Jump to content
Shipfriends

Δελτίο επιβατικής κίνησης πλοίων από και προς Πειραιά


Recommended Posts

Αναχώρηση του Ανθή Μαρίνα στις 14-11-06 στις 17:00 για Πάτμο Λερό Κω Ρόδο με 138 επιβάτες, 48 ΙΧ & 44ΦΓ.

Δελτίο Παρασκευής 17-11-06

Αναχώρηση του Εξπρές Αθηνά στις 14:55 για Κύθνο Σέριφο Σίφνο Μήλο Κίμωλο με 349 επιβάτες, δυστυχώς από γκαράζ δε ξέρω κίνηση!!.

Αναχώρηση του Speedrunner 1 στις 16:00 για Σέριφο Σίφνο Μήλο με 305 επιβάτες, 54 ΙΧ & 11ΔΚ.

Αναχώρηση του Εξπρές Σαντορίνη στις 17:00 για Σύρο Μύκονο Ευδηλο Καρλοβασι Βαθύ με 320 επιβάτες, 33 ΙΧ, 10ΔΚ & 28ΦΓ.

Αναχώρηση του Ρομιλντα στις 19:00 για Πάρο Νάξο Ιό Σίκινο Φολέγανδρο Θήρα Ανάφη με 120 επιβάτες, 8ΙΧ, 3ΔΚ & 30ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, ας αναλογιστούμε πως τη δρομολογιακή περίοδο που πέρασε (Νοέμβριος 2005 – Οκτώβριος 2006) το πλοίο που έκανε τα περισσότερα δρομολόγια στις Κυκλάδες (από τον Πειραιά) ήταν το Highspeed 5 με 370 κυκλικά ταξίδια, ακολουθησε το Blue Star Ιθάκη με 333 και τρίτο το Highspeed 4 με 304.

Τα συμβατικά πλοία (Πήγασος, Ραδάνθη, Μυτιλήνη, Ρομίλντα, Ταξιάρχης) εκτέλεσαν στο ίδιο ακριβώς διάστημα 110 με 150 κυκλικά ταξίδια.

Συνεπώς πριν ρίξετε στην πυρά όλα τα ταχύπλοα και κάνετε πάρτυ στα Λεμονάδικα :confused: , καλό θα ήταν να ρωτήσετε και αυτούς που τα χρησιμοποιούν.

Απο Οκτωβριο μεχρι και το Πασχα το Εξπρες Πηγασος ηταν δεμενο με ζημια. Ξεκινησε Πασχα αρα μεχρι τωρα που εδεσε

1. Εχει κανει δρομολογια 6 μηνες και οχι 10

2. Εχει χασει τα μισα του κυκλικα δρομολογια και μια ερωτηση

3. Ποσο κοσμο μετεφερε το Πηγασος στην Ικαροσαμια με οσα δρομολια εκανε και ποσο το Χαισπιντ 5 σε ολα του τα κυκλικα δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

Κίνηση της Παρασκευής 01-12-06

Αναχώρηση του Άρτεμις στις 17:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο με 280 επιβάτες, 65 ΙΧ, 10 ΔΚ & 2ΦΓ. Έμειναν απέξω 4 ΙΧ και 1 ΦΓ.

Αναχώρηση του Ρομιλντα στις 19:00 για Πάρο Νάξο Ιό Σίκινο Φολέγανδρο Θήρα Ανάφη με 60 επιβάτες, 12 ΙΧ, 3 ΔΚ & 30ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Συντομη βραδινη βολτα χθες στο λιμανι και απ' οτι πηρε το ματι μου το τσακιρικο, ο Θεοφιλος ειχε μια πληροτητα 90% στο γκαραζ αλλα χωρις να εχει κατεβασει παταρια κοντα στον καταπελτη οπως πολλες φορες γινεται. Η απογευματινη αναχωρηση του Ν εις την Μ(για να παραφρασω και τον Ανδρουλακη) πρεπει να ειχε αρκετη κινηση. Καπου στα ιδια(ισως και λιγοτερα) για το Blue Star 2 που ανεχωρησε στην ωρα του αλλα χωρις πληροτητα στο γκαραζ, μαλλον υποτονικα μου φαινονταν τα πραγματα εκει γυρω.

