SuperRunner Posted yesterday at 11:12 AM Posted yesterday at 11:12 AM (edited) Να πας σε κάποιο ταχύπλοο, να πιάσεις έναν μηχανικό και έναν λογιστή, και να ρωτήσεις αν με τις ήδη υπάρχουσες τιμές των εισιτηρίων, βγαίνει χωρίς επιδότηση το δρομολόγιο, μαζί με τους μισθούς των πληρωμάτων και το κόστος των πετρελαίων. Edited 18 hours ago by polmyt
hayabusagr Posted yesterday at 12:04 PM Posted yesterday at 12:04 PM Καλά προφανώς δεν θα έπρεπε να δίνεται επιδότηση εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου. αλλά ειναι πολύ μεγάλη κουβεντα αυτή.
SuperRunner Posted yesterday at 12:59 PM Posted yesterday at 12:59 PM (edited) Αν θέλετε να το πάμε έτσι το έργο, σε καμία γραμμή, καμία εταιρεία, καμία επιδότηση Γιατί έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλές φορές να λέμε κάτι ή να συζητάμε χωρίς να γνωρίζουμε τα πραγματικά γεγονότα. Όποιος θέλει να μάθει, να πάει να ρωτήσει στη πηγή, για να έχει μία πιο έγκυρη εικόνα. Εγώ από το 2021 κι έπειτα που δρομολογήθηκε ταχύπλοο στη γραμμή Θεσσαλονίκης - Σποράδων ρωτάω κάθε χρόνο όποιον αξιωματικό έχω γνωρίσει. Η απάντηση που παίρνω είναι η ίδια. Χωρίς επιδότηση δεν βγαίνει! Σε κάποιους από εσάς μπορεί να μην αρέσει αυτή η απάντηση. Όπως πληρώνουμε φόρους στο κράτος που αυτά τα χρήματα πηγαίνουν και για άλλες άγονες γραμμές, το ίδιο πληρώνουμε και για της Θεσσαλονίκης. Δεν αλλάζει κάτι. Edited 18 hours ago by polmyt
iord Posted yesterday at 01:27 PM Posted yesterday at 01:27 PM (edited) 9 hours ago, SuperRunner said: Η απάντηση που παίρνω είναι η ίδια. Χωρίς επιδότηση δεν βγαίνει! Σε κάποιους από εσάς μπορεί να μην αρέσει αυτή η απάντηση. Όπως πληρώνουμε φόρους στο κράτος που αυτά τα χρήματα πηγαίνουν και για άλλες άγονες γραμμές, το ίδιο πληρώνουμε και για της Θεσσαλονίκης. Δεν αλλάζει κάτι. Συγνώμη τώρα, εξισώνουμε το να επιδοτείται μια άγονη γραμμή όπως του Καστελόριζου, των μικρών Κυκλάδων με το να επιδοτείται το Θεσσαλονίκη - Σποράδες για καλοκαίρι? Αν δεν βγαίνει οικονομικά να μην επιδοτηθεί. Σύνδεση για τις Σποράδες υπάρχει από Βόλο, Εύβοια και Αγ. Κωνσταντινο υπάρχει. Αν δεν είναι αρκετό το ενδιαφέρον από βόρεια Ελλάδα για Σποράδες ώστε να βγει με καλοκαίρινη δρομολόγηση να μην δρομολογηθει Edited 18 hours ago by polmyt
