Jump to content
Shipfriends

Δελτίο επιβατικής κίνησης πλοίων από και προς Πειραιά


Recommended Posts

25/10/2007 ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΕΥΔΗΛΟΣ(50 επιβάρες-4 φορτηγά-2 ΙΧΕ-4 2κυκλα)-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ(83 επιβάτες-6 φορτηγό-9 ΙΧΕ-3 2κυκλα)-ΒΑΘΥ(75 επιβάτες-9 φορτηγά-2 ΙΧΕ)

Σύμφωνα με αυτά μου αναφέρει ο ΜΥΚΗΝΑΙ, η κίνηση του Νήσος Μύκονος στις 25/10 είναι 208 επιβάτες, 13ΙΧ, 7ΔΚ 19 ΦΓ. Ενώ την ίδια ημέρα το Δημητρουλα (ως μέτρο σύγκρισης) που έφυγε στις 18:00 για Άγιο Κυρηκο Καρλοβασι Βαθύ ήταν 100 επιβάτες, 9 ΙΧ, 6 ΔΚ & 32ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αναχώρηση του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ με 90% γεμάτο γκαράζ (μάλιστα στο τέλος μπήκε κι ένα σκαπτικό μηχανημα) και αρκετό κόσμο για τα δεδομένα της γραμής και της εποχής.

Φαίνεται η σύντομη αποδρομολόγηση του πλοίου λόγω επίσχεσης εργασίας συσώρευσε την κίνηση.

Αναχώρηση του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ για το σταυρόλεξο που κάνει με γκαράζ μέχρι τα μπούνια γεμάτο και άρκετό κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βορτα(να το πουμε και μπας-Περαιωτικα) στο μεγαλο λιμανι χθες μετα απο διμηνη και πλεον απουσια. Τι ειπες Proud, "τι με νοιαζει εμενα ρε νουμερο?". Σε νοιαζει δε σε νοιαζει, ο Νικ θα στα πει!(οπως λεει και το ανεκδοτο, παει δεν παει, ο Καλφας την...;)). Αρχικα ειχαμε μια σταση στο Θεοφιλο οπου γενικα ολα κινουνταν σε υποτονικους ρυθμους. Απο γκαραζ το πλοιο εφυγε με πληροτητα γυρω στο 85% αν ειδα καλα, οσο για επιβατες ηταν Io, te e la lampadina, comme dice Giorgio Georgiou(εγω, εσυ κι η λαμπα που λεει κι ο Γιωργος Γεωργιου):eek:. Εκει που θελω να σταθω ειναι οτι σε σχεση με το καλοκαιρι, δε νομιζω να εχει μεινει ουτε ενας ανθρωπος, τουλαχιστον απο οσους κινουνταν προ διμηνου γυρω απο τον καταπελτη. Ουτε Asterix, ουτε Μπαμπης Κοτσαμπας, ουτε και κανεις αλλος αναγνωρισιμος. Η αλλαγη παρατηρειται σε διαφορους τομεις οπως για παραδειγμα στην αναχωρηση. Εκει που νωριτερα μεσα στη χρονια ολοι φορουσαν επενδυτες και κρανη(εχω γινει μαρτυρας σε εντονες σχετικες παρατηρησεις), αυτο πια δε συμβαινει και η κατασταση οσον αφορα το συγκεκριμενο τομεα ειναι λιγακι bulk on the wave.

Κατι αλλο που μου εκατσε ασχημα χθες, ειναι οι αναγγελιες στα αγγλικα που ακουγονταν απο τα μεγαφωνα του πλοιου. Δεν περιμενω η ΝΕΛ να εχει την προσοχη σε λεπτομερεια αλλων εταιρειων και να μαγνητοφωνει μηνυματα σε σωστα αγγλικα, ουτε και να πληρωσει τη Μαγκυ Χαραλαμπιδου ή τη Μαργκαρετ Θατσερ για να κανει τις ανακοινωσεις. Αλλα ρε παιδια, οχι και αγγλικα επιπεδου Εφης Θωδη που ακουγονταν προ 20ετιας. Βρειτε καποιον απο την εταιρεια που να μιλαει συμπαθητικα αγγλικα και καντε μια κασετα τελος παντων.

