Jump to content
Shipfriends

Ανθή Μαρίνα (ΙΜΟ 7820473)


Recommended Posts

Γιατι να μη κανει ενα εξτρα δρομολογιο μονο ΡΟΔΟ και επιστροφη :o .

13 να παει και 13 να ερθει.Να φυγει 10.00 απο ΠΕΙΡΑΙΑ και 00.00 απο ΡΟΔΟ :D

Τη Δευτερα αναχωρει για Δωδεκανησα στις 18.00 :P

Γιατι πρεπει να κανει Κυκλαδες που εχουν και αλλα 5-6 + βαπορια καθε Κυριακη :o:P

:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάει Συροτηνομυκονία γιατί τις Κυριακές γίνεται πανζουρλισμός στη γραμμή κι επιπλέον υπάρχει μόνο ένα συμβατικό από Πειραιά το ΙΘΑΚΗ. Αυτός που θέλει απλό εισιτήριο και δεν βρίσκει θέση στο ΙΘΑΚΗ τι θα κάνει; Θα πάρει το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ. Και πέρσι που το έκανε η ΝΤΑΛΙΑΝΑ πανικός γινότανε με +ένα πλοίο το ΑΘΗΝΑ. Σε διαβεβαιώνω ότι τόσο οι επιβάτες όσο και τα οχήματα και τα φορτηγά είναι πολλαπλάσια από όσα θα έπαιρνε σε εξπρές για Ρόδο.

Υ.Γ.1: Για να βγάλει το Πειραιάς - Ρόδος σε 13 ώρες θα πρέπει να πηγαίνει με 20 μίλια μέση ταχύτητα και με αυτές τις τιμές στα πετρέλεια δεν νομίζω ότι υπάρχει εταιρία που θα το έκανε.

Υ.Γ.2: Αν αναχωρήσει από Ρόδο 24:00 της Κυριακής θα φτάσει στον Πειραιά το νωρίτερο 13:30. Δεν νομίζω ότι θα το πάρει κανείς τη στιγμή που το BS θα έχει φάσει στις 08:00.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα στα σχολια σχετικα με το Ανθη Μαρινα και τη Μυκονο. Με το Νταλιανα περυσι υπηρχε κοσμος που πηγαινε(ειδικα αν δε βιαζεσαι και ιδιαιτερα) μονο και μονο για να γλιτωσει το Κυριακατικο στριμωξιδι του Ιθακη και του Αθηνα. Ενα επιπροσθετο κινητρο ειναι η ωρα αναχωρησης. Με ωρα αναχωρησης 1530 οπως περυσι το Νταλιανα, προλαβαινει κανεις να κανει μπανιο και να φαει μεσημεριανο πριν φυγει. Οσο δε για το Ανθη Μαρινα, αν καθιερωσει αναχωρηση στις 1800 απο Μυκονο για Πειραια, ειμαι σιγουρος οτι θα παει σουπερ το δρομολογιο μια και θα ειναι το τελευταιο συμβατικο για Πειραια την Κυριακη το οποιο μαλιστα θα ξεκιναει απο Μυκονο. Οσοι εχουν δει τι κοσμο εβαζε ο Αδωνις περυσι με ενα αντιστοιχο δρομολογιο, καταλαβαινουν. Για αυτην την Κυριακη παντως δεν υπαρχει τετοιο δρομολογιο, θα επιστρεψει μαλλον τον Ιουλιο.

Link to comment
Share on other sites

Πάει Συροτηνομυκονία γιατί τις Κυριακές γίνεται πανζουρλισμός στη γραμμή κι επιπλέον υπάρχει μόνο ένα συμβατικό από Πειραιά το ΙΘΑΚΗ. Αυτός που θέλει απλό εισιτήριο και δεν βρίσκει θέση στο ΙΘΑΚΗ τι θα κάνει; Θα πάρει το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ. Και πέρσι που το έκανε η ΝΤΑΛΙΑΝΑ πανικός γινότανε με +ένα πλοίο το ΑΘΗΝΑ. Σε διαβεβαιώνω ότι τόσο οι επιβάτες όσο και τα οχήματα και τα φορτηγά είναι πολλαπλάσια από όσα θα έπαιρνε σε εξπρές για Ρόδο.

Ισως να εχεις δικιο , γιατι ομως να γινεται μονο για το ποσα θα βγαλει η καθε εταιρεια .

Και απο ΡΟΔΟ απ΄ευθειας (πιστευω) οτι θα εκανε δρομολογιο γεματο.

