Jump to content
Shipfriends

Iστορικά ιαπωνικά επιβατηγά και άλλα


Recommended Posts

Όλη η σειρά ήταν αξιόλογα αλλά δυστυχώς μόνο το Ν ΣΑΜΟΣ επιζεί κ αυτό από τύχη.

6 hours ago, Ermenegildo said:

Το Utopia 2 ειχε λιγο τεραστιο καταπελτη... μεγαλύτερος απο αυτοκινηταδικο 

Ως UTOPIA μετασκευάστηκαν γιά διεθνείς πλόες Γιατί όμως ο μεγάλος καταπέλτης Μπορεί να ήταν ανάλογα τα φορτία αλλά κμπορεί αυτός να βρέθηκε διαθέσιμος
Παρεμπιπτόντως το ΝΕW HAMANASU διαδέχθηκε το μετέπειτα ΛΙΣΣΟΣ.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

OARAI MARU

Επιβατηγό/οχηματαγωγό

Nihon Enkai Ferry,Tokyo

Hayashikane,Shimonoseki 1987

15139 grt  178x24.8x6.5 m

2 MAN 18004 kw  23.0 kn

756 επιβάτες  1961 γραμμικά
Γραμμή Oita-Tomokomai
1980 Blue Highway Line,Tokyo

1991 όνομα SUNFLOWER OARAI

2002 Πώληση Μοl Ferry,Panama

Όνομα FERRY COSMO 3

2003 Πώληση Dharma Lautan Utaka

2004 Όνομα SHUTTLE YOKOSUKA,σημαία Ιαπωνίας

2005      "       SHUTTLE OITA

2007 Πώληση Jay Management,Panama (Κουταλίδης)
'Ονομα SHUTTLE

2010 Ναύλωση ΝΕL Lines
Όνομα COLOSSUS,σημαία Μάλτας

Πάνω SHUTTLE OITA  wikimedia

Κάτω SHUTTLE           shipspotting
 

Shuttle_oita.jpg

shuttle.jpg

Link to comment
Share on other sites

VARUNA                                                        VICTORY
Επιβατηγά/οχηματαγωγά

Eiyu Shoji & Higashi Nihon Ferry, Muroran
Mitsubishi,Shimonoseki 1987                       Kobe 1989     

27320 grt                     187.1x27x6.7 m         27100 grt

2 ΜΑΝ  21880 kw        23.5 kn                       21118 kw

Eπιβάτες 870  1800 γραμμικά                        950      2100

1998 Πώληση Strintzis Lines                         Πώληση GNV,Palermo

Όνομα SUPERFERRY HELLAS                        Mετασκευή Μariotti,Genoa

                                                                          1999 Γραμμή Λιβόρνο-Παλέρμο

                                                                           2003 Γένοβα-Τύνις

                                                                           2006 Γένοβα-Βαρκελώνη-Ταγγέρη

                                                                           2007 Πώληση Baja Ferries,Mεξικό

                                                                            2008  Όνομα CHIHUAHUA STAR

                                                                             εσωτερικά Μεξικού

                                                                             2011 Ναύλωση American Cruises

                                                                             Γραμμή San Juan-Mayaguez

                                                                             Όνομα CARIBBEAN FANTASY σημαία Παναμά

                                                                              2016 Φωτιά ανοικτά του Πουέρτο Ρίκο

                                                                               2017 Πώληση,όνομα FANTASY

                                                                                Διάλυση Τουρκία

Τα βαπόρια ηταν από τη μάννα τους αδελφά με ψιλοδιαφορές μεταξύ τουςω

1     VARUNA

2,3  VICTORY

4      CHIHUAHUA STAR όλα faktaomfartyg

                                                                         

