Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ηταν εκπληξη!! Ειναι γνωστο οτι ειχε ζητησει να δρομολογηθει στο Σαρωνικο τη νεα δρομολογιακη περιοδο. Και εαν δεν κανω λαθος το δρομολογιο για Πορο θα ειναι χωρις Μεθανα μεσα, ενω θα εχει και ενα απογευματινο δρομολογιο για Αιγινα τις καθημερινες

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από ΣΑΣ δεν το έχω δει να περνάει, γι' αυτό μου έκανε έκπληξη, και δεν σου κρύβω ότι δεν είχα διαβάσει στο topic του πλοίου που έλεγε για Πειραιά-Αίγινα-Πόρο, και στην ενότητα του www.yen.gr για το ΣΑΣ δεν λέει τίποτα.

Η ανακοίνωση του Λιμενικού Ταμείου Πόρου μιλάει μόνο για τον Πόρο.

Αυτό που λες για τα Μέθανα ισχύ, γιατί με την ταχύτητα του δεν βγαίνει σε 2:15' το δρομολόγιο

Τώρα το χειμωνιάτικο του Πόρου μια φορά την εβδομάδα, είναι προφανώς αστείο...

Πάντως μεγάλο καράβι, πολλά τα πετρέλαια, πολύ το πλήρωμα, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα,

Link to comment
Share on other sites

Αν δε με απατά η μνήμη μου, πέρυσι τέτοια εποχή η HSW είχε ανακοινώσει τα πλάνα δρομολογίων των ταχυπλόων της μέχρι και το καλοκαίρι.

Αυτή τη στιγμή έχει μόνο έως 26/11, αν και στο σύστημα είναι τα ίδια μέχρι τέλος του έτους.

Φυσικά πέρα από το ότι είναι αδύνατος ο στοιχειώδης προγραμματισμός για όλους, υπάρχει η αβεβαιότητα για το τι θα γίνει αν δεν πάρουν παράταση τα δυο δελφίνια.

Εναλλακτικές επιλογές είναι μόνο να κάνει ένα δρομολόγιο την ημέρα με το 29 πέρα από Αίγινα και ένα με καταμαράν, ή δυο δρομολόγια με το 29 αλλά τότε θα προλαβαίνει ένα - δύο δρομολόγια για Αίγινα

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που δεν πάρουν παράταση τα 2 δελφίνια, θα μπορούσε να μπει και το F/C3 στη γραμμή το καλοκαίρι. Ετσι κι αλλιώς νομίζω καλύτερα θα πήγαινε στον Σαρωνικό παρά στις Δυτικές Κυκλάδες που ήταν φέτος.. Φυσικά όλα είναι ρευστά, αφού δεν ξέρουμε πώς θα κινηθεί η εταιρεία και στις Σποράδες.

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

Ο σχολιασμός μου πάντως αφορούσε το χειμώνα. Γιατί μέχρι τώρα βγάζει τα δρομολόγια με δύο δελφίνια και για Αίγινα - Αγκίστρι και για Πόρο - Ύδρα κ.λ.π.
Και πάλι οριακά βγαίνουν και αν θυμηθούμε το χειμώνα πέρυσι, με πολλά προβλήματα. Τελικά αναγκάστηκαν να κατεβάσουν το FC4 λίγο πριν τα Χριστούγεννα για λίγες μέρες, όταν δεν είχε μείνει δελφίνι για δελφίνι...

Link to comment
Share on other sites

Για το σενάριο του Π100

Θετικό: λιγότερα απαγορευτικά (πιθανότατα)

Αρνητικό: λιγότερα και μεγαλύτερης διάρκειας δρομολόγια

 

Το τραγικό: μια εταιρεία με 15 δελφίνια το 2007 (αν θυμάμαι καλά) να μένει με μόλις 1...

και να έχει πουλήσει και το καλύτερο κατ για τη γραμμή

Link to comment
Share on other sites

Εμεις στις σποραδες επειδη τα ζήσαμε προσέχουμε , καλο ειναι να στηρίζονται όλες οι εταιρείες και να μένει πάντα μια δεύτερη εταιρεία στην γραμμη ... Γιατι μετα το τι ακολουθεί ειναι γνωστό

Γιά να μένη όμως αυτή η δεύτερη εταιρία στην γραμμή πρέπει κάτι να κάνη γιά να προσελκύση τον κόσμο.Κι'αφού το Αγιος Νεκτάριος δέν είναι και κανένα κρουαζιερόπλοιο γιά ν'ανταγωνιστή τα άλλα τής κοινοπραξίας,μήπως θα έπρεπε η εταιρία του να μειώση κι'άλλο την τιμή τού εισιτηρίου,μπάς και κρατήση κανένα κομμάτι απ'την πίττα;

