Nils Holgersson Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 να ερθει το πλοιο κατω και βλεπουμε τι θα γινει με την μετασκευη..γιατι απο τοτε που αγοραστηκε μεχρι σημερα εχουν αλλαξει πολλα πραγματα....εαν ολα πανε καλα δεν βλεπω να γινονται πολλα πραγματα απο αποψη μετασκευης
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Άμα δείτε στις εσωτερικές φωτογραφίες που υπάρχουν στο faktaomfartyg, το πλοίο έχει αλλάξει εσωτερικά σε διακόσμηση (οι καναπέδες είχαν άλλο χρώμα όταν ήταν στην Ελλάδα) και ουσιαστικά ένας χώρος δημιουργήθηκε εσωτερικά που λειτουργούσαν τα καταστήματα. Όποτε άνετα προλαβαίνουν να το ξηλώσουν και να φτιάξουν ένα μικρό σαλονάκι ή κάτι άλλο που θα θελήσει η εταιρεία του.
Earl Granville Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 Το πλοίο μέχρι τέλος της ερχόμενης εβδομάδας θα ξεκινήσει από πάνω. Ήδη έχει πάει πλήρωμα και μέσα στην εβδομάδα θα πάει και το υπόλοιπο για να ξεκινήσουν. Το πλοίο θα πρέπει να εναρμονιστεί με τις απαιτήσεις της επιθεώρησης για να πραγματοποιεί ταξίδια για την άγονη. Θα πρέπει να φτιαχτεί self service, κουζίνα και μια τετράκλινη καμπίνα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 Για ποιά ακριβώς άγονη μιλάμε, θα μπει σε νέα ή σε αντικατάσταση άλλου πλοίου?
Earl Granville Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 Σε αντικατάσταση του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ στα ενδοκυκλαδικά.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 Καλύπτει άραγε τις απαιτήσεις της σύμβασης της γραμμής του ΑιΚ ΙΙ, όσον αφορά το μήκος και την ταχύτητα του πλοίου? Ρωτάω, γιατί είχα την εντύπωση ότι αυτή η γραμμή ζητούσε πλοίο 100 μέτρων. Μπορεί βέβαια και να μη θυμάμαι καλά...
enas chiotis Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 Η προκύρηξη έλεγε για πλοίο πάνω από 75μ, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα με τα μέτρα. Για την ταχύτητα δεν γνωρίζω τι μπορεί να απαιτείται (ίσως το νέο πλοίο απλά να παίρνει μίσθωμα ανάλογα με την κατηγορία που είναι), αλλά σιγά μην τα χαλάσουμε εκεί. Μηπως ο συχωρεμένη η Χοζο πήγαινε πιο γρήγορα από τον Αγιανδρέα;
Artevelde Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 Χμ, γιατί έχω την εντύπωση πως θα έχει πρόβλημα με τα μέτρα αν ισχύει πως θέλουν πλοίο άνω των 75μ.? Έχω την εντύπωση πως πρέπει να είναι γύρω στα 70 (το οποίο είναι λιγότερο από 75μ. από κτήσεως κόσμου)...
proud_ionian Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 ΤΟ ΠΛΟΙΟ ''ΜΕΓΑΛΩΣΕ'' 4 ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΥΜΝΗ ΚΑΙ 1ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΛΩΡΗ. πριν 5 χρονια ειχε γινει μια παρεμβαση στο μηκος του, μην τυχον και παρει επιδοτηση για τη γραμμη της νεαπολης.
