proud_ionian Posted May 23, 2021 Posted May 23, 2021 παει πισω το θεμα. απο οτι αναφερει ο Matt Sudders στο ferries, για την ωρα εχουν στραμμενο το ενδιαφερον τους, στο "ανοιγμα" της Ισπανιας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2021 Posted July 20, 2021 (edited) H Brittany Ferries ανακοίνωσε τη συμφωνία με τη Stena RoRo για την κατασκευή δύο νέων E-Flexers, έτσι ώστε να αντικαταστήσουν το Bretagne και το Normandie · Για να χρησιμοποιηθούν στις από Saint-Malo (Bretagne) και Ouistreham (Normandy) προς Portsmouth · Η Νέα γενιά των E-Flexers, θα είναι πιο μικρα σε μηκος (194m) λόγω περιορισμών στα λιμάνια που θα εξυπηρετήσουν · θα είναι υβριδικα: LNG + μπαταρίες + Shore power · θα ναυλωθούν από τη Stena RoRo για 10 χρόνια, με δυνατότητα αγοράς μετά από 4 χρόνια Edited July 20, 2021 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted September 14, 2021 Posted September 14, 2021 H cma cgm μπαινει στην brittany με €25εκ.
proud_ionian Posted October 30, 2021 Posted October 30, 2021 αλλο ενα δημοσιευμα για τη δυσοιωνη κατασταση της Brittany, αλλα και για επικειμενη πωληση του Superfast V Cap Finistere. το δημοσιευμα εχει μπει και στο ferries, οπου ο garry andrews εκανε τον κοπο να μεταφρασει και ενα δημοσιευμα του Figaro Quote Gary Andrews This article focusses on Brittany Ferries' recovery plan - they plan to reduce costs by 18 million Euro per year. "Brittany Ferries intends to reduce its winter fleet plan (from November to March) by putting five vessels into service instead of the usual seven to eight. The group also presented a plan, called Vital, consisting in particular of a reorganization of flight crew positions and a rationalization of working hours. " Meanwhile - it seems there will be a reduction in roles but only through natural wastage not redundancies. " Ouest France mentions between 350 and 400 jobs which could be eliminated in the long term as part of these measures and ensures that 135 permanent jobs have already been cut for a year. “We have made a commitment not to proceed with redundancies and we maintain this commitment,” noted Jean-Marc Roué, simply referring to 45 resignations and 20 retirements among the flight personnel between September 2020 and September 2021." μειωση δαπανων κατα €18εκ ετησιως. χειμερινα δρομολογια με 5 αντι 8 πλοια, μειωσεις προσωπικου κλπ.
Nick the Greek Posted November 3, 2021 Posted November 3, 2021 Έκτακτη βοήθεια ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ για την εταιρεία από την Γαλλικιά κυβέρνηση.
Nick the Greek Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Για να πάρουμε μια γεύση από το lineup της Brittany Ferries για τις καλοκαιρινές της γραμμές, και πάλι έχω πάρει μία εβδομάδα του Αυγούστου: Portsmouth - Caen(Ouistreham): Το δίδυμο Normandie και Mont St Michel όπως εδώ και αρκετά χρόνια. Portsmouth - St Malo: Και εδώ δεν έχουμε αλλαγές, είναι το Bretagne σε καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή. Portsmouth - Cherbourg: Εδώ έχουμε 5 δρομολόγια την εβδομάδα. Τρία από αυτά από το Condor Liberation και ένα έκαστο από τα νεότευκτα Salamanca και Galicia. Poole - Cherbourg: Όπως και όλα τα τελευταία χρόνια, εδώ έχουμε το Barfleur Plymouth - Roscoff: Εδώ έχουμε 7 δρομολόγια την εβδομάδα, 2 εκ των οποίων εκτελούνται από το Pont Aven και τα υπόλοιπα 5 από το Armorique που είναι το βασικό πλοίο της γραμμής Portsmouth - Bilbao: Δύο αναχωρήσεις την εβδομάδα από το νεότευκτο Salamanca Portsmouth - Santander: Δύο αναχωρήσεις την εβδομάδα από το νεότευκτο Galicia. Επί της ουσίας τα δύο νεότευκτα παίρνουν επ' ώμου μια γραμμή της Ισπανίας από το Portsmouth και στην ημέρα που περισσεύει κάνουν και ένα πέρασμα στο Cherbourg. Plymouth - Santander: Δύο αναχωρήσεις την εβδομάδα και εδώ, τη γραμμή αναλαμβάνει το Pont Aven. Και αυτό στις μέρες που περισσεύουν κάνει δύο σύντομα περάσματα στο Roscoff. Cork - Roscoff: Δύο εβδομαδιαίες αναχωρήσεις, μία από το Pont Aven και μια από το Armorique. Rosslare - Cherbourg: Μία εβδομαδιαία αναχώρηση με το Connemara Rosslare - Bilbao: Δύο εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από το Connemara, η εβδομάδα του συγκεκριμένου πλοίου συμπληρώνεται με ένα πέρασμα στη Γαλλία. Στο στόλο της Brittany υπάρχει επίσης και το Cotentin το οποίο λειτουργεί σαν roro και κάνει δρομολόγια ανάμεσα στο Portsmouth και τη Χάβρη, είναι μια γραμμή που η εταιρεία εξυπηρετούσε παλιότερα και με συμβατικό φέρρυ και με ταχύπλοο. Δεν ξέρω το πλάνο υπάρχει για το καλοκαίρι αλλά μη βλέποντας πουθενά το Cotentin, μάλλον θα συνεχίσει σαν roro στη συγκεκριμένη γραμμή. Επίσης στα roro της εταιρείας συγκαταλέγεται και το ναυλωμένο MN Pelican το οποίο και εκτελεί δρομολόγια ανάμεσα στο Poole και την Ισπανία. Δε γνωρίζω ποιά είναι η διάρκεια της ναύλωσης. A toute!
proud_ionian Posted July 1, 2022 Posted July 1, 2022 7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Η ναύλωση του Connemara στη Brittany Ferries θα είναι μέχρι τον Οκτώβριο και θα αντικατασταθεί από το Salamanca Εχει βγει και σχετικη ανακοινωση της Brittany, που προβαλει το γεγονος οτι το Salamanca ειναι dual fuel και μειωνεται το περιβαλλοντικο αποτυπωμα κλπ.
Ariadne Posted July 1, 2022 Posted July 1, 2022 Η εταιρεία θα παραλάβει εντός του 2024 το μεαλύτερο έως τώρα LNG-electric E-flexer, το Saint-Malo.
Nick the Greek Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 Το -δυστυχώς για Γαλλόφωνους μόνο- Journal de la Marine Marchande(Η Εφημερίδα της Εμπορικής Ναυτιλίας) φιλοξενεί μια συνέντευξη του Jean-Marc Roue, προέδρου της επιτροπής επιτήρησης της εταιρείας(μάλλον εδώ μιλάμε για τον εσωτερικό τους έλεγχο). Όσοι δεν μιλάτε τη γλώσσα μπορείτε να δείτε τον πίνακα των αποτελεσμάτων στις γραμμές τις εταιρείας, μιλάει νομίζω από μόνος του. Εγώ να συνοψίσω επιγραμματικά τα σημαντικότερα κατά τη γνώμη μου κομμάτια: Η κίνηση τη διετία της πανδημίας πήγε κατά διαόλου παντού με εξαίρεση τη γραμμή Ιρλανδίας – Γαλλίας σαν αποτέλεσμα του Brexit αλλά και τη γραμμή Cherbourg – Portsmouth που μάλλον μάζεψε κίνηση από άλλες γραμμές που μείωσαν δρομολόγια Υπάρχει μεγάλη ανάκαμψη γενικότερα, πλήν όμως δεν βρισκόμαστε ακόμη στα επίπεδα πρό πανδημίας. Η εταιρεία υπέστη ζημιές EUR 220 εκατομμυρίων τη διετία του Covid ενώ το 2022 είχε κέρδος EUR 22 εκατομμυρίων με τις κρατήσεις για την υψηλή σεζόν του 2023 να σημειώνουν ήδη αύξηση 22%. Το έτος 2023 το θεωρούν βαρόμετρο για το τι μέλλει γενέσθαι. Βασική έννοια της εταιρείας είναι το να μανατζάρει