Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

να θυμισω ξανα, οτι οταν αγορασε η strintzis ferries το κεφαλονια το 2004 (που και αυτο ειχε ονομα και ιστορια στη γραμμη του και εκεινο προερχοταν απο ατυχημα που επισκευαστηκε με εξοδα της ασφαλιστικης) εδωσαν 4εκ και μεσα στο deal εξασφαλισαν οτι δεν θα ξανα παει η attica στην κεφαλονια ποτε (και βεβαια δεν εβγαινε κανεις απο το περιβαλον των γραμμων επτανησου να διαδιδει οτι πηρε το βαπορι σε απαραδεκτη κατασταση)

Γιατί προφανώς 4-5 χρόνια που είχε στη κατοχή της η Blue Star Ferries το Κεφαλονιά δεν ήταν αρκετά να προλάβει να το φτάσουν στη κατάσταση που ήταν το Superferry II, που το είχαν 11 χρόνια!!! ;) Και επιπλέον οι άνθρωποι της Strintzis Ferries ήταν μέσα στην Blue Star Ferries για κάποια χρόνια και έβλεπαν τι γινόταν και τι δεν γινόταν στο Κεφαλονιά και επιπλέον είχαν τα ακριβές records του πλοίου. Τέλος η Attica δεν ενδιαφερόταν για τις γραμμές αυτές (απόσυρση από το Πόρο και στη συνέχεια από τη Σάμη Ιθάκη), καθώς και ότι το Κεφαλονιά ήταν στη γραμμή μονοπωλιακά χωρίς ανταγωνιστή. Ερώτηση το Κεφαλονιά είχε αγοραστεί αφού επισκευάστηκε από την Blue Star Ferries ή επισκευή έγινε από την Strintzis Ferries?? Επίσης το ατύχημα του Κεφαλονιά σε σύγκριση με το περσινό του Superferry II έχουν πολύ μεγάλη διαφορά σε μέγεθος!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ο αριστερος αξονας και η προπελα αλλαχτηκαν το χειμωνα (ειχαν παραγγελθει το καλοκαιρι μετα το ατυχημα) επι strintzis ferries και πληρωθηκαν απο την ασφαλιστικη. τα χοντρα εγιναν αμεσως μετα το ατυχημα που πηγε τρεις εβδομαδες συρο. δεν αλλαζει κατι απο το νοημα του σχολιου μου (οτι το ferry αγοραστηκε ακριβα).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Σε αντίθεση με ότι συνέβη με τις φήμες που έσπερναν οι Ζακυνθινοί μετά δημοσιεύματα για τα πλοία της ανταγωνίστριας εταιρείας (πώληση ενός πλοίου της σε συγκεκριμένη εταιρεία, εγκαταλείπουν το Πόρο οριστικά κλπ)

δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα. η κουβεντα στην κεφαλονια για την παρουσια της strintzis στον πορο και για το μελλον του επτανησος ειχε ξεκινησει παρα πολυ πριν τα δημοσιευματα και πολυ πριν κανουμε αναφορα και εδω μεσα. ξεκινησε κυριως απο ανθρωπους που σχετιζονται με την εταιρεια και ανησυχουσαν (οχι μεσα απο την εταιρεια) και φουντωσαν οταν ακυρωθηκε ο δεξαμενισμος του επτανησος. τα δημοσιευματα ηρθαν μετα, οταν πλεον το συζητουσαν οι παντες.

μπορει η ολη κουβεντα να εχει κωπασει τον τελευταιο καιρο, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπηρξε θεμα ή οτι εχει κλεισει τελειως

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στο site εχει δρομολογια μεχρι... 29/02 για τη γραμμη της πατρας, ενω μεχρι 29/02 λεει οτι ειναι εκτος πορου. στο on line booking εχει δρομολογια για πατρα μεχρι 31/3

δρομολογια για το πασχα δεν υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
απο το καλοκαιρι οργιαζουν οι φημες οτι θα αφησει τον πορο
Πλέον ζήτησε την αποδρομολογηση του από τη γραμμή της Κυλλήνης Κεφαλονιάς το Κεφαλονιά

επιβεβαιωνεται και επισημως αυτο που ακουγοταν εδω και πολλους μηνες, οτι η strintzis ferries θα αφησει τον πορο

το 2011 για λογους που εχουμε αναφερει εκτενως (μικροτερη ωριαια καταναλωση και μεγαλυτερο γκαραζ του επτανησος) ηρθε το επτανησος πανω. η τραμπα πετυχε γιατι η κινηση στον πορο (και λογω κρισης) ηταν κατα πολυ μειωμενη, ενω στην πατρα το επτανησος ηταν με τιγκα γκαραζ και πρωτοκολλο σε παρα πολλα δρομολογια.

