Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

Υπάρχουν σύγχρονα πλοία στη κατηγορία (μέγεθος κλπ.) Μακεδών, Marmari Express κλπ. ; Σύγχρονα εννοώ να είναι το πολύ 10ετίας. Αν ναι, που μπορώ να βρω σχετικές πληροφορίες; 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • Replies 658
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλησπέρα και Καλή Ανάσταση να έχουμε!

 

Γνωρίζει κανείς ποια η διαφορά μεταξύ Οικονομικής - Business - VIP θέσης?

Όλα λένε αριθμημένο κάθισμα. Κάποιες είναι με τραπεζάκι πχ και κάποιες άλλες όχι?

Η οικονομική διαφορά μεταξύ τους είναι αρκετή θα έλεγα...

 

Link to comment
Share on other sites

Στα Highspeed υπήρχαν-υπάρχουν αυτή η διάκριση των θέσεων.Η Business βρισκόταν πλώρα στο καθρέφτη και η VIP στο πάνω καταστρωμα.

Στη VIP εκτός από τα πιο άνετα καθισματα υπάρχουν και περισσοτερα τραπεζάκια ανάμεσα τους.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
39 minutes ago, Crow's nest said:

Αποβίβαση ασθενούς επιβάτη.

Με αφορμή το σημερινό συμβάν με το Φαιστός Παλάς να θέσω το εξής ερώτημα: Αυτό που επιστρέφουν τα πλοία πίσω στο λιμάνι αποκλίνοντας 2-3 ή και παραπάνω ώρες από το δρομολόγιο τους, κρεμάζοντας επιβάτες και μεταφορικές και ταλαιπωρόντας τόσο κόσμο γίνεται και στο εξωτερικό ; Ελικοπτήριο έχουν τα πλοία, πόσο μάλλον τα παλάτια που έχουν και τα μεγαλύτερα της χώρας, επομένως γιατί δεν σηκώνεται ένα ελικόπτερο να παραλάβει το ασθενή; Και εκτός του ότι δεν αλλοιώνεται το δρομολόγιο του πλοίου, ο ασθενής φτάνει πολύ πιο γρήγορα πίσω.

Οι αεροδιακομιδές του ΕΚΑΒ πήγαν στράφι ; Για να κάθονται τα πήραμε ;
Απ ότι διάβασα κιόλας είχε δρομολογηθεί η δημιουργία βάσεων για αεροδιακομιδές, μεταξύ άλλων και στο Ηράκλειο. Τις οποίες αεροδιακομιδές θα αναλάμβανε φυσικά ιδιωτική εταιρία και όχι το κράτος…

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Θα στο πω απλά, "ποιός θα πάρει την ευθύνη να το κατεβάσει στο κατάστρωμα"??? Εάν έχεις δει προσνηώσεις πχ σε φρεγάτες, το ελικόπτερο κατευθύνεται στο ελικοδρόμιο (έχει άνθρωπο ειδικό και εκπαιδευμένο έξω) και δεν το κατεβάζει ο πιλότος μόνος του. Και άντε πες πως δεν προσνηώνεται αλλά ύπταται άνω του συγκεκριμένου χώρου μεταφέροντας τον ασθενή με καλάθι. Ποιός θα πάρει την ευθύνη και εδώ αν γίνει κάτι σε χώρο που δεν είναι εγκεκριμένος από την ΥΠΑ? Μη κοιτάς στα ναυάγια, υπάρχει άλλο νομικό καθεστώς από ότι τις περισυλλογές από τα ποστάλια. Βασικά, δεν υπάρχει σαφές καθεστώς και νομικά, το πλήρωμα του ελικοπτέρου είναι ακάλυπτο. Γι αυτό προτιμάται η παρέκκλιση μιά-δυό ωρών από την αποστολή ελικοπτέρου για περισυλλογή. 

Link to comment
Share on other sites

Στα ποστάλια της γραμμής, ξέρω πως χρειάζεται. Τουλάχιστον για προσνήωση. Για αιώρηση κτλ δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Όπως και να'χει, νομικά, είναι ένα τουρλουμπούκι. 

Link to comment
Share on other sites

πέρα από αυτό είναι και το θέμα του κόστους θεωρώ. 

είναι πολύ σοβαρά τα χρήματα που χρειάζονται για να σηκωθεί ένα ελικόπτερο από τη Χ βάση, να πάει στο πλοίο, να παραλάβει τον ασθενή (με τις όποιες δυσκολίες μπορεί να έχει αυτό), να τον πάει στη Ψ περιοχή για νοσοκομείο και να γυρίσει στη βάση του. 

Θα μου πείτε, ναι αλλά και το βαπόρι δεν καίει νεράκι και θα συμφωνήσω. Όμως τα καύσιμα του πλοίου τα πληρώνει η εταιρεία ενώ το ελικόπτερο το πληρώνει το κράτος 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...