το γεγονός ότι είναι έκθετη στις συναλλαγματικές διαφορές, μια και μεγάλο κομμάτι των εσόδων της είναι σε στερλίνες. Επίσης σημαντικό γι αυτούς είναι το ότι παρά τις δυσκολίες, δεν σταμάτησε η διαδικασία εκσυγχρονισμού του στόλου. Καταλαβαίνει κανείς λοιπόν, πόσο λιγότερο κοστοβόρος είναι η καινούρια γενιά πλοίων. Απευθύνουν ευθείες βολές για αθέμιτο ανταγωνισμό από τη στιγμή που η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να έχει Γαλλικά πληρώματα ενώ η Irish Ferries και η P&O Ferries -σύμφωνα με την Brittany τουλάχιστον- δεν δίνουν δουλειά ούτε σε έναν Ευρωπαίο ναυτικό. Χαρακτηριστικά σημειώνει ο Jean-Marc Roue πως τα γεγονότα με την P&O αλλά και την «εισβολή» της Irish Ferries στην ανατολική Μάγχη, «μπορούν να χαρακτηριστούν σαν ακραίος φιλελευθερισμός, εμείς όμως το ονομάζουμε Νόμο της Ζούγκλας». Ο Γάλλος πολιτικός Herve Berville δοκίμασε να φέρει όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Μάγχη στο ίδιο τραπέζι, έτσι ώστε να επεξεργαστούν μια «χάρτα οικειοθελούς συμμεροχής» ενάντια στο social dumping σε σχέση με τα πληρώματα. Brittany Ferries, DFDS, Condor και Stena το προσυπέγραψαν, P&O, Irish Ferries και Cobelfret το απέρριψαν. Κι αφού δεν έγινε κάτι σε εθελοντική βάση, οι Γάλλοι θα προχωρήσουν σε νομοθετικές παρεμβάσεις. Αν καταλαβαίνω καλά αυτό που θα συζητηθεί τις επόμενες ημέρες στο Κοινοβούλιο, είναι να επιβληθεί δια νόμου σε όσες εταιρείες έχουν σταθερές γραμμές από και πρός την Γαλλία, να πληρώνουν τους ναυτικούς τους τουλάχιστον με τον κατώτατο μισθό που προβλέπει η Γαλλική νομοθεσία.
Nick the Greek Posted April 6, 2023 Posted April 6, 2023 Προχωράει το πράγμα όσον αφορά το τελευταίο σημείο που ανέφερα στο παραπάνω post. Η προτεινόμενη νομοθεσία έλαβε ομόφωνη αποδοχή σε αυτό που ονομάζουν οι Γάλλοι, Εθνοσυνέλευση και τώρα προχωρά για την Γερουσία. Η νομοθεσία μάλιστα περιλαμβάνει μέχρι και πρόβλεψη έτσι ώστε μετά την τρίτη παραβίαση της νομοθεσίας από κάποια εταιρεία, να δύναται το Γαλλικό κράτος να επιβάλλει προσωρινή ή και μόνιμη ανάκληση της άδειας της εν λόγω εταιρείας. Aux armes, citoyens!
Nick the Greek Posted June 7, 2023 Posted June 7, 2023 Το αφεντικό της Brittany Ferries, Christophe Matthieu, σε συνέντευξη που έδωσε παραπονιέται σφόδρα για τις πρακτικές της P&O, χωρίς να την κατονομάζει. Λέει πως μέσα σε μια νύχτα το κόστος των πλοίων τους έπεσε οτιδήποτε από 30-60% σε σύγκριση με πρίν και τους κατηγορεί πως μεταβάλλονται σε low cost operator, με ό,τι αυτό συμπεριλαμβάνει. Όσο κι αν σιχαίνομαι τον τρόπο που το έκακαν, ό,τι έκανε η P&O ήταν σύννομο εν πολλοίς οπότε δεν μπορεί να παραπονείται. Το ότι αυτός είναι αναγκασμένος να έχει Γαλλικό πλήρωμα είναι δικό του πρόβλημα. Το όπλο του είναι να πείσει την Γαλλική κυβέρνηση να αλλάξει τη νομοθεσία. Σε πιο ευχάριστα νέα για την εταιρεία, οι κρατήσεις σε επίπεδο επιβατών και ΙΧ είναι ανεβασμένες 17.6% σε σχέση με πέρυσι. Σε άσχημα νέα για την εταιρεία, υπάρχει μεγάλη πτώση στα φορτηγά τα οποία υπολογίζουν σε 2 χιλιάδες λιγότερα ανά μήνα συνολικά. Και πως θα γεμίσουν τα e-flexers, Νίκο Τσιαμτσίκα? Ο Matthieu αποδίδει την μείωση αυτή ακριβώς στον αθέμιτο ανταγωνισμό που είπαμε παραπάνω και στον πόλεμο τιμών που κάνουν οι 3 operators του Dover - Calais.
