Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 5/16/2023 at 9:54 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Βίντεο από τα τελικά sea trials του Manxman. Το Σάββατο 13 Μαΐου ξεκίνησε το ταξίδι του προς το Douglas του Isle of Man, (διάρκεια 23 ημέρες).

 

Ο ερχομός του Manxman, σημαίνει αντίστοιχα το τέλος του δρόμου για το Ben-My-Chree, η φωτογραφία είναι του χρήστη Geoff Hoather από το Shipspotting.

3201747.jpg?cb=0

 

Οπότε το ερώτημα αυτόματα γίνεται, τι θα απογίνει ο Ben? Δεν είναι σίγουρα το πιο όμορφο πλοίο που έχουμε δεί, έχει όμως ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Κατασκευή 1998 στο Van der Giessen de Noord(971), στο Krimpen an den Ijssel, ναυπηγείο των Blue Star 1 και 2. Δύο κύριες μηχανές MaK μοντέλο 9Μ32 με υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβους. Μήκος 125.2, πλάτος 23.4 και βύθισμα 5.6 μέτρα με τρία ντέκ για οχήματα που φτάνουν τα 303. Οι επιβάτες είναι 420, ενώ σε 20 καμπίνες έχει και 80 κρεββάτια. Δυστυχώς δεν ξέρω το σημαντικότερο, την κατανάλωση.

 

Ξέρω τι αναρωτιέστε, για Ελλάδα ίσως? Αυτό που δουλεύει υπέρ του είναι οι διαστάσεις του, μπαίνει παντού. Αξιοπρεπής ταχύτητα, μεγάλο γκαράζ. Αυτό που δεν δουλεύει υπέρ του ειναι η χωρητικότητα σε επιβάτες, μικρή για τα ελληνικά δεδομένα, αν υποτεθεί πως θα έμπαινε σε βασική γραμμή. Από την άλλη παίρνει χτίσιμο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται όμως για τη χωρητικότητά του σε ΙΧ και την αύξηση της κατανάλωσης. Όπως και να έχει, ενδιαφέρουσα περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο για άγονη Κασομαρπαθιας όπως είναι.

Με αλλαγή μηχανών (γιατί όχι; και η Αικατερίνη άλλαξε) μεγαλύτερης ιπποδύναμης και χτίσιμο θα γινόταν ένα εξαιρετικό εργαλείο.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ariadne said:

Στο theferryforums.com έχει τις πρώτες εικόνες από το εσωτερικό.

Κοιτώντας στο theferryforums.com για τις φωρογραφίες από το Manxman, όπως μας είπε ο Ariadne, έπεσε το μάτι μου και σε αυτό το πόστ (την αξιοπιστία του οποίου προφανώς δεν είμαι σε θέση να εκτιμήσω) σύμφωνα με το οποίο το Ben-My-Chree παραμένει προς το παρόν στη Steam Packet ως έξτρα μονάδα.

Link to comment
Share on other sites

On 5/17/2023 at 10:47 PM, Nick the Greek said:

Οπότε το ερώτημα αυτόματα γίνεται, τι θα απογίνει ο Ben?

Πρώτα πρώτα δεν είναι ο Ben αλλά το κορίτσι της καρδιάς μου (!) στη γλώσσα της νήσου Μαν.
Επειδή είναι χτισμένο στου Van der Giessen αν θα προσέξετε έχει κάποια κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με τα BS1/2
To βαπόρι ανήκει σε μιά σειρά 3 κονταδελφών εγ/ογ κ μιάς εκδοχής σε πλοίο πολλαπλού ρόλου γιά το ΒΝ της Ν Ζηλανδίας

Κατά το shippax έχει ίδια κατανάλωση 33,5 ton/24 h με το χτισμένο νυν STENA VINGA που πιάνει 18,5 έναντι 19,0 kts του ΒΜC
H χωρητικότητα σε οχήματα του 1ου είναι 1548 ενώ στο 2ο  1235 lm

Aνεξάρτητα αν είναι διαθέσιμο ή όχι,θεωρώ απίθανο να κατέβει ευρωπαϊκό βαπόρι στα μέρη μας αν δεν σαρανταρίσει.
 

