Jump to content
Shipfriends

Διάσωση των επιβαινόντων στη θαλαμηγό YOGI, από ελικόπτερο SuperPuma της Π.Α.


Recommended Posts

Ποιά είναι η πολυτελής θαλαμηγός (εγώ στην τηλεόραση την είδα σαν το Ρομίλντα σε κλίμακα 1:2) που ναυάγησε ανοικτά της Σκύρου στις 17/02 το πρωί και τους επιβάτες και το πλήρωμα το έσωσε Super Puma του ΛΣ/ΕΛΛ-ΑΚΤ (κατά το δελτίο ειδήσεων του Alpha, στις 19:35 της ίδιας ημέρας).

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για την YOGI όπως μας λέει η ΠΑ, και η οποία έδωσε στη δημσιότητα και ένα video από τη διάσωση. Πάντως μου έκανε εντύπωση αυτή η κλίση που πήρε μια τόσο πολυτελής θαλαμηγός, χωρίς να προσκρούσει κάπου.

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι καταλαβα η συγκεκριμενη θαλαμηγος κατασκευαστηκε περυσι στην τουρκια, στην κατασκευαστρια του οποιου (αν εχω καταλαβει καλα) ανηκε και διατιθετο προς ναυλωση.

Παρακατω ενα λινκ απο το site τις ιδιοκτητριας εταιρειας.

http://www.proteksan-turquoise.com/yachts/on-the-water/nb49

Κοιτοντας λιγο στο ιντερνετ, διαπιστωσα οτι η τιμη καταλογου για ναυλωση διαρκειας μιας εβδομαδας κοστιζε περιπου 350,000 συν expenses... Not bad!

Link to comment
Share on other sites

Τετοια κλιση μπορει να προκλιθει απο εισροη νερων απο τα ψυγεια των μηχανων που εχουν αμεση συνδεση με τη θαλασσα. Η κατακληση του μηχανοστασιου ειναι αμεση. Μαλιστα μπορει να προκλιθηκε απο τη δεξια μηχανη καθως φαινεται απο το βιντεο πως ειχε κλιση πρυμα κ δεξια. Απο τον ογκο νερου το καταστρωμα πρυμνης μπαινει κατω απο το νερο κ αυτο με τη σειρα του μπαινει στους χωρους του ακομοδεσιου. Καπως ετσι το φανταζομαι.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως είναι η διάταξη των ψυγείων στα πλοία, αλλά τόσο εύκολο είναι να μπουν νερά από το σύστημα ψύξης, και μάλιστα τόσα πολλά που να προκαλέσουν την βύθιση του πλοίου? Υπάρχουν παρόμοια περιστατικά που να οφείλονται σε αυτή την αιτία?

Και να σκεφθεί κανείς ότι η YOGI πέρυσι βραβεύθηκε ως η πιό καινοτόμος θαλαμηγός για το 2011 στις Κάννες. Επίσης, νομίζω ότι δεν είχε επιβάτες και οι 8 διασωθέντες θα πρέπει να ήταν αποκλειστικά πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Η διαταξη ειναι: εισαγωγη θαλασσας, valve (always opened), δικτυο σωλινων, ψυγειο λαδιου η γλυκου νερου που κυκλοφορει σε τουμπα κ απο εξω η θαλασσα κ βγαινει παλι εξω. Το δικτυο εχει επιμερους 3way valves που ανακατευθυνουν το νερο στο ψυγειο η εκτος. Το προβλημα εντοπιζεται στο πρωτο valve το οποιο αν ειναι ελατωματικο μπορει να σπασει κ τοτε ολη η θαλασσα μπαινει φουλ μεσα.

Υ.Γ: ενας απο τους τροπους να βυθισεις πλοιο..

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ειμαστε παρα πολυ επιφυλακτικοι ειδικα σε τετοια θεματα. αμφιβαλλω πως θα μαθουμε ποτε τι ακριβως εγινε.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικώς δεν ξέρω αν θα το έβγαζα στο κεντρικό Αιγαίο, φλεβάρη μήνα με οχτάρια και θάλασσα. Μπορεί να βιαζόταν να παραλάβει επιβάτες.

Γνωρίζει κανείς τι πορεία είχε πριν μπάσει νερά;

Αν και ζήτησα τη συνδρομή του κοινού, "κατέπλευσα αυτοδύναμα" στην παρακάτω ιστοσελιδα, που δίνει κάποιες πληροφορίες:

http://www.boatinter...uperyacht-yogi/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...