Jump to content
Shipfriends

Iστορικά ιαπωνικά επιβατηγά και άλλα


Recommended Posts

SUN FLOWER 8

Νippon Kosoku Ferry KK,Tokyo

Επιβατηγό/οχηματαγωγό

KuIrushima,Imabari 1973

12771 grt  185x24 m

4 MAN 19500kw  24.0 kn

Επιβάτες 1079  84 φ/γ  82 ΙΧ

Γραμμή Τόκυο-Κότσι

1987 Πώληση Κurushima Kosan

1991 Βlue Highway Line

Όνομα SUN FLOWER TOSA

1997 Πώληση Sulpicio Lines,Cebu

'Oνομα PRINCESS OF NEW UNITY

2004 Διάλυση Κίνα

Πηγή shipspotting 

1 .SUN FLOWER 8  2.  PRINCESS OF NEW UNITY Mε τις σκάλες που βάζουν τα Φιλιππίνια στις πάντες!

sun flower 8 ss.jpg

princess of new unity.jpg

SUN FLOWER 11

Επιβατηγό/οχηματαγωγό

Nippon Kosuku Ferry KK,Tokyo

Kurushima,Onishi 1974

13614 grt  195.8x24.0 m

2 MAN 26900 kw  26,9 kn 

1218 επιβάτες  85 φ/γ  192 ΙΧ
Γραμμή  Οζάκα-Καγκοσίμα

1987 Πώληση Κurushima Kosan

1991 Βlue Highway Line

Όνομα SUN FLOWER SATSUMA

1993 Πώληση Sulpicio Lines,Cebu

Όνομα PRINCESS OF THE ORIENT

1998 Bυθίστηκε κστά τη διάρκεια τυφώνα στον κόλπο της Μανίλας σε ένα ναυάγιο 

που μόνο στις Φιλιππίνες μπορούσε να συμβεί...

Eυχαριστώ τον φίλο Σπύρο Ρούσσο γιά την συνδρομή στην παρουσίαση της 

προηγούμενης τετράδας καθώς κ του συγκεκριμένου πλοίου.

Πηγή photoship

Sun Flower 11-01.jpg

Link to comment
Share on other sites

CENTRAL No3

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Central Ferry Co,Kobe

Kanasashi,Shimizu 1971

12529 grt  130.4x22x5.6 m

2  MAN  11350 kw  19.5 kn

1094 επιβάτες

220 ΙΧ

Γραμμή Osaka-Kobe-Kawasaki

1973 Πώληση  CNAN,Algiers

Όνομα EL DJAZAIR

Γραμμή Μασσαλία-Αλγέρι-Οράν

1990 Πλοιοκτήτρια ΕΝΜΤV,Algiers

2004 Πώληση Cleopatra Nav,Aίγυπτος

Όνομα CLEOPATRA,CLEOPATRA 1

2006 Δρομολόγια Ερυθρά Θάλασσα

2007 Διάλυση Ινδία

Παρομοίων χαρακτηριστικών με τα μετέπειτα ΚΑΝΤΙΑ/ΡΕΘΥΜΝΟΝ,τα πλοία της Central Ferry πωλήθηκαν πρόωρα αφού έκλεισε η γραμμή λόγω κατασκευής σήραγγας κ γιατί δεν πήγαν αλλού στην Ιαπωνία είναι ένα ερώτημα

Πηγή faktaomfartg

No1 EL DZAJAIR   No2 CLEOPATRA 1.

el_djazair_1971_2.jpg

cleopatra_1_1971_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

CENTRAL No1

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Central Ferry Co ,Kobe

Mitsubishi,Shimonoseki 1971
10233 grt  130.4x22.4x5.6 m

2 Μitsubishi UE 11200 kw  19.5 kts

Eπιβάτες 900   959 γραμμικά

Γραμμή Καβασάκι- Κόμπε-Τόκυο

1973 Πώληση CNAN,Algiers

Όνομα TASSILI

Γραμμή Μασσαλία-Αλγέρι-Οράν,Οράν-Μασσαλία/Αλικάντε

1984 Πλοιοκτησία SNTM/CNAN

1990          "            ENTMV

2000 Διάλυση Ινδία
Πηγή faktaomfartyg

 

