AnekLines1 Posted Friday at 06:59 PM Posted Friday at 06:59 PM Αυτήν την ώρα το πλοίο κατευθύνετε από Ηράκλειο προς Κατάπολα .
Nikos_Chania Posted Friday at 07:42 PM Posted Friday at 07:42 PM Ναι, είναι στα πλαίσια του Αγίου Πνεύματος, πραγματοποιεί εκδρομή. Την Δευτέρα το βράδυ θα ξαναπιάσει στο κατέβασμα για Ηράκλειο.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Στην τελευταία ακινησία ξηλώθηκε ο γκάγκουες που είχε μόνο από δεξιά κ οδηγούσε στο πάνω γκαράζ Είναι κάτι που έχουν γιαπωνέζικα βαπόρια της κατηγορίας αυτής κ από τότε που άγοράστηκαν δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ Εκτός από καμιά ράδα, δεν κατάλαβα σε τι εξυπηρετούσαν
Nikos_Chania Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Σοφή κίνηση θα την χαρακτήριζα, μόνο περιττά έξοδα προκαλούσε εφ όσον δεν γινόταν χρήση της.
sarantatrio Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μήπως μπορείς να μας παραθέσεις μία φωτογραφία, ή να μας εξηγήσεις τι είναι ο γκάγκουες;
Nikos_Chania Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago Gangway. Σκάλα μεταλλική, που ανακρεμάται με συρματοσχοινα έξωθεν της πλευράς του πλοίου για απο/επιβίβαση.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago 18 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Στην τελευταία ακινησία ξηλώθηκε ο γκάγκουες που είχε μόνο από δεξιά κ οδηγούσε στο πάνω γκαράζ Είναι κάτι που έχουν γιαπωνέζικα βαπόρια της κατηγορίας αυτής κ από τότε που άγοράστηκαν δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ Εκτός από καμιά ράδα, δεν κατάλαβα σε τι εξυπηρετούσαν Από την στιγμή που μιλάμε για Ιαπωνία, μήπως υπήρχαν (και) ως ένας πρόσθετος τρόπος διαφυγής - αποβίβασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ??? 18 hours ago, Nikos_Chania said: Σοφή κίνηση θα την χαρακτήριζα, μόνο περιττά έξοδα προκαλούσε εφ όσον δεν γινόταν χρήση της. Ευχαριστούμε για την επεξήγηση της λέξης "γκάγκουες". Αυτές οι απλοϊκές μεταφορές ξένων όρων στην ελληνική έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Να ρωτήσω όμως, τι έξοδα θα μπορούσε να έχει η διατήρηση αυτής της σκάλας ???
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Αν θυμάμαι καλά εδώ υπάρχει επίσης στα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ κ ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ είναι διαφορετική δίοδος γιά το πλήρωμα αφού γιά τους επιβάτες υπάρχει μπαρκαρίζο όπου έπεφτε η φυσούνα Υποθέτω ότι τα έξοδα είναι ότι γιά την επιθεώρηση πρέπει να είναι λειτουργική αλλά στο Ν ΡΟΔΟΣ από τα στρώματα μπογιάς πολύ αμφιβάλλω αν ξεκολλάει Eνημερωτικά γκάγκουε, λέγαμε κ στα παλιά γκαζάδικα τον διάδρομο που "γεφύρωνε" το καμπούνι ( πρόστεγο) με το ακομοντέσιο στη μέση κ αυτό με το ομώνυμο της πρύμης Όροι σαν αυτοί έχουν περάσει από τα αγγλικά κ ιταλικά στην ελληνική ναυτική αργκό Κάτω το Δ/Ξ ΕΛΕΝΗ Μ (1953) ένα κομμάτι από τη ζωή μου Τα παλιά βαπόρια ήταν πραγματικά σχολεία γιά τον νέο ναυτικό
Ermenegildo Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Να κανω μια πολυ χαζη ερωτηση? Αναμεσα στα δυο κομοδεσια, υποθετω πως υπηρχε και εσωτερικος διαδρομος η μονο απο εξω?
Nikos_Chania Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago 2 hours ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Να ρωτήσω όμως, τι έξοδα θα μπορούσε να έχει η διατήρηση αυτής της σκάλας ??? Τα συρματοσχοινα πρέπει να αλλάζονται κάθε 5ετια, ετήσια επιθεωρηση και πιστοποίηση της σκαλας και των συρματοσχοινων, συχνο γρασαρισμα και συντήρηση (από τη στιγμή που είναι εξοπλισμος του πλοίου, πρεπει να είναι πλήρως λειτουργική). Όλα αυτά είναι κόστη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now