φετος, αν τελικα ειναι μονο με το κεφαλονια στην πατρα, οσο μειωμενη και να ειναι η κινηση, τις μερες αιχμης θα βρεθει να διωχνει κοσμο.

λυσεις; αν η εταιρεια μεινει μονο στην πατρα, ειτε θα αναγκαστει καποια στιγμη να σκεφτει μεγαλυτερο βαπορι για να αντικαταστησει το κεφαλονια, ειτε καποιας μορφης συνεργασια με τους ζακυνθινους (οχι πολεμο τιμων, οχι πολεμο δρομολογιων). σε αλλη περιπτωση (να μεινει μονο στην πατρα, μονο με το κεφαλονια, χωρις συνεργασιες) δεν βλεπω μελλον.

η αποφαση να μεινουν στην πατρα ειναι αμυντικη κινηση, αλλα σιγουρα προσφερει δυνατοτητα επιβιωσης στους δυσκολους καιρους.

απο τα δρομολογια που εχουν ανακοινωθει (και απο τους ζακυνθινους στον πορο), δεν προκυπτει πολεμος δρομολογιων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στο site της εταιρειας τα δρομολογια κυλληνη πορο, εξακολουθουν να μην εκτελουνται ως τις... 29-02-2012 :huh: λογω συντηρησης των πλοιων B). δεν τα βγαζουν τελειως;

η μειωμενες τιμες στα ΙΧ συνεχιζονται, αλλα καλο θα ηταν να υπαρξει και καποια μειωση και στους επιβατες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

νεα ωραια flyers της strintzis ferries, οπου αναγραφεται το λιμανι προορισμου (αυτα που τοποθετουνται στα παρμπριζ).

σημεια των καιρων...

ενω πρωτα στα εδιναν να τα βαλεις απο μεσα και συνηθως τα κραταγες, τωρα σου λενε ευγενικα να το αφησεις απ΄εξω να φαινεται καλυτερα και μολις βαλεις το αυτοκινητο σου στο γκαραζ καποιο μελος του πληρωματος θα το μαζεψει, για να ξαναχρησιμοποιηθει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αλλαγή πράκτορα στην Ιθάκη, μετά από πάρα πολλά χρόνια για την εταιρεία. Πλέον η πρακτόρευση έχει περάσει στο Delas Tours από το Polyctor Tours.

(Για το Polyctor ακούγεται είτε ότι κλείνει λόγω οικονομικών προβλημάτων είτε ότι εξαγοράστηκε από το Delas Tours)

Το πιο σημαντικό βέβαια είναι η έντονη φημολογία για αποχώρηση της εταιρείας και από τη γραμμή της Πάτρας και την εν γένει απεμπλοκή από την ακτοπλοΐα. Γενικά βρισκόμαστε σε μια πολύ αβέβαιη κατάσταση, με διάφορα σενάρια να ακούγονται: Από το ότι έχει πουληθεί ήδη το Επτάνησος και αποχωρούν μέχρι τέλους του έτους έως το ότι αγοράστηκε η εταιρεία από τους Ζακυνθινούς. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πιστέψω.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ειμαι περιεργος για τη συνεχεια, γιατι πολλα λεγονται.

η φημολογια για το μελλον της εταιρειας υπαρχει πολυ καιρο, παραλληλα σχεδον με τις περσυνες φημες για αποχωρηση απο τον πορο (που επαληθευθηκαν τελικα).