 

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, teozan said:

Κοιτώντας στο theferryforums.com για τις φωρογραφίες από το Manxman, όπως μας είπε ο Ariadne, έπεσε το μάτι μου και σε αυτό το πόστ (την αξιοπιστία του οποίου προφανώς δεν είμαι σε θέση να εκτιμήσω) σύμφωνα με το οποίο το Ben-My-Chree παραμένει προς το παρόν στη Steam Packet ως έξτρα μονάδα.

Ισχύει ότι η επίσημη πρόθεση την ιδιοκτησίας ει αι αν παραμείνει ως αμοιβο πλοίο...

Link to comment
Share on other sites

On 5/19/2023 at 7:47 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Πρώτα πρώτα δεν είναι ο Ben αλλά το κορίτσι της καρδιάς μου (!) στη γλώσσα της νήσου Μαν.
Επειδή είναι χτισμένο στου Van der Giessen αν θα προσέξετε έχει κάποια κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με τα BS1/2
To βαπόρι ανήκει σε μιά σειρά 3 κονταδελφών εγ/ογ κ μιάς εκδοχής σε πλοίο πολλαπλού ρόλου γιά το ΒΝ της Ν Ζηλανδίας

Κατά το shippax έχει ίδια κατανάλωση 33,5 ton/24 h με το χτισμένο νυν STENA VINGA που πιάνει 18,5 έναντι 19,0 kts του ΒΜC
H χωρητικότητα σε οχήματα του 1ου είναι 1548 ενώ στο 2ο  1235 lm

Aνεξάρτητα αν είναι διαθέσιμο ή όχι,θεωρώ απίθανο να κατέβει ευρωπαϊκό βαπόρι στα μέρη μας αν δεν σαρανταρίσει.
 

 

Aδελφό του ΒΕΝ-ΜΥ-CHREE είναι το COMMODORE CLIPPER

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έχουμε κανένα νεότερο για το αν το πλοίο θα βγει για πώληση η θα παραμείνει σαν βοηθητικό? Πάντος το νεόκτιστο Manxman δεν έχει ξεκινήσει τα δρομολόγια και δεν έχει οριστεί ημερομηνία ακόμη πράγμα που σημαίνει πως ίσως να υπάρχουν κάποια πρόβλημα και ίσως υπάρχει ελπίδα να καταλήξει στην χώρα μας αυτό το σκαρί.

Υ.γ. Το multi role HMNZS Canterbury που είναι βασισμένο πάνω στο ben my chree και τα αδέλφια του 

1.thumb.jpeg.6a171524efb7decf5177518a59bb9a2b.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το πλοίο παραμένει δεμένο στο Douglas του Isle of Man από τις 30 δεκεμβρίου του 2023 και αναμένει αποφάσεις για το μέλλον του. Ποιός θα πάρει αυτές τις αποφάσεις έχει πλάκα. Κι αυτό διότι η τύχη του πλοίου έγινε θέμα επερώτησης στο τοπικό κοινοβούλιο. Φανταστείτε τον Πολάκη και τον Άδωνι να πλακώνονται στη βουλή για το Κρήτη ΙΙ :D.

Link to comment
Share on other sites

Ειδαμε τετοια πραγματα και εμεις με τα Α340 της Ολυμπιακής που ήταν ιδιοκτησία του Υπουργείου Οικονομικών και έμειναν να σαπίζουν 10 χρόνια στο Ελ Βενιζέλος! Και είχε γίνει θέμα στη Βουλή κάποια στιγμή επί Σαμαρά..... 

Εδώ: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/8054596.pdf 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...