elybero Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 (edited) Πάτρα - Απαγόρευση απόπλου Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2005 16:08 Απαγορεύθηκε ο απόπλους του Ε/Γ-Ο/Γ «ELLI –T», σημαίας Μάλτας, το οποίο σήμερα το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στο λιμάνι της Πάτρας, προσέκρουσε στον προβλήτα με αποτέλεσμα να υποστεί υλικές ζημιές στην πρύμνη. Από την πρόσκρουση δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε ρύπανση της θάλασσας. Το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Μπρίντιζι Ιταλίας - Ηγουμενίτσα - Πάτρα με 65 επιβάτες και 37 οχήματα. Από τη Λιμενική Αρχή Πάτρας απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και την προσκόμιση πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα. Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή. Edited December 20, 2019 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 γυρω στις 20.30 πρεπει να περασε τη Βορεια. 20.25 περναγε απο το κεφαλι της Αγ. Νικολαου (αναμεσα στις θεσεις 6-7) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛΛΗ Τ» στην Ηγουμενίτσα Πηγή: ΥΕΝ Βλάβη στον στροβιλοσυμπιεστή της αριστερής κύριας μηχανής του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛΛΗ Τ» Ν.Π.11534 παρουσιάσθηκε ενώ το πλοίο κατευθυνόταν από Πάτρα προς Ηγουμενίτσα, εκτελώνταςπρογραμματισμένο δρομολόγιο (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ιταλία), με 149 επιβάτες.Το πλοίο συνέχισε με μειωμένη ταχύτητα και κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 00.40, όπου από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύθηκε ο απόπλους. Μετά την αποκατάσταση της βλάβης και κατόπιν διενέργειας δοκιμαστικού πλου, υπό την εποπτεία του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων λιμένα Ηγουμενίτσας, με ικανοποιητικά αποτελέσματα, και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, επετράπη ο απόπλους του «ΕΛΛΗ Τ», με 49 επιβάτες, στις 06.00, αντί της προγραμματισμένης 01.00, για Πρίντεζι Ιταλίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Βλάβη στον στροβιλοσυμπιεστή στουκαρε το turbocharger σε... απλα ελληνικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Αυτη τη φορα η δεξια κανει την απεργια Με μειωμένη ταχύτητα συνεχίζει το ταξίδι του για Ηγουμενίτσα το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Έλλη», που απέπλευσε από το Πρίντεζι της Ιταλίας, καθώς υπέστη μηχανική βλάβη εν πλω στη δεξιά του κύρια μηχανή.Όπως έγινε γνωστό από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, στο πλοίο επιβαίνουν 378 άτομα. απο τη ζουγκλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Η ανακοίνωση του Υπουργείου για την μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛΛΗ Τ» στην Ηγουμενίτσα Βλάβη στην δεξιά κύρια μηχανή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛΛΗ Τ» Ν.Π.11534 παρουσιάσθηκε ενώ το πλοίο κατευθυνόταν από Πρίντεζι Ιταλίας προς Ηγουμενίτσα, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο (Πρίντεζι Ηγουμενίτσα Πάτρα), με 378 επιβάτες.Το πλοίο συνέχισε με μειωμένη ταχύτητα και κατέπλευσε αυτοδύναμα με ασφάλεια στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 02:56, αντί της προγραμματισμένης 23:00. Μετά τη διαπίστωση της βλάβης από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης, απαγορεύθηκε ο απόπλους από τη Λιμενική Αρχή, μέχρι την αποκατάστασή της και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο. Το δρομολόγιο από Ηγουμενίτσα προς Πάτρα παρέμεινε ανεκτέλεστο και οι επιβάτες προωθήθηκαν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 απαγόρευση απόπλου F/B ELLI T στην ηγουμενίτσα πηγή: YEN μεσημβρινές ώρες χθες, η λιμενική αρχή ηγουμενίτσας ενημερώθηκε από τον πλοίαρχο του F/B ELLI T σημαίας κύπρου, το οποίο βρίσκεται προσδεμένο στο λιμένα εξωτερικού, ότι κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης και ελέγχου καλής λειτουργίας των κυρίων μηχανών, διαπιστώθηκε διαρροή στο κέλυφος του στροφιλοφυσητήρα της δεξιάς κύριας μηχανής.από το κεντρικό λιμεναρχείο ηγουμενίτσας απαγορεύθηκε ο απόπλους μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομισθεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα. οι επιβάτες με προορισμό την ιταλία προωθήθηκαν με άλλο πλοίο της γραμμής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkCreta Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 (edited) Μηχανική βλάβη παρουσίασε το ΈΛΛΗ Τ ενώ είχε ξεκινήσει το ημερήσιο δρομολόγιο για Ρέθυμνο στις 9 το πρωί και επέστρεψε μετά από λίγο στο λιμάνι του Πειραιά Η ανακοίνωση της εταιρίας Edited September 23, 2012 by MarkCreta Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 τι βλαβη εχει το καμαρι του ρεθυμνου; για δεξια μηχανη μιλα η εξουσια Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Δεν μπορώ να ξέρω τι βλάβη και πόσο σοβαρή είναι, αλλά μάλλον μετά κόπου έσυρε το σαρκίο του μέχρι το Υπουργείο όπου και έχει αράξει. Μετά από δυό μήνες δρομολόγια όλους κι' όλους να αρχίσουν τα όργανα, σάμπως και κάτι δεν δεν πάει καλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Εντάξει, δεν είναι και προς θάνατον μια βλάβη, συμβαίνει σε όλους. Το ζήτημα είναι ότι σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία για την εταιρεία, δε νομίζω ότι αυτή είναι σε θέση να αντέχει ακυρώσεις δρομολογίων και έκτακτα έξοδα για επισκευές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Και όπως φαίνεται δεν πρόκειται για μικροβλάβη. Ρέθυμνο, 24-9-12ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ [...]Από σήμερα το πρωί, στο πλοίο μας βρίσκεται μια ομάδα εμπειρογνωμόνων Μηχανικών και Επιθεωρητών για να προσδιοριστεί το μέγεθος της βλάβης. Σε λίγες ημέρες η εταιρεία μας θα ενημερώσει με νεότερο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ την ακριβή ημερομηνία επανα-δρομολόγησης του πλοίου μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Σήμερα το goodnet κάνει λόγο για περίπου 20 μέρες εκτός δρομολογίων για αποκατάσταση της βλάβης. [...]Μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM «Πρώτη Γραμμή», ο πρόεδρος της Cretan Lines Γιάννης Νικολούδης, τόνισε πως είναι πιθανό να χρειαστεί χρονικό διάστημα 20 ή και πλέον ημερών για να γίνει η αποκατάσταση. Δεν θέλησε πάντως να δώσει ακριβές χρονικό προσδιορισμό, καθώς τόνισε πως σε κάποιες περιπτώσεις αυτό δεν είναι πάντα δυνατόν. «Ο μέσος όρος για την αποκατάσταση είναι γύρω στις 20 μέρες. Είναι κάποια ανταλλακτικά που ψάχνουμε και πιστεύω ότι θα βρεθούν όλα και ότι θα γίνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα η αποκατάσταση, ώστε να ξεκινήσει πάλι τα δρομολόγια του το πλοίο», είπε ο κ. Νικολούδης, ζητώντας συγνώμη εκ μέρους της εταιρείας από τους επιβάτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kretanraki Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 να ρωτησω και γω που δεν ξερω αυτη η επισκευη μπορει να γινει στο λιμανι απο τους μηχανικους του πλοιου;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Στρόφαλο στη κύρια δεξιά έπαθε το βαποράκι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 O στροφαλος επισκευαζεται σε 20 μερες ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkCreta Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Από το παραπάνω λινκ που παρέθεσε ο ΝΗΡΕΑΣ Ο ίδιος τόνισε πως η ζημιά προέκυψε σε ένα έμβολο της μηχανής και πρόσθεσε πως: «στο σημείο που είναι θέλει χρόνο για να γίνει η τοποθέτηση και η αποκατάσταση της ζημιάς» Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Επιμένω οτι έπαθε στρόφαλο. Για να το λέω, κάτι θα ξέρω Μια ζημιά σε έμβολο επισκευάζεται εντός λίγων ωρών, όχι 20 ημερών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Γτ ζημια μιλαμε ρε παιδια ? Παιζει να μην ξεκινησει καν ξανα ? Κατι για στροφαλο αληθευει ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 αν διαβασεις παραπισω σε αυτο το θεμα και στις ανακοινωσεις της εταιρειας θα βγαλεις τα συμπερασματα σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Εγω παντως εμαθα σημερα απο αξιοπιστη πηγη που δε με εχει εκθεσει ποτε πως τελικα η ζημια ειναι σπασιμο του μπλοκ οποτε θα τραβηξει αρκετα η ιστορια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Το οποίο πως μπορεί να μεταφρασθεί σε χρόνο και σε χρήμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 Δεν εμαθα την εκταση. Επισης εξαρταται και απο το χρηματοδοτη. Αν γινει επισκευη και μετα πληρωσει η ασφαλεια οκ, αν ομως αυτος που θα αναλαβει να το επισκευασει θελει τα λεφτα μπροστα επειδη ειμαστε σε επικινδύνους καιρους τοτε καλο Πασχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kretanraki Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Στην τελική ευθεία για τον ανάδοχο του έργου επισκευής του ΕΛΛΗ Τ Τι δήλωσαν οι ιθύνοντες του συνεταιρισμού 8/10/12 του Βασίλη Κασιμάτη Έπειτα από τις αγωνιώδεις και τιτάνιες προσπάθειες προς την ομαλή και ανώδυνη για το Ρέθυμνο, εξυγίανση του προβλήματος που δημιουργήθηκε στην δεξιά μηχανή του Ρεθυμνιώτικου Βασιλοβάπορου, τα πάντα είναι πλέον έτοιμα και πιθανώς αύριο να ξεκινήσει η τελική αποκατάσταση της βλάβη στο πλοίο της Cretan Lines. Ο Ρεθυμνιώτικος λαός αγωνιά και περιμένει καρτερικά την επιστροφή του αγαπημένου του πλοίου στο Ρέθυμνο. Όλος, εκτός βέβαια ... ελαχίστων περιπτώσεων, που δεν αναφερθούμε καθώς πρόκειται για ανούσιες και ανυπόστατες κινδυνολογίες μεμονωμένων ατόμων, δίχως ουδεμία ουσιαστική γνώση ή κατάρτιση στο «ναυτικό» αντικείμενο. Έτσι λοιπόν η φάση των προσφορών (προτάσεις) από εταιρίες επισκευών πλοίων έχει ολοκληρωθεί. «Σήμερα το βράδυ και κατά την συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβούλιου της Cretan Lines, αναμένεται να αποφασισθεί ένα εκ των συνεργείων που θα αναλάβει από αύριο την επισκευή της δεξιάς μηχανής του ΕΛΛΗ Τ. Το πλοίο μας θα επιστρέψει σύντομα πίσω, ακόμα πιο δυνατό, αφού οι έλεγχοι που ακολούθως θα γίνουν, θα καθιστούν το ΕΛΛΗ Τ εντελώς αξιόπλοο και ασφαλές.» Αυτά μας είπε σήμερα ο Πρόεδρος της εταιρίας κ Γιάννης Νικολούδης. «Πρωταρχικό μέλημα που θα γύρει και ανάλογα η ζυγαριά προς το ένα ή το άλλο συνεργείο επισκευών, είναι ο ανάδοχος του έργου να μην ζητήσει προκαταβολή από την εταιρία και να καλυφθεί απ΄ευθείας από την ασφαλιστική εταιρία που ούτως ή άλλως έχει αποφανθεί ότι θα καλύψει την ζημιά στο πλοίο μας». Αυτό δήλωσε ο Γραμματέας του συνεταιρισμού κ. Νίκος Σιλιγάρδος. Σε σχετική ερώτηση ο κ. Σιλιγάρδος απάντησε ότι αυτό θα αποφασισθεί σήμερα στο Δ.Σ. και από αύριο προχωράμε στις εργασίες. Έτσι λοιπόν μπαίνει και ουσιαστικά ένα τέλος στην παραφιλολογία των ημερών και στα όσα ακούγονται από τους «ελάχιστους», ότι η Cretan Lines σήκωσε τα χέρια ψηλά. Τουναντίον και σύμφωνα με ασφαλής πληροφορίες και έπειτα από το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ της εφημερίδας μας, επί της παρούσης, οι ανωτέρω δηλώσεις είναι καθόλα έγκυρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 ... αφού οι έλεγχοι που ακολούθως θα γίνουν, θα καθιστούν το ΕΛΛΗ Τ εντελώς αξιόπλοο και ασφαλές.» Αυτά μας είπε σήμερα ο Πρόεδρος της εταιρίας κ Γιάννης Νικολούδης... Τί εννοεί ο ποιητής (είτε Πρόεδρος είτε συντάκτης); Ότι μέχρι τώρα το καράβι αξιόπλοο και ασφαλές δεν ήταν "εντελώς", αλλά στο περίπου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now