Λιγο παραπερα στο Πρεβελης, η γνωστη κατασταση με την αγωνιωδη φορτωση να αρχιζει ουσιαστικα 1 ωρα προ του αποπλου. Το πλοιο πηγαινε χθες Χανια και Ρεθυμνο με συνεπεια να γινεται ο σχετικος χαμος. Αρκετος κοσμος, το πανω γκαραζ γεματο ενω το κατω γεματο γυρω στο 60%, ειχε αρκετο χωρο ακομα. Αναχωρηση στην ωρα του το Πρεβελης, οχι ομως και το Μυρτιδιωτισσα το οποιο για αγνωστο προς εμενα λογο εμεινε δεμενο οπως ειπε αλλου και ο Earl Granville. Γυρω στις 1930 ο κοσμος ειχε αρχισει να αποχωρει ενω μεσα υπηρχαν καμια 25αρια ΙΧ, 3 φορτηγα και μερικα ακομα φορτηγα απεξω.

Τελευταια σταση ο Ελευθεριος Βενιζελος με λιγο κοσμο και αρκετα οχηματα. Το κατω γκαραζ ειχε χωρο για 7-8 νταλικες ακομα ενω δεν ξερω τι γινοταν στο πανω, το οποιο ομως προ της αναχωρησεως ειχε ηδη χωνεψει πολλες νταλικες. Κλου της βραδιας μια νταλικα με καποιο ογκωδες φορτιο το οποιο ειχε φανερα μετατοπιστει προς τα δεξια με συνεπεια να πιεζει τον πλαινο μουσαμα και να εξεχει εντονα. Κατα συνεπεια ποτε η νταλικα εστριβε, αποτελεσμα ειχε να παρουσιαζει το θεαμα του Aqua Jewel με 10αρι στον Τσικνια κατάπαντα! Πραγματικα απορω πως ειναι δυνατον και το πλοιο να δεχεται τετοιο καταφανως επικινδυνο προς μετατοπιση φορτιο, αλλα και το λιμενικο οργανο υπηρεσιας να το επιτρεπει. Κατα τα αλλα δυιλιζουμε τον κωνωπα και καταπινουμε την καμηλο, τα προβληματα της ακτοπλοιας λυνονται με μετρα ασφαλειας και κυνηγι των φωτο-καραβολατρων. Α, και η Σουπερφερακλα ΙΙ ειχε αφιξη 2045 με γεματο γκαραζ απο φορτηγα μεχρι τον καταπελτη.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση τη Κυριακή (03-12-07) του Αριάδνη για Χάνια στις 16:00 με 538 επιβάτες, 66ΙΧ, 12 ΔΚ & 15ΦΓ.

Άφιξη τη Δευτέρα (04-12-07) του Αριάδνη στις 06:30 με 401 επιβάτες, 58ΙΧ, 4 ΔΚ & 10ΦΓ.

Αναχώρηση τη Δευτέρα (04-12-07) του Μαρίνα για Πάρο Νάξο Άγιο Κηρυκο Φούρνους Καρλοβασι Βαθύ στις 17:00 με 73 επιβάτες, 17ΙΧ, 7 ΔΚ & 40ΦΓ.

Τρίτη 05-12-07

Αναχώρηση του Άνθη Μαρίνα για Κω Ρόδο στις 17:30 με 66 επιβάτες, 34ΙΧ & 45ΦΓ.

Αναχώρηση του Διαγόρας για Κάλυμνο Κω Ρόδο στις 18:00 με κάτι λιγότερο από 200 επιβάτες, 18ΙΧ & 45ΦΓ.

