Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μεγάλη κατανάλωση για τέτοια γραμμή καθώς και δεν νομιζω το Runner να γεμίζει(πέρα από Σκ) ώστε να χρειάζεται μεγαλύτερο πλοιο.Αυτή η φήμη είχε ακουστεί όταν είχε πρωτοέρθει τώρα δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι.

Πάντως θα ηθελα να φεύγει από Πειραιά.

οριστικό στην γραμμή Θεσσαλονίκη Σκιάθος Σκόπελος Αλλονησος Μαντούδι.

Link to comment
Share on other sites

Ακουγεται και για Θεσσαλονίκη αλλά και για άλλη γραμμή παιζεται ακομα…

αναμένουμε την τελική απόφαση της εταιρίας.

Κάποιο ταχύπλοο της εταιρίας στις Κυκλαδες υπάρχει περίπτωση να αντικαταστήσει.

Link to comment
Share on other sites

Αν η ταχύτητα του είναι αυτή που έδειξε σήμερα τότε σίγουρα δεν πάει Θεσσαλονίκη! Πιο πιθανό είναι να πάει στην θέση του speedrunner 2 το οποίο με την σειρά του θα πάει Ηράκλειο ώστε να πάει το Naxos στην επιδοτούμενη της κασοκαρπαθιας.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μπορεί παραπάνω ίδιες μηχανές με τα Runner φοράει.

Βέβαια πρώτο δοκιμαστικό ήταν,υποθέτω στο δεύτερο θα ανοίξει λίγο παραπάνω,σήμερα έπιασε μέχρι 31,4kn

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 7/4/2023 at 9:32 PM, speedrunner said:

Αν η ταχύτητα του είναι αυτή που έδειξε σήμερα τότε σίγουρα δεν πάει Θεσσαλονίκη! Πιο πιθανό είναι να πάει στην θέση του speedrunner 2 το οποίο με την σειρά του θα πάει Ηράκλειο ώστε να πάει το Naxos στην επιδοτούμενη της κασοκαρπαθιας.

Το πιθανότερο είναι ότι θα αντικαταστήσει το Champion Jet 1

Link to comment
Share on other sites

Το σενάριο 

Champion Jet 1 απο Power Jet

Power Jet απο Superrunner Jet 2 

το Elite jet μονο ρεθυμνο 

και το Champion Jet 1 στο Ηρακλειο-Σαντορινη η αμοιβο μεχρι αποκατάσταση της ζημιας ακουγεται πιο λογικο . 
 

Πιστευω οτι μη εχοντας δουλεψει το Superrunner Jet 2  να το βαλουν σε τοσο απαιτητικό δρομολόγιο που τα 34 μιλια ειναι το minimum για να μην εχει μεγαλες καθυστερήσεις ενω το δρομολογιο του Power βγαινει με 31-32 ειναι παρατολμη κινηση το λιγοτερο . 
Εαν ειναι βεβαια για λιγο χρονικο διάστημα θα μπορουσε να παει οπουδήποτε  .  
 

Link to comment
Share on other sites

Και το Power Jet με ανάλογες ταχύτητες κινείται από 34-35 για να είναι στην ώρα του.Τώρα θεωρω πως αν το ξεκινήσουν πχ με 1-2 kn πιο κάτω  για λίγες μέρες μέχρι να στρώσει και έπειτα το ανοίξουν περισσότερο καθώς και αν έχει γίνει και σωστή συντήρηση στις μηχανές δεν νομιζω να υπάρξει πρόβλημα.

Μην ξεχνάμε πως μέχρι πέρσι  το καλοκαίρι δούλευε κανονικά το πλοιο.

Επίσης το Power Jet παίρνει 150 ΙΧ ενώ το Superrunner Jet II 170IX

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο εχει δυνατοτητες αυτο ειναι σίγουρο . Το τι ταχυτητα μπορει να πιασει γεματο μενει να το δουμε και να καταλαβουμε αν εχει γινει δουλεια στο μηχανολογικο κομματι (για φετος εστω) και τι προβληματα μπορει να βγαλει υπο πιεση . Το Power δουλευει αρκετες σεζον πλεον και διχνει οτι μπορει να ανταπεξέλθει στις ταχυτητες που απαιτουνται ρεαλιστικα .
 

Αυτο ειναι ο λογος που το ανέφερα φυσικα παιζουν ρολο και τα πληρωματα καθως και η τεχνικη υποστήριξη (που εύκολα προσαρμόζεται)  

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι για τη ζημιά στο Champion Jet 1, ελπίζω να βρεθεί λύση το συντομότερο δυνατό.
Ομολογώ ότι δεν θα με πείραζε να προσπαθήσω να ανέβω στο Superrunner Jet 2 από τη Ραφήνα στην Άνδρο στο επόμενο ταξίδι μου στην Ελλάδα.

(Συγγνώμη για τη μετάφραση που έγινε από το google translate)
Link to comment
Share on other sites

για αύριο πάντως ακόμη βλέπω σε όλες τις μηχανές το Champion Jet 1 με τα καθυστερημένα του ωράρια. ξέρει κανείς πότε πρόκειται να ξεκινήσει ;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...