Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καλαμάτας με την πόλη Darnah της Λιβύης αναμένεται να υπογράψουν οι εκπρόσωποι των Επιμελητηρίων των δύο πόλεων, το προσεχές Σαββατοκύριακο στη Λιβύη.

Η πρωτοβουλία βασίζεται στην ανάγκη αξιοποίησης των μεγάλων υπό κατασκευή οδικών αξόνων που καταλήγουν στην Καλαμάτα (Ιόνια Οδός, Ε.Ο. Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα), σε συνδυασμό με τις άλλες υποδομές στις Μεταφορές (Διεθνές Αεροδρόμιο, Σιδηρόδρομος). Βασικός στόχος είναι η "προέκτασή" τους προς την Β. Αφρική, μέσω του λιμένα της Καλαμάτας, ο οποίος μπορεί να παίξει τον ρόλο της "Νότιας Πύλης της Ελλάδας στη Μεσόγειο".

Με αυτή την αφορμή το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και το Πολιτιστικό Ίδρυμα "Δρόμοι της Ελιάς" εγκαινιάζουν τους "Θαλάσσιους Δρόμους της Ελιάς", μεταβαίνοντας στη Λιβύη με φουσκωτά σκάφη. Θα συμμετέχουν έξι φουσκωτά σκάφη και ένα ιστιοφόρο με 5μελή πληρώματα τα οποία, με τη συνοδεία τιμητικού αγήματος του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού και εκπροσώπων του Τύπου, θα ξεκινήσουν από την Καλαμάτα με προορισμό το λιμάνι της Darnah.

Επιδιώκεται παράλληλα η υιοθέτηση ενός νέου θεσμού, σύμφωνα με τον οποίο, κάθε Αύγουστο, όλα τα λιμάνια της Μεσογείου θα ντύνονται στα χρώματα της ελιάς.

Πηγη: ΑΠΕ μεσω Ναυτεμπορικης

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καλαμάτας με την πόλη Darnah της Λιβύης αναμένεται να υπογράψουν οι εκπρόσωποι των Επιμελητηρίων των δύο πόλεων, το προσεχές Σαββατοκύριακο στη Λιβύη.

Η πρωτοβουλία βασίζεται στην ανάγκη αξιοποίησης των μεγάλων υπό κατασκευή οδικών αξόνων που καταλήγουν στην Καλαμάτα (Ιόνια Οδός, Ε.Ο. Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα), σε συνδυασμό με τις άλλες υποδομές στις Μεταφορές (Διεθνές Αεροδρόμιο, Σιδηρόδρομος). Βασικός στόχος είναι η "προέκτασή" τους προς την Β. Αφρική, μέσω του λιμένα της Καλαμάτας, ο οποίος μπορεί να παίξει τον ρόλο της "Νότιας Πύλης της Ελλάδας στη Μεσόγειο".

Με αυτή την αφορμή το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και το Πολιτιστικό Ίδρυμα "Δρόμοι της Ελιάς" εγκαινιάζουν τους "Θαλάσσιους Δρόμους της Ελιάς", μεταβαίνοντας στη Λιβύη με φουσκωτά σκάφη. Θα συμμετέχουν έξι φουσκωτά σκάφη και ένα ιστιοφόρο με 5μελή πληρώματα τα οποία, με τη συνοδεία τιμητικού αγήματος του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού και εκπροσώπων του Τύπου, θα ξεκινήσουν από την Καλαμάτα με προορισμό το λιμάνι της Darnah.

Επιδιώκεται παράλληλα η υιοθέτηση ενός νέου θεσμού, σύμφωνα με τον οποίο, κάθε Αύγουστο, όλα τα λιμάνια της Μεσογείου θα ντύνονται στα χρώματα της ελιάς.

Πηγη: ΑΠΕ μεσω Ναυτεμπορικης

Σε συνέχεια αυτών που μας είχε αναφέρει ο Nick The Greek, έχουμε: Ενίσχυση προσπαθειών για ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Ελλάδας- Λιβύης, σύμφωνα με την ΕΞΠΡΕΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

10 χρόνια μετά τα παραπάνω posts και κατόπιν της τεράστιας εμπορικής επιτυχίας που έτυχε η σύνδεση Καλαμάτας - Darnah :P, τα κιρίζα οι fratelli θέλουν να δημιουργήσουν καινούρια γραμμή μεταξύ της Genova και του Λιβυκού λιμανιού της Zuwara που βρίσκεται στα σύνορα με την Τυνησία.

 

Ας το πάρουμε όμως το πράγμα από την αρχή. Μετά την κατάρρευση του καθεστώτος του Αδελφού Μουαμάρ, που τόσο έχει εμπνεύσει τον Proud Ionian αλλά και όλους εμάς που οραματιζόμαστε μια πιο λούμπεν εξωτερική πολιτική για τη χώρα μας:D, η νέα κατάσταση ανέλαβε τα ηνία της Λιβύης. Μην φανταστείτε πως άλλαξαν και πολλά όμως. Στα ίδια μέρη πάνε διακοπές με το Μουαμάρ, στο Santa Marina, στη φιλόξενη Μύκονο(δεν κάνω πλάκα εδώ, κυριολεκτώ). Όπως λοιπόν λένε και στην Κάτω Μαού, άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.

