταιρειας ή μεσω καποιου deal μεταξυ των εταιριων;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ κοντά στο κλείσιμο συμφωνίας εξασφάλισης νέων-ανοιχτών πιστώσεων, βρίσκεται η Aegean Maritime Petroleum, με τις πιστώτριες τράπεζες της HSH Norbank και RBS.

Το ποσό ανέρχεται σε 300 εκ. δολάρια. Το επιτόκιο είναι Libor και 0,5% για Documentary Letter of Credit, 1,5% για stand buy LοC ή guarantee και 2,5% για εκταμιεύσεις ποσών.

theseanation.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέα μονάδα στο στόλο της Aegean Marine Petroleum

Πηγη: THESEANATION.GR

Το νεότευκτο, δεξαμενόπλοιο, τροφοδοσίας καυσίμων Kalimnos, ( Dwt 6,272) παρέλαβε από την Huyndai, η Aegean Marine Petroleum, συμφερόντων Δ. Μελισσανίδη. Το πλοίο θα κατευθυνθεί προς την Καραίβική προκειμένου να εξυπηρετήσει τον σταθμό που διαθέτει η εταιρεία στο Trinidad and Tobago

Υπενθυμίζεται ότι το 2008, τα κέρδη της ετειρείας κατέγραψαν αύξηση αύξηση 44%, στα 39,9 εκατ. δολάρια, ενώ τα έσοδά της υπερδιπλασιάστηκαν στα 2,7 δισ. δολάρια,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δ. Μελισσανίδης: "Nα βγούμε δυνατότεροι από την κρίση"

Η δική μας εταιρεία έχει την καλύτερη συμπεριφορά από όλες τις άλλες εισηγμένες εταιρείες. Είμαστε πάνω από την τιμή εισαγωγή της, που έγινε στα 14 δολάρια και διατηρούμε μια σταθερότητα στις πωλήσεις μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγορά πλοίου από τη Aegean Marine Petroleum, πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο Linnea (Dwt 11520/1980).

Το πλοίο, θα μετονομαστεί σε Aegean Star, θα ενεργοποιηθεί στην περιοχή της Δυτικής Αφρικής, ως ανεφοδιαστική μονάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aegean Marine Petroleum Network Inc ανακοίνωσε σήμερα ότι παράλαβε Sichem Arctic (dwt 23.400/ 1991) διπλού τοιχώματος δεξαμενόπλοιο ανεφοδιασμού και θα μετονομαστεί το Aegean Champion, μετά τη συμφωνία της εταιρίας για την αγορά του σκάφους. Το Aegean Champion αναμένεται να δουλέψει στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διπύθμενη φορτηγίδα μεταφοράς καυσίμων αγόρασε η Aegean Marine Petroleum, συμφερόντων Δ. Μελισσανίδη.

Η φορτηγίδα έχει ναυπηγηθεί το 2001, είναι 2.315 mt και θα σταθμεύει στο Βανκούβερ, ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Β. Αμερικής.

Η φορτηγίδα καλύπτει πλήρως τους κανονισμούς του ΙΜΟ. Με την αγορά αυτή, η Aegean Marine Petroleum θα διαθέτει στο Βανκούβερ τρεις φορτηγίδες για την εξυπηρέτηση της τροφοδοσίας καυσίμου του λιμανιού.

theseanation.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας δουμε τι λεει η Aegean για το νεο εφοδιαστικο σταθμο της στο Trinidad:

AEGEAN MARINE PETROLEUM S.A.

ANNOUNCEMENT

2/7/09

Aegean Marine Petroleum is pleased to announce the commencement of bunkering operations Offshore Trinidad (Trinidad and Tobago), expanding its presence in the southern Caribbean.

Once again Aegean expands its global reach by entering into this strategic market. Trinidad is a significant transhipment location in the southern Caribbean which lies along major shipping lanes connecting South America to the Panama Canal, Caribbean, and the U.S. Gulf.

Aegean Marine, through its wholly owned subsidiary Aegean Bunkering (Trinidad) Ltd will have offices in Port of Spain handling all operations and logistics.

All grades of marine fuel oil and gasoil will be available meeting ISO 8217/2005 Specifications and will be quoted as delivered prices including barging.

Bunker deliveries will be conducted by our modern double-hull newbuilding tankers, 24 hours a day/7 days a week.

In the near future Aegean will increase its delivery capabilities with additional vessels.

Please direct all inquiries to Aegean's Worldwide Sales Offices.

Regards,

Aegean Marine Petroleum S.A.

Αξιζει να σημειωσουμε πως ο υπευθυνος του σταθμου του Port of Spain ειναι Ελληνας. Παρα πολυ ευχαριστο να βλεπει κανεις τετοιο expansion απο μια ελληνικη εταιρεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Aegean Marine Petroleum Network, συμφερόντων Δημήτρη Μελισσανίδη, πέρασε το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου Fairway Express (Dwt 45,737/ 2004).

Το πλοίο αγοράστηκε για 25,5 εκ. δολάρια.

www.theseanation.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×