Jump to content
Shipfriends

Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων


Recommended Posts

Το Nicolas Delmas (ΙΜO No: 9220861) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο China Shipbuilding Co Ltd στο Kaohsiung της Taiwan (Yard No: 775). Το πλοίο έχει μήκος 195.60 μέτρα και πλάτος 30.20 μέτρα και ανήκει στην CMA CGM France. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai MAN B & W 6S70MC-C (25.600 KW), που του δίνουν ταχύτητα 21,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2207 TEU.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το MSC Lea (ΙΜO No: 9162643) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Jiangnan Shipyard Group στη Σαγκάη της Κίνας (Yard No: H2244). Το πλοίο έχει μήκος 217.11 μέτρα και πλάτος 26.71 μέτρα και ανήκει στην MSC Shipmanagement Ltd. Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές Sulzer 16ZAV40S (24.000 KW), που του δίνουν ταχύτητα 23 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1388 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Norasia Sabrina, ADCL Sabrina και Shropshire.

Link to comment
Share on other sites

Το APL Antwerp (ΙΜO No: 9532795) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο Koyo Dockyard Co Ltd στο Mihara της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 320.37 μέτρα και πλάτος 46.00 μέτρα και ανήκει στην ARGOSY PTE LTD με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 11K98ME  (64.100 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 8102 TEU.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το Cardonia (ΙΜO No: 9253026) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 222.14 μέτρα και πλάτος 30.04 μέτρα και ανήκει στην Wilhelmsen Ahrenkiel Shipmanagement με έδρα το Αμβούργο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 7K80MC-C (25.230 KW), που του δίνουν ταχύτητα 22,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2824 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι CMA CGM Ukraine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έξω από τα φανάρια της Valencia, βρίσκεται το Hammonia Baltica (IMO 9481532). Η Αμμωνία της Βαλτικής δηλαδή. Άλλη μια εμπνευσμένη ονομασία από τους πλοιοκτήτες του που λέγονται Hammonia Reederei. Γερμανική είναι και η ναυπήγηση, από το Nordic Yards Warnemunde(163) το 2011 και με μηχανή MAN B&W. Η χωρητικότητα είναι στα 2,798 TEU και τα προηγούμενα ονόματα είναι Positano και Independent Voyager.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Catherine C (ΙΜO No: 9229300) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Goeje της Νοτιάς Κορέας (Yard No: 1367). Το πλοίο έχει μήκος 299.85 μέτρα και πλάτος 40.06 μέτρα και ανήκει στην Danaos Shipping του κ. Γιάννη Κούστα. Το Catherine C φοράει μια κύρια μηχανή Wärtsilä Sulzer 12RTA96C (63.495 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων και έχει χωρητικότητα 6160 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι NYK Lodestar και Lodestar

Link to comment
Share on other sites

Το CMA CGM Ambarli (ΙΜO No: 9436422) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Shanghai Shipyard & Chengxi Shipyard της Κίνας (Yard No: S1130). Το πλοίο έχει μήκος 230.93 μέτρα και πλάτος 32.28 μέτρα και ανήκει στην CMA CGM SA THE FRENCH LINE. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 7K90MC-C (31.920 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 23,40 κόμβων και έχει χωρητικότητα 3534 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Georg Schulte, Cap Mondego, Cartagena Trader

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στον πηγαιμό για τη Μυκονάρα, πέφτουμε επάνω στο MSC Maya (IMO 9708679) που στρέφει αριστερά σιγά-σιγά για τα Δαρδανέλλια. Καθελκύστηκε σαν Ocean Genius το 2015 αλλά γρήγορα πουλήθηκε στην MSC, όταν αυτό εβρίσκετο ακόμη στη Daewoo Geoje(4280), όπου και χτίστηκε. Μία μηχανή MAN B&W, 395 μέτρα μήκος και χωρητικότητα 19,224 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Theseus (ΙΜO No: 9728954) είναι ναυπηγημένο το 2016 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Goeje της Νοτιάς Κορέας (Yard No: 2125). Το πλοίο έχει μήκος 368.99 μέτρα και πλάτος 51.04 μέτρα και ανήκει στην Costamare Shipping του κ. Κωνσταντακόπουλου και είναι ναυλωμένο στην Evergreen. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 11S90ME-C9 (54.323 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 24,10 κόμβων και έχει χωρητικότητα 14354 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  

On 11/29/2019 at 4:43 PM, Nick the Greek said:

