Nick the Greek Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 (edited) On 4/18/2021 at 11:26 PM, Nick the Greek said: Από την άλλη, άσε το Grimaldi στην άκρη. Για μένα η συγκεκριμένη εταιρεία έχει μεγάλη ανάγκη ανανέωσης στόλου. Σκέψου πως τα καλύτερά της πλοία, η σειρά με τα νεότευκτα που είχε κάνει στα 90s, είναι όλα κοντά στα 30. Τα πιο δεύτερά της πλοία είναι στα 40, πρώην βορειοευρωπαικό τοννάζ των 80s με πολλά μίλια στην πλάτη. Οπότε η ανανέωση θα έπρεπε να τους απασχολεί πιο σοβαρά. Το ρεζουμέ είναι πως όπως εύστοχα είπες, ότι κρατάνε κάβα ώστε να διαμερίσουν τα ιμάτια της Moby/Tirrenia. Οι Aponte δεν έχουν αποφασίσει τη δεδομένη χρονική στιγμή να ανοίξουν την κάνουλα της χρηματοδότησης για τον τομέα των ferry, σε επίπεδο μεγάλης παραγγελίας νεότευκτων. Και σύμφωνα με τη Shippax τελικά η εταιρεία προχωρά στην παραγγελία 2 νεότευκτων από το Guangzhou, πρόκεται για μικρότερες εκδοχές των πλοίων που έχει ήδη παραγγείλει η Moby. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά χρειάζονται κάμποσα ακόμη. Edited January 4 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Για 4 πλοια μιλαει ο ceo της GNV τα οποια προφανως ειναι 2+2 οπως συμβαινει συνηθως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 13, 2022 Share Posted February 13, 2022 4 πλοία παρήγγειλε η MSC για την GNV στην Κίνα .1500 επιβάτες, 3100 lm στα Guangzhou Shipyard International (GSI) Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted February 14, 2022 Share Posted February 14, 2022 Είναι το σχέδιο που είχαμε δει κάποτε που έμοιαζε με τη σειρά των 4 "Van Der Giessen De Noord" αδελφών ( http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=1951190 )? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 28, 2022 Author Share Posted November 28, 2022 (edited) Ας ανοίξουμε θέμα για το πρώτο νεότευκτο της GNV, του οποίου η κατασκευή σύμφωνα με τους Ιταλοί ξεκίνησε μόλις στην Κίνα. Τα χαρακτηριστικά του είναι ένα dwt περίπου 9 χιλιάδων τόνων, 237 μέτρα μήκος, 32 πλάτος και 7.2 βύθισμα. Θα δύνανται να μεταφέρουν 2,500 επιβάτες σε 536 καμπίνες και συνολικά 1,300 ΙΧ αυτοκίνητα. Μιλάμε για κολοσσιαία μεγέθη. Να και ένα πρώτο μακέτο, φαίνεται πάντως ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Φέρνει περισσότερο στα Stena Hollandica και Stena Britannica της γραμμής Harwich – Rotterdam κατά την άποψή μου. Edited November 28, 2022 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 Έχει λίγο πλοίο στο φουγάρο του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted January 4 Share Posted January 4 Βλέπω να έχει ΙΜΟ 9948592 Και το ονομα του θα ειναι GNV POLARIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiroszante Posted January 4 Share Posted January 4 Και πριν από λίγες μέρες καθελκύστηκε: Πηγή: Pianeta Navi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now