hayabusagr Posted yesterday at 01:32 PM Posted yesterday at 01:32 PM (edited) θα ήθελα να καταλάβω αν η εποχική (καλοκαιρινή συγκεκριμένα) σύνδεση των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη είναι το ίδιο σημαντική με τη σύνδεση ενός ακριτικού νησιού με την πρωτεύουσα του νομού του ή τον Πειραιά. το καλοκαίρι έχει δρομολόγια γιατι προφανώς υπάρχει και κίνηση. αν δεν υπήρχαν εισητήρια ειναι προφανες οτι δεν θα εβαζαν ουτε βαρκα με εξωλέμβια. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν για ποιο λόγο πρέπει να επιδοτείται καλοκαιριάτικα μια γραμμή. αν δεν βγαινει προφανώς δεν υπάρχει και λόγος να γίνονται δρομολόγια. Edited 18 hours ago by polmyt
SAMAINA Posted yesterday at 02:44 PM Posted yesterday at 02:44 PM Τα έχουμε πει 500 φορές. Αν δεν βγαίνει χωρίς επιδότηση, να μην σώσει και μπεί. Το να επιδοτείται δρομολόγιο (με ταχύπλοο παρακαλώ) κατακαλόκαιρο, την στιγμή που υπάρχει πρόσβαση στις Σποράδες από Βόλο, από Άγιο Κων/νο και από Μαντούδι και να το πληρώνει ο φορολογούμενος, είναι από μόνο του σκάνδαλο. Όσο για το αν βγαίνει, με την τιμή του εισιτηρίου που έχει ως επιδοτούμενο φυσικά και δεν βγαίνει. Θα βγαίνει όμως μια χαρά με τιμή που λαμβάνει υπόψη τα κόστη του πλοίου, όπως σε οποιαδήποτε άλλη (πλην επιδοτούμενων) γραμμή. Κερδισμένοι οι επιβάτες της γραμμής που δεν πληρώνουν το αναλογούν εισιτήριο, οι επαγγελματίες των Σποράδων που έχουν αυξημένη πελατεία, οι κάθε φύσεως αιρετοί που πουλάνε μούρη και εισπράτουν ψηφαλάκια, φυσικά πρώτα από όλους ο εφοπλιστής που τα τσεπώνει από τον κρατικό προυπολογισμό και χαμένοι όλοι οι υπόλοιποι που πληρώνουμε τζερεμέδες που λένε και στο χωριό μου. Το να συγκρίνουμε την γραμμή αυτή με τις άλλες επιδοτούμενες, προκαλεί σε πρώτη φάση τον γέλωτα! Και για να το καταλάβει κάποιος ας φανταστει αυτό που είδα και εγώ στην άγονη Πυθαγόρειο - Κάλυμνος με το ΣΤΑΥΡΟΣ να έχει καταχείμωνο 5 όλους και όλους επιβάτες και 1 αυτοκίνητο σε νησιά που φυλάνε Θερμοπύλες και ας το συγκρίνει με την μεταφορά 500-600-800 επιβατών καθημερινά που απλά διακοπάρουν. ΥΓ. Φυσικά δεν είναι η μόνη σκανδαλώδης παραφωνία, αλλά και αυτή του Βορειου Αιγαίου (το καλοκαίρι) που δεν φτάνουν τα 3 επιδοτούμενα του ΔΙΑΓΟΡΑ αλλά βάζουν και εξτρά ελευθερο δρομολόγιο από Καβάλα μέχρι Μυτιλήνη για να καλυψουν την κίνηση!