Ξεκινάμε με το MSC Lorena (IMO 9320403) που σχεδόν άδειο αφήνει πίσω του το Rotterdam. Πλοιοκτήτης είναι μια ιαπωνική εταιρεία leasing και μάλλον είναι σε bareboat στην MSC από την κατασκευή του, πίσω στο 2006 στη Daewoo(4114). Η μηχανή του είναι Doosan για υπηρεσιακή 24 κόμβων(κάποτε) και κατανάλωση 154 τόνων το 24ωρο. Στη θεωρία το πλοίο μεταφέρει 4,870 TEU, ορισμένα από τα οποία βλέπουμε στην πρυμνιά του όψη

Συνάντηση με το MSC Lorena έξω από το λιμάνι του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Roza A (ΙΜO No: 9126742) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο China Shipbuilding Co Ltd στο Kaohsiung της Taiwan. Το πλοίο έχει μήκος 168.80 μέτρα και πλάτος 27.30 μέτρα και ανήκει στην ARKAS Denizcilik Ve Nakliyat. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MITSUI MAN B & W 7S50MC-C (8.606 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1445 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ming Victory και YM Victory.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/28/2022 at 9:25 PM, Nick the Greek said:

Τη σήμερον ημέρα, μπανίζουμε το κοντέινερ BMI Express (IMO 9207261) που την κάνει μπούκα στο Ικόνιο. Τουρκική πλοιοκτησία(Bayraktar) και ναυπήγηση το 2000 στο επίσης τουρκικό ναυπηγείο Gisan(23) της Κωνσταντινούπολης. Μηχανή B&W και συνολική χωρητικότητα 465 TEU. Προηγούμενα ονόματα Denizhan Bayraktar(2000), CMA CGM Blida(2001), Denizhan Bayraktar(2002), Crioulo(2018) και BMI Express από το 2019.

 

Μια γεύση του πλοίου και στο αγκυροβόλιο Πειραιώς, πρίν λίγες εβδομάδες.

Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος μου ο Notre Dame 100 Portes ανέβασε ήδη μια φωτογραφία του Med Cerkezkoy (IMO 9147215). Εγώ θα ανεβάσω μία ακόμη επειδή μου έκανε εντύπωση το φουγάρο του, το οποίο είναι βαμμένο στα χρώματα της MSC. Κομματάκι περίεργο αυτό μια και το πλοίο φαίνεται μεν να ανήκει τελικά στην MSC αλλά η διαχείρισή του είναι εξ' ολοκλήρου σε μια Τούρκικη εταιρεία που λέγεται Medlog Shipping. Ναυπήγηση 1998 στο Santierul Naval(513) στην Constanta της Ρουμανίας με μηχανή ΜΑΝ. Πρώτο του όνομα το Stadt Dusseldorf(1998) και εν συνεχεία Sea-Land Guatemala(1999), Stadt Dusseldorf(1999), EWL Curacao(2003), Stadt Dusseldorf(2008), King Jacob(2013), MSC Isabelle(2015), ενώ το σημερινό του όνομα το πήρε το 2017.   

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2020 at 9:54 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Pacific Dalian (ΙMO No 9339090) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Fujian Mawei Shipbuilding στο Mawei της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 129,58 μέτρα και πλάτος 20,79 μέτρα και ανήκει στην Sinokor Merchant Marine Co. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAK 8M43C (7.200KW) και έχει χωρητικότητα 698 TEU. Προηγούμενο το όνομα είναι Rbd Esperanza.

 

Και μια ακόμη άποψή του στο αγκυροβόλιο πρίν από λίγες εβδομάδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Ever Cozy (ΙΜO No: 9904510) είναι ναυπηγημένο το 2021 στο ναυπηγείο Hyondai Mipo Dockyrad Co. στο Ulsan της Νότιας Κορέας (Yard No: 4162). Το πλοίο έχει μήκος 172.07 μέτρα και πλάτος 27.40 μέτρα και ανήκει στην EVERGREEN Marine Corp. LTD. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai-MAN B&W 6S60ME-C10.5 (11.960 KW), που του δίνουν ταχύτητα 20,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1778 TEU.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Το Henrika Schulte (ΙΜO No: 9535163) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Hyondai Samho Heavy Industries Co Ltd στο Samho της Νότιας Κορέας (Yard No: S509). Το πλοίο έχει μήκος 275.07 μέτρα και πλάτος 40.04 μέτρα και ανήκει στην Bernhard Schulte KHG LP. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W K98ME-C (51.458 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 23,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 5605 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι MOL Glide