central_no_1_1971_1.jpg

tassili_1971_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

ISHIKARI                                          DAISETSU

επιβατηγά/οχηματαγωγά

Τaiheyo Ferry KK,Nagoya

Naikai,Setoda 1974                          1975

11880 grt  175.6x24x6.7 m

2 MAN 20580 kw  21.5 kn
Επιβάτες 905  1550 γραμμικά       1200  γραμμικά 

Γραμμή Νagoya-Ohita

1975  Nagoya-Sendai-Tomokomai
1980 Eπιμήκυνση 188.4 m  12888 grt

                                                           1985   Πώληση  Ηigashi Nippon Ferry,όνομα VARUNA

                                                           1987         "         ANEK Lines                        ,    "       ΛΑΤΩ

1990 Πώληση Strintzis Lines

1991        "       Minoan  Lines

        όνομα ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ  

Πηγή faktaomfartyg

Tελευταία φωτο DAISETSU πριν από την επιμήκυνση.

   

ishikari_1974_2.jpg

daisetsu_1975_1.jpg

daisetsu_1975_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 4/27/2023 at 3:15 PM, Ermenegildo said:

Το Brazilian maru  δεν ειναι πλωτό μουσείο? αν θυμάμαι καλά κάποιο απο αυτά το έχουν κρατήσει έτσι.

Φίλτατε Βικτωρ Χιωτης επανέρχομαι γιατι τις τελευταιες μερες το βρήκα, υπήρξε Brazil Maru που χτίστηκε το 1954 και είναι πλωτό μουσείο, το βρήκα στο Great passengers of the world του Arnold Kludas.. έχεις εσύ κάποιο στοιχείο σχετικά? έκανε Ιαπωνία Καναδά.

Link to comment
Share on other sites

NEW SUZURAN                                        NEW YUKARI

Επιβατηγά/οχηματαγωγά

Shin Nihonkai Ferry,Otaru

Koyo,Mihara 1979

16250 grt  191.8x29.4x6.8 m

2 MAN 23870 kw  25.0 kn

Επιβάτες 870  γραμμικά 2268

Γραμμή Tsuruga-Otaru

1996 Πώληση ΑΝΕΚ,    ΚΡΗΤΗ Ι            ΚΡΗΤΗ ΙΙ

Πηγή photoship  NEW SUZURAN

New Suzuran-01.jpg

Link to comment
Share on other sites

WHITE SANPO 2

επιβατηγό/οχηματαγωγό
Sanpo Kaiun KK, Imabari
Hayashikane,Shimonoseki 1981

10181 grt  155.6x23.6x5.8 m

2 Pielstick 17460 kw  24.0 kn
Επιβάτες 1747  ΙΧ 126
Γραμμή Kobe-Imabari-Matsuyama
1997 Πώληση Εhime Hanshin Ferry

2000       "      WG&A  Φιλιππίνες, όνομα SUPERFERRY 14

2004 Hμιβυθίστηκε στον κόλπο της Μανίλας,από βομβιστική

ενέργεια από ισλαμιστές τρομοκράτες,116 νεκροί

 

Ξεχωριστό ιαπωνικό σκαρί που είχε τραγικό τέλος.
Πηγή wikipedia

WHITE SANPO 2 a.jpg

SUPERFERRY 14 a.png

Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφο σκαρί.Μου μοιάζει σαν τη εξέλιξη του Πάτμος και Superferry.

Με πολύ καλά χαρακτηριστικά βλέπω με μηχανές ισχυρές πιστεύω τους 21 με 22 κόμβους υπηρεσιακή θα τους είχε.

Σίγουρα θα έκανε για το Αιγαίο.Ως κάτι μεταβατικό από τα ιαπωνικά μετασκευασμενα της δεκαετίας 70 προς τα σύγχρονα.Θα το φανταζόμουν ως ο αντικατάστατης του Πάτμος,του Ροδάνθη ή του Μυτιλήνη.Τη στιγμή που οι εταιρείες των τελευταίων δε θα μπορούσαν να ναυπηγήσουν νεότευκτο,τούτο θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή τους.