Πολλη τσινηση τσε ζια τση γραμμες τση Κρητης με Κορναρο, Πρεβελης και Ιεραπετρα Λ να φευγουν γεματα, συνεπικουρουμενα και απο τον Αρχαγγελο χθες το βραδι. Ειδικα στο Ιεραπετρα Λ γινοταν χαμος απο φορτηγα και το πλοιο ειχε πατησει μπαλα πολυ πριν την αναχωρηση του.

Link to comment
Share on other sites

Μικρη βραδινη βολτα στο λιμανι σε υποτονικη για τις μερες ατμοσφαιρα. Εκτος απο το Λισσος που εφυγε στις 2110 για Χανια με ασφυκτικα γεματο γκαραζ και αφηνοντας εξω μια νταλικα με ζωοτροφες, ειχαμε το Κρητη ΙΙ στις 2030 για Ηρακλειο με πληροτητα γκαραζ γυρω στο 80% αλλα ελαχιστο κοσμο. Το Πρεβελης εφυγε και αυτο στην ωρα του(2000) για Ρεθυμνο, πλην ομως δεν ηταν ουτε καν μισογεματο στο γκαραζ. Λιγα πραγματα κι απο κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

Προχθεσινή αναχώρηση του Ανθή Μαρίνα στις 17:00 Πάτμο Λερό Κω Ρόδο με 120 επιβάτες, 38 ΙΧ, & 55ΦΓ.

Χθεσινή αναχώρηση του Εξπρές Σαντορίνη στις 17:00 Σύρο Μύκονο Ευδηλο Καρλοβασι Βαθύ με 400 επιβάτες, 31 ΙΧ, 14 ΔΚ & 28ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση του Φοίβος χθες στις 17:30 για Αίγινα με 63 επιβάτες, 6ΙΧ, 4ΔΚ & 2ΦΓ.

Άφιξη του Άρτεμις χθες στις 19:05 από Αίγινα με 27 επιβάτες, 3ΙΧ, 1ΔΚ & 1ΦΓ

Άφιξη του Φοίβος χθες στις 20:05 από Αίγινα με 42 επιβάτες, 4ΙΧ, 5ΔΚ & 0ΦΓ

Link to comment
Share on other sites

Αρκετη κινηση χθες στο λιμανι λογω του 4ημερου, ενδεικτικα μονο αναφερω την αφιξη του Κνωσσος Παλλας απο το ημερησιο του δρομολογιο με περιπου 1000-1100 επιβατες, 339ΙΧ, 35 νταλικες, 7 λεωφορεια και 1 δικυκλο.

Link to comment
Share on other sites

Βραδινη βολτα χθες στο λιμανι απο διμελες ανωτατο καραβολατρικο κλιμακιο, εφοδιασμενο με εξοπλισμο εναντια στο κρυο(σταφιδες, κονιακ, ουτε σκοπετο να βαρουσαμε) αλλα και ramazzoti με celentano στα cd:p. Λιγα πραγματα απο κινηση, η περιοδος αναμεσα στα Χριστουγεννα και την Πρωτοχρονια δεν ειναι και η καλυτερη αλλωστε. Ελαβον Θεοφιλος αναχωρηση στην ωρα του με περιπου 80% πληροτητα στο γκαραζ και κατεβασμενα παταρια πλωρα.

Πρεβελης στις 2000 για Ρεθυμνο με γκαραζ που ηταν στην καλυτερη περιπτωση μισογεματο ενω λιγα πραγματα και απο κοσμο. Λιγος κοσμος και για τον Σοφοκλη Β ενω απο γκαραζ γυρω στο 70-80%, τα ιδια οσον αφορα τα φορτηγα και για τον μεγαλο Βενιζελο μονο που εκει ειχαμε αρκετη κινηση σε επιβατες και ΙΧ. Ως γνωστον ο Ελ Βεν οταν δενει στη θεση των Χανιων, δεν μπορει να ανοιξει τον αριστερο καταπελτη ο οποιος και χτυπαει επανω στην μπιντα. Οταν απεναντι του εχει καποιο απο τα αλλα πλοια της ΑΝΕΚ γινεται τραμπα στις θεσεις ωστε να μπορει να ανοιγει και τους δυο καταπελτες, τα Κρητη μπορουν να το κανουν αυτο και στη θεση φορτωσης των Χανιων. Ομως τωρα που εχει απεναντι του τον Σοφοκλη αυτο δεν ειναι δυνατον.

Ο λογος ειναι οτι ο Σοφοκλης στη θεση των Χανιων δεν μπορει να χρησιμοποιει τον πλαινο του καταπελτη λογω στενοτητας χωρου. Ο Σοφοκλης χρειαζεται οπωσδηποτε τον πλαινο καταπελτη στον Πειραια διοτι υπαρχει προβλημα υψους/κλισης με τον πρυμνιο καταπελτη λογω του ιδιομορφου σχηματος του πλοιου προς τα πρυμα. Με απλα λογια και μεχρι το σημειο που αυτο ειναι επιτρεπτο απο το χωρο που απομενει στο κυριως γκαραζ, ο Σοφοκλης φορτωνει -ειδικα τις νταλικες- απο τα πλαγια οπου και η κλιση του καταπελτη ειναι λιγοτερο αποτομη και οι νταλικες δεν βρισκουν. Οταν στενεψει ο χωρος προκειμενου οι νταλικες να γυριζουν μεσα στο κυριως γκαραζ, αναγκαζεται να χρησιμοποιει τον πρυμνιο καταπελτη ο οποιος ομως εχει μεγαλη κλιση και δημιουργουνται πολλα προβληματα και καθυστερηση στη φορτωση μια και οι νταλικες βρισκουν συνηθως με το πισω μερος ενω δεν ειναι σπανιο το φαινομενο να βρισκει και η νταλικα με τον τρακτορα στο σημειο συνδεσης τους. Με λιγα λογια αν ποτε ετιθετο θεμα για το διδυμο Σοφοκλη/Λευκα για Χανια, πιστευω οτι θα ηταν απαραιτητη η ανεγερση πρυμνιας ραμπα τουλαχιστον στον Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση τη Παρασκευή 29-12-06 του Ρομιλντα στις 19:00 για Πάρο Νάξο Ιό Σίκινο Φολέγανδρο Θήρα Ανάφη με 63 επιβάτες, 12 ΙΧ, 2 ΔΚ & 15ΦΓ.

Σάββατο 30-12-06

Αναχώρηση του Σαρωνικός στις 10:00 για Αίγινα-Αγκίστρι με 200 επιβάτες, 18ΙΧ, 2ΔΚ, 4 ΦΓ

Αναχώρηση του Φοίβος στις 10:45 για Αίγινα με 204 επιβάτες, 24ΙΧ &19ΔΚ

Άφιξη του Φοίβος στις 13:05 από Αίγινα με 89 επιβάτες, 12ΙΧ, 10ΔΚ & 1ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρασκευή 12-01-07

Αναχώρηση του Ρομιλντα στις 19:00 για Πάρο Νάξο Ιό Σίκινο Φολέγανδρο Θήρα Ανάφη με 101 επιβάτες, 16 ΙΧ, 7 ΔΚ & 31ΦΓ.

Δευτέρα 15-01-07

Αναχώρηση του Flying Cat 1 στις 17:00 για Αίγινα με 35επιβάτες.

Άφιξη του Flying Cat 1 στις 18:50 από Αίγινα με 40επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

΄Αφιξη του Φαιστός Παλάς σήμερα με 40 περίπου λεπτά καθυστέρηση (6 κατέβασε καταπέλτες αντί 5:20 ως συνήθως) με 954 επιβάτες και 17 μηχανές.Δεν μπόρεσα να μάθω αριθμό Ι.Χ και φορτηγών αλλά ελάχιστα Ι.Χ ήταν στο γκαράζ,αρκετά φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Βραδινη επιθεωρηση του στολου ειχαμε αποψε και η κινηση προς το νησι του οποιου τα παλλικαρια δεν πονανε ποτε ηταν αξιοσημειωτη, ειδικα για Δευτερα και μαλιστα στο καταχειμωνο(ημερολογιακα παντα, στην Ελλαδα δεν ξερουμε τι θα πει χειμωνας).