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Falmouth (IMO No: 9266530)  είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο JJ Sietas Schiffswerft στο Αμβούργο της Γερμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 134.44 μέτρα και πλάτος 22.50 μέτρα και ανήκει στην Marlow Navigation Co Ltd με έδρα τη Κύπρο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAΚ 9Μ43 (8.400 KW), που του δίνουν ταχύτητα 18 κόμβων και έχει χωρητικότητα 862 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Lina και Maersk Falmouth.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

To DIONYSSIS A (IMO 9356660) το οποιο βλεπουμε να μπαινει στο Βοσπορο ανηκει στην Arkas Denizcilik και το τελευταιο καιρο τo βλεπουμε συχνα στα νερα μας σε ταξιδια απο Μαυρη Θαλασσα μεχρι ολη την ανατολικη Μεσογειο

Ειναι χτισμενο το 2008 ,σαν REECON WOLF με μηκος 146 μετρα και πλατος 22 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το MSC Cancun (IMO No: 9403396) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Hanjin Subic στο Olongapo στις Φιλιππίνες. Το πλοίο έχει μήκος 258.91 μέτρα και πλάτος 32.29 μέτρα και ανήκει στην MSC Shipmanagement Ltd. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 8K90MC-C (36.560 KW), που του δίνουν ταχύτητα 16 κόμβων και έχει χωρητικότητα 4308 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Zim Ukrayina, Bahia και MP The Brown.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 6/24/2022 at 8:29 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το APL Antwerp (ΙΜO No: 9532795) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο Koyo Dockyard Co Ltd στο Mihara της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 320.37 μέτρα και πλάτος 46.00 μέτρα και ανήκει στην ARGOSY PTE LTD με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 11K98ME  (64.100 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 8102 TEU.

 

Στη Μεσόγειο φαίνεται πως τριγυρνάει αυτό το APL Antwerp, μετά τον Πειραιά το πευχαίνουμε και στη Genova, στο επιβατικό κατά τα άλλα λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

On 4/7/2018 at 2:48 PM, Nick the Greek said:

Μια ματιά στο εισερχόμενο στο Ικόνιο, ZIM Qingdao. Παρραγγελιά της Rickmers Shipping το 2006, αγοράστηκε από την ZIM ενόσω ήταν ακόμα στη ναυπηγική σχάρα και έκτοτε δουλεύει για την ZIM πάντοτε με το ίδιο όνομα(IMO 9318163). 260 μέτρα το μήκος του και στα 7,700 ΤΕU η χωρητικότητά του. Χτισμένο στο Dalian της Κίνας με αριθμό γιάρδας C4250-9. Η μια του 8-κύλινδρη MAN B&W αποδίδει 49,707 ίππους και προσδίσει υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβων με κατανάλωση περίπου 140 τόνων HFO το 24ωρο. Σήμερα το βρίσκουμε στη Νέα Υόρκη.

 

Πέντε χρόνια μετά, πετυχαίνουμε το ZIM Qingdao και στην Genova, το λούζει ο απογευματινός ήλιος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όσο γρήγορα παραγγέλνουν όλα αυτά τα τέρατα οι εταιρείες κοντέινερ, τόσο γρήγορα τα σταματούν όταν δεν πάει καλά το πράγμα. Η Alphaliner αναφέρει πως μέχρι σήμερα έχουμε συνολικά 122 ανενεργά πλοία κοντέινερ συνολικής χωρητικότητας 721 χιλιάδων TEU. Στην Maersk αναλογούν 29 από αυτά τα πλοία και στην MSC 13. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
2 hours ago, Petros P said:

με συνολική χωρητικότητα 24.188 T.E.U (δηλαδή containers μεγέθους 20 ποδίων/ feet))  

Συμπληρωματικά για να μην ξεχνάμε:
T.E.U = Twenty Foot Equivalent Unit. Η πιο συνηθισμένη μονάδα μέτρησης χωρητικοτητας των container(s). Σε απλά ελληνικά 20 κυβικά πόδια.

Τα container(s) που βλέπουμε συνήθως φορτωμένα στα containerαδικα, έχουν χωρητικότητα 2 T.E.U. Σινιφί ενά πλοίο με χωρητικόττηα 24.000+ Τ.E.Us ειναι φορτωμενο με 12.000 containers. 2 T.E.US είναι 1 F.E.U, forty foot κλπ ;) 

Λεπτομερειες στη wikipedia και στο inbound logistics.

Περισσοτερες λεπτομερειες ευπροσδεκτες

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...