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Hastaroth δεν γνωριζω δυστυχως τα οικονομικα στοιχεια και τα εξοδα για τα πλοια της γραμμης, αλλα γνωριζω οτι με καθε αποσυρση εταιρειας... μετα αποσυρονται αυτοματα και τυχων προσφορες απο την επικρατουσα καθε φορα εταιρεια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα βλάβη το XVII, από Πόρο για Πειραιά, γύρισε πίσω στον Πόρο, και ανέβηκε ο κόσμος με πούλμαν.

Οι βλάβες των f/d είναι πολύ συχνές, η ηλικία τους έχει αρχίσει και γίνεται πολύ αισθητή.

Το τοπικό επιβατικό κοινό πιστεύει ότι του χρόνου θα έχουμε πιο λίγα δρομολόγια (χειμώνα καλοκαίρι) με 2 F/C.

Το κακό είναι ότι για το κοινό, τα f/c δεν τα θεωρούν αναβάθμιση, καθότι είναι πολύ πιο αργά (η HSW τα ταξιδεύει με περίπου 25 κόμβους για οικονομία), και όταν έχει θάλασσα κουνάνε πολύ περισσότερο από τα f/d. 

Και το ακόμα χειρότερο είναι ότι και για την εταιρεία, τα f/c δεν είναι τόσο οικονομικά όσο τα f/d

Link to comment
Share on other sites

Στα ταχύπλοα πλέον η HSW εφαρμόζει το "μελλοντικό" της πρόγραμμα με δύο μόνο δρομολόγια για Πόρο - Ύδρα κλπ: 09:00 και 17:00 από Πειραιά

Το πρωινό με το FC1 και διανυκτερεύει Πόρτο Χέλι το δελφίνι XVIII

 

Αυτά σίγουρα μέχρι και Κυριακή. Φαντάζομαι όμως ότι μπορεί να πάρει παράταση, ειδικά αν το κόστος αποκατάστασης του XVII είναι τέτοιο που να μην αξίζει τον κόπο για ένα μήνα τώρα..

Link to comment
Share on other sites

Παραμένει όμως μέχρι και την Κυριακή ο προγραμματισμός για δύο δρομολόγια.

Από Δευτέρα μέχρι τέλους του έτους το σύστημα έχει τρία, αλλά στο site της HSW δεν υπάρχει πρόγραμμα.

Από 01/01 ούτε στο σύστημα υπάρχει κάτι από HSW.

Υπάρχουν όμως για τις δύο πρώτες μέρες του 2015, δρομολόγια του SpeedCat1! Θα ξέμειναν λογικά από καμμία δοκιμή...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν όμως για τις δύο πρώτες μέρες του 2015, δρομολόγια του SpeedCat1! Θα ξέμειναν λογικά από καμμία δοκιμή...

Για σκέψου το σενάριο η HSW να εγκαταλείπει τον Αργοσαρωνικό.... :P

Link to comment
Share on other sites

Tο μαρτύριο της σταγόνας συνεχίζεται από την HSW όσον αφορά την ανακοίνωση των δρομολογίων ταχυπλόων Σαρωνικού.
Αφού έδινε μέχρι 30-11, τώρα ανακοίνωσε μέχρι 16-12.

Καμμία αντίδραση από κανέναν όμως. Άρα καλά κάνουν...

Τώρα το πόσο μπορείς να κάνεις σχεδιασμό με αυτόν τον τρόπο, τι να λέμε ξέρω γω, τα πάντα όλα...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είναι 12 Δεκεμβρίου, ημέρα Κυριακή, και δεν ξέρεις τι δρομολόγια θα εχει την Παρασκευή......

Και βέβαια με το μυαλό σου ότι θα σταματήσουν τα δύο υδροπτέρυγα από 1/1, και θα μείνουμε μόνο με το flying cat 1, και πολύ φοβούνται ότι θα υπάρχει ίσως μονάχα ένα δρομολόγιο την ημέρα.

Και με αυτό το χάλι, το ΣΑΣ πριν από μερικούς μήνες απέριψε αίτηση δρομολόγησης άλλου καταμαράν (άλλης εταιρείας)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εαν δεν παρουν παραταση τα δελφινια το σεναριο ειναι το εξης!! Το 29 στην Αιγινα και ενα FC πρωι και απογευμα για κατω!! Δηλαδη να μην γινεται το μεσημεριανο

 

Επιβεβαίωση κατά το ήμισυ!