 

Ξεφύγαμε όμως. Σιγά-σιγά η κατάσταση ομαλοποιήθηκε και η χώρα άρχισε να έχει πάλι εμπορικές σχέσεις με το εξωτερικό, με συνέπεια τα τελευταία 2 χρόνια(μέχρι το περασμένο φθινόπωρο) να υπάρχει ακτοπλοική σύνδεση μεταξύ της Genova και της Misrata, στη δυτική άκρη του Κόλπου της Σύρτης. Η σύνδεση αυτή ήταν εβδομαδιαία και την εκτελούσε το με σημαία Μολδαβίας, Jigawa που εδώ το βλέπουμε δεμένο στη Ζένοβα. Προσέξτε πως το φορτίο είναι γενικό, εμπορευματοκιβώτια, ΙΧ, φορτηγά, κι ένας Ολυμπιακός:P ξέρει τι άλλο. Φαίνεται όμως πως λόγω χρηματοοικονομικών προβλημάτων, η κεντρική τράπεζα της Λιβύης σταμάτησε την παροχή πιστώσεων και LOCs για τους Λίβυους εισαγωγείς και η σύνδεση διεκόπη(με τους κυβερνώντες δεν υπάροχυν τέτοιο περιορισμοί, ας μην ανησυχούν στον Ορνό:D), με το Jigawa να βρίσκει καινούριο σπίτι στη γραμμή Οδησσός - Zonguldak(Turkiye) όπου βρίσκεται ακόμα και σήμερα.

 

Τα εμπόδια όμως φαίνεται να ξεπερνώνται και η σύνδεση πρόκειται να επαναρχίσει μέσα στο 2017 με το roro Mira, 40 ετών με 1100 γραμμικά μέτρα και 55 πρίζες για reefer containers. Το δημοσίευμα δεν αναφέρει πότε θα ξεκινήσει το εγχείρημα, ήδη όμως υπάρχουν ερωτηματικά σχετικά με την καταλληλότητα του λιμανιού, που φαίνεται να είναι μικρό. Η επιλογή έχει γίνει μερικώς γιατί βρίσκεται κοντά στα σύνορα με την Τυνησία και οι επιχειρηματίες πίσω από το εγχείρημα, ευελπιστούν ότι θα προσελκύσουν και κίνηση από την Τυνησία, αν φυσικά τακτοποιήσουν καταλλήλως τους συνοριακούς φρουρούς και Τελώνηδες, προσθέτω εγώ.

 

Αυτά και θα το παρακολουθούμε.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Έχει ένα draft restriction στα 4,2 ακριβώς μου φαίνεται το λιμάνι ...και όπως αναφερεται και στο άρθρο ειναι απο την Μαλτεζοιταλική εταιρεία Glenhallen.Ψάχνουν κοντα 1,5 χρονο βαπόρι... Εφοσον το βρήκαν μπράβο :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Κι όμως ρε γίγαντα, το βρήκαν! :D

 

Να το εργαλείο που έχει ξεκινήσει προσεγγίσεις μεταξύ Savona και Misrata από τον περασμένο Ιούνιο, μόνο 1 αναχώρηση την εβδομάδα σε κάθε κατεύθυνση. Bahaa το όνομά του που σκίζει τα πέλαγα με τους 9-10 κόμβους του, στην καλύτερη των περιπτώσεων.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Και να δείς που ίσως η γραμμή να έχει διπλώσει μια και το roro Tuna 1, αυτή τη στιγμή κατευθύνεται πρός το Vado Ligure προερχόμενο από τη Zuwarah της Λιβύης. Μέχρι πρότινος το συγκεκριμένο πλοίο συνέδεε το Tuapse της Ρωσίας με τη Σαμψούντα της Τουρκίας.

Link to comment
Share on other sites

Άλλος για τη Misrata με το roro μας!

 

Μετά το Bahaa που όπως έχουμε πεί παραπάνω κάνει σταθερά τη γραμμή αυτή, αυτήν τη στιγμή έχουμε άλλα 2 roro να κατευθύνονται στο λιμάνι αυτό. Το Tuna 1 που είδαμε παραπάνω έχοντας αποπλεύσει από τη Γένοβα την Τετάρτη αλλά και το Excellent, έχοντας αποπλεύσει από το Cagliari νωρίτερα σήμερα. Μένει να δούμε αν οι δυο τελευταίες πρόκειται για περιστασιακές προσεγγίσεις, ή υπάρχει κάτι πιο μόνιμο.

Link to comment
Share on other sites

Μιζουράτα η Ζουάρα.ΚΑι αν Ζουάρα κανανε έργα στο λιμάνι ?

