MILTIADIS Posted July 20, 2013 Posted July 20, 2013 (edited) Η ΤΤΤ Lines(Tomasos Transport&Tourism Lines)πραγματοποιει δρομολογια για φορτηγα και επιβατες μεταξυ της Napoli και της Catania και ανηκει στον Αλεξη Τομαζο της γνωστης οικογενειας με καταγωγη απο τη Χιο. Η εταιρεια εχει δυο πλοια ro/pax το Trinarcia και το Partenope κατασκευης 2002. Ενω διαφημιζει τις ομορφιες των προορισμων της με εναν πρωτοτυπο και συναμα Kinky τροπο.. Edited July 20, 2013 by proud_ionian tag/link
proud_ionian Posted July 20, 2013 Posted July 20, 2013 οι τομαζαιοι ειχαν ναυπηγησει και το Northern Adventure στου Ατσαλακη στο περαμα, για να κανει χιο μυτιληνη, αλλα μετα απο ναυλωσεις στη Balearia και αλλαχου το πλοιο κατεληξε στους καναδους
MILTIADIS Posted February 20, 2014 Author Posted February 20, 2014 Συντομα η εταιρεια φαινεται οτι θα μεινει χωρις πλοια καθως και τα δυο της θα περασουν στη Stena οπως ακουγεται.
pathfinder Posted February 20, 2014 Posted February 20, 2014 τα συμπεριλαμβάνει ήδη στα ropax της η Stena
MILTIADIS Posted February 20, 2014 Author Posted February 20, 2014 Για την ωρα τα πλοια ειναι ακομα στην Ιταλια.Αμα ειναι ετσι φιλε Pathfinder τοτε ειναι σιγουρη η αγορα τους απο τη Stena λοιπον.
pathfinder Posted February 20, 2014 Posted February 20, 2014 τα ειδα πριν μερικες μερες και μου ειχε κανει εντύπωση οτι μαζεύει -σχεδόν όλα- της σειράς αυτής http://www.stenaroro.com/offering/Pages/Fleetlist.aspx
MILTIADIS Posted March 5, 2015 Author Posted March 5, 2015 (edited) Τα Trinacria και Partenope θα παραδωθουν στη Stena τον επομενο μηνα και ο Αλεξης Τομαζος ανακοινωσε οτι εχει ηδη ναυλωσει δυο πλοια ιδιου τυπου αλλα ελαφρως μεγαλυτερα και νεοτερα για τα επομενα 2+1 χρονια προκειμενου να αντικαταστησει αυτα που φευγουν.Το ιδιο δημοσιευμα αναφερει οτι τα πλοια αυτα φερουν Ιταλικη σημαια. Μη δουμε το Forza να ειναι το ενα απο τα δυο Edited March 5, 2015 by MILTIADIS
MILTIADIS Posted March 17, 2015 Author Posted March 17, 2015 Το Sorrento και το Cartour Gamma ναυλωσε η εταιρεια για το δρομολογιο Napoli-Catania.
.voyager Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 (edited) Αν κατάλαβα καλά, έχει ιδρυθεί νέα εταιρεία από τη σύμπραξη TTTLines και Caronte&Tourist, με ποσοστά συμμετοχής 33% και 67%, αντίστοιχα. Edited April 9, 2015 by .voyager
MILTIADIS Posted April 24, 2015 Author Posted April 24, 2015 Η συγκεκριμενη συμπραξη εχει παρουσια περα απο το Νapoli-Catania με το Cartour Gamma και το Catania και στη γραμμη Messina-Salerno με το Cartour Delta. Τα Cartour ανηκουν στην Caronte. Εχω την εντυπωση οτι εκτος της ΤΤΤ εχει και η Caronte(Χαροντας )ελληνικες ριζες. Η ΤΤΤ Lines(Tomasos Transport&Tourism Lines)ανηκει στον Αλεξη Τομαζο της γνωστης οικογενειας με καταγωγη απο τη Χιο. Στυλαρα παντως ο Αλεξης.
Petros P Posted April 30, 2015 Posted April 30, 2015 Το Sorrento και το Cartour Gamma ναυλωσε η εταιρεια για το δρομολογιο Napoli-Catania. Βλέπω να έχει ένα προβληματάκι τώρα ο Αλέξης... Επίσης το Partenope εκπέμπει ως Napoles με σημαία Κύπρου
MILTIADIS Posted April 30, 2015 Author Posted April 30, 2015 Οχι πολυ μεγαλο καθως ναυλωσε πλεον το Catania.
Ariadne Posted June 8, 2015 Posted June 8, 2015 Με τι σινιάλα ταξιδεύουν πλέον τα Cartour Gamma, Cartour Delta και Catania;
MILTIADIS Posted June 12, 2015 Author Posted June 12, 2015 Καπως ετσι.Το Catania εχει κρατησει το μπλε του Γκριμαλντι στις μπαντες εκατερωθεν των σινιαλων της TTT
Ariadne Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 Σε ευχαριστώ. Δηλαδή, και τα τρία με σινιάλα TTT και όχι της Caronte;
.voyager Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 Ο Τομάζος πριν κάποιο διάστημα πούλησε στην Caronte & Tourist το ποσοστό που κατείχε στην TTT Line, με αποτέλεσμα για μια μικρή περίοδο η τελευταία να είναι υπό την πλήρη έλεγχο της πρώτης. Πλέον, όμως, το 50% της TTT Line έχει περιέλθει στον όμιλο Grimaldi. O όμιλος, μάλιστα, σύμφωνα με φήμες, είναι κοντά να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο αρκετά μεγαλύτερου operator της Ιταλίας.
Nick the Greek Posted January 14, 2017 Posted January 14, 2017 (edited) Για να συνοψίσουμε τις γραμμές και τα πλοία της εταιρείας: Napoli - Catania: Καθημερινές αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση. Από τη Napoli αναχώρηση κάθε μέρα στις 2130 το βράδυ εκτός από τις Κυριακές οπότε και τα πλοία αναχωρούν στις 1930. Από την Catania, αναχωρήσεις κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Σάββατο στις 2345 τη νύχτα, ενώ Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή η αναχώρηση γίνεται στις 2030. Δεν γνωρίζω γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφοροποιήσεις. Η γραμμή εξυπηρετείται όπως είπαν και παραπάνω οι σύντροφοι από τα Florencia, που το βλέπουμε εδώ δεμένο στη Napoli με τα σινιάλα της TTT, και το συμπαθητικό Visentinάκι, Cartour Gamma. Αυτό το βλέπουμε δεμένο στη Napoli με τα σνιάλα της ΤΤΤ πέρυσι την άνοιξη, ενώ εδώ μπορούμε να το δούμε και με τα σινιάλα της Caronte & Tourist από την εποχή που δραστηριοποιούταν στη γραμμή Salerno - Messina. Το πλοίο πλησιάζει τη Messina, μιλάμε για τον Ιούλιο του 2013. Salerno - Messina: Από το Salerno έχουμε 6 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα εκτός Δευτέρας, Τρίτη και Κυριακή στις 1400 ενώ Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 1430. Το πλοίο φτάνει βράδυ στη Messina απ' όπου και αναχωρεί τις πρώτες πρωινές ώρες της επομένης για το Salerno, με άφιξη γύρω στις 9 με 10 το πρωί. Κι από τη Messina 6 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις εκτός Δευτέρας στις 0230 εκτός από Παρασκευή και Σάββατο οπότε και η αναχώρηση είναι στις 0200. Η γραμμή εξυπηρετείται από το Cartour Delta. Εδώ το βλέπουμε να μπαίνει στο λιμάνι του Salerno και να στρίβει για τη θέση του, ενώ εδώ το βλέπουμε από ψηλά, δεμένο στο λιμάνι και έχοντας μόλις ρίξει καταπέλτη. Όπως βλέπετε το πλοίο είναι πίτα στα φορτηγά κι απ' ότι φαίνεται ο άρτος της εταιρείας ο επιούσιος, δεν πρέπει να είναι καθόλου άγευστος. Edited January 14, 2017 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted May 15, 2017 Posted May 15, 2017 Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα, η Caronte & Tourist φαίνεται να σπάει σε 3 εταιρείες. Η πρώτη θα ασχολείται με τις γραμμές του Στενού της Μεσσήνης, η δεύτερη με τις γραμμές από και πρός μικρότερα νησάκια και η τρίτη στις γραμμές καμποτάζ όπως αναφέρει το δημοσίευμα, υποθέτω πως αυτό εννοεί τις γραμμές που αναφέρω στο παραπάνω post.
Nick the Greek Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Όπως ανέφερε παραπάνω κι ο @.voyager κι απ' ότι λέει εδώ, η Grimaldi είναι έτοιμη να καταπιεί και το υπόλοιπο, όχι όμως χωρίς μάχη με την Moby.
nikosa Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Απεργίες λόγω Grimaldi http://www.informazionimarittime.it/i-marittimi-di-new-ttt-lines-sono-in-sciopero-10541
Nick the Greek Posted December 13, 2022 Posted December 13, 2022 Η οικογένεια Τομάζου έχει αποτραβηχτεί πια από τα ακτοπλοικά τεκταινόμενα, όπως είδαμε και παραπάνω, πλήν όμως παραμένει ενεργός στην ποντοπόρο ναυτιλία διαμέσου της SuperEco Tankers Management, προφανώς επικεντρούμενη στα δεξαμενόπλοια. Το ιστορικό σινιάλο τους δεν το αλλάζουν ποτέ βέβαια, ένα πλοίο με το σινιάλο τους θα περάσουμε να δούμε κι εμείς σήμερα. Είμαστε στην άνοιξη του 2006 και στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας κάνει επισκευές το bulk carrier Alexis (IMO 8107593), ένα μικρό handy των 27 χιλιάδων τόνων dwt. Ήταν χτισμένο το 1984 στα Astilleros Espanoles SA του Bilbao(352) και έφερε μία μηχανή Sulzer. Είχε χτιστεί σαν Ocean Crony, το 1988 έγινε Linda K, το 1991 Bold Champion και στο τέλος του ιδίου έτους πέρασε στα χέρια της οικογένειας Τομάζου, μέχρι το 2012 οπότε και σε ηλικία 28 ετών κατέληξε στο διαλυτήριο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now