Γιατι και με το B.S. υπαρχουν πολλοι που δεν εβρισκαν εισητιρια.

Αν απο ΜΥΚΟΝΟ εχει εισιτηριο (δεν ξερω ακριβως) αλλα πιστευω γυρω στα 20 ευρω , απο ΡΟΔΟ θα επερνε 50 + οσες καμπινες εχει γεματες .

Link to comment
Share on other sites

Σκέψου όμως και τα έξοδα. Άλλα λειτουργικά έξοδα έχει ένα δρομολόγιο 13+13 ώρες και πόσες ακόμα στο λιμάνι και άλλα ένα ταξίδι 13 ωρών συνολικά. Επίσης εγώ ποντάρω στο ότι είναι καπτα-Μάκης και για να έβαλε τέτοιο δρομολόγιο σημαίνει ότι υπάρχει λόγος :o

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το Ανθη Μαρινα κανει και σημερα δρομολογιο για Μυκονο-Τηνο στις 1200 απο Πειραια, αρα μαλλον καθιερωνεται αρκετα νωρις μεσα στη σεζον. Ισως αυτο να ειναι και ενδεικτικο του οτι ειχε μεγαλη επιτυχια την πρωτη φορα που εγινε αυτο το δρομολογιο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή ήμουν στο λιμάνι τοπλοίο έφυγε άδειο. Αναμενόμενο βέβαια αφού πάει να πάρει επιβάτες επιστροφής.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εν τω μεταξύ εγώ που μπήκα πρώτη φορά μέσα νόμιζα ότι θα βρω ένα αχούρι αλλά τα σαλόνια του πλοίου είναι σε καλή κατάσταση για να μην πω σε πολύ καλή κατάσταση με αποκορύφωμα η τηλεόραση πλάσμα που είχε ένα σαλόνι. :D

Το ότι θα έβλεπα τηλεόραση πλάσμα σε πλοίο του Αγούδημου δεν το περίμενα ποτέ. :confused::)

Παραφωνία του ξενοδοχειακού είναι οι σκάλες οι οποίες σε ανεβάζουν από το γκαράζ στα σαλόνια.Πολλές σκάλες οι οποίες θυμίζουν πολύ το BLUE BRIDGE στις οποίες κρεμιέται η γλώσσα για να ανέβεις και ένα άλλο κακό που έχει είναι ότι μέσα ΄το πλοίο είναι δαιδαλώδεις και ορισμένες φορές χρειάζεσαι τον μύτο της Αριάδνης. :D

Κατά τα άλλα η ταχύτητα του ήταν ένα πολύ ευχάριστο γεγονός με το πλοίο όπως είπε και ο Π100 να 20αρίζει.

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να είναι δαιδαλώδης για μας τους Shipfriend, παρά να είναι όλα τα σαλόνια σε ένα ντεκ όλα όπου πας μια πρυμα πλωρα και είδες όλο το πλοίο (δηλαδή Blue Star 1&2)!! Αν το βαποράκι είχε έστω μια 200αρια κρεβάτια (αξιόλογα) και 1-2 μιλιά ακόμα θα το είχε κτυπήσει για τα καλά το Blue Star στην επιβατική κίνηση!!

Link to comment
Share on other sites

ενισταμαι :eek:

η ταχυτητα 20ρισε μεταξυ μυκονου και τηνου, αλλα μετα ηταν σταθερα στα 19,3. το βαπορι παντως τηρησε τα ωραρια του.

πολυ θετικη εντυπωση προκαλεσε η ευελιξια του στα λιμανια παρα το μεγεθος του. οι τρεις προπελες και τα δυνατα bow κανουν καλα τη δουλεια τους.

τα σαλονια οντως ηταν αρκετα καθαρα (αν λαβουμε και τα standards GA) οι αεροπορικες ηταν καινουργιες και γενικα δε συχαινοσουν να κατσεις.

παραφωνια ηταν η ελλειψη σαπουνιου στις τουαλετες. για να πλυνεις τα χερια σου μονο ζεστο νερο και μετα τιναγμα και σκουπισμα στο παντελονι :D

γενικα η διαμορφωση των χωρων επιβατων ειναι εχθρικη προς τον επιβατη και απαγορευτικη για ατομα με ειδικες αναγκες. ναι μεν εχουμε αηδηασει με τα πλοια τυπου fast food (απεραντη πλατφορμα με καρεκλες). αλλα και η δαιδαλωδης διαρρυθμιση του Α-Μ δεν ειναι το καλλιτερο για τον μη καραβολατρη επιβατη.

Σαλονακια παρασαλονακια. κατεβα για να ανεβεις ανεβα για να κατεβεις. Δεδομενης και της ανυπαρξιας κυλιομενων ο επιβατης (φορτωμενος με αποσκευες συνηθως) εχει πει το μισο ευαγγελιο μεχρι να βρει να κατσει. για τα ατομα με ειδικες αναγκες δεν το συζητω.

γελιο προκαλει οτι το πλοιο απο διακοσμηση ειναι οπως ηταν στη Μαγχη. Με εξαιρεση τις πολλες φωτο πλοιων του καπτα-μακη (μεγενθυμενη εγχρωμη φωτοτυπια απο φυλλαδια) παντου υπαρχουν Αγγλικες διαφημισεις, τιμες σε £λιρες και αλλα τινα.

Τα ιδια προβληματα διαρρυθμισης με τους εσωτερικους χωρους εχουν και οι εξωτερικοι. ανεβα να κατεβεις κατεβα να ανεβεις. Βεβαια για οσους απολαμβανουμε το ταξιδι με πλοιο και το ανοιχτο καταστρωμα αυτο δεν αποτελει εμποδιο.

ειλικρινα απορω τη θα γινει σε περιπτωση ατυχηματος. αν χρειαστει να κατεβει κοσμος στις βαρκες. ο συνηθως ασχετος επιβατης το καλλιτερο που μπορει να καταφερει ειναι να φτασει σε καποιο σταθμο συγκεντρωσης. (υπαρχουν τα σχετικα συμβολα αλλα οχι πινακιδες στα ελληνικα)

οι βαρκες ομως, τα MES και τα βαρελακια ειναι δυο ντεκ κατω απο τους επιβατες.πως θα φτασουν εκει; απο το δαιδαλωδες εσωτερικο ή απο τις στενες και με εντονη κλιση εξωτερικες σκαλες; (μια σε καθε πλευρα)

φρικτη εντυπωση προκαλεσε η κατασταση ολων των εξωτερικων χωρων. με εξαιρεση το κομματι υπερκατασκευης (πρυμνιο καταστρωμα κυριως) που προστεθηκε εδω, δινει την εικονα ενος πλοιου που εχει να δει μπογια χρονια. οι αγγλοι πρεπει να το ειχαν παρατησει τα δυο τελευταια χρονια και εδω βγηκε ετσι.

στο καταστρωμα της κοντρα γεφυρας αλλα και στα δυο στενα πλαινα υπηρχε το γνωστο snow flake effect. η διαβρωση απο τη σκουρια ειχε προχωρησει σε βαθος και πατωντας πανω στα εξογκωματα εφευγαν φλουδς μπογιας και σκουριας.

παρομοια κατασταση σε πολλα σημεια στα ρελια και στα επιστομια.

σε καποια σημεια ειχαν βαφτει οι μπουλμεδες και πιτσιλιες λευκου χρωματος ειχαν πεσει πανω στα παγκακια και στο deck.

κορυφαια σκηνη οι μπομπες της πλωρης. δεν υπηρχε ιχνος χρωματος ενω η σκουρια εχε προχωρησει σε καποια σημεια σε βαθος. φανταστειτε ενα φορτηγο που εχει κανει ντανα 3 χρονια. η καδενα εδειχνε γυαλιστερη σε σχεση με το χαλι της μπομπας.

τα φρενα ειχαν σκουρια παντου ενω πουθενα δεν εβλεπες ιχνος γρασου

ο οδηγος της καδενας (ενα ραουλο πανω απο το οκιο) ειχε τοση σκουρια που λογικα δυσκολα θα περιστρεφοταν, ενω τα original stoppers της καδενας ειχαν παραμορφωθει απο την διαβρωση και αντ' αυτων χρησιμοποιειται μια αλυσιδα (σαν καδενα ιστιοπλοικου) να δενει την καδενα στη μπομπα.

παρομοια κατασταση ισως λιγο καλλιτερα και στις μπομπες της πρυμης.

δεν ξερω με τα υπολοιπα συρματοσχοινα και συστηματα τι γινεται γιατι δεν τα ειδα απο κοντα.

σε αλλα πλοια ακομη και της ιδιας εταιρειας δεν υπαρχει τετοια απογοητευτικη εξωτερικη εικονα. ισως αρχικα προοριζοταν να εχει την τυχη των δυο Αλκμηνων.

Link to comment
Share on other sites

Θα τρελαθω με το ΥΕΝ .......... Δινει το ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ ως εξης ... :confused:

Παρ/υη 18.00 ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ

Σαββατο 13.00 :D ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΩ

Κυριακη 23.55 ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ

Δευτερα 18.00 :) ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ

Τι εγινε ρε παιδια αλαξανε μηχανες και παει τωρα με καμια 50 μιλια :D και θα τα προλαβει να τα κανει ολα αυτα τα δρομολογια :D:D

:rolleyes::P:P

Link to comment
Share on other sites

Τις Κυριακής ισχύει για το καλοκαίρι όπου θα επειστρέφει από Σύρο-Τήνο-Μύκονο και θα φεύγει στο καπάκι για Δψδεκάνησσα.Πάντως αποκλείεται να ισχύουν τέτοια δρομολόγια.

δεν νομίζω δεν βγαίνει με τίποτα με καμία λογική καθε ημέρα για δωδεκάνησσα και να έχει το allez retoyr μέχρι την Μύκονο.

Και το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ πάλι δεν θα προλάβαινε.

Μάλλον είναι η ΄συνηθισμένη αξιόπιστη ενημέρωση του ΥΕΝ. :D

Link to comment
Share on other sites

Απο τη Παρ/υη που θα φυγει 18.00 ΡΟΔΟ θα ειναι 09.30 ++ , ποτε θα προλαβει να γυρισει ΠΕΙΡΑΙΑ για αναχωριση 13.00 , μονο αν ειναι υδροπλανο θα ερθει απο ΡΟΔΟ σε 3.30 ωρες :D , το κακο (οπως παντα ) ειναι οτι καποιος που πχ. θελει να παει ΚΩ το Σαββατο θα μπει ΥΕΝ θα δει αναχωριση 13.00 και κυριλατος θα παει στο λιμανι και θα παρει ... :D ...... :) .............. :D ...... γιατι σχεδον ολοι βλεπουν αναχωρισεις για την μερα που θελουν να φυγουν :rolleyes::P

Υ/Γ σχεφτικα κατι αλλο :P μπορει να μεταφορτοθει στη ΡΟΔΟ πανω στο υδροπλανο :D και να γυρισει στο ΠΕΙΡΑΙΑ μεχρι τις 12.30 για να εχει , ρε αδερφε και 0.30 λεπτα :confused: να ξεφορτοσει και να φορτοσει :D

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αλλάζει τις ημέρες δρομολογίων και παίρνει του Ροδανθή, θα φεύγει Σάββατο 13.00 ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΩ, θα γυρνάει κατά τις 22:30 τη Κυριακή και θα φεύγει πάλι στις 23.55 ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ!!

Link to comment
Share on other sites

Άρα θα πάει στις ημέρες του ΡΟΔΑΝΘΗ και θα προστεθεί και το δρομολόγιο του Σαββατου που το ΡΟΔΑΝΘΗ καθόταν στον Πειραιά από το Σάββατο το μεσημέρι μέχρι την Κυριακή το μεσημερι. :D

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά πάει να ωφεληθεί τις μέρες που δεν έχει το Blue Star, μιας και έχει μεγάλο γκαράζ αλλά και πρωτόκολλο!! Ενώ θα βάζει το Ροδανθή πάνω στο Blue Star που θα πηγαίνει στις άγονες, που θα έχει κόσμο!! Και όταν με το καλό ετοιμαστεί το Νικόλας Α θα το βάλει τις ίδιες μέρες με το Ροδανθή!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με τα καλοκαιρινα δρομολογια του Ανθη Μαρινα, το πλοιο φευγει Σαββατο μεσημερι στις 1500 για Συρο, Τηνο, Μυκονο, Πατμο, Λερο, Κω οπως ειπαν και αλλοι φιλοι νωριτερα. Χτες ειχαμε την πρωτη αφιξη απο αυτο το δρομολογιο στον Πειραια στις 2245 και το πλοιο εβγαλε αρκετο κοσμο και ΙΧ εχοντας φυγει απο Μυκονο στις 1630 κι οχι στις 1730 οπως μεχρι προτινος. Προλαβε την αναχωρηση του στις 2355 για Πατμο, Λερο, Κω, Ροδο αλλα απ΄οσο μπορεσα να δω, δεν πρεπει να ειχε πανω απο καμια 10αρια φορτηγα και επιβατες μετρημενους στα δαχτυλα. Δεν ξερω πως το εχει σκεφτει ο καπτα-Μακης αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...