 

varuna_1987_1.jpg

victory_1989_2.jpg

victory_1989_4.jpg

chihuahua_star_1989_3.jpg

Link to comment
Share on other sites

ΚΙSO

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Τaiheiyo Ferry KK, Nagoya

Mitsubishi,Shimonpseki 1987

13730 grt  192.5x27.1x6.7 m

2 MAN 17212 kw  21.5 kn

850 επιβάτες  1600 γραμμικά
Γραμμή Sendai-Tomakomai

2004 Πώληση Hellas Ferries,Πειραιάς
2005 Σημαία Κύπρου,όνομα OCEAN TRAILER
Πηγή Σπύρος Ρούσσος

 

kiso_1987_2.jpg

kiso_1987_3.jpg

ΚΙΤΑΚΑΜΙ

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Τaiheiyo Ferry KK, Nagoya

Mitsubishi,Shimomonseki 1989

13937 grt  192.5x27.0x6.7 m

2 MAN  21184 kw   21.5 kn

850 επιβάτες  1700 γραμμικά

Γραμμή Sendai-Tomakomai
2019 Διάλυση  Iνδία ως ΚΙΤΑ σημαία Νiue
To πλοίο όπως παρατηρείτε ήταν η εξελιξη του ΚΙSO (ΡΟΔΟΣ) προς το ISHIKARI (AΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ).

KITAKAMI.jpg

KITAKAMI (1).jpg

KITAKAMI (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

Τι ωραία σειρά αυτά τα Γιαπωνέζικα..από αυτή την σειρά που ψήλωσε η πλώρη και άρχισαν να δείχνουν περισσότερο πλοία παρά κουτιά, μέχρι και την σειρά Hamamasu/Akashia (και την εξέλιξή τους Suzuran/Suisen) ήταν και είναι φοβερά πλοία, τόσο κάτω όσο και πάνω από την ίσαλο..! 

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχει διαφορά ανάμεσα στα βαπόρια που ταξιδεύουν στην λεγόμενη εσωτερική θάλασσα (Seto)  κ σε αυτά που κάνουν μεγάλα ταξίδια από το μεσαίο στο βόρειο νησί,ανατολικά κ δυτικά κ τα οποία είναι θαλασσοβάπορα
Ανέκαθεν έφτιαχναν βαπόρια κ στα πολεμικά αν τους έχεις παρακολουθήσει
Το θέμα είναι ότι η Ευρώπη ξέχασε πως χτίζουν κ ό,τι κάνουν είναι κουτιά ενώ η Ιαπωνία έχει τη δική της σχολή κ βελτιώνεται συνεχώς!

Link to comment
Share on other sites

NEW HARIMA          

επιβατηγά/οχηματαγωγό
Hankyu Ferry KK, Kobe
Kanda,Kawajiri 1988
19562 grt  174.5x26.8x6.1 m

2 MAN  21184 kw   22.6 kn

επιβάτες 2246   γραμμικά 1800
γραμμή Osaka-Kobe-Kokura

2003  Πώληση Αboitiz,Φιλιππίνες

Όνομα SUPERFERRY 17

2004 Πλοιοκτήτρια WG&A Jebsens,Φιλιππίνες
2007 Πώληση Pacific Asia,Panama
Όνομα HUADONG PEARL III
Γραμμή Κορέα-Κίνα
2008 Πώληση Ιscomar,Iσπανία
όνομα ISABEL DEL MAR
γραμμή Valencia-Ibiza-Palma

2009 Kατάσχεση

2014 Διάλυση Τουρκία
Το πλοίο είναι από τα ελάχιστα ιαπωνικά που ήλθαν στην Ευρώπη εκτός από Ελλάδα κ αυτό οφείλεται στην βραχύβια συνεργασία της Stena με Κορεάτες
Πηγή faktaomfartyg

superferry_17_1988_1.jpg

isabel_del_mar_1988_4.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 7/25/2023 at 6:16 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Ανέκαθεν έφτιαχναν βαπόρια κ στα πολεμικά αν τους έχεις παρακολουθήσει

Έφτιαχναν και φτιάχνουν βαπόρια, αλλά στα πολεμικά τους είναι καραβάρες!!! Τα αντιτορπιλικά κλάσης Maya για παράδειγμα είναι έτη φωτός πιο ολοκληρωμένα οπλοσυστήματα από τα αμερικανικά Arleigh Burke παρόλο που είναι κόπια τους. Αυτό που λέγαμε στο Ναυτικό πως αν είχαν "ανθρώπινα συστήματα" (πχ το συστημα διαχείρισης μάχης, κ.α) θα τα χτυπούσαμε κι εμείς..! 