Αναχώρηση του Ταξιάρχης για Χίο Μυτιλήνη στις 19:30 (αντί για 19:00) με αρκετό κόσμο για τα δεδομένα του πλοίου. Αλλά με ασφυκτικά γεμάτο το γκαράζ. Στο κάτω γκαράζ να χωρούσε ένα 9μετρο φορτηγό ακόμα (έμειναν έξω 2 φορτηγά, χωρίς να δοκιμάσουν εάν χωρούσε να μπει κάποιο από αυτό).

Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι από τις 18:30 που ήμουν έξω από το πλοίο, ότι ΙΧ και φορτηγά που έμπαιναν πήγαιναν στο πάνω γκαράζ. Γιατί το κάτω γκαράζ ήταν γεμάτο και χωρούσε 4 φορτηγά, που μπήκαν στο τέλος.

Αναχώρηση του Κρήτη ΙΙ για Ηράκλειο στις 20:30 με λίγο κόσμο από επιβάτες και ΙΧ, αλλά από φορτηγά ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Ζήτημα να χωρούσε ένα 5 μέτρο φορτηγό ή ένα ΙΧ μπροστά από ένα φορτηγό στον αριστερό καταπέλτη.

Link to comment
Share on other sites

Σάββατο 08-12-07

Αναχώρηση του Ρομιλντα στις 15:00 για Πάρο Νάξο Ιό Σίκινο Φολέγανδρο Θήρα Ανάφη με 37 επιβάτες, 5 ΙΧ, 2 ΔΚ & 16ΦΓ.

Άφιξη του Άρτεμις στις 17:05 από Αίγινα με 216 επιβάτες, 20 ΙΧ, 9 ΔΚ & 2ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση του ΔΙΑΓΟΡΑ με φούλ γκαράζ μέχρι τον καταπέλτη κι αρκετούτσικο κόσμο.

Αναχώρηση μισή ώρα νωρίτερα του ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ με γκαράζ γεμάτο περίπου στο 50% και λιγοστό κόσμο που μετά βίας να έφθανε τους 150.

Ένας από αυτούς ο κ.Τσιρίκος της γνωστής μεταφορικής εταιρίας και πλοιοκτήτης πλέον του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ

Link to comment
Share on other sites

...Αναχώρηση ...ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ ...Ένας από αυτούς ο κ.Τσιρίκος της γνωστής μεταφορικής εταιρίας και πλοιοκτήτης πλέον του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ

Ο οποίος Τσιρίκος αν πρέπει να βάλει κάπου το "Αλεξάνδρα Τ" (αν τα καταφέρει να επιπλεύσει :D), είναι στη Ρόδο. Πάνω από τα μισά επικαθήμενα από Ρόδο που πήρε το "Ανθή-Μαρίνα" στις 14-12 ήταν δικά του. Εκτός αν ο Καπετάν-Γάτος του κάνει τέτοιες τιμές που τον συμφέρει περισσότερο...

Σημειωτέον οτι οι επιβάτες στο ίδιο δρομολόγιο ήταν σχεδόν 150-200, εκ των οποίων εκείνοι που είχαν μητρική γλώσσα την Ελληνική ήταν περί το 15% (και πολύ λέω, συνυπολογίζω και μία θορυβώδη οικογένεια Ελλήνων Ρομά, δυνάμεως Διμοιρίας-του παλιού καιρού ;))

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ευτυχως η δυστυχως, υπαρχουνε κατι shipfriends που ειναι καμμενοι για καμμενοι:). Παραδοσιακη(για τον υπογραφοντα) βολτα στο λιμανι την παραμονη της Πρωτοχρονιας, και ειχαμε αναχωρηση του Ιεραπετρα Λ στις 1800 για το γνωστο δρομολογιο-σιδηροδρομο με καμια 50αρια επιβατες,4 φορτηγα και δεν ξερω αν ειχε ΙΧ. Επισης παρεβρισκοντο ενας καβοδετης, 4 λιμενικοι, ενας μικροπωλητης με ξηροκάρπια, και δυο νούμερα που τους εβλεπαν:P.