NHSOS XIOS Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Ετσι ηταν πριν 2 βδομαδες το πλοιο.Λογικα πια πρεπει να εχει γραφτει το καινουργιο ονομα και μαλλον θα δουμε αλλο ενα πλοιο να γινεται απο ασπρο μπλε
NHSOS XIOS Posted May 28, 2011 Posted May 28, 2011 Το πλοιο φανηκε οτι φευγει απο το Γκετεμποργκ αλλα...ξαναγυρισε στην θεση του.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 4, 2011 Posted June 4, 2011 (edited) Στο marinetraffic εμφανίσθηκαν και οι πρώτες φωτό με το νέο του όνομα, με ημερομηνία λήψης 2/6, λένε. Τα παλιά σινιάλα παραμένουν, αλλά φαντάζομαι ότι ήδη θα έχουν αλλάξει και αυτά. Το πλοίο, απ' ό,τι βλέπω από την βεράντα μου , παραμένει στο Γκέτεμποργκ. Edited June 4, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
Earl Granville Posted June 5, 2011 Posted June 5, 2011 (edited) Τα χαρτιά ετοιμάζονται κάτι τελευταίες λεπτομέρειες μένουν και λογικά μεσά στην εβδομάδα θα ξεκινήσει Edited June 5, 2011 by Earl Granville
enas chiotis Posted June 23, 2011 Posted June 23, 2011 Και τα ξημερώματα πέρασε το Γιβραλτάρ. Αν πηγαίνει έτσι και δεν κανει καμμια στάση για πετρόλαδα, κατά τις 27 το ξημέρωμα θα το δούμε στα λημέρια μας.
NHSOS XIOS Posted June 26, 2011 Posted June 26, 2011 Το ξημερωμα(03.00)περασε το νοτιο ακρο της Σικελιας με heading το στενο Κεφαλονιας-Ζακυνθου(μπορει βεβαια απλα να πηρε την ανηφορα για να ψηλωσει στον καιρο).
gpap2006 Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 Λογικά από τον Ισθμό θα έρθει. Ίσως απόψε αργότερα φανεί κατά την Κεφαλονιά.
enas chiotis Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 Εγώ λέω πως έχει κλειστό το ais και βρίσκεται ήδη στη Σαλαμίνα παρέα με το κυκλάδες ή δίπλα στον Τεό στο ΝΜΔ. 50 μίλια λιγότερα είναι μέσω διώρυγας, αξίζει να κερδίσει 3 ωρών πετρέλαια και να τα πληρώσει σε τέλη διέλευσης;
NHSOS XIOS Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 (edited) Φανηκε πανω απο τα Κυθηρα το πλοιο(πρεπει να εφαγε καλο καιρο στα ανοιχτα). Edited June 27, 2011 by NHSOS XIOS
gpap2006 Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 Εφόσων μπει αυτό στα ενδοκυκλαδικά θα μείνει άνεργο το ΚΕΝΤΕΡάκι?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2011 Posted June 30, 2011 Το Aqua Spirit έφτασε στο Πειραιά τη Τρίτη (28/6) και έδεσε στο Ν.Μ. Δραπετσώνας, για να ξεκινήσουν εκεί οι εργασίες στο πλοίο
NHSOS XIOS Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Ξεκινησαν οι εργασιες τελικα-θα προλαβουν τον Αυγουστο? Ε ρε και μολις μπει η τριηρης στις τσιμινιερες τι εχει να γινει ,θα ειναι πιο ομορφο απο ποτε
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Μήπως μάθαμε και τον αγοραστή, μιάς και, όπως είδαμε, η ΝΕΛ το αναφέρει ως ναυλωμένο?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2011 Posted July 5, 2011 Το Aqua Spirit έχει βαφτει μπλε ήδη στις μπαντες και στη τσιμινιέρα, και αναμένει να φορέσει τα σινιάλα της ΝΕΛ
giorgos_249 Posted July 5, 2011 Posted July 5, 2011 Μήπως μάθαμε και τον αγοραστή, μιάς και, όπως είδαμε, η ΝΕΛ το αναφέρει ως ναυλωμένο? Δεν νομίζω ότι είναι ναυλωμένο.......το θέμα πρέπει να είναι τυπικό.....κάτι σαν την HELCAT LINES που ουσιαστικα είναι η HELLENIC SEAWAYS, απλά υπάρχει τυπικά η εταιρεία HELCAT LINES......
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now