Link to comment
Share on other sites

On 7/29/2023 at 12:55 AM, Strofalos said:

 Αυτό που λέγαμε στο Ναυτικό πως αν είχαν "ανθρώπινα συστήματα" (πχ το συστημα διαχείρισης μάχης, κ.α) θα τα χτυπούσαμε κι εμείς..! 

Δυστυχώς μέχρι τώρα ισχύει ο αυτοπεριορισμός από το ιαπωνικό σύνταγμα γιά την εξαγωγή όπλων,κάτι που φαίνεται ότι στο προσεχές μέλλον θα αρθεί
Κ είναι πραγματικά ευκαιρία αφού παροπλίζουν τα πολεμικά τους σε μικρή ηλικία.

Link to comment
Share on other sites

Για μείζονα συστήματα. Για απλούστερα όχι. Βέβαια, το τι εννοούν μείζονα, ένας Θεος ξέρει, ή βασικά θα τα μαθαίναμε μετά από κάνα LoR για το "τάδε" πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

NEW AKASHIA
Eπιβατηγό/οχηματαγωγό
Shin Nihonkai Ferry,Otaru

Ishikawajima Harima HI, Κure 1988

19796 grt  192.9x29.4x6.7m


2 Pielstick 19418 kw  22.0 kts
Eπιβάτες 800   1860 γραμμικά
Γραμμή Otaru-Niigata-Tsuruga-Maizuru
2004 Πώληση Εndeavor Lines (Tζανετάτος)
Μετονομασία σε ΙΟΝΙΑΝ GLORY

Aδελφά FERRY AZALEA,FERRY LAVENDER,FERRY SHIRAKABA.

Πηγή wikimedia commons

NEW AKASHIA.jpg

Link to comment
Share on other sites

ERIMO MARU
Επιβατηγό/οχηματαγωγό

Nihon Enkai Ferry

IHI,Tokyo 1989

25201 grt   178.0x25.0

2 Pielstick  21844 kw   23.0 kn

634 επιβάτες 1960  γραμμικά

γραμμή Τοkyo-Tomakomai

1990 Πλοιοκτήτρια Blue Highway,Tokyo

1991 Όνομα  Sun Flower Erimo

2002 FERRY COSMO 5

2004 SHUTTLE YOKOSUKA

2007 Πώληση Κορέα

2008 Όνομα NEW GOLDEN BRIDGE VI
2009 ΥΟΝG XIA

2019  YX GOLD σημαία Palau

Διάλυση Μπανγκλαντές

To βαπόρι αντικατέστησε στην Ιαπωνία το μετέπειτα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ πρώην ΕRIMO MARU κ ήταν κονταδελφό με το μετέπειτα COLOSSUS.

SUN_FLOWER_ERIMO.jpg

NEW GOLDEN BRIDGE VI.jpg

YONG_XIA.jpg

Link to comment
Share on other sites

BLUE ZEPHYR
Επιβατηγό/οχηματαγωγό

ΝΥΚ & Κinkai YK
Kanda,Kawajiri 1990
26463 grt 186.5x24.8 m
2 Pielstick 23830 kw  23.0 kn
Eπιβάτες 594   IX 140
Γραμμή Τokyo-Kushiro

1999 Πώληση Marine Asia

Όνομα ΤΙΑΝ REN,σημαία Παναμά
Γραμμή Κίνα-Κορέα
2020 Διάλυση Μπάνγκλαντες ως T REN


Iδιαίτερα βαπόρια αυτό κ το αδελφό SABRINA νυν GOLDEN BRIDGE.