Link to comment
Share on other sites

Aν το καλοκοιτάξεις αυτό το βαπόρι το οποίο ήταν μοναδικό χωρις αδελφά,κονταδελφά κλπ είχε κάποια ευρωπαϊκά στοιχεία πχ τα φουγάρα ήταν εμπνευσμένα από το QE2  Τι να κάνουμε δεν μπορούν να έρχονται όλα εδώ!!

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

FERRY LILAC
επιβατηγό/οχηματαγωγό

Shin Nihonkai Ferry KK,Otaru

4 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

FERRY LILAC
επιβατηγό/οχηματαγωγό

Shin Nihonkai Ferry KK,Otaru

     IHI,Aioi 1984

     19105 grt  192.9x29.4 x6.8 m

     2 Pielstick 19430 kw  21.8 kn
     Eπιβάτες 788   γραμμικά 1400

     Γραμμή Μaizuru-Otaru

     2004 Πώληση Sulpicio Lines,Φιλιππίνες

      όνομα PRINCESS OF THE STARS

     2008 Σε ταξίδι Manila-Cebu μπατάρισε λόγω τυφ

2008 Σε ταξίδι Manila-Cebu μπατάρισε λόγω τυφώνα . 831 νεκροί κ αγνοούμενοι περίπου Επιζήσαντες 56 μόνο...

2011  Ανελκύστηκε κ διαλύθηκε

Αυτός ο βάπορας ήταν η εξέλιξη των μετέπειτα ΚΡΗΤΗ αλλά είχε την ατυχία να πάει στα Φιλιππίνια κ να τον βουλιάξουν...

Πηγή wikipedia

FERRY_LILAC.JPG

princess of the stars.jpg

Princess_of_the_Stars wreck.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όχι αλλά κοντά πέσατε Το βαπόρι αυτό ήταν μόνο του κ θυμίζει έντονα ΚΡΗΤΗ Ι,ΙΙ.  Αλλά επειδή στις μεγάλες εταιρείες κ ιδιαίτερα στους Ιάπωνες υπάρχει συνέχεια,από εκεί κ ύστερα ξεκινά η σειρά αδελφά/κονταδελφά Ν ΣΑΜΟΣ, 3 χρονάκια  είναι

Αυτό λέγαμε με τον αλησμόνητο φίλο Κώστα Σαρλή  με τον οποίο είχαμε πάντοτε εποικοδομητική συζήτηση ΟΥΣΊΑΣ (κ όχι... πόσα πιάνει το Blue Star Kati ) ότι το Ν ΣΑΜΟΣ από το γκαράζ κ κάτω είναι Κρήτη! Προσέξτε όμως υπάρχουν κ άλλα κοινά χαρακτηριστικά.

 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Βίκτωρ διόρθωσε με αν κάνω λάθος το Ν. Σαμος με το Ionian King ηταν αδελφά. αλλά είχαν και άλλα δυο, τα οποία είχαν λίγο πιο μεγάλες μηχανές και μια διαφορά στα εξωτερικά decks. Στα lane ηταν ίδια ξέρεις για καμία άλλη διαφορά? ή γιατί ήταν αυτές?

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσω επίσης πως το King είχε λίγο μεγαλύτερη ιπποδύναμη από το Σαμος(Queen) και είχε 1 κόμβο παραπάνω 21 υπηρεσιακή.

6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Αυτό λέγαμε με τον αλησμόνητο φίλο Κώστα Σαρλή  με τον οποίο είχαμε πάντοτε εποικοδομητική συζήτηση ΟΥΣΊΑΣ (κ όχι... πόσα πιάνει το Blue Star Kati ) ότι το Ν ΣΑΜΟΣ από το γκαράζ κ κάτω είναι Κρήτη! Προσέξτε όμως υπάρχουν κ άλλα κοινά χαρακτηριστικά.

 

Ενδιαφέρουσα πληροφορία,μηκος,πλάτος είναι ολόιδια όντως,δε το ήξερα.

Link to comment
Share on other sites

On 7/17/2023 at 3:39 PM, Ermenegildo said:

Αγαπητέ Βίκτωρ διόρθωσε με αν κάνω λάθος το Ν. Σαμος με το Ionian King ηταν αδελφά. αλλά είχαν και άλλα δυο, τα οποία είχαν λίγο πιο μεγάλες μηχανές και μια διαφορά στα εξωτερικά decks. Στα lane ηταν ίδια ξέρεις για καμία άλλη διαφορά? ή γιατί ήταν αυτές?