Τελικά θα είναι δύο τα δρομολόγια (κομμένο το μεσημεριανό) αλλά με δελφίνι το ένα και το FC1 το άλλο.

 

Το FD θα κάνει από το πρωί Πειραιά - Αίγινα - Αγκίστρι. 1600 θα φεύγει από Αίγινα και στη συνέχεια 17:00 από Πειραιά για Πόρο Ύδρα .... Πόρτο Χέλι, όπου θα διανυκτερεύει. Το άλλο πρωί θα ξεκινά από Πόρτο Χέλι (06:00). Το ερωτηματικό είναι ποιο δελφίνια θα κάνει τα πρωινά της Αίγινας

 

Το FC1 θα εκτελεί το πρωινό από Πειραιά και το τελευταίο από τα νησιά

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια των ταχύπλοων της Hellenic Seaways για τις Κυκλάδες με αλλαγές τόσο στα ωράρια όσο και στα δρομολόγια, κυρίως των Flyingcat 3 και 4.

 

http://www.hellenicseaways.gr/index.php/info/dromologia-navlologia/cyclades

 

Αντί να δρομολογήσει το F/C 3 στον Σαρωνικό που θα έχει, όπως φαίνεται, σημαντική μείωση δρομολογίων μετά την απόσυρση των 2 δελφινιών, η εταιρεία συνεχίζει την ανεύθυνη πολιτική της σε μια γραμμή που εξυπηρετεί μονοπωλιακά και που σίγουρα τη βοηθάει με τα πανάκριβα ειστήρια που έχει. Αλλά και οι τοπικοί παράγοντες στον Σαρωνικό μάλλον κοιμουνται τον ύπνο του δικαίου..

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

Αλλά και οι τοπικοί παράγοντες στον Σαρωνικό μάλλον κοιμουνται τον ύπνο του δικαίου..

O νέος δήμαρχος Πόρου είχε υποσχεθεί νέο ταχύπλοο για το νησί, ύστερα από επαφές με μια εταιρεία Moti sa του Μουνδρέα (όχι τον γνωστό) - Κωσταντινίδη, η οποίοι έχουν ένα νοικιάρικο γιώτ (24μετρο νομίζω). Βέβαια οι εκλογές τελείωσαν και για την ώρα δεν στόλισε καν το νησί για Χριστούγεννα....

Όταν έκανε την (δεύτερη) αίτηση το speed cat I, δεν πήγε στην συνεδρίαση, αλλά πήγε στην επόμενη και είπε ότι από τύχη δεν έχουμε θρηνήσει θύματα και άλλες συνηθισμένες υπερβολές.

 

Link to comment
Share on other sites

 Αλλά και οι τοπικοί παράγοντες στον Σαρωνικό μάλλον κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου..

 

Θα αποφύγω να μιλήσω για όσους έταζαν σίγουρες δρομολογήσεις προεκλογικά και είτε τις ξέχασαν όταν εκλέχθηκαν είτε τις "έθαψαν" "τιμωρώντας" το λαό που δεν του ψήφισε επειδή δεν κατάφεραν να κατέβουν στις εκλογές ή επειδή δεν έγιναν δήμαρχοι. Ούτε για τη σχέση πρακτόρων - αυτοδιοίκησης, δεν αποδεικνύεται τίποτα έτσι. Επειδή δε θέλω να φανεί ότι πετάω λάσπη γενικώς.

 

Ένα απλό περιστατικό θυμήθηκα μέρες που είναι: Δελτίο Τύπου πέρυσι τέτοιο καιρό για τη δρομολόγηση του FC4 (όταν δεν είχε μείνει τίποτα άλλο διαθέσιμο) "κατόπιν ενεργειών μου" κλπ. τοπικού άρχοντα τότε του Σαρωνικού.

Τι ζούμε και εμείς...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και όμως, η Passenger Line of the Year για το 2014 ούτε το πρόγραμμα που ανακοίνωσε στις 19/12 δεν μπορεί να τηρήσει. Νέο πρόγραμμα στο site, με την επιστροφή του FC1 3 ώρες νωρίτερα. 16 ώρες χωρίς πλοίο προς Πειραιά δλδ από τα νησιά. Π.χ. από Ύδρα, από τις 15:00 το μεσημέρι πάμε στις 07:05 το άλλο πρωί.

Καμμία αντίδραση πουθενά όμως δεν πήρε το μάτι μου....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...