Annivas Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 Σύμφωνα με την κρατική τηλεόραση φορτηγό πλοιο φορτωμένο με σιδηρομετάλλευμα και επανδρωμένο απο 22 μέλη πληρώματος απωλεσε το πηδάλιο του και πλέει ακυβέρνητο ανατολικα της Μονεμβασιάς. ηδη ο θάλαμος εχει δεσμεύσει τα παραπλέοντα πλοία οπως φαίνεται στο marinetraffic Το Φ/Γ πλοιο λέγεται AEOLOS . το protothema κανει λόγο για βλαβη στο πηδάλιο κι όχι για απωλεια . https://www.protothema.gr/greece/article/961778/alert-akuvernito-ploio-sto-murtoo-pelagos/ Τα Ναυτικά χρονικά κανουν κι αυτα λόγο για απωλεια κι οτι στο πλοιο βρίσκονται 22 ναυτικοί !!! https://www.naftikachronika.gr/2020/01/06/akyvernito-fortigo-ploio-logo-apoleias-pidaliou/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την ακυβερνησία του Φ/Γ Aeolos στο Μυρτώο Πέλαγος Quote Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής για περιστατικό ακυβερνησίας, λόγω απώλειας πηδαλίου, του Φ/Γ “AEOLOS” σημαίας Marshall Islands, με 22 αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά ακρωτηρίου Μαλέα. Το εν λόγω πλοίο είχε αποπλεύσει από λιμένα Diliskelesi Τουρκίας με προορισμό τον λιμένα San Nicolas Αργεντινής έμφορτο με 19.273,42 μ.τ. σιδηρομεταλλεύματος Με την άμεση κινητοποίηση του ΕΚΣΕΔ/ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ενημερώθηκαν δύο παραπλέοντα πλοία τα οποία έσπευσαν στην περιοχή, ενώ σημειώνεται ότι οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην εν λόγω θαλάσσια περιοχή είναι εξαιρετικά δυσμενείς (άνεμοι βόρειοι εντάσεως 10 bf). Το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής που παρακολουθεί στενά το περιστατικό, βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τον Πλοίαρχο του ως άνω Φ/Γ πλοίου και τους Πλοιάρχους των παραπλεόντων, ενώ Ρ/Κ πλοίο απέπλευσε, μεσημβρινές ώρες σήμερα από τον λιμένα Πειραιά προκειμένου να προσεγγίσει στην περιοχή και να εκκινήσουν οι διαδικασίες ρυμούλκησης. Εξελίξεις για το περιστατικό θα γνωστοποιηθούν με νεότερο Δελτίο Τύπου. Το ρυμουλκό Βερνίκος Σίφνος έχει πάει για βοήθεια στο Aeolos Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 Πλησιάζει επικίνδυνα Αντικύθηρα και στις γύρω βραχονησίδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 Έχει φτάσει δεύτερο ρυμουλκό (C. Gemitzoglou), ενώ κατεβαίνει και τρίτο ρυμουλκό το Αλεξάντερ 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ssiap21 Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 Το πλοίο ρυμουλκείται στον όρμο της Νεάπολης Βοιών Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ssiap21 Posted January 9, 2020 Share Posted January 9, 2020 Το πλοίο είναι ακόμα ανοιχτά των Κυθήρων αφού λόγω της χτεσινής κακοκαιρίας δεν μπόρεσε να ρυμουλκηθεί στη Νεάπολη. Το marine traffic δίνει ETA στη Νεάπολη αύριο το μεσημέρι (20/01 στις 12.00) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ssiap21 Posted January 10, 2020 Share Posted January 10, 2020 Το πλοίο δε θα ρυμουλκηθεί στη Νεάπολη τελικά αφόυ το AIS του λέει destination Piraeus. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται νότια της Ύδρας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Για παραπάνω από 24 ώρες κάνει "βολτίτσες" κοντά στο Ακρ. Ζούρβα της Ύδρας! Ο καιρός δεν αποτελεί λόγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 Το παπόρο τελικά κατέληξε στην Κυνόσουρα αναμένοντας επισκευές και όντας έμφορτο. Έχει ΙΜΟ 9228382 και είναι χτισμένο το 2001 στα Saiki Heavy Industries(1103) με μηχανή τιτανομέγιστη, Akasaka Tekkosho KK. Είναι ένα 31άρι handy και μοναδικό του προηγούμενο όνομα είναι το Eduard Oldendorff. Ανήκει στην ελληνική εταιρεία Alexandria Shipping της οποίας χαρακτηριστικό είναι πως η έδρα της είναι στην Πλατεία Ομονοίας! Δεν γνωρίζω τον πλοιοκτήτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 (edited) Πλέον μεθόρμισε στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα Edited February 7, 2020 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 (edited) 1 hour ago, Nick the Greek said: Το παπόρο τελικά κατέληξε στην Κυνόσουρα αναμένοντας επισκευές και όντας έμφορτο. Έχει ΙΜΟ 9228382 και είναι χτισμένο το 2001 στα Saiki Heavy Industries(1103) με μηχανή τιτανομέγιστη, Akasaka Tekkosho KK. Είναι ένα 31άρι handy και μοναδικό του προηγούμενο όνομα είναι το Eduard Oldendorff. Ανήκει στην ελληνική εταιρεία Alexandria Shipping της οποίας χαρακτηριστικό είναι πως η έδρα της είναι στην Πλατεία Ομονοίας! Δεν γνωρίζω τον πλοιοκτήτη. Πλοιοκτητρια.. Βογιατζιδη Αλεξάνδρα Το πλοίο πάει εκεί για επισκευές στο τιμόνι που σε όλη αυτή τη πόρταδα είναι προβληματικό.. Αλλαγή του plate και του rudder stop μαζί με κάτι άλλα. Κόστος 700k από Γερμανία μόνο τα ανταλλακτικά. Η τιμή που πήρε από τους εδώ ήταν 280k και 400k.. Αλλά για διάφορους λόγους επέλεξαν τη προσφορά από τους Γερμανούς. Edited February 7, 2020 by Nereus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2020 Share Posted June 7, 2020 Το Aeolos συμπλήρωσε 4 μήνες, δεμένο στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου και με το φορτίο του στα αμπάρια ακόμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted June 7, 2020 Share Posted June 7, 2020 Καταραμένες ασφάλειες που τα ξεψαχνιζετε όλα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 Το Aeolos έφυγε τη Παρασκευή 7 Αυγούστου από το ναυπηγείο του Σπανόπουλου και πήγε στο λιμάνι της Ελευσίνας, όπου γίνεται μετεκφόρτωση του φορτίου του Aeolos στο πλοίο Kota Bakat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Η μεταφόρτωση του φορτίου ολοκληρώθηκε στις 23 Αυγούστου και την άλλη μέρα το Kota Bakat απέπλευσε από την Ελευσίνα. Να το δούμε το πλοίο όπως πέρναγε τα φανάρια του Πειραιά, το ΙΜΟ του είναι 9593684 και έχει χτιστεί το 2012 στο Dalian International Shipyard(MC240-2). Πλοιοκτήτης του είναι η γνωστή στην Ασία, Pacific International Lines. Το dwt του είναι στους 25 χιλιάδες τόνους περίπου ενώ η χωρητικότητα σε TEU είναι περίπου στα 1500 και η μηχανή του είναι Dalian Marine Diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now