TIAN_REN (1).jpg

TIAN_REN (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

ΟCEAN EAST

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Τοkyu Ferry KK

Sakai HI ,Sakai 1991

11523 grt   165.0χ25,0χ6,2 m

2 Pielstick 21200 kw  21.5 kts

επιβάτες 462 γραμμικά 1262

Γραμμή Tokyo-Tokushima-Kokura
2016 Πώληση Ινδονησία

Ονόματα GOLDEN PEARL 7, KM MUTIARA TIMUR I

Γραμμές Ινδονησίας

16-11-2022 Φωτιά,ολική απώλεια
Αδελφό OCEAN WEST

Aυτόν τον βάπορα έκαψαν οι άναυτοι Ινδονησιάνοι!

 

OCEAN_EAST.jpg

MUTIARA_TIMUR_I.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

NISHIKI MARU

επιβατηγό

Οsaka Shosen Kaisha

Mitsubishi,Kobe 1934

1847 grt   74x12χ3,7 m

1 Sulzer 2860 hp  17.3 kts

Eπιβάτες 738

Γραμμές Εσωτερική θάλασσα Ιαπωνίας

αργότερα κ με Κansai Kisen KK

Aδελφό ΚΟGANE MARU

1971 Πώληση Χονγκ Κονγκ όνομα WAH SHANG

1975 φωτιά,ολική απώλεια ως

SAMAA DHAAN σημαία Μαλδίβες 

Δυστυχώς όμορφα κλασικά ποσταλάκια σαν κ αυτό

δεν ήλθαν ποτέ στη χώρα μας...

πηγή photoships
 

Nishiki Maru-02.jpg

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

TACHIBANA MARU

επιβατηγό

Tokai Kisen KK
Mitsubishi 1935

1772 grt  76x12x3.7 m

2 diesels 2400 hp  14.0 kts

επιβάτες 1230

γραμμή στον κόλπο του Τόκυο

στον ΒΠΠ πλωτό νοσοκομείο (φωτο)

αμέσως μετά πλοίο επαναπατρισμού

επάνοδος στην ακτοπλοϊα

1973 Διάλυση Ιαπωνία

πηγή photoship

Tachibana Maru-01.jpg

Link to comment
Share on other sites

KOGANE MARU

επιβατηγό

Osaka Shosen Kaisha

Mitsubishi ,Kobe 1936

1905 grt  75x12 m

2 Sulzer 2807 hp  

 

 

 

Kogane Maru-05.jpg

ταχύτητα 17.3 kts

επιβάτες 710
γραμμή Osaka-Beppu

ΒΠΠ επίτακτο οπλιταγωγό

1971 πλωτό ξενοδοχείο στη Ηiroshima

1980 Διάλυση

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

On 7/17/2023 at 3:46 PM, Mr_Zoo said:

τα 2 επιπλέον αδελφά ήταν τα Ferry Azalea και Ferry Shirakaba

 

Ferry Azalea τέλος, εδώ μπορείτε να δείτε τι έγινε συνοπτικά:

 

Το όνομά του ήταν Mutiara Berkah I, να μια σύντομη περιγραφή του τι συνέβη:
 

Quote

 

CAUGHT FIRE ON THE UPPER VEHICLE DECK.WHILST MOORED AT THE MUTIPURPOSE TERMINAL AT MERAK, INDONESIA IN LAT. 05 55' 13"S, LONG. 105 59' 52"E AT 1050 HOURS LT (UTC+7) ON 06/09/23.

 

159 PERSONS EVACUATED ASHORE USING A CRANE ON THE QUAY. 5 PASSENGERS TAKEN TO HOSPITAL FOR TREATMENT FOR SMOKE INHALATION. THE BLAZE SPREAD THROUGHOUT THE VESSEL, LOCAL FIRE SERVICES ASSISTED BY 4 FIRE FIGHTING TUGS ATTEMPTED TO BRING THE BLAZE UNDER CONTROL. SUSTAINED SERIOUS DAMAGE. DEVELOPED LIST TO PORT DUE TO INGRESS OF WATER FROM FIRE FIGHTING OPERATIONS.

 

 

Εδώ σε καλύτερες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ φρέσκο! Στην Ινδονησία οι Γιαπωνέζες είτε τις καίνε ή είτε τις βουλιάζουν σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου μακροημερεύουν με εξαίρεση σαν αυτή που ακολουθεί.

COBALT MARU        IVORY MARU

                   επιβατηγά

            Κansai Kisen,Osaka

Mitsubishi        1967           Uraga

          3155 grt  89.3x13.4 m

          2 diesels  20.6 kts

           επιβάτες 900

    γραμμή Οsaka-Beppu 

1992  Πώληση στα  3Κ

γιά μετασκευή σε κρουαζιερ'οπλοια ημέρας

                      Ονόματα 

VERGINA TREASURE   VERGINA CITY 

1995 Φωτιά στο Καλυμπάκι Ελευσίνας κ

Διάλυση Αλιάγα, Τουρκία

Πηγή Photoship

    

Cobalt Maru-02.jpg

COBALT MARU        IVORY MARU

                   επιβατηγά

            Κansai Kisen,Osaka

Mitsubishi        1967           Uraga

          3155 grt  89.3x13.4 m

          2 diesels  20.6 kts

           επιβάτες 900

    γραμμή Οsaka-Beppu 

1992  Πώληση στα  3Κ

γιά μετασκευή σε κρουαζιερ'οπλοια ημέρας

                      Ονόματα 

VERGINA TREASURE   VERGINA CITY 

1995 Φωτιά στο Καλυμπάκι Ελευσίνας κ

Διάλυση Αλιάγα, Τουρκία

Πηγή Photoship

    

Ivory Maru-02.jpg

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

KURENAI MARU

επιβατηγό
Kansai Kisen,Osaka

Mitsubishi 1960

2928 grt  86.7x13.4x3.7 m

2 Sulzer 5400 hp  18.0 kts

επιβάτες 1113

γραμμή/κρουαζιέρες Εσωτερική θάλασσα

1988 πώληση Royal Wing,Yokohama

όνομα ROYAL WING πλωτό εστιατόριο

διάλυση Ν Κορέα  Ιούλιος 2023

αδελφό MURASAKI MARU

πηγή photoship

 

 

Kurenai Maru-03.jpg

Royal Wing-01.jpg

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

ROKKO MARU
ε/ογ-ο/γ καταμαράν
Κansai Kisen,Osaka

NKK, Shimizu 1969

2822 grt  83.1x25.0x5.0 m

2 Daihatsu 6400 bhp 19.0 kn

επιβάτες 730   94 ΙΧ

γραμμή  Εσωτερική Θάλασσα
1990 Πώληση Songserm,Tαϊλάνδη

Όνομα ΚΙΝG CRUISER
1997  βυθίστηκε λόγω πρόσκρουσης

σε ύφαλο στις Ανδαμάνες νήσους
1999 Φέρεται υπάρχον ως ΚΙΝG FERRY

αδελφό ΙΚΟΜΑ ΜΑRU

Aυτά τα 2 ήταν προκάτοχοι του μετέπειτα

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π κ αδελφού

Πηγή shipspotting

ROKKO MARU ss.jpg

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

YUFU

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Κansai Kisen,Osaka

Hashihama,Imabari 1971

4668 grt  89.4x14.6x4.4 m

2 Pielstick  6179 kw  20.0 kts

1200 επιβάτες   50 μόνο ΙΧ
γραμμή εσωτερική θάλασσα

1991 πώληση Κοσμά, όνομα VERGINA CITY
1992 μετασκευή Πέραμα κρουαζιερόπλοιο ημέρας