Nikos_Chania Posted yesterday at 03:41 PM Posted yesterday at 03:41 PM (edited) @SuperRunner δεν θα μπω στη διαδικασία να επαναλαμβανομαι. Χαλάρωσε λοιπόν, διότι δεν μπορείς να μας επιβάλλεις την άποψή σου, την οποία φυσικά χάριν δημοκρατίας σου επιτρέπεται (ή επιβάλλεται) να την εκφράζεις αλλά με πληθώρα επιχειρημάτων έχουμε καταρρίψει πολλάκις. Ούτε καν με το εξορθολογισμένο επιχείρημα του "επιδοτώ την χαμηλή περίοδο και όχι την υψηλή " δεν αποδέχεσαι. Οπότε πήγαινε στον μηχανικό και τον λογιστή, παρέθεσε τα δεδομένα που επικαλείσαι, να παραθέσουμε και εμείς τα επιχειρήματά μας ξανά, για να λήξουμε το παραμύθι που πρέπει να πετάμε (Ναι πετάμε) 2,5 εκατομμύρια σε μια τουριστική γραμμή. Edited 18 hours ago by polmyt
NOMIKOS LINES Posted yesterday at 04:49 PM Posted yesterday at 04:49 PM Άσχημη τροπή παίρνει η συζήτηση πολύ άσχημη! Ο superrunner σας λέει με επιείκεια ότι σας λέει! Γιατί δεν θέλετε να το καταλάβετε; Και όποιος πραγματικά είναι γνώστης ας ξεκινήσει ένα καινούργιο θέμα επιδοτούμενες 2025 εταιρείες - δρομολόγια μαζεμένα να δούμε όλες τις επιδοτούμενες τις καλοκαιρινεσ. Η Θεσσαλονίκη είναι το πρόβλημα; Το σάιτ λέγεται shipfriends Γιαυτο όλοι βρισκόμαστε εδώ. Ο καθένας με τις γνώσεις του. ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΕΣ❤️🤣😂❤️
SuperRunner Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago (edited) 8 hours ago, SAMAINA said: Αν δεν βγαίνει χωρίς επιδότηση, να μην σώσει και μπεί. Το να επιδοτείται δρομολόγιο (με ταχύπλοο παρακαλώ) κατακαλόκαιρο, την στιγμή που υπάρχει πρόσβαση στις Σποράδες από Βόλο, από Άγιο Κων/νο και από Μαντούδι και να το πληρώνει ο φορολογούμενος, είναι από μόνο του σκάνδαλο. Ούτε στο Καστελόριζο να μπει. 7 hours ago, Nikos_Chania said: Ούτε καν με το εξορθολογισμένο επιχείρημα του "επιδοτώ την χαμηλή περίοδο και όχι την υψηλή " δεν αποδέχεσαι. Συμφωνώ εν μέρη. 9 hours ago, hayabusagr said: δεύτερον θα ήθελα να καταλάβω αν η εποχική (καλοκαιρινή συγκεκριμένα) σύνδεση των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη είναι το ίδιο σημαντική με τη σύνδεση ενός ακριτικού νησιού με την πρωτεύουσα του νομού του ή τον Πειραιά. Για κάποιους είναι σημαντική και για κάποιους άλλους δεν είναι. Για εσένα π.χ. δεν είναι, για εμένα είναι. Για τον επιχειρηματία που περιμένει όλο το χρόνο να δουλέψει είναι. Edited 18 hours ago by polmyt
iord Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago (edited) 5 hours ago, SuperRunner said: Ούτε στο Καστελόριζο να μπει. Το ότι δεν θα με ρωτήσετε (δικαιολογείται πληθυντικός εδώ άραγε 🤔), είναι σχετικό, ότι έχω άποψη γιατί είναι λεφτά Έλληνα φορολογούμενου άρα και δικά μου είναι δεδομένο. Το ότι κατάφερες στο μυαλό σου να εξισώσεις το ζήτημα επιβίωσης του Καστελόριζου, με το ότι μια μερίδα ανθρώπων θα αναγκάζεται να οδηγήσει 1:30 ώρα για να πάει στο λιμάνι για τις διακοπές του, η ότι η ίδια μερίδα ανθρώπων θα χρειαστεί να πληρώσει 15-20€ παραπανω εισητηρίο για να βγει το δρομολογιο που πληρώνουν έτσι και αλλιώς όλοι οι υπόλοιποι οι οποίοι χρησιμοποιούν ταχύπλοο είναι εντυπωσιακο και παράλληλα τρομαχτικό σαν σκέψη. Edited 18 hours ago by polmyt
hayabusagr Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago 53 minutes ago, SuperRunner said: Για τον επιχειρηματία που περιμένει όλο το χρόνο να δουλέψει είναι Σε ένα κανονικό περιβάλλον οποιοσδηποτε επιχειρηματιας δεν εβγαινε χωρις επιδότηση ή περιμενε το καλοκαιρι για να δουλεψει (και καλα) θα ειχε αναζητήσει καποια αλλη δουλεια. Βασικο στοιχειο του επιχειρειν ειναι το ρισκο. Οποιος δεν ειναι διατεθιμενος να το αναλαβει ή δεν αντεχει το στομαχι του, δεν ανοιγει μαγαζι (οποιασδηποτε φυσεως). Απλα ειναι τα πραγματα.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago Αν είναι δυνατόν να εξομοιώνουμε το Καστελόριζο με τις Σποράδες. Τι άλλο κουφό θα ακούσουμε!!!
