Nick the Greek Posted November 28, 2022 Posted November 28, 2022 (edited) On 12/28/2021 at 3:08 PM, Nick the Greek said: Και σύμφωνα με τη Shippax τελικά η εταιρεία προχωρά στην παραγγελία 2 νεότευκτων από το Guangzhou, πρόκεται για μικρότερες εκδοχές των πλοίων που έχει ήδη παραγγείλει η Moby. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά χρειάζονται κάμποσα ακόμη. Ας ανοίξουμε θέμα και για το δεύτερο πλοίο της GNV που πρόκειται να ναυπηγηθεί στο Guangzhou, θα έχει κατά τα φαινόμενα τον αριθμό ΙΜΟ 9837535. Edited May 14 by Nick the Greek
Shippihs Posted November 28, 2022 Posted November 28, 2022 Μου θυμίζει πλωρη των παλιων παλατιων, με... χειρότερη πρύμνη του νέου peter pan
proud_ionian Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 (edited) Καθελκύστηκε. GNV ORION. Voilà Edited June 27, 2024 by proud_ionian
andreg Posted June 28, 2024 Posted June 28, 2024 Φαίνεται ότι το έργο έχει τροποποιηθεί, σε σύγκριση με τις αποδόσεις και την αδελφή του Polaris. Το Orion θα φιλοξενήσει 1785 επιβάτες σε 433 καμπίνες, ενώ το Polaris 1500 επιβάτες σε 250 καμπίνες. Από τις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε πώς επέκτειναν την ανωδομή μέχρι την πρύμνη. Ιδού ο αντικαταστάτης (που καταναλώνει λιγότερο) του La Superba!
Diagoras Posted June 29, 2024 Posted June 29, 2024 Για αντικαταστάτης του La Superba υστερεί λίγο σε ταχύτητα η οποία ειδικά στη γραμμή Genova - Palermo είναι απαραίτητη για να βγαίνουν καθημερινές αναχωρήσεις από κάθε λιμάνι. Μέγιστη-στα χαρτιά-25 μίλια έναντι 27 plus των La Suprema, La Superba.
Nick the Greek Posted October 8, 2024 Author Posted October 8, 2024 On 11/28/2022 at 10:33 PM, Nick the Greek said: Ας ανοίξουμε θέμα και για το δεύτερο πλοίο της GNV που πρόκειται να ναυπηγηθεί στο Guangzhou, θα έχει κατά τα φαινόμενα τον αριθμό ΙΜΟ 9837535. Αυτο-διορθώνομαι, το ΙΜΟ είναι 9948607
SuperRunner Posted October 8, 2024 Posted October 8, 2024 Το φουγάρο του Μύκονος είναι κουκλί μπροστά σε αυτό που φαίνεται πιο πάνω στο ποστ του Νικ
Nick the Greek Posted May 14 Author Posted May 14 Παρέλειψα να αναφέρω πως το GNV Orion έχει παραδωθεί ήδη και βρίσκεται εν πλώ πρός τη bella Italia. Πήρε καυσιμα στο Durban και παραπλέει τη ΝΔ Αφρική τώρα.
Shippihs Posted May 15 Posted May 15 Είχαμε μια μικρή απόκλιση από το αρχικό σχέδιο βέβαια. Με λιγότερο εμφανής τσιμινιερα αλλα σε πρότυπα Moby Tommy η πρύμνη του πλοίου. Κάτι παίρνεις κάτι χάνεις σε αυτή τη ζωη
aggelos_lask Posted May 15 Posted May 15 (edited) Πολύ χάλια η πρύμνη το υπόλοιπο καλό είναι Edited May 15 by polmyt quote
Diagoras Posted May 24 Posted May 24 Έφτασε χθες στο Las Palmas της Gran Canaria για ανεφοδιασμό και αναχώρησε σήμερα με αναφερόμενο προορισμό την Ταγγέρη
Nick the Greek Posted May 28 Author Posted May 28 Εκεί του έκαναν εγκαίνια στα πλαίσια των οποίων η GNV υποσχέθηκε καινούρια πλοία και για τις γραμμές του Μαρόκου, εφ' όσον όμως βελτιωθούν οι λιμενικές υποδομές. Το πλοίο απέπλευσε μετά από την τελετή και βρίσκεται πια δεμένο στο Sete της Γαλλίας. Παράξενη επιλογή, ειδικά από τη στιγμή που δεν φαίνεται στα δρομολόγια από εκεί.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28 Posted May 28 Μάλλον έγινε δοκιμή σύνδεσης του πλοίου με τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις του λιμανιού.
Nick the Greek Posted May 30 Author Posted May 30 Στη Γένοβα από σήμερα το πλοίο, στην άγκυρα πρός το παρόν και αναμένοντας να ανοίξει θέση στο λιμάνι. Ένα ερώτημα είναι πόσο σύντομα θα είναι έτοιμο να μπεί στα δρομολόγια, γενικότερα η GNV έχει αρκετές αλλαγές από μέρα σε μέρα αυτήν τη στιγμή.
Nick the Greek Posted May 30 Author Posted May 30 Τελικά το πλοίο μπήκε στη Γένοβα σήμερα το απόγευμα και έδεσε σε θέση της επισκευαστικής ζώνης. Οπότε κατά τα φαινόμενα δεν είναι ακόμη έτοιμο για δρομολόγια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now