Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, nomikos said:

Πιστεύω πως το το συγκεκριμένο ατύχημα δεν είναι κάποιο λάθος,κακή εκτίμηση ή άλλος παράγοντας.

Δείχνει έλλειψη ΠΟΛΥ βασικών γνώσεων.Και το αφήνω εδώ.

Στην ίδια ξέρα πρέπει να έχει βρεί ένα ακόμη πλοίο της ακτοπλοΐας πριν μερικά χρόνια αλλά δεν την έβγαλε με πολύ μικρές ζημιές!!!

Το πλοίο λογικά αυτή την ώρα πρέπει να μπαίνει στη δεξαμενή του ναυπηγείου της Σύρου 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, hayabusagr said:

εγώ πάλι πιστεύω ότι ειναι μια αρκετά σοβαρή κατάσταση ώστε να ειναι επιβεβλημένη η αποφυγή εξαγωγής συμπερασμάτων από το πληκτρολόγιο περί έλλειψης βασικών γνώσεων κλπ. για το θεό δηλαδή. 

επίσης γιατί σε όλα μπλέκουμε απαραίτητα το κράτος ; αν, υποθετικά,  προέκυψε μια βλάβη εν πλω ή κάτι άλλο ξαφνικό τι σχέση θα μπορούσε να έχει με αυτό το κράτος ; 

η εταιρεία δεν εχει καποια ευθύνη και φτάσαμε απευθείας στο κράτος ; 

Η οποια εταιρεια δεν εχει δημοσιευσει ουτε δελτιο τυπου, συν οτι το καραβι πλεει με κλειστο το ΑΙS απο την στιγμη της προσκρουσης εως και σημερα, χωρις κανενας υπευθυνος να ασχοληθει!

Link to comment
Share on other sites

Καλά, και η άλλη εταιρεία που το πλοίο της κοπάνησε στον συγκεκριμένο ύφαλο δεν μπήκε στον κόπο να βγάλει δελτίο τύπου, ούτε και οι αρχές ενημέρωσαν. Προφανώς δεν δήλωσε καν το περιστατικό, γιαυτό και ήρθε στον Πειραιά με τους επιβάτες, και αμέσως μετά πήγε στο ΝΜΔ.

Σε κάθε περίπτωση το περιστατικό θα διερευνηθεί από την ασφαλιστική, θα το ψάξουν οι εμπειρογνώμονες της, για να διαπιστώσουν το τις πταίει. Για τον ΕΛΥΔΝΑ δεν έχω άποψη, δε γνωρίζω με ποια κριτήρια επιλέγει τα περιστατικά προς διερεύνηση. Με δεδομένο όμως ότι δεν υπήρξε ποτέ διερεύνηση για το BS Patmos στην Ίο, κρατώ μικρό καλάθι. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Konstantinos Branikas said:

το καραβι πλεει με κλειστο το ΑΙS απο την στιγμη της προσκρουσης εως και σημερα,

Tι εννοεις ; δουλεύει ; είχα την εντύπωση οτι ήταν σταματημένο στο λιμάνι της Σύρου από το συμβάν και μετά 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gtogias said:

Καλά, και η άλλη εταιρεία που το πλοίο της κοπάνησε στον συγκεκριμένο ύφαλο δεν μπήκε στον κόπο να βγάλει δελτίο τύπου, ούτε και οι αρχές ενημέρωσαν. Προφανώς δεν δήλωσε καν το περιστατικό, γιαυτό και ήρθε στον Πειραιά με τους επιβάτες, και αμέσως μετά πήγε στο ΝΜΔ.

Σε κάθε περίπτωση το περιστατικό θα διερευνηθεί από την ασφαλιστική, θα το ψάξουν οι εμπειρογνώμονες της, για να διαπιστώσουν το τις πταίει. Για τον ΕΛΥΔΝΑ δεν έχω άποψη, δε γνωρίζω με ποια κριτήρια επιλέγει τα περιστατικά προς διερεύνηση. Με δεδομένο όμως ότι δεν υπήρξε ποτέ διερεύνηση για το BS Patmos στην Ίο, κρατώ μικρό καλάθι. 

Της αλλης εταιρειας το καραβι δεν ειναι σιγουρο εαν οντως προσεκρουσε στον υφαλο αυτον η καποιον αλλον. Γενικα ως συμβαν δεν εχει αποδειχθει ποτε. Στο συγκεκριμενο συμβαν υπηρξε ρηγμα αποδεδειγμενο, δυτες, αυτοκινητα που απαντλοθυσαν νερα και ανακοινωση του λιμεναρχειου. Η εταιρεια απουσα και το AIS σβηστο απο το συμβαν και μετα.

Οσο αφορα το Πατμος, ειμαστε σιγουροι οτι δεν υπηρξε διερευνηση? Εγω δεν ειμαι σιγουρος, το αντιθετο μαλιστα! 

Link to comment
Share on other sites

λογικά θα έγινε κάποια "πρόχειρη" στεγανοποίηση ώστε να ειναι ασφαλές το ταξίδι μέχρι τη Χαλκίδα (υποθέτω)

για ποιο λόγο όμως να μην επισκευαστεί απευθείας στη Σύρο και προτιμούν να το πάνε μέχρι Χαλκίδα ;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...