απο περσυ το καλοκαιρι κυκλοφορουσε οτι ψαχνουν τροπο να απεμπλακουν απο την ακτοπλοΐα

ειχε ακουστει οτι, καποια στιγμη το 2011, υπηρξαν επαφες της strintzis ferries με την ionian ferries, αλλα τελικα δεν υπηρξε αποτελεσμα.

αρκετοι πιστεψαμε οτι μετα την... συμπτυξη στη γραμμη της πατρας και την αποχωρηση απο τον πορο η εταιρεια θα παρεμενε. ιδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Οι νέες πληροφορίες μιλούν για διακοπή της συνεργασίας της εταιρείας με το Polyctor, λόγω οικονομικών διαφορών και ότι δεν υπάρχει πώληση του πρακτορείου στο Delas

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αιωνία της η μνήμη. Να ζήσουμε να τη θυμόμαστε!

Άρα μάλλον δικαιώνονται όσοι έλεγαν για σκραπ του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και μετακινηση του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στη Πάτρα?

δικαιωνονται ολοι οσοι μιλανε απο περσυ για το επικειμενο τελος της εταιρειας. τα νησια βοουσαν απο περσυ, πρωτη δημοσια κουβεντα ειχε γινει απο την εφημεριδα imerazante και ολο αυτο το διαστημα, ειδικα μετα την αποχωρηση απο τον πορο και τον παροπλισμο του κεφαλονια, πολλα εχουν γραφτει σε καθε σχετικο site, forum & facebook group, για το επικειμενο τελος.

να θυμησω λιγο

η ημερα τσι ζακυνθος επαναφερει τα περι πωλησης του επτανησος στην golden star.

η ημερα παει ενα βημα πιο περα και εκφραζει προβληματισμους για το μελλον της strintzis ferries, παρομοιους με τους δικους μας.

η ημερα το παει μακρυα το πραγμα, προβλεποντας οτι θα μεινει μονο η ionian ferries σε ζακυνθο κεφαλονια και ιθακη. λιγο ευσεβης ποθος μου φαινεται αυτο βεβαια ;) .

το δημοσιευμα το αναπαραγει και το kefaloniapress που προσφατα ειχε δεχτει επιθεση για το θεμα.

νομιζω οτι η strintzis ferries πρεπει να ξεκαθαρισει τη θεση της με καποια φιλικη επιστολη/ανακοινωση στα κεφαλονιτικα (τουλαχιστον) μμε. απο το καλοκαιρι οργιαζουν οι φημες οτι θα αφησει τον πορο, ενω τον τελευταιο εναμισυ μηνα (πολυ πριν το πουμε εδω) επανερχεται η "φημη" περι πωλησης του επτανησος.

Το πιο σημαντικό βέβαια είναι η έντονη φημολογία για αποχώρηση της εταιρείας και από τη γραμμή της Πάτρας και την εν γένει απεμπλοκή από την ακτοπλοΐα. Γενικά βρισκόμαστε σε μια πολύ αβέβαιη κατάσταση, με διάφορα σενάρια να ακούγονται: Από το ότι έχει πουληθεί ήδη το Επτάνησος και αποχωρούν μέχρι τέλους του έτους έως το ότι αγοράστηκε η εταιρεία από τους Ζακυνθινούς. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πιστέψω.

οπως εχω ξαναπει πολλες φορες η εταιρεια κλωτσησε παλιοτερα τις ευκαιριες της.

και το επτανησος και το κεφαλονια ηταν ακριβα πλοια για τη γραμμη του πορου και δεν ηταν για να ταξιδευουν 7 ωρες τη μερα.

η strintzis ειτε θα επρεπε να εχει φερει (τον καλο καιρο) ενα μικρο και οικονομικο πλοιο σαν τον καλβο στον πορο και να φερει το επτανησος πατρα, ειτε να ειχε μπει στη ζακυνθο. με το κεφαλονια στην πατρα (που ηταν αγαπητο και ειχε το πλεονεκτημα της ταχυτητας απεναντι σε καθε αλλο) και το επτανησος να κανει δυο δρομολογια για ζακυνθο και δυο για πορο (αντι 3-4 για πορο που εκανε), εννοειται με συμφωνια με καποιους ζακυνθινους φορτηγατζηδες. ετσι θα πιεζοταν και οι ζακυνθινοι και πιθανον να ειχε γινει καποια ανακωχη νωριτερα, αντι να εχουμε χειμωνα καιρο 6 δρομολογια στον πορο και δυο δρομολογια για πατρα.