proud_ionian Posted May 28, 2024 Posted May 28, 2024 Incat, Wartsila και Brittany, θα συμπράξουν για τη σχεδίαση και κατασκευή , ενός ταχύπλοου ferry μηδενικών εκπομπών.
Nick the Greek Posted May 29, 2024 Posted May 29, 2024 Να και το μακέτο, αξιοσημείωτο το ότι θα βάζει νταλίκες και μάλιστα στο επάνω γκαράζ.
Nick the Greek Posted August 5, 2024 Posted August 5, 2024 Για να δούμε και πως θα διαμορφωθούν τα πράγματα σε σχέση με το lineup της Brittany Ferries από το επόμενο καλοκαίρι, σύμφωνα με πληροφορίες του Le Marin: Το St Malo είναι το πρώτο από τα 2 e-flexers που περιμένει η εταιρεία και παραδίδεται νωρίς μέσα στο 2025. Πιο συγκεκριμένα στις 12 Φεβρουαρίου υπολογίζεται να αντικαταστήσει το Bretagne στη γραμμή Saint Malo – Portsmouth με βραδυνές αναχωρήσεις από το Portsmouth και ημερήσιες από το Saint Malo. Το δεύτερο e-flexer είναι το Guillaume de Normandie και πρόκειται να μπεί σε ενεργό δράση στις 18 Απριλίου του 2025 -ή κάπου εκεί τέλος πάντων- στη γραμμή Caen(Ouistreham) – Portsmouth όπου και θα διπλώσει το Mont St. Michel προσφέροντας δύο αναχωρήσεις κάθε μέρα πρός κάθε κατεύθυνση. Τα άλλα 3 e-flexers της εταιρείας, δηλαδή τα Salamanca, Santona και Galicia θα απασχοληθούν αποκλειστικά στις γραμμές Portsmouth – Santander, Portsmouth – Bilbao και Ιρλανδία – Ισπανία. Το Armorique ως έχει, δηλαδή Roscoff – Plymouth κατά κύριο λόγο αλλά και Roscoff – Cork. Το Cotentin επίσης ώς έχει, δηλαδή Le Havre – Portsmouth, Cherbourg – Portsmouth αλλά και ένα δρομολόγιο Cherbourg – Rosslare. Τα κομψότατα Bretagne και Normandie αντικαθίστανται από τις τωρινές γραμμές τους που θα αναλάβουν τα e-flexers. Να ανοίξει η Brittany καμιά καινούρια γραμμή χρησιμοποιώντας τα το θεωρώ απίθανο, υποθέτω πως ήδη κυκλοφορούν πρός πώληση.
Mania_nave Posted August 5, 2024 Posted August 5, 2024 (edited) Il 29/05/2024 alle 13:25, Nick il greco ha detto: Ecco il modello, è notevole che metterà il camion per la consegna nel garage superiore. No, piano molto discutibile Il 27/01/2022 alle 21:01, Nick il greco ha detto: Per avere un assaggio dell'offerta di Brittany Ferries per le sue linee estive, ho dato un'altra occhiata una settimana di agosto: Portsmouth - Caen (Ouistreham) : Il duo Normandie e Mont St Michel è presente da diversi anni. Portsmouth - St Malo : E qui non abbiamo cambiamenti, è la Bretagna sulle tratte giornaliere sulla linea. Portsmouth - Cherbourg : qui abbiamo 5 rotte a settimana. Tre di loro del Condor Liberation e uno ciascuno delle nuove costruzioni Salamanca e Galizia. Poole - Cherbourg : Come in tutti gli ultimi anni, qui abