Jump to content
Shipfriends

Iστορικά ιαπωνικά επιβατηγά και άλλα


Recommended Posts

On 5/14/2023 at 11:49 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

M/V MIIKE MARU         M/V AKI MARU        M/V AWA MARU

   

Πανεμορφα πλοια

Εχω την εντυπωση οτι διακρινονται κρενια στην πλωρη.Ειχαν αμπαρι για μεταφορα φορτιου ή ειναι απλα ιδεα μου;

Link to comment
Share on other sites

Πιό όμορφα ήταν τα 2 τελευταία που ανέβασα Όλα τα πλοία γραμμής της προ οχημάτων εποχής μετέφεραν κ φορτίο Τα συγκεκριμένα άλλωστε το γράφω, επιβατηγά/φορτηγά κοινώς φορτηγοποστάλια Είχαν 6 αμπάρια,3 πλώρα 3 πρύμα κ γιά την φορτοεκφόρτωση μπίγες κ όχι κρένια (γερανούς).
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το ναυάγιο του ΑWA MARU με 2000+ θύματα κ θησαυρούς Θα μπορούσε να γίνει ταινία Αξίζει να το ψάξει κανείς στο διαδίκτυο...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από έναν καταστροφικό ΒΠΠ ιδιαίτερα γιά τους ηττημένους κ εν προκειμένω γιά την Ιαπωνία της οποίας αφανίστηκε  ο  ποντοπόρος επιβατηγός στόλος στο σύνολό του με 2-3 εξαιρέσεις,το ξεκίνημα έγινε  μόλις στα μέσα των 50ς με 2 μικρά υπερωκεάνια κονταδελφά κπου ποτέ δεν έφθασε τα προπολεμικά  επίπεδα

Ούτε ιαπωνική αυτοκρατορία υπήρχε πλέον και ο ανταγωνισμός είχε αλλάξει...

M/V BRAZIL MARU            S/S ARGENTINA MARU

                    επιβατηγά/φορτηγά

                    Οsaka Shosen KK,Osaka

                     Mitsubishi,Kobe

παράδοση 1954                   παράδοση  1958

10100 grt                              10864 grt

155.4x19.6 m                        156.6x20.4 m

Sulzer 9000 bhp 20.3 kn      Mitsubishi ST 9000 shp  19.5 kn

επιβάτες 982                         επιβάτες 1054                           

Brazil Maru-02.jpg

Brazil Maru-05.jpg

Argentina Maru-04.jpg

38 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Ύστερα από έναν καταστροφικό ΒΠΠ ιδιαίτερα γιά τους ηττημένους κ εν προκειμένω γιά την Ιαπωνία της οποίας αφανίστηκε  ο  ποντοπόρος επιβατηγός στόλος στο σύνολό του με 2-3 εξαιρέσεις,το ξεκίνημα έγινε  μόλις στα μέσα των 50ς με 2 μικρά υπερωκεάνια κονταδελφά κπου ποτέ δεν έφθασε τα προπολεμικά  επίπεδα

Ούτε ιαπωνική αυτοκρατορία υπήρχε πλέον και ο ανταγωνισμός είχε αλλάξει...

M/V BRAZIL MARU            S/S ARGENTINA MARU

                    επιβατηγά/φορτηγά

                    Οsaka Shosen KK,Osaka

                     Mitsubishi,Kobe

παράδοση 1954                   παράδοση  1958

10100 grt                              10864 grt

155.4x19.6 m                        156.6x20.4 m

Sulzer 9000 bhp 20.3 kn      Mitsubishi ST 9000 shp  19.5 kn

επιβάτες 982                         επιβάτες 1054                           

Brazil Maru-02.jpg BRAZIL MARU με φορεσιά ΟSK

38 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Brazil Maru-05.jpg

Argentina Maru-04.jpgπάνω BRAZIL MARU με φορεσιά Μitsui OSK

                                                 κάτω ARGENTINA MARU με φορεσιά Mitsui OSK

 

                     Γραμμή Κόμπε-Μπουένος Άιρες

1963  Ένωση Οsaka Shosen κ Μitsui ως Μitsui OSK Line

                                                       1965 Γραμμή Ιαπωνία-Νοτ Αμερική

                                                              -Δυτ Ακτή Βορ Αμερικής

                                                        1972 μετονομασία NIPPON MARU

                                                                 κρουαζιέρες

                                            


1973  παροπλισμός,πώληση στην Τoba Brazil Maru KK
1974 μουσείο εστιατόριο στο Κοbe

                                                         1976 διάλυση Ταϊβάν

1996 πώληση Κίνα,αναφέρεται PEARL MARU

1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Ύστερα από έναν καταστροφικό ΒΠΠ ιδιαίτερα γιά τους ηττημένους κ εν προκειμένω γιά την Ιαπωνία της οποίας αφανίστηκε  ο  ποντοπόρος επιβατηγός στόλος στο σύνολό του με 2-3 εξαιρέσεις,το ξεκίνημα έγινε  μόλις στα μέσα των 50ς με 2 μικρά υπερωκεάνια κονταδελφά κπου ποτέ δεν έφθασε τα προπολεμικά  επίπεδα

Ούτε ιαπωνική αυτοκρατορία υπήρχε πλέον και ο ανταγωνισμός είχε αλλάξει...

M/V BRAZIL MARU            S/S ARGENTINA MARU

                    επιβατηγά/φορτηγά

                    Οsaka Shosen KK,Osaka

                     Mitsubishi,Kobe

παράδοση 1954                   παράδοση  1958

10100 grt                              10864 grt

155.4x19.6 m                        156.6x20.4 m

Sulzer 9000 bhp 20.3 kn      Mitsubishi ST 9000 shp  19.5 kn

επιβάτες 982                         επιβάτες 1054                           

Brazil Maru-02.jpg BRAZIL MARU με φορεσιά ΟSK

1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Brazil Maru-05.jpg

Argentina Maru-04.jpgπάνω BRAZIL MARU με φορεσιά Μitsui OSK

                                                 κάτω ARGENTINA MARU με φορεσιά Mitsui OSK

 

                     Γραμμή Κόμπε-Μπουένος Άιρες

1963  Ένωση Οsaka Shosen κ Μitsui ως Μitsui OSK Line

                                                       1965 Γραμμή Ιαπωνία-Νοτ Αμερική

                                                              -Δυτ Ακτή Βορ Αμερικής

                                                        1972 μετονομασία NIPPON MARU

                                                                 κρουαζιέρες

                                            


1973  παροπλισμός,πώληση στην Τoba Brazil Maru KK
1974 μουσείο εστιατόριο στο Κοbe

                                                         1976 διάλυση Ταϊβάν

1996 πώληση Κίνα,αναφέρεται PEARL MARU

Argentina Maru-03.jpg

Nippon Maru-10.jpg

BRAZIL MARU a.jpg

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Μ/V NIPPON MARU

Aπό τις ελαχιστότατες φορές που ιαπωνική εταιρεία  κ μάλιστα μεγάλη επιλέγει ένα ε/γ χτισμένο σε άλλη χώρα κ μάλιστα πολύ κατώτερη ναυπηγικά.

Aδελφό του CONSTELLATION Καβουνίδη/ REGENT SPIRIT Λελάκη/ SALAMIS GLORY Salamis

ROSA DA FONSECA  Bραζιλία

Παράδοση Σπλιτ Γιουγκοσλαβία 1962

12433 grt  150.0x19.0 m
 2 B&W 9100 BHP  19.0 kn
Eπιβάτες 482

1975 Πώληση Μitsui OSK Lines όνομα SEVEN SEAS κρουαζιέρες

1977 ΝΙPPON MARU

1992 Πώληση PT Kalla Lines,Iνδονησία
ATHIRAH

1998 Διάλυση Ινδία

Pηγή photoship 1. ROSA DA FONSECA  2. NIPPON MARU  3. ATHIRAH

RosadaFonseca-01.thumb.jpg.31cede4ba05746bf406047793175e822.jpg NipponMaru-18.thumb.jpg.a4bda7abb913446fea280f05d878678e.jpg ATHIRAH.thumb.jpg.0f8d694af746697da4412b0cb9eee4fd.jpg

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

M/V SAKURA MARU

Nihon Sangyo Junko

Mihonichi Kyokai,Tokyo
επιβατηγό

Μitsubishi,Kobe 1962

12628 grt  157.0x21.0 m

Sulzer 9800 bhp 17.5 kts

952 επιβάτες
Ταξίδια ως πλωτή έκθεση

γιά ιαπωνικά προϊόντα

Όταν δεν το χρειάζονταν

γραμμή Ιαπωνία-Αμερική
γιά τη Mitsui OSK Line
1971 Πώληση Μitsubishi

όνομα SAKURA

Ταξίδια Τόκυο-Οκινάβα

γιά την Οshima Unyu

1973 κρουαζιέρες

1982 Πώληση Κίνα

ZILUOLAN ή ΖΗΙ LUO LAN

Διάλυση άγνωστο πότε 

πηγή photoship
 

 

 

Sakura Maru-01.jpg

Link to comment
Share on other sites

M/V SHIN SAKURA MARU

Nihon Sangyo Junko

Mihonichi Kyokai,Tokyo

επιβατηγό/φορτηγό

Μitsubishi,Kobe 1972

13082 grt  175.8x24.6 m

Mitsubishi UE 21600 bhp  20.5 kts

επιβάτες 92

Πλωτή έκθεση ιαπωνικών προϊόντων
Όταν δεν χρειαζόταν έκανε γραμμές

γιά τη Mitsui-OSK

1980 Πώληση Μitsui OSK

1981  Mετασκευή κρουαζιερόπλοιο

17389 grt  530 επιβάτες

Διάλυση Κίνα 2001

Shin Sakura Maru-02.jpg

 

Shinsakuramaru α.jpg

 

Edited by polmyt
Quote
Link to comment
Share on other sites

On 5/19/2023 at 9:56 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Ύστερα από έναν καταστροφικό ΒΠΠ ιδιαίτερα γιά τους ηττημένους κ εν προκειμένω γιά την Ιαπωνία της οποίας αφανίστηκε  ο  ποντοπόρος επιβατηγός στόλος στο σύνολό του με 2-3 εξαιρέσεις,το ξεκίνημα έγινε  μόλις στα μέσα των 50ς με 2 μικρά υπερωκεάνια κονταδελφά κπου ποτέ δεν έφθασε τα προπολεμικά  επίπεδα

Ούτε ιαπωνική αυτοκρατορία υπήρχε πλέον και ο ανταγωνισμός είχε αλλάξει...

M/V BRAZIL MARU            S/S ARGENTINA MARU

                    επιβατηγά/φορτηγά

                    Οsaka Shosen KK,Osaka

                     Mitsubishi,Kobe

παράδοση 1954                   παράδοση  1958

10100 grt                              10864 grt

155.4x19.6 m                        156.6x20.4 m

Sulzer 9000 bhp 20.3 kn      Mitsubishi ST 9000 shp  19.5 kn

επιβάτες 982                         επιβάτες 1054                          

 

Εδώ να προσθέσω πως το Brazil Maru είχε και αριθμό ΙΜΟ ο οποίος ήταν 5050866. Δεν κατέστη δυνατό να βρώ ΙΜΟ για το Argentina Maru.

Link to comment
Share on other sites

On 5/23/2023 at 8:51 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Μ/V NIPPON MARU

ROSA DA FONSECA  Bραζιλία

1977 ΝΙPPON MARU

 

Όμορφα. Οπότε μπορούμε να περάσουμε στο Nippon Maru, αδελφό του δικού μας Constellation. Η παρατήρηση που έχω να κάνω είναι παρά το γεγονός πως αυτό το δίδυμο το έχτισαν τα παρτάλια της Νοτίου Αμερικής, έχουν τα goal posts που τόσο συχνά βλέπουμε στα ιαπωνικά ferries. Αυτό για το οποίο δεν ξέρω αν μπορείς να μας διαφωτίσεις Βίκτωρα, είναι το ακόλουθο: Το μπροστινό ζευγάρι μπίγες που ακουμπάνε στο goal post δουλεύουν προφανώς το πλωριό αμπαράκι. Οι πίσω μπίγες όμως? Όσες φωτογραφίες έχω δεί, εκεί πέρα υπάρχει επιβατικός χώρος οπότε αναρωτιέμαι σε τι χρησίμευαν κάποτε.

 

Και μια που λέμε για φωτογραφίες, ξεκινάμε με αυτήν σε έκδοση Nippon Maru. Την ανεβάζω σε μεγαλύτερη ανάλυση και είναι από κάρτα της εταιρείας του, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Πιο δυσκολάκι είναι να βρεί κανείς το πλοίο με το όνομα που χτίστηκε, το Rosa da Fonseca. Και εδώ όμως η συλλογή μας βγάζει ασπροπρόσωπους, είναι αγορασμένη φωτογραφία εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δυστυχώς δεν γνωρίζω τον φωτογράφο. Το συγκεκριμένο πλοίο δεν θυμάμαι να το έχω δεί με τα μάτια μου, έχω δεί όμως πολλές φορές το αδελφό Constellation και τις επόμενες μετενσαρκώσεις του. Ήταν πάντα πολύ ξεχωριστό σκαρί και για τα δεδομένα της εποχής και πολύ αεροδυναμικό. Το θυμάμαι αστραφτερό κι ολόλευκο με το βαθύ μπλέ Κ στην τσιμινιέρα, αξιομνημόνευτο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Aυτά τα 2 μαζί με άλλα 2 μικρότερα στο ίδιο στυλ που χτίστηκαν στην Ισπανία (το 1 μετέπειτα ΟΔΥΣΣΕΥΣ της Ηπειρωτικής) παραγγέλθηκαν από τους Βραζιλιάνους γιά να κάνουν ακτοπλοϊα στη Νότιο Αμερική Εκείνη την εποχή τα goal posts δεν ήταν κάτι το ασυνήθιστο Κ εγώ δεν μπορώ να κατανοήσω την ύπαρξη των πίσω μπιγών Να φόρτωναν εμπορεύματα στο ντεκ;; Εκτεθειμένα στον ωκεανό;;

Πάντως η φωτο ως NIPPON MARU είναι με τις μετασκευές που είχαν κάνει οι Ιάπωνες 
Σίγουρα το πλοίο δεν είχε έλθει προς τα μέρη μας

Κάτω το PRINCESA LEOPOLDINA αδελφό του μετέπειτα ΟΔΥΣΣΕΥΣ από το photoship.

 

Princesa Leopoldina-01.jpg

Nα σου θυμίσω να προσθέσεις κάτω κάτω στα γραφόμενά μου γιά το SHIN SAKURA MARU   Διάλυση Κίνα 2011
 

Καλό βράδυ

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

M/V FERRY AKASHIA

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Shin Nihonkai Ferry KK, Otaru
Kanda,Kure 1973

11295 grt  180.5x26.4 m

2 MAN 23900 kw  20.0 kn

1387 επιβάτες  150 ΙΧ
Γραμμή Τsuruga-Otaru

1988 Πώληση Daichi Shg,Cebu

Eσωτερικά Φιλιππίνες

FILIPINA PRINCESS
1990 Πώληση Sulpicio Lines, Cebu

2011 PRINCESS πώληση Ινδία.

"Μεγάλο" αδελφάκι του μετέπειτα ΛΙΣΣΟΣ,εδώ βλέπουμε την μετασκευή που έκαναν οι Φιλιππινέζοι προσθέτοντας πρύμα μία μπίγα!

FILIPINA PRINCESS.jpg

Link to comment
Share on other sites

M/V  SUN FLOWER 2
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Nippon Kosuku Ferry Co,Tokyo
Kawasaki,Kobe 1973

12111 grt  185.7x24.0 m

4 MAN  19500 KW  24.0 kn

1378 επιβάτες 208 ΙΧ
Γραμμή Ναγκόυα-Καγκοσίμα

1978 Τaiyo Ferry,Kanda
1983 Osaka Shosen Mitsu Senpaku,Osaka

1987 Kurushima Kosan,Osaka

2000 Sold DYNAMO 1  panamanian interests

2001 Sold ORIENTALIS campuchean interests
2003 Διάλυση Μπανγκλαντές
Φωτο πηγή photoship

 

Sun Flower 2-02.jpg  

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

On 6/4/2023 at 9:44 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Aυτά τα 2 μαζί με άλλα 2 μικρότερα στο ίδιο στυλ που χτίστηκαν στην Ισπανία (το 1 μετέπειτα ΟΔΥΣΣΕΥΣ της Ηπειρωτικής) παραγγέλθηκαν από τους Βραζιλιάνους γιά να κάνουν ακτοπλοϊα στη Νότιο Αμερική Εκείνη την εποχή τα goal posts δεν ήταν κάτι το ασυνήθιστο Κ εγώ δεν μπορώ να κατανοήσω την ύπαρξη των πίσω μπιγών Να φόρτωναν εμπορεύματα στο ντεκ;; Εκτεθειμένα στον ωκεανό;;

Πάντως η φωτο ως NIPPON MARU είναι με τις μετασκευές που είχαν κάνει οι Ιάπωνες 
Σίγουρα το πλοίο δεν είχε έλθει προς τα μέρη μας

Κάτω το PRINCESA LEOPOLDINA αδελφό του μετέπειτα ΟΔΥΣΣΕΥΣ από το photoship.

 

Princesa Leopoldina-01.jpg

 

Είμαι λίγο πίσω στα post σου Βίκτωρα, δυστυχώς. Πίσω στη Leopoldina/Οδυσσέα λοιπόν για να το δούμε από μια παρόμοια γωνία μεν, με λίγο ύψος δε. Εδώ βλέπουμε πάλι τα goal posts και μάλιστα με παρόμοια διάταξη με τα Nippon Maru/Constellation. Έτσι φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπήρχε αμπαράκι κάτω από τον καθρέφτη, διακρίνεται το κουβούσι του. Στο ντέκ από κάτω βέβαια βλέπει κανείς παράθυρα οπότε πιθανολογώ πως είτε στις άκρες του υπήρχε κάποιος διάδρομος για πρόσβαση στην πλώρη και ο χώρος του αμπαριού ήταν εσωτερικός, είτε ότι έγινε όντως σαλόνι ο χώρος αυτός αλλά για κάποιον λόγο(κόστος?) δεν αφαιρέθηκε το κουβούσι από πάνω και οι μπίγες. Μάλιστα στα δεξιά του κουβουσιού βλέπει κανείς και τις ξαπλώστρες για ηλιοθεραπεία, εικόνα λίγο σουρεαλιστική με τα σημερινά δεδομένα. Ένα άλλο αξιοσημείωτο στη συγκεκριμένη εικόνα είναι αυτό που βλέπουμε στο κυρίως ίστιο του πλοίου. Μου φαίνεται σα να υπάρχει παρατηρητήριο για ναύτες-οπτήρες, όπως στα παλιότερα liner. Να είναι όντως αυτό? Τέλος παρατηρεί κανείς την πολύ ωραία εικόνα των επιβατών που συνωστίζονται στην κόντρα γέφυρα για να χαζέψουν τη διαδικασία της άφιξης.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, stathis said:

Πανέμορφη σειρά, κρίμα που δεν μας ήρθε κανένα. 

Kάποια από αυτά είχαν την ατυχία να πάνε στα Φιλιππίνια...

22 hours ago, Nick the Greek said:

 

Είμαι λίγο πίσω στα post σου Βίκτωρα, δυστυχώς. Πίσω στη Leopoldina/Οδυσσέα λοιπόν για να το δούμε από μια παρόμοια γωνία μεν, με λίγο ύψος δε. Εδώ βλέπουμε πάλι τα goal posts και μάλιστα με παρόμοια διάταξη με τα Nippon Maru/Constellation. Έτσι φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπήρχε αμπαράκι κάτω από τον καθρέφτη, διακρίνεται το κουβούσι του. Στο ντέκ από κάτω βέβαια βλέπει κανείς παράθυρα οπότε πιθανολογώ πως είτε στις άκρες του υπήρχε κάποιος διάδρομος για πρόσβαση στην πλώρη και ο χώρος του αμπαριού ήταν εσωτερικός, είτε ότι έγινε όντως σαλόνι ο χώρος αυτός αλλά για κάποιον λόγο(κόστος?) δεν αφαιρέθηκε το κουβούσι από πάνω και οι μπίγες. Μάλιστα στα δεξιά του κουβουσιού βλέπει κανείς και τις ξαπλώστρες για ηλιοθεραπεία, εικόνα λίγο σουρεαλιστική με τα σημερινά δεδομένα. Ένα άλλο αξιοσημείωτο στη συγκεκριμένη εικόνα είναι αυτό που βλέπουμε στο κυρίως ίστιο του πλοίου. Μου φαίνεται σα να υπάρχει παρατηρητήριο για ναύτες-οπτήρες, όπως στα παλιότερα liner. Να είναι όντως αυτό? Τέλος παρατηρεί κανείς την πολύ ωραία εικόνα των επιβατών που συνωστίζονται στην κόντρα γέφυρα για να χαζέψουν τη διαδικασία της άφιξης.

Αν ήταν σαλόνι τουριστικής  όπως λέγανε παλιά δεν αποκλείεται να υπήρχε αμπάρι Κάτι ανάλογο υπήρχε στα 4δυμα των ιταλικών επανορθώσεων με το άνοιγμα του αμπαριού επάνω στο πρόστεγο  το οποίο σκεπαζόταν με σανίδες ίσως κ μουσαμά κ κάτω το κουβούσι στη τουριστική θέση Αμέτρητα ταξίδια με αυτά κ σε πληροφορώ ήταν ιδανικός τόπος να αράξεις στον μουσαμά  που κάλυπτε το κουβούσι.
Αυτό το "παρατηρητήριο" έμπαινε στα υπερωκεάνια κ σε ορισμένα φορτηγά μέχρι αρχές 60ς, crow's nest το έλεγαν 'Ισως καταργήθηκε με τη εξάπλωση του ραντάρ.,

Link to comment
Share on other sites

On 6/18/2023 at 6:37 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

M/V  SUN FLOWER 2
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Nippon Kosuku Ferry Co,Tokyo
Kawasaki,Kobe 1973

12111 grt  185.7x24.0 m

 

 

On 6/18/2023 at 10:30 PM, stathis said:

Πανέμορφη σειρά, κρίμα που δεν μας ήρθε κανένα. 

Πραγματι πανεμορφη σειρα και με αρκετα καλες διαστασεις για τα μεγαλα νησια μας.

Δεν ξερω απο ταχυτητα τι κανανε βεβαια,αλλα και παλι γιαπωνεζικο κατω απο 19-20 μιλια δυσκολα θα πηγαιναν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Αδιάφορα στο δικό μου μάτι.Μόνο η ταχύτητα τους θα με εντυπωσίαζε.

Από γκαράζ τι να έλεγαν;Βλέπω ψηλά το επίπεδο του κυρίως γκαράζ.Να είχε και δεύτερο γκαράζ για νταλίκες στο από κάτω ντεκ;

Γιατί αν δεν είχαν τότε τα Λατω και Ερωτόκριτος που είναι ίδιας κατηγορίας θα ήταν κλάσεις ανώτερα σε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Με τις μετασκευές των 90ς θα γινόντουσαν μιά χαρά Σκέψου τα Κ ΜΙΝΩΣ κ Ν ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ από εντελώς αδιάφορα έγιναν κουφέτο!

Από γκαράζ δεν ξέρω αλλά γιά να είναι εκεί το κύριο γκαράζ,πολύ πιθανό να έβαζαν στο από κάτω νταλίκες

Επίσης εκείνη την εποχή είχαν χαρακτηριστεί cruise ferries γι'αυτό αυτό το πρώτο το έκαναν μουσείο σαν πρωτοποριακό.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Όντως πανέμορφη σειρά κ από ταχύτητα 24 κόμβοι!! Την εποχή που ήταν διαθέσιμα θα ήταν κατάλληλα γιά Κρήτη κ Αδριατική

 

Για να δούμε και σε μεγαλύτερη ανάλυση την carte postale του πλοίου που παρέθεσες παραπάνω, Βίκτωρα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία Πιστεύω με τα τότε ιαπωνικά δεδομένα ήταν κλασικά σουλούπια κ μιά ελληνική μετασκευή σε λογικά πλαίσια,όχι περιστερώνες αλά ΑΝΕΚ,θα τα βελτίωνε κατά πολύ.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

SUN FLOWER 5

Nippon Kosoku Ferry KK,Otaru

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Κurushima,Imabari 1973

13338 grt  185x24 m

4 MAN 19450 kw  24.0 kn

1378 επιβάτες   100 φ/γ  92 ΙΧ

Γραμμή Τόκυο-Κότσι

1987 Πώληση Κurushima Kosan

1991 Blue Highway Line

Όνομα SUN FLOWER OSAKA

1993 Πώληση WG&A,Φιλιππίνες

Όνομα SUPERFERRY 10

2002 Όνομα MABUHAY 1

2003 Διάλυση Κίνα

Πηγή shipspotting ως SUPERFERRY 10 κ βλέπουμε την εντελώς αδιάφορη μετασκευή των Φιλιππινέζων.

SUPERFERRY 10.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...