τον καλο καιρο που μπορουσαν να γινουν τετοιες κινησεις δεν εκαναν τπτ. επιδοθηκαν σε πολεμο δρομολογιων, κρατωντας ακριβα εισητηρια και μην κανοντας κανενος ειδους εκπτωση στους ντοπιους (τη περιοδο χαμηλης κινησης εννοειται).

ειναι κριμα ενα ονομα που καποτε εμπαινε διπλα σε ισχυρα brands οπως πχ οι μινωικες, να εχει τετοιο τελος.

ελπιζω κλεινοντας η εταιρεια να μην αφηνει εκκρεμοτητες κανενος ειδους.

Link to comment
Share on other sites

Παρότι όλα δείχνουν το τέλος της εταιρείας αυτής, με αφορμή το ότι δεν έκανε αίτηση αποδρομολόγησης ( σύμφωνα με όσα ξέρουμε) και ότι παραμένει ο δεξαμενισμός για το Επτάνησος (παρότι αναβάλλεται για μία εβδομάδα) όπως έγραψε ο Proud, μπαίνουν στο μυαλό μου ιδέες ότι η εταιρεία θέλει να κερδίσει χρόνο. Να μην μπει στη διαδικασία μίσθωσης πλοίου για το χειμώνα, να γίνει η ακινησία του Επτάνησος και αν βρεθεί λύση στα οικονομικά, είτε με εξαγορά του μεριδίου όσων μετόχων θέλουν να φύγουν από τους υπόλοιπους είτε με νέους μετόχους, να μείνει στη γραμμή. Αν στο μεταξύ βρεθεί αγοραστή για ένα από τα δύο πλοία, μπορεί να κρατήσει το άλλο. Αλλιώς οριστικό τέλος

Όλα αυτά είναι ίσως ευσεβείς πόθοι και αισιόδοξες σκέψεις, αρνούμενος να δω το τέλος του σινιάλου με το Σ σε Κεφαλονιά και Θιάκι....

Link to comment
Share on other sites

reversal of fortune?

κυκλοφορουσε 2-3 μερες στο παρασκηνιο, αλλα πλεον εγινε και public. οτι στη strintzis ferries γινονται ενδοοικογενειακες ανακαταταξεις και αν εχουν αισιο αποτελεσμα πιθανον να επανελθει το επτανησος απο ιανουαριο.

λετε να βραζαμε τζαμπα το σταρι;

Link to comment
Share on other sites

σε καθε περιπτωση, ειδικα μετα το αποχαιρετιστηριο κλιμα που επικρατησε τις τελευταιες μερες στα νησια (οπου ο κοσμος θυμηθηκε μονο τα καλα ;) ), πιστευω οτι η εταιρεια (η οικογενεια περισσοτερο θα ελεγα) οφειλει μια ανακοινωση προς τον κοσμο και οσους τη στηριξαν τοσα χρονια.

μεχρι στιγμης (μπορει να κανω και λαθος) δεν εχει υπαρξει καποια επισημη αντιδραση

Link to comment
Share on other sites

σε καθε περιπτωση, ειδικα μετα το αποχαιρετιστηριο κλιμα που επικρατησε τις τελευταιες μερες στα νησια (οπου ο κοσμος θυμηθηκε μονο τα καλα ;) ), πιστευω οτι η εταιρεια (η οικογενεια περισσοτερο θα ελεγα) οφειλει μια ανακοινωση προς τον κοσμο και οσους τη στηριξαν τοσα χρονια.

μεχρι στιγμης (μπορει να κανω και λαθος) δεν εχει υπαρξει καποια επισημη αντιδραση

Σίγουρα μετά τα σενάρια - φήμες που ακούστηκαν τον τελευταίο καιρό, η εταιρεία όφειλε ήδη με "ανακοινωση προς τον κοσμο και οσους τη στηριξαν τοσα χρονια" να έχει ξεκαθαρίσει την θέση της, είτε επιβεβαιώνοντας είτε διαψεύδοντας. Από την άλλη πάλι, το ότι δεν έχει γίνει αυτή η (όποια) ανακοίνωση, ίσως να είναι και καλό. Ίσως δεικνύει ότι δεν έχουν παρθεί ακόμα οριστικές αποφάσεις, πράγμα που έχει αναφερθεί και πιό πάνω..

Link to comment
Share on other sites

ολον αυτον τον καιρο οπου πιθανολογειτο η αναστολη εργασιων της strintzis ferries, αλλα και μετα την ημιεπισιμη επιβεβαιωση (θυμιζω δεν εχουμε επισημη ανακοινωση), ειχε οργιασει η φημολογια για την τυχη των πλοιων.

αφοι στεφανου, παναγιωτακης και ζακυνθινοι, "αγοραζαν" :rolleyes: ποτε το επτανησος (περισσοτερο αυτο) και ποτε το κεφαλονια, για να τα δρομολογησουν ειτε στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη, ειτε (οι δυο πρωτοι) στο αιγαιο. εχω καταληξει οτι αν υπηρξε καποιο ψηγμα αληθειας σε αυτα τα σεναρια, αυτο μαλλον αφορα σε πρωτοβουλια των πωλητων. επειδη και οι στεφανου και ο παναγιωτακης και οι ζακυνθινοι (τουλαχιστον καποιες απο τις... συνιστωσες τους) διαθετουν ρευστοτητα, πιθανον να βολιδοσκοπηθηκαν αν ενδιαφερονται για καποιο απο τα πλοια.

απο ολα οσα εχουν ακουστει το πιο κοντινο στην αληθεια ειναι οτι καποιοι εκ των μετοχων της stritnzis ferries θελουν να συνεχισουν, ειτε με την ιδια εταιρεια, ειτε με αλλη εταιρεια και παρεμφερη επωνυμια, με το ενα απο τα δυο πλοια (το επτανησος εχει ακουστει πιο πολυ, αλλα τα κουκια ειναι πολλα).

αν ηταν να πονταρω καπου, θα πονταρα στο οτι το κεφαλονια θα παει απεναντι και το επτανησος εκτος ελλαδος και δεν θα υπαρξει συνεχεια.

απο οτι εχει κυκλοφορησει το πληρωμα εχει λαβει το μηνυμα να ψαξει και αλλου για δουλεια (του επτανησος το πληρωμα, γιατι οι του κεφαλονια εχουν παρει το δρομο τους απο το μαρτιο)

το site παντως λειτουργει κανονικα και στο κιοσκι το παλιο λιμανι της πατρας φιγουραρουν οι ταμπελες και το πανω της strintzis ferries.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ο δημαρχος κεφαλονιας, συμφωνα με το kefaloniapress, αποκαλυψε οτι, μαζι με φιλους του επιχειρηματιες ειχαν προτεινει στη Strintzis Ferries , να βαλουν 2εκ στην εταιρεια (τοσα λεει οτι ειναι οι υποχρεωσεις προς τις τραπεζες) εναντι μετοχων. σε τετοια περιπτωση θα υπολειπονταν αλλες 400χιλ για τα εξοδα δεξαμενισμου και επισκευης. κατα τον δημαρχο απαντηση δεν υπηρξε.

περισσοτερο επικοινωνιακου χαρακτηρα κινηση μου φαινεται εμενα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

...ο δημαρχος κεφαλονιας, συμφωνα με το kefaloniapress, αποκαλυψε οτι, μαζι με φιλους του επιχειρηματιες ειχαν προτεινει στη Strintzis Ferries , να βαλουν 2εκ στην εταιρεια...

Proud, εσύ που Ιόνιο και Πατραϊκό τα ξέρεις σαν την παλάμη σου, μήπως μπορείς να υποθέσεις πως έλεγαν τους "φίλους" του κου Δημάρχου; Γιατί αν τους "φίλους" του τους έλεγαν "αυξημένα δημοτικά τέλη", "αυξημένα τέλη αποχέτευσης" ή "καθαριότητας" κοκ, να του διαμηνύσεις εκ μέρους μου ότιι ωραίες φιλίες έχει (ο Δήμαρχος).

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...