Αναχωρηση του Μυτιληνη στις 1900 για Χιο και Μυτιληνη με 7-8 φορτηγα και 4-5 ΙΧ ενω απο κοσμο αστο καλυτερα, μια απο τα ιδια για το Blue Star 2. Κλεινουμε με μια φωτογραφια προ της τελευταιας αναχωρησης του 2007 απο το λιμανι του Πειραια. Και του χρονου να ειμαστε καλα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ολη την ημερα και λογω της απεργιας, υπηρχε μια περιεργη κατασταση γυρω απο το λιμανι με σχεδον ολες τις Πυλες κλειστες και ιδιαιτερα μεγαλο μποτιλιαρισμα. Ειδικα η περιοχη του ντοκ 3 ηταν εντελως κλειστη και τα αναχωρουντα απο εκει πλοια Μιλενα και Blue Horizon μεθορμησαν στα 200αρια και στον Ηετιωνα αντιστοιχα, μετα την αναχωρηση του Νησος Χιος για το Blue Horizon.

Ομως τα πεζοπορα τμηματα των shipfriends, διεσπασαν τους κλοιους απεργων και λιμενικων και ηταν εκει, στα μετωπα των φορτωσεων:D. Ειχαμε λοιπον αναχωρηση του Ιεραπετρα Λ στις 1800 για το γνωστο γαλαταδικο δρομολογιο με αρκετα καλο γκαραζ απ' οτι φαινοταν και με τη φωνη του καπτα-Βασιλη Πασχαλη να ωρυεται στο μεγαφωνο "Φορτηγό, πόρτα και μόλα όλα" για να προλαβει την αναχωρηση του Μιλενα. Το Μιλενα εφυγε μετα απο το Ιεραπτρα Λ και αν κρινω απο τα βυθισματα του πρεπει να εφυγε γεματο.

Συνεχεια στον Ηετιωνα με το Blue Horizon να φορτωνει αντικρυστα απο το Μυτιληνη. Το Blue Horizon ειναι οντως εντυπωσιακη παρουσια(και λογω γκαραζ) και εφυγε περιπου μισογεματο(ισως και κατι παραπανω) στο κατω γκαραζ με τη φορτωση να εχει ουσιαστικα τελειωσει απο τις 1820. Αντιθετα το Μυτιληνη εφυγε ασφυκτικα γεματο στις 1900 αφηνοντας εξω μια καροτσα του συν-χορηγου της Αιολικαρας Κασσουδακη αλλα και δυο πολυ μεγαλες κλουβες με μπαγκαζιερες. Σημειωτεον οτι ειχαν βαλει ακομα και μια μεγαλη κλουβα πανω στις ραμπιτσες των ΙΧ την οποια και ασφαλισαν με τακους(στις ραμπες δεν εχει "ματια"), κατι το οποιο δεν ειμαι και σιγουρος ποσο σωστο ειναι.

Απο τις 1800 μεχρι τις 1900 υπηρχε ιδιαιτερη κινητικοτητα απο πλωτα του ΛΣ που μετεφεραν ανδρες των ειδικων δυναμεων στο terminal των κρουαζιεροπλοιων, υποψιαζομαι τελικα οτι το ντοκ 3 ειχε κλεισει για να οργανωθουν εκει οι ειδικες δυναμεις διοτι απ' οτι εμαθα αργοτερα εγιναν επεισοδια στα γραφεια του ΟΛΠ. Αν οντως τραβηχτει στα ακρα το σκοινι με τις απεργιες βλεπω να πεφτει πολυ ξυλο παντως, και στο Ικονιο δεν πανε και καμερες. Αξιο αναφορας, ενα πλοιαριο του ΛΣ με πορτοκαλι χρωμα, ο κυβερνητης του οποιου θεωρησε σωστο να σταματησει να κανει τσιγαρο χαζευοντας το Blue Horizon, δυστυχως ομως γι' αυτον τα αγωνιωδη σφυριγματα του καπτα-Σωτηρη απο τον Φοιβο που αναχωρουσε εκεινη την ωρα και ειδε ξαφνικα μπροστα του το πλοιαριο, του διεκοψαν αποτομα το ρομαντζο και αναγκαστηκε να δωσει στο full το προσω για να μην γινει του Κωστακου. Υπενθυμιζεται οτι οσοι εξ' ημων δουλευουμε στο λιμανι, κανουμε τη βολτα μας στο λιμανι ή ακομα φυλαμε το λιμανι δεν δικαιουμαστε να θεωρουμε το λιμανι σαν το καθιστικο του σπιτιου μας...

