Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

το παζαρευουν το πλοιο αλλα δινουν μεχρι 7 κ οι αλλοι θελουν 11!

  

Οι "άλλοι" αγαπητέ Μαργαρίτη, έχουν πέσει σε μονοψήφιο νούμερο (εξακριβωμένο) και όχι στα 11 που έχει μείνει ;)

o oποιοσδηποτε αγοραστης θα πρεπει να συνυπολογισει και τις δουλειες που θα χρειαστει να γινουν στο πλοιο. (εχει να γινει επισκευη δυο χρονια, εχει θεμα με το bow και για αιγαιο μπορει να θελει και τπτ xtra)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αφοι στεφανου, παναγιωτακης και ζακυνθινοι, "αγοραζαν" :rolleyes: ποτε το επτανησος (περισσοτερο αυτο) και ποτε το κεφαλονια, για να τα δρομολογησουν ειτε στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη, ειτε (οι δυο πρωτοι) στο αιγαιο. εχω καταληξει οτι αν υπηρξε καποιο ψηγμα αληθειας σε αυτα τα σεναρια, αυτο μαλλον αφορα σε πρωτοβουλια των πωλητων. επειδη και οι στεφανου και ο παναγιωτακης και οι ζακυνθινοι (τουλαχιστον καποιες απο τις... συνιστωσες τους) διαθετουν ρευστοτητα, πιθανον να βολιδοσκοπηθηκαν αν ενδιαφερονται για καποιο απο τα πλοια.

 

αυτη τη δεν παιζει ουτε για τους στεφανου ουτε για κανεναν.  οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, πιο πιθανον ειναι να προσεγγισαν οι στριντζαιοι οσους πιστευαν οτι μπορει να ενδιαφερονται ή μπορει να εχουν τη ρευστοτητα να αγορασουν το πλοιο.

 

και τα 7 παντως πολλα ειναι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στο επτανησος παλιοτερα που εκανε σκανζτες πηγαινε καποιος απο το κεφ, περσυ που ηταν συνεχεια, δεν ειδα να τηρειται, αλλα δεν ειχε και καθημερινα διπλα (ισως δηλωναν και τον υπαρχο ως πλοιαρχο για το διμηνο ή με την προσεγγιση και βραδυ στον πισαετο, να εβγαινε στα χαρτια).

Δευτερος πλοίαρχος υπήρχε και στο Τάνι καθ όλη την διάρκεια του καλοκαιριού, πέρυσι, και δεν ήταν ο ύπαρχος.... Με το "υπήρχε" εννοούσα τα φυλλάδιο του....

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

ωραια πραγματα.

και γω αλχημεια ειχα φανταστει, αλλα πιστευα οτι ειτε ηταν ο υπαρχος (πολυ συνηθισμενο), ειτε με τις ωρες διανυκτερευσης λογω πισαετου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εχει αλλαχτει μεγαλο κομματι τελικα -τουλαχιστον ετσι μου φαινεται- ολο το κομματι μπροστα απο το τελος του ζωναριου του πλοιου ειναι καινουριο. Σημερα το απογευμα προσεθεταν ακομα ελασματα και καταπλωρα φαινονταν απο μεσα τα bulkheads.

 

 

ευκαιρια να θυμηθουμε το συμμαζεμα της πλωρης του, πριν 8 χρονια

 

gallery_1817_581_572533.jpg

 

 

στριμωγμενο αναμεσα στην σχωρεμενη την περλα και το king

Link to comment
Share on other sites

και απο εχθες κυκλοφορει ομως και σε emails που λεει πως ειναι προς πωληση..χωρις τιμη βεβαια!!

εδω και ενα 3 μηνο δεν κυκλοφορουσε... σχεδον απο τοτε που ακουστηκαν οι πρωτες φημες αγορας του Κεφαλονια...δεν ξερω γιατι..αλλα μ ειχε κανει εντυπωση...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Λετε να ετοιμάζεται για Κυκλάδες; Ματσακόνι, καθαρισμός και γενικά παρουσία πληρώματος μέσα, δεν είναι δείγμα παροπλισμένου πλοίου !

 

Η ενδεχομένως τώρα που με την πώληση του Κεφαλονιά βρέθηκε κάποιο κεφάλαιο, αν ο λόγος αποχώρησης ήταν οικονομικός, λύθηκε και επιστρέφει ;

Link to comment
Share on other sites

Για να το δούμε κάπου, δεν θα πρέπει να επισκευαστεί η βλάβη του πρώτα και να γίνει ετησία;; Φαντάζομαι ότι αυτός ήταν ένας από τους λόγους που διέκοψε η εταιρεία του τη δρομολόγησή του.

 

(αν ψάχνουν κάπως για έκτακτη δρομολόγηση, μπορεί να κάνει Πάτρα - Ιθάκη, αφού τα δρομολόγια της Ionian Ferries είναι λίγα  :D  )

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν σταμάτησε λoγω της ζημιάς στο bow thruster, αλλά για λόγους οικονομικούς και ενδοεταιρικές διαφωνίες στην εταιρεία. Η ζημιά του bow thruster θα επισκευαστεί όταν το πλοίο θα πάει δεξαμενή (κάπου στα μέσα Μαΐου), οπότε δεν τους εμποδίζει να γίνονται εργασίες σε αλλά μέρη του πλοίου όπως στο μηχανοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

Εννοούσα πως διέκοψε γιατί ήταν ένα κόστος επιπλέον η επισκευή της βλάβης και η ετησία. Άρα και εγώ για οικονομικούς λόγους μιλούσα. Από όσο ξέρω, το κόστος επισκευής και ετησίας ήταν και λόγος διαφωνίας των εταίρων. Και απλώς σκέφτομαι αν υπάρχει σκοπός να γίνουν όλα αυτά.

Από τα γραφόμενα σου λοιπόν, υπάρχει τέτοιος σκοπός, ειδικά αν λες ότι πάει για δεξαμενισμό.

Δύο πράγματα μπορώ να υποθέσω: ή ό,τι ρευστό μπήκε από το Κεφαλονιά έδωσε φιλί της ζωής στο Επτάνησος, είτε έχει ήδη ναυλωθεί και πληρώνει ο ναυλωτής.

(Απλές υποθέσεις και τα δύο, δεν είναι κάτι που γνωρίζω)

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Το Επτάνησος δεν έχει ναυλωθεί πουθενά! Η Strintzis Ferries αποφάσισε ότι θα το ξανά ξεκινήσει, μετά τη πώληση της «πέτρας του σκανδάλου» στις ενδοοικογενειακές διαφορές.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυτά πάντως που ξέρω εγώ είναι πως οι εργασίες καλά κρατάνε στο μηχανικό κομμάτι, και θα έχουμε νέα επιστροφής, πολύυυυ σύντομα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...