On 3/1/2017 at 7:12 PM, Petros P said:

Έχει ένα draft restriction στα 4,2 ακριβώς μου φαίνεται το λιμάνι ...και όπως αναφερεται και στο άρθρο ειναι απο την Μαλτεζοιταλική εταιρεία Glenhallen.Ψάχνουν κοντα 1,5 χρονο βαπόρι... Εφοσον το βρήκαν μπράβο :lol:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Τη θυμάστε αυτήν τη φωτογραφία του Sea Amazon στο Salerno? Ε προφητική. Γιατί το Sea Amazon, φαντάζομαι ναυλωμένο από την εταιρεία Glenhallen Shipping, ξεκινά σταθερή γραμμή με την περιστροφή Genova - Salerno - Misurata(Λιβύη) - Sagunto - Marseille. Σαν χωρητικότητα του πλοίου αναφέρονται τα 750 ΙΧ ή 350 ΙΧ και 76 καρότσες.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σε διάφορα δελτία βλέπουμε κάμποσα roro που ξαφνικά προσεγγίζουν συστηματικά τη Λιβύη, προφανώς και ο πόλεμος δημιουργεί τέτοιες ευκαιρίες, για τους τολμηρούς. Θα δούμε ένα από τα roro που βρίσκονται τον τελευταίο καιρό στη Λιβύη, συνδέοντάς την με την Ιταλία, πιο συγκεκριμένα τη Genova με το Al Khoms. Πρόκειται για το Ivan (IMO 9112040) που είναι δεμένο στη Γένοβα πρίν ένα μήνα και φορτώνει για τη Λιβύη. Κατασκευής 1996 στο ναυπηγείο Murueta(185) της Χώρας των Βάσκων, πλοιοκτήτης του είναι η Suardiaz που πρέπει να το έχει από τότε που χτίστηκε, χωρίς να έχει αλλάξει όνομα.

 

Έχει μήκος 102.5 μέτρα και χωρητικότητα 1,228 αυτοκινήτων ή αλλιώς 1,079 γραμμικά μέτρα. Μόνο μία Wartsila που του δίνει ταχύτητα 14.5 κόμβους με κατανάλωση 18 τόνους την ημέρα, αν και εξ όσων θυμάμαι συνήθως πάει με 12-13 κόμβους. Τα τελευταία χρόνια δούλευε σταθερά στη Μάγχη, κάνοντας δρομολόγια από το Calais για την Αγγλία, δε θυμάμαι για ποιό λιμάνι όμως, ίσως το Thamesport.

 

Βασικά νομίζω πως είναι ο αντικαταστάτης του Jigawa.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για να πάρουμε μια γεύση του πόσο της μοδός είναι η Λιβύη και πόσο θα φορεθεί η κελεμπία την άνοιξη και το καλοκαίρι φέτος :D, να τι roro έχω παρατηρήσει τελευταία να πηγαινοέρχεται εκεί:

Ana (IMO 7369118)

Zeran ( IMO 8302272)

Galaxy F (IMO 9048471)

My Rose (IMO 8207381)

Altay (IMO 8118827)

Ivan (9112040)

+2 μεγάλα car carriers.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...
On 3/23/2020 at 9:37 PM, Nick the Greek said:

 δούμε ένα από τα roro που βρίσκονται τον τελευταίο καιρό στη Λιβύη, συνδέοντάς την με την Ιταλία, πιο συγκεκριμένα τη Genova με το Al Khoms. Πρόκειται για το Ivan (IMO 9112040) που είναι δεμένο στη Γένοβα πρίν ένα μήνα και φορτώνει για τη Λιβύη. Κατασκευής 1996 στο ναυπηγείο Murueta(185) της Χώρας των Βάσκων, πλοιοκτήτης του είναι η Suardiaz που πρέπει να το έχει από τότε που χτίστηκε, χωρίς να έχει αλλάξει όνομα.

 

Τελικά η εταιρεία που τρέχει τη γραμμή της Λιβύης(η Glenhallen), αγόρασε το πλοίο σε μια ένδειξη εμπιστοσύνης στο μέλλον της γραμμής. Τα λιμάνια είναι όπως έχουμε πεί παραπάνω η Genova, η Civitavecchia και το Salerno ενώ εξυπηρετείται και η Venezia με το Koper. Βέβαια λένε πως και από Μασσαλία ή Sagunto αν προκύψει φορτίο, δε θα διστάσουν να βγούν στην αγορά ακόμη και για ναύλωση πλοίου, έτσι μας αποκαλύπτεται πως είχαν ναυλώσει και το Vasaland. Τα νέα είναι πως ψάχνουν για ro-ro που θα δύναται να μεταφέρει containers στο εξωτερικό κατάστρωμα έτσι ώστε να φορτώνουν και containers και οχήματα, προτίθενται δε να προσθέσουν το Piombino στο rotation αυτό, όταν έχουν το επιπλέον πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 1/27/2021 at 12:37 PM, Nick the Greek said:

Τελικά η εταιρεία που τρέχει τη γραμμή της Λιβύης(η Glenhallen), αγόρασε το πλοίο σε μια ένδειξη εμπιστοσύνης στο μέλλον της γραμμής.

 

Εδώ και μια άποψη του πλοίου με τα καινούρια του σινιάλα, έχει προστεθεί και η Γαλλία στους προορισμούς του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...