Ο Βιτσεντζος Κορναρος απεπλευσε στην ωρα του(1850) για Μηλο, Σαντορινη, Αγιο Νικολαο, Σητεια, Κασο, Καρπαθο, Χαλκη και Ροδο με το γκαραζ ασφυκτικα γεματο οχι μονο με φορτηγα αλλα και με αρκετα ΙΧ. Ενδεικτικα να πουμε οτι το πανω γκαραζ ειχε γεμισει εντελως και καμια 15αρια ΙΧ στοιβαχτηκαν στο κυριως γκαραζ. Αρνητικη εντυπωση μου προκαλεσε το γεγονος οτι το πλοιο δεν διαθετει αναπηρικο καροτσακι προς βοηθεια ανημπορων η ατομων με κινητικα προβληματα. Καποια στιγμη εμφανισθηκε μια επιβατης μεγαλουτσικης ηλικιας με Π η οποια και προφανως δεν μπορουσε να ανεβει τις αποτομες σκαλες. Προς βοηθειαν της, την ανεβασαν στο πρωτο κομματι της(δυο κομματιων) ραμπας προς το πανω γκαραζ και την ανελκυσαν προς τα πανω μαζι με τη ραμπα. Αυτο ομως δεν ηταν δυνατον να γινει στο δευτερο κομματι, ετσι υποβασταζομενη η ταλαιπωρη ανεβηκε με το Π μεχρι το πανω γκαραζ.

Θα μου πει κανεις οτι δεν ειναι δυνατον να εχω τετοιες απαιτησεις απο μια κοινωνια αυτοχθονων ιθαγενων(αλλιως Ελληναρες) που θεωρουν καθηκον, μαγκια και ευχαριστηση τους το να μπλοκαρουν με αυτοκινητα, μηχανακια και ενιοτε οικιακα αποβλητα(εντος η εκτος καδων) τις διοδους των δρομων και πεζοδρομιων που ειναι φτιαγμενες ωστε να διευκολυνονται τα καροτσακια των εχοντων κινητικα προβληματα. Πιστευω ομως οτι το να εχουν τα πλοια εστω ενα μεταχειρισμενο καροτσακι ωστε να διευκολυνονται τετοια ατομα ειναι το ελαχιστο και πιστευω οτι μια μικρη μεν, νοικοκυρεμενη και σοβαρη δε εταιρεια οπως η ΛΑΝΕ, μπορει ευκολα να το τακτοποιησει.

Παραδιπλα στο Πρεβελης, ειχαμε το γνωστο τροπαριο της φορτωσης. Εικοσι λεπτα προ της αναχωρησεως γινεται αντιληπτο οτι εχουμε καμια 20αρια ξεκοτσαριστα να φορτωσουμε ακομα, οποτε τρεχατε ποδαρακια μου να μην σας αφοδευσει ο ποπος μου. Επειδη ομως οποιος βιαζεται σκονταφτει, το γκαραζ δε φορτωθηκε σωστα με συνεπεια να μεινει εξω ενα φορτηγο με χορτο παρα το γεγονος οτι σε lane metres χωραγαν τουλαχιστον δυο φορτηγα ακομα. Ετσι το πλοιο αναχωρησε στις 2010 για Ρεθυμνο και με εναν αγανακτισμενο φορτηγατζη στον οποιο και υπεσχεθηκαν οτι θα εμπαινε στον Βενιζελο. Σημειωτεον οτι ολα τα φορτηγα ηταν εξω απο το πλοιο 15 λεπτα πριν την αναχωρηση.

Εξισου μεγαλη κινηση απο φορτηγα και στο Λατω που αναχωρησε στις 2045 για Ηρακλειο με μικρη καθυστερηση 15 λεπτων. Το γκαραζ γεμισε μεχρι εξω αλλα το πλοιο-χωνευτηρι αυτο, δεν αφησε εξω ουτε ενα φορτηγο. Πιστευω οτι η ΑΝΕΚ ειναι ικανη να γεμισει και πλοιο με ακομα μεγαλυτερη χωρητικοτητα. Τα ιδια ισχυουν και για το Ελ Βενιζελος που αναχωρησε με μια μικρη καθυστερηση 15 λεπτων για Ηρακλειο, στις 2115. Στο τελος οντως χωρεσε και το χορταραδικο που αφησε εξω το Πρεβελης. Ο Θεος μεθ' ημων.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση του Ρομιλντα στις 19:00 για Πάρο Νάξο Δονούσα Κατάπολα Αιγιαλη Αστυπάλαια με 24 επιβάτες, 2 ΙΧ & 11 ΦΓ.

Αυτό το ταξίδι δε σώνεται ούτε με την επιδότηση που ξεκινάει μετά τη Νάξο.

Η πάρα πολύ μικρή κίνηση δικαιολογείται εν μέρη ότι το δρομολόγιο μπήκε στο σύστημα χθες το μεσημέρι.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή 02-02-07

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 09:10 για Αίγινα με 81 επιβάτες, 13 ΙΧ, 4 ΔΚ & 2ΦΓ.

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 12:30 για Αίγινα με 183 επιβάτες, 24 ΙΧ, 5 ΔΚ & 4ΦΓ.

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 16:45 για Αίγινα με 208 επιβάτες, 38 ΙΧ, 14 ΔΚ & 3ΦΓ.

Αναχώρηση του Θεσσαλονίκη στις 18:30 για Χίο Μυτιλήνη με 12επιβάτες, 3 ΙΧ & 66ΦΓ.

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς στις 08:20 από Πόρο Μέθανα Αίγινα με 163 επιβάτες, 12 ΙΧ, 6 ΔΚ & 3ΦΓ.

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς στις 11:40 από Αίγινα με 49 επιβάτες, 7 ΙΧ, 2 ΔΚ & 6ΦΓ.

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς στις 15:50 από Αίγινα με 120 επιβάτες, 25 ΙΧ, 10 ΔΚ & 3ΦΓ.

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς στις 19:00 από Αίγινα με 26 επιβάτες, 3 ΙΧ, 2 ΔΚ & 0ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Αναχωρηση της Νταλιαναρας της ατελειωτης στις 1910 λογω φορτωσης και με αλλα 10 λεπτα αργοπορια για να παρει την αγκυρα που την ειχε ριξει κοντα στο Θεοφιλο(!) για Παρο, Ναξο, Αγιο Κυρηκο, Φουρνους, Καρλοβασι και Βαθυ. Απο κινηση γυρω στα 300 ατομα, 30 ΙΧ και πανω απο 40 φορτηγα με αξιοσημειωτη τη φορτωση ενος μεγαλου ερπυστριοφορου εκσκαφεα. Ο εκσκαφεας μπηκε στο τελος και αφου οι υπευθυνοι του αλλα και το πληρωμα του εβαζαν λαστιχα και στρωματσες πανω στις ερπυστριες για να παταει και να μην καταστρεψει το πανιολο.

Link to comment
Share on other sites

Βολτιτσα στο λιμανι παλι αποψε. Αναχωρηση του Μυτιληνη στις 1900 για Χιο και Μυτιληνη με αρκετη κινηση και σχεδον γεματο γκαραζ(γυρω στο 90%), ομως απο την Παρασκευη που γυρναει το Νησος Μυκονος τελειωνουν οι Αλκυονιδες μερες της ΝΕΛ. Πρεβελης στις 2000 για Ρεθυμνο με εχεδον γεματο γκαραζ(χωραγε ακομα 2 νταλικες), συμπαθητικο(οπτικα) νουμερο σε επιβατες, 7 σουβλακια, 1 μεριδα πατατες και 3 κοκα κολες:mad:.

Αναχωρηση του Λατω για Ηρακλειο με 20λεπτη καθυστερηση λογω φορτωσης και εννοειται ασφυκτικα γεματο γκαραζ. Αλγεινη εντυπωση προκαλεσε το γεγονος οτι μια νταλικα εμεινε εξω λογω της παρουσιας ενος ΙΧ(μαλλον καποιου σημαντικου μετοχου υποθετω) που χαλασε ολη τη φορτωση μια και εμεινε κενος ενας χωρος που θα μπορουσε να ειχε μπει η νταλικα, απλα και μονο ωστε να ειναι κοντα στην εξοδο το εν λογω ΙΧ και να μην ταλαιπωρηθει ο κατοχος του κατα την αποβιβαση στο Ηρακλειο, περιμενοντας με τους πληβειους στο πανω γκαραζ η το υπογειο. Ελευθεριος Βενιζελος στις 2100 για Χανια με σχεδον γεματο γκαραζ επισης και αρκετο κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη 08-02-07

Αναχώρηση του Φοίβος στις 08:00 για Αίγινα με 119 επιβάτες, 28 ΙΧ, 8 ΔΚ & 0ΦΓ.

Αναχώρηση του Φοίβος στις 10:45 για Αίγινα με 56 επιβάτες, 7 ΙΧ, 5 ΔΚ & 2ΦΓ.