Παραδώ, παρακεί, παραπέρα, μας πηρ' ο διάολος τον πατερα(που λεει κι ο Χαρρυ Κλυνν:)) ηταν και το Πρεβελης με αναχωρηση για Χανια και Ρεθυμνο στις 2000. Νομιζετε ομως. Το πλοιο τελικα εφυγε στις 2030 με ημιωρη καθυστερηση λογω φορτωσης εν μεσω αρκετης εντασης και αφηνοντας εξω 2 νταλικες. Περιπου 15λεπτη καθυστερηση και για το Λατω που ανεχωρησε σχεδον γεματο(χωραγε 5-6 νταλικες ακομα) στις 2045 για Ηρακλειο. Εδω θελω να σημειωσω οτι εχει χαθει τον τελευταιο καιρο απο τις φορτωσεις των πλοιων της ΑΝΕΚ μια απο τις πλεον αναγνωρισιμες φιγουρες του λιμανιου εδω και παρα πολλα χρονια, ο Μπαμπης ο Σαλβαρακης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βραδινη βολτα στα περιξ σημερα χωρις καποιο αξιοσημειωτο γεγονος, παμε λοιπον απ΄ευθειας στην κινηση. Αναχωρηση Ταξιαρχη στις 1900 για Χιο και Μυτιληνη με ασφυκτικα γεματο γκαραζ(δεν εχει Παναγια Κρημνιωτισσα σημερα) και περιπου 300 επιβατες εκ των οποιων 150 Ιαπωνες τουριστες, 40 αθιγγανοι και λιγο πανω απο 100 Ελληνες φορολογουμενοι που πληρωνουν με τις εισφορες τους το ΖαχοπουλοB). Κατοπιν αυτης της αναχωρησης το κλιμακιο των shipfriends μεθορμησε στην Καρβουνοσκαλα οπου ειχαμε αναχωρηση του Αρχαγγελου για Χανια στις 2040 με 67 φορτηγα, αφιξη του Ποσειδων Ελλας με περιπου 15 βυτια απο Αιγινα, αφιξη του Μυκονος γυρω στις 1940 με 30 φορτηγα και αναχωρηση του Μυκονος στις 2100 με γυρω στα 30 φορτηγα και παλι μονο στο κατω γκαραζ.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση του (Ro-Ro) Ροδάνθη για Ρόδο χθες στις 18:45 (πέρασε τα φανάρια στις 19:00, μέχρι να μαζέψει τις άγκυρες και να ξεκολλήσει από τη γωνία που ήταν σχεδόν 3 μήνες) με 55 φορτηγά και 7-8 IX.

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινες αναχωρησεις του Μιλενα, του Blue Star 2 και του Μυτιληνη με ασφυκτικα γεματα γκαραζ, ενεκα και των συνεχων απαγορευτικων με ο,τι αυτο συνεπαγεται. Χαρας ευαγγελια ομως και για τους Τσιρικους μια και το Αλεξανδρα Τ που ακομα φορτωνε στην Καρβουνοσκαλα κατα τις 1830, ηταν σχεδον γεματο τοσο στο πανω, οσο και στο κατω γκαραζ.