nomikos Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago Δε θέλω να σχολιάσω αυτά που γράφτηκαν παραπάνω. Όμως θα με ενδιέφερε να με ενημερώσει κάποιο μέλος τις τιμές των ναύλων στη συγκεκριμένη γραμμή. Αφού είναι επιδοτούμενη,λογικά θα είναι χαμηλές οι τιμές.Πόσο;;
HS_4 Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago (edited) 36,70 για Σκιαθο, 40,30 για Σκοπελο 48 Αλοννησος. Αυτή η τιμή ειναι για τις λιγες θεσεις που βγαζει η εταιρεία και εχουν αρχίσει να εξαντλούνται σε πολλές ημερομηνιες! Αλλιως εχουμε: Σκιαθο 56,60 Σκοπελο 57,60 Αλοννησο:58,60 Edited 21 hours ago by HS_4
Gpla Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago Προσωπικά πιστεύω πως η επιδότηση στην γραμμή αυτή γίνεται καθαρά και μόνο γιατί και από το πρόσφατο παρελθόν (τα τελευταία 10 χρόνια) η γραμμή δεν επιλέγεται από τις εταιρείες. Δεν είναι απαραίτητο να μην ‘’ βγαίνουν ‘’ οικονομικά οι εταιρείες και κυνηγούν την επιδότηση. Απλά προτιμούν να βάζουν ένα έξτρα καράβι στις Κυκλάδες ώστε να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Επίσης στις κυκλαδες ,αν και δεν ασχολούμαι πολλά χρόνια με την ναυτιλία , νομίζω πως τα δρομολόγια είναι κατά κύριο λόγο sold out και αν όχι τότε πάντα έχουν ικανοποιητικό αριθμό επιβατών. Για την seajets δεν μπορώ να μιλήσω εφόσον πρακτικά ο ανταγωνισμός της είναι ελάχιστος και έχει έξτρα καράβια για να δώσει και στην γραμμή αυτή άλλο που προτιμάει τα τελευταία χρόνια χρόνια να μην τα αξιοποιεί ( caldera, Naxos , ακόμα και το paros) Οτι και να λέμε εμείς εδώ. Θέλουμε δεν θέλουμε η επιδότηση έχει μπει Το αν θα ξαναμπεί και του χρόνου πιστεύω πως ναι θα ξαναμπεί και θα ήμαστε πάλι ολοι μαζί εδώ να λέμε τα ίδια και τα ίδια. Προσωπικά αν μπορούσα δεν θα επιδοτούσα αυτήν την γραμμή απλά θα επιδιώκα να την ‘’ δώσω " σε μια εταιρεία για αρκετά έτη.
NOMIKOS LINES Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago Θα έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ενδιαφέρον σε ένα καινούργιο τοπικ να αναρτηθούν οι επιδοτησεις(χρήματα) οι εταιρείες και τα δρομολόγια. Δεν θα επανέλθω .
pilot Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago Και να προσθέσω επίσης: Εάν η Seajets θέλει σώνει και καλά την επιδότηση στο Θεσσαλονίκη- Σποράδες, ας εξυπηρετήσει τη γραμμή σε ετήσια βάση, να πηγαίνει ακόμα και το Γενάρη! Αλλά δεν τολμά κανείς στο υπουργείο να της το πει Επίσης τί πάει να πει ότι έχει κάποια εισιτηρια π.χ. για Σκιάθο στα 36 ευρώ, τα οποία εξαντλουνται γρηγορα και μετά πάει στα 56. Όταν είναι επιδοτούμενο ένα δρομολόγιο δεν πρέπει η τιμολόγηση του να είναι σταθερή? Συγγνώμη αλλά ως Έλληνας φορολογούμενο όλα αυτά με προσβάλουν!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now