Αναχώρηση του Φοίβος στις 14:15 για Αίγινα με 144 επιβάτες, 9 ΙΧ, 6 ΔΚ & 2ΦΓ.

Αναχώρηση του Φοίβος στις 17:30 για Αίγινα με 72 επιβάτες, 8 ΙΧ, 5 ΔΚ & 1ΦΓ.

Άφιξη του Φοίβος στις 10:20 από Αίγινα με 106 επιβάτες, 12 ΙΧ, 8 ΔΚ & 7ΦΓ.

Άφιξη του Φοίβος στις 13:20 από Αίγινα με 63 επιβάτες, 17 ΙΧ, 6 ΔΚ & 6ΦΓ.

Άφιξη του Φοίβος στις 16:50 από Αίγινα με 60 επιβάτες, 8 ΙΧ, 2 ΔΚ & 2ΦΓ.

Άφιξη του Φοίβος στις 20:05 από Αίγινα με 44 επιβάτες, 4 ΙΧ, 8 ΔΚ & 1ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Χρωστουμενη κινηση απο χθες Παρασκευη, διοτι και με χιονια και με κρυα οι shipfriends ειναι εκει. Γυρω στις 1705 ο Πηγασος ειχε γεμισει μεχρι εξω και αναχωρησε με ολιγολεπτη καθυστερηση. Καλο ταξιδι και καλες προσδεσεις διοτι ο καιρος εχει μπαχαρισει πολυ. Λιγο πιο κει στον Αργοσαρωνικο, η κινηση ηταν υποτονικη πραγματικα, φανταζομαι σαν αποτελεσμα του ασχημου καιρου που προβλεπεται για το τριημερο. Ο Φοιβος γυρω στις 1715 με αναχωρηση 1730 δεν ειχε παραπανω απο 30ΙΧ και 3 φορτηγα ενω οι αναχωρησεις χθες το απογευμα ηταν σχεδον καθε 15 λεπτα.

Αναχωρηση του Κυανου Αστερα της Παρου στις 1730 για Παρο, Ναξο, Αστυπαλαια, Καλυμνο με το γκαραζ να ειναι γεματο μεχρι εξω και με αρκετα φορτηγα να μενουν εξω για το Ιθακη. Ο Βιτσεντζος Κορναρος ανεχωρησε στις 1910(με καθυστερηση 20 λεπτα λογω φορτωσης) για το γνωστο δρομολογιο-σαλιγκαρο με αρκετο κοσμο και ασφυκτικα γεματο γκαραζ, κυριως απο Σαντορινια φορτηγα και ΙΧ μια και ο Κορναρος ηταν το μοναδικο δρομολογιο που πηγαινε Σαντορινη αποψε. Μεσα σε ολα και ενας πολυ μεγαλος ερπυστριοφορος εκσκαφεας. Τελος στις 2000 ο Κυανους Αστηρ της Ιθακης(τι μπαναλ μερος, ε proud?:D) ανεχωρησε για Παρο και Ναξο με περιπου 250 επιβατες, καμια 20αρια φορτηγα και 30 περιπου ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Η ΠΗΓΑΣΑΡΑ σήμερα αναχώρησε με πάνω και κάτω γκαράζ γεμάτα μέχρι τα μπούνια.Ειδικά τα ΙΧ ήταν πάρα πολλά και για Δευτέρα ασυνήθιστο νούμερο.Αυτό βέβαια οφείλεται και στο γεγονός ότι Σαββατο ο ΠΗΓΑΣΟΣ δεν έκανε δρομολόγιο λόγω απαγορευτικού ούτε και το ΝΤΑΛΙΑΝΑ.Από επιβάτες σίγουρα την 500αρα πρέπει να την επιασε.

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ έφυγε κι αυτός με 360 επιβάτες και φουλ γκαράζ.Οι φουκαράδες οι επιβάτες αναμένοντας την μεσημεριανή επιθεώρηση εξάσκισαν άθελα τους το ιερό καθήκον του μ....κα.Εν τω μεταξύ τα ΙΧ και τα φορτηγά αναγκαστικά είχαν εξαπλωθεί δεξια και αριστερα του βαποριού με αποτέλεσμα να μπερδεύονται με αυτα του ΠΗΓΑΣΟΣ και να εχει δημιουργηθεί κομφούζιο στα 200αρια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...