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασαμε να πουμε πως αποψε ειχαμε ιδιαιτερα αυξημενη κινηση -για την εποχη- στο λιμανι. Αναχωρηση του Ιεραπετρα Λ στις 1800 για το γνωστο σιδηροδρομο με ασφυκτικα γεματο γκαραζ αλλα και αρκετο κοσμο που σχηματιζε μεγαλη ουρα στο εκδοτηριο. Τα ιδια και στο Μυτιληνη που αναχωρησε με γεματο γκαραζ και συμπαθητικη κινηση απο κοσμο, παρα το γεγονος οτι σημερα το απογευμα ειχαμε και Νησος Μυκονος αλλα και Παναγια Κρημνιωτισσα.

Πρεβελης με αναχωρηση στις 2015 λογω πλήρους φορτωσης(μαζι με αρκετο κοσμο) που ολοκληρωθηκε καθυστερημενα και αφηνοντας εξω και μια νταλικα με μαρμαρο. Η ιδια νταλικα εμεινε εξω και απο το Βενιζελο -μαζι με αλλες 3 νταλικες που ετσι κι αλλιως ηταν στη λιστα αναμονης- ο οποιος ανεχωρησε στις 2055(με 25 λεπτα καθυστερηση δηλαδη) για Ηρακλειο. Τελος ειχαμε αναχωρηση και του Μυρτιδιωτισσα στις 2200 για Κυθηρα με καμια 150αρια ατομα σε κοσμο, περιπου 10-15 ΙΧ και 17 νταλικες.

Link to comment
Share on other sites

Απογευματινο-βραδινο προσκυνημα στις αγιες μπιντες του Μεγαλου Λιμανιου. Οι πρωτες 2 αναχωρησεις απο τριω ντοκ, το Ροδανθη στις 1700 με 49 νταλικες για Δωδεκανησα και το Μπλου Σταρ Ναξος στις 1800 με ασφυκτικα γεματο γκαραζ για Δωδεκανησα επισης. Ο Ταξιαρχης με τη σειρα του στις 1900 για Χιο και Μυτιληνη αφηνοντας εξω 4 φορτηγα και οντας γεματος πανω και κατω. Εδω θα πρεπει να σημειωσω πως για πολλοστη φορα τον τελευταιο καιρο ειδα γκρουπ με Ιαπωνες τουριστες να πηγαινουν στη Μυτιληνη με τον Ταξιαρχη. Μηπως κανενας Πολιχνιατης παντρευτηκε καμια Γιαπωνεζα:P και εχουν κανει κανενα κονέ να φερνουν κοσμο, δεν εξηγειται αλλιως τοσος κοσμος και μονο με το συγκεκριμενο πλοιο εδω και αρκετο καιρο. Highlight της φορτωσης ηταν το οτι την ωρα που επιβιβαζοταν το γκρουπ, το πληρωμα προσπαθουσε να περιορισει τους Ιαπωνες τουριστες στη μια γωνια του καταπελτη φωναζοντας τους σε απταιστα ελληνικα "Στην ακρη":D

Για τη συνεχεια, ειπαμε να τιμησουμε λιγο και το Πασιφαη Παλλας το οποιο κατα την ταπεινη(και οπως παντα αλανθαστη:P) γνωμη του υπογραφοντος, ειναι πολυ πιο ομορφο σε συγκριση με τα Κνωσσος και Φαιστος Παλλας. Αυτο που μου εκανε εντυπωση στη φορτωση ηταν το οτι ενω το Πασιφαη εφυγε στις 2100 με γεματο το πανω γκαραζ και ενω στο κατω χωρουσαν συμφωνα με τους υπολογισμους μας τουλαχιστον 17-18 νταλικες, ο Βενιζελος εφυγε στις 2050(με 20λεπτη καθυστερηση δηλαδη) με ξεχειλισμενο γκαραζ και αφηνοντας εξω και 1 φορτηγο. Δεν ξερω πως συγκρινονται τα γκαραζ των 2 πλοιων, οι πληροτητες της ΑΝΕΚ σε φορτηγα ομως ειναι γενικα αξιοθαυμαστες δεδομενου οτι αποψε ειχε αναχωρηση και το Aegean Star απο την Καρβουνοσκαλα.

Link to comment
Share on other sites

Εδω θα πρεπει να σημειωσω πως για πολλοστη φορα τον τελευταιο καιρο ειδα γκρουπ με Ιαπωνες τουριστες να πηγαινουν στη Μυτιληνη με τον Ταξιαρχη. Μηπως κανενας Πολιχνιατης παντρευτηκε καμια Γιαπωνεζα:P και εχουν κανει κανενα κονέ να φερνουν κοσμο, δεν εξηγειται αλλιως τοσος κοσμος και μονο με το συγκεκριμενο πλοιο εδω και αρκετο καιρο.

Μάλλον δεν είναι Πολυχνιάτης ο δράστης, αλλά Χιώτης. Τα συγκεκριμένα γκρούπ κατεβαίνουν στη Χίο και προωθούνται για προσκύνημα στα Άγια χώματα της μικράς Ασίας, από όπου επιστρέφουν αυθημερόν ή μετά από μια ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναχώρηση του Olympic Champion στις 17:30 για Χανιά με γεμάτο το γκαράζ αλλά και πολύ κόσμο στα καταστρώματα. Άφησε έξω ένα φορτηγό.

Άφιξη του Ελ. Βενιζέλος από Ηράκλειο στις 17:25 με 100 επιβάτες, 28ΙΧ, 0 ΔΚ & 73ΦΓ.

Αναχώρηση του Ελ. Βενιζέλος για Ηράκλειο στις 21:10 με 300 επιβάτες, 85ΙΧ, 5ΔΚ & 102ΦΓ. Στο κάτω γκαράζ είχε ακόμα χώρο για περίπου 8ΦΓ και στο πάνω πρέπει να είχε λίγο χώρο.

Link to comment
Share on other sites

Ιδιαιτερα αξιοσημειωτη αποψε η κινηση στο λιμανι. Κατι τα συνεχη απαγορευτικα, κατι η απεργια, κατι ο επερχομενος χιονιας(με τον οποιο μας τα εχουν κανει μπαλονια προτου ακομα ερθει και σε στιλ "θα παγωσετε, θα αποκλειστειτε, θα πεθανετε"), ειχαν σαν αποτελεσμα γεματα πλοια. Η μικρη Μιλενα στις 1700 με αναχωρηση για Πατμο, Λειψους, Λερο, Καλυμνο, Κω, Συμη Ροδο(23 ωρες ταξιδι δηλαδι), αναχωρησε στην ωρα της και με τιγκα το γκαραζ απο φορτηγα. Για επιβατες αφηστε το καλυτερα. Με δεκαλεπτη καθυστερηση ο αποπλους του Βιτσεντζου Κορναρου στις 1810 για το γνωστο σιδηροδρομο της Παρασκευης και με ασφυκτικα γεματο το γκαραζ, αφηνοντας εξω και ενα φορτηγο. Στην ωρα του και το Μυτιληνη στις 1900 με φισκα γκαραζ και απο ΙΧ αλλα και απο φορτηγα, πρεπει να ειχε και συμπαθητικη κινηση απο επιβατες.

Ακολουθως ειχαμε το Πρεβελης στις 2000 για Χανια και Ρεθυμνο(μαλλον τελευταιο δρομολογιο για Χανια) το οποιο τελικα εδωσε μολα-ολα στις 2040 λογω ατελειωτης φορτωσης. Πολλα ΙΧ και ακομα περισσοτερα φορτηγα, ειδικα για Χανια, που προφανως δεν προλαβαν το Olympic Champion. Αυτα ειχαν σαν αποτελεσμα να δημιουργηθει κομφουζιο, εξ' ου και η 40λεπτη καθυστερηση. Το πλοιο αναχωρησε αφηνοντας εξω περιπου 10 νταλίκες, πολλες μαλιστα απο μεγαλα ονοματα των Κρητικων μεταφορων. Να τα εβλεπε αυτα ο Μπαμπης ο Σαλβαρακης, θα επαιρνε καμια κουμπούρα:confused:! Ημίωρη καθυστερηση και για το Λατω που αναχωρησε στις 2100 αντι για 2030 για Ηρακλειο, αφηνοντας κι αυτο εξω 5-6 νταλικες. Η κινηση των φορτηγων της ΑΝΕΚ ειναι αξιοθαυμαστη. Στην ωρα του ανεχωρησε και το Κνωσσος Παλλας με γεματο γκαραζ ενω μια απο τα ιδια και για το Μυρτιδιωτισσα, παρα πολλες νταλικες ηταν σταθμευμενες αξω απο αυτο και περιμεναν τη σειρα τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκτος απο την επιστροφη Χαρη Τσουκαλα, ειχαμε και την επιστροφη του αειθαλη και αεικινητου Μπαμπη Σαλβαρακη στους καταπελτες της ΑΝΕΚ σημερα. Συνεπεια τουτου, το Πρεβελης εφυγε με γεματο γκαραζ στην ωρα του!!;)

Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να σημειωθεί οτι απόψε, λίγο πριν την αναχώρηση του ΛΑΤΩ, είχαμε την ανάρτηση ενός πανώ στο πλοίο από μΠαοκτζήδες που συνοδευόταν από υβριστικά συνθήματα για το λιμάνι και τον Ολυμπιακό. Φυσικά και τους πήραν είδηση κάτι παλληκάρια του Πειραιά και δεν έμειναν άπραγοι, τους έριξαν μια φωτοβολίδα, από πιστόλι, ενώ οι αποπάνω απάντησαν με κάτι βεγγαλικά. Για την ιστορία το πλοίο αναχώρησε με 25 λεπτά καθυστέρηση. Ωραίες ξέγνοιαστες στιγμές...

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Κυριακής 02-03-08

Αναχώρηση του Διαγόρας στις 15:00 για Αστυπάλαια Κάλυμνο Κω Νίσυρο Τήλο Ρόδο με 306 επιβάτες, 30 ΙΧ, 5 ΔΚ & 32 ΦΓ.

Άφιξη του Απόλλων Ελλάς από Αίγινα στις 18:15 με 482 επιβάτες, 66 ΙΧ, 22 ΔΚ & 0 ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Τέταρτης 05-03-08

Αναχώρηση του Φοίβος στις 16:45 για Αίγινα με 66 επιβάτες, 10 ΙΧ, 5 ΔΚ & 5 ΦΓ.

Αναχώρηση του Flying Dolphin 29 στις 17:00 για Αίγινα με 21 επιβάτες.

Άφιξη του Flying Dolphin Hermes στις 18:10 από Αίγινα με 25 επιβάτες.

Άφιξη του Νεφέλη στις 18:35 από Πόρο Μέθανα Αίγινα με 96 επιβάτες, 15 ΙΧ, 2 ΔΚ & 0 ΦΓ.

Άφιξη του Αγιος Νεκταριος Αιγινας στις 19:20 από Αίγινα με 42 επιβάτες, 9 ΙΧ, 0 ΔΚ & 4 ΦΓ.

Άφιξη του Φοίβος στις 19:35 από Αίγινα με 79 επιβάτες, 12 ΙΧ, 4 ΔΚ & 3 ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση σήμερα του ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ με ολιγόλεπτη καθυστέρηση λόγω κίνησης και γκαράζ φουλαρισμένο.Μάλιστα πρέπει να έμειναν έξω -12 φορτηγά.

Αναχώρηση του ΒΙΝΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ με γκαράζ γεμάτο μέχρι τα μπούνια.Ίσα ίσα το τελευταίο φορτηγό το πήρε και μπόρεσε να κλείσει ο καταπέλτης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...