 όνομα CRETA SKY,κρουαζιέρες Ηράκλειο-Σαντορίνη

1993 όνομα VERGINA SKY

1999 παροπλίστηκε Ελευσίνα

2004 Διάλυση Αλιάγα Τουρκία

Αδελφό ΜΑΥΑ

Πηγή 1η photoship 2η faktaomfartyg στο Ηράκλειο

 

 

Yufu Maru-01.jpg

vergina_sky_1971 ff.jpg

Link to comment
Share on other sites

FERRY HANKYU
Ηankyu Ferry KK,Shimonoseki
Hayashikane,Shimonoseki 1968

8326 grt   127.7x23.0x4.2 m

2 MAN  5400 kw  18.3 kts

1200 επιβάτες  735 lane

γραμμή Kobe-Kokura
1986 πώληση Λελάκη,όνομα SUNBOAT σημαία Κύπρου

παροπλισμός Ελευσίνα

1987 μετασκευή Πέραμα,όνομα ΑRIANE I

Διαχειρίστριες Adriatic Ferries κ Εuroferries, Πάτρα-Πρίντεζι

1988 ναύλωση ΗCML  Πάτρα-Πρίντεζι-Τεργέστη
ναύλωση Τirrenia  Λιβόρνο-Πόρτο Τορρες
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ελληνική σημαία,Πειραιάς-Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος

1990 Πώληση Mediterranean Lines (Γιαννάτος) RAFFAELLO, ναύλωση Κοσμά Πάτρα-Πρίντεζι

1995 όνομα BRINDISI σημαία Μάλτας

ναύλωση Stern Maritime, Mπάρι-Ηγουμενίτσα-Τσεσμέ

ναύλωση Κοσμά Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Πρίντεζι

1999 Πώληση Five Star Lines (Aλεξάκης πρώην συνέταιρος Γιαννάτου)  

όνομα ΑΤΗΙΝΑ Ι,   Ελλάδα-Ιταλία

2002 Πώληση Parmed, Oυκρανία

όνομα PALLADA,  Οδησσός-Κων/πολη

2007  Διάλυση Αλάνγκ Ινδία

Αδελφό ΗΑΝΚΥU No6


Πηγή φωτό faktaomfartyg

1.FERRY HANKYU 2.SUNBOAT 3.ARIANE I 4. IEΡΑΠΕΤΡΑ 5.RAFFAELLO 6.BRINDISI 7. ATHINA I

 

ferry_hankyu_1968_1.jpg

sun_boat_1968_1.jpg

ariane_I_1968_1.jpg

ierapetra_1968_1.jpg

raffaello_1968_1.jpg

brindisi_1968_1.jpg

athina_I_1968_2.jpg

To πρώτο ιαπωνικό εγ/ογ "μεγάληων αποστάσεων" όπως έλεγαν εκεί τα ανοικτής θαλάσσης Η Ιαπωνία ενώ είχε  πολλά τραινάδικα,σε σχέση με την Ευρώπη άργησε να έχει  εγ/ογ κ στην πραγματικότητα γιά αρκετά χρόνια ήταν σπαρτιάτικα ro/pax
To πλοίο ήταν ο γενάρχης τόσων κ τόσων που ήλθαν στην χώρα μας κ είχαν αυτό το χαρακτηριστικό σουλούπι Να πιάσουμε από ΜΙΛΕΝΑ,ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΣΟΥ κ να φτάσουμε  γιατί όχι μέχρι τα ΚΡΗΤΗ
Να σημειώσω ότι οι ξύλινες βάρκες που προστέθηκαν στη μετασκευή,προέρχονταν από το REGENT STAR (πρώην STATENDAM) επίσης του Λελάκη το οποίο μετασκευαζόταν το ίδιο διάστημα στο Πέραμα

Ο υποφαινόμενος παρ'ολίγο να μπαρκάρω σαν νέος ασυρματιστής με το πλοίο

Πηγή shispotting   1. αδελφό FERRY KAMPU ex HANKYU No6   2. PALLADA

FERRY KAMPU ex HANKYU No6.jpg

pallada.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...