To IONIAN KING ήταν κ 3 χρόνια νεώτερο Δλδ το πόσο θα ζήσει ένα πλοίο είναι κ θέμα τύχης Άλλη βασική διαφορά ήταν ο λοξός δεξιά καταπέλτης που είχε το μετέπειτα Ν  ΣΑΜΟΣ τον οποίο στο Πέραμα έφεραν εντελώς πρύμα Οι διαφορές μεταξύ αδελφών προκύπτουν από την εξέλιξη,βλέποντας κ κάνοντας Η διαφορά στη θέση του καταπέλτη μπορεί να προέκυψε από τα λιμάνια πού έδενε το βαπόρι Τα  κάνουν αυτά οι Ιάπωνες.

On 7/17/2023 at 3:46 PM, Mr_Zoo said:

τα 2 επιπλέον αδελφά ήταν τα Ferry Azalea και Ferry Shirakaba

Υπήρχαν κ άλλα κονταδελφά,το ζευγάρι NEW HAMANASU,NEW SHIRAYURI.

Link to comment
Share on other sites

NEW HAMANASU           NEW SHIRAYURI

           Επιβατηγά/οχηματαγωγά

          Shin Nihonkai Ferry,Otaru

                    ΙΗΙ, Αioi        1987

          17393 grt       184.5x26.5x6.7 m

  2 Pielstick 19670 kw  22.6 kn

           Επιβάτες 929     γραμμικά 1350

Γραμμή Νiigata-Otaru                           Otaru-Niigata-Tsuruga 

2002 Πώληση Utopia Lines,Panama

Όνομα UTOPIA

2005 Γραμμή Qingdao-Shimonoseki  Πώληση Utopia Lines,Panama

                                                               Όνομα UTOPIA 2

                                                                Γραμμή Ιαπωνία-Κίνα

                                                                2016 Πώληση Ινδούς,σημαία Palau

                                                                 'Oνομα ΤΟΡ
                                                                Διάλυση Ινδία

2017 Σημαία Palau,όνομα ΟPIA

Σημαία Ινδονησίας,όνομα RORO PRAYASTI

2018 Διάλυση Ινδία     

1η  NEW HAMANASU photoship

2η  UTOPIA                faktaomfartyg

3η  NEW SHIRAYURI            "

4η  UTOPIA 2                        "

  

New Hamanasu-01.jpg

utopia_1987_tn1.jpg

new_shirayuri_1987_1.jpg

utopia_2_1987_1.jpg

2 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

NEW HAMANASU           NEW SHIRAYURI

           Επιβατηγά/οχηματαγωγά

          Shin Nihonkai Ferry,Otaru

                    ΙΗΙ, Αioi        1987

          17393 grt       184.5x26.5x6.7 m

  2 Pielstick 19670 kw  22.6 kn

           Επιβάτες 929     γραμμικά 1350

Γραμμή Νiigata-Otaru                           Otaru-Niigata-Tsuruga 

2002 Πώληση Utopia Lines,Panama

Όνομα UTOPIA

2005 Γραμμή Qingdao-Shimonoseki  Πώληση Utopia Lines,Panama

                                                               Όνομα UTOPIA 2

                                                                Γραμμή Ιαπωνία-Κίνα

                                                                2016 Πώληση Ινδούς,σημαία Palau

                                                                 'Oνομα ΤΟΡ
                                                                Διάλυση Ινδία

2017 Σημαία Palau,όνομα ΟPIA

Σημαία Ινδονησίας,όνομα RORO PRAYASTI

2018 Διάλυση Ινδία     

1η  NEW HAMANASU photoship

2η  UTOPIA                faktaomfartyg

3η  NEW SHIRAYURI            "

4η  UTOPIA 2                        "

  

New Hamanasu-01.jpg

utopia_1987_tn1.jpg

new_shirayuri_1987_1.jpg

utopia_2_1987_1.jpg

Διόρθωση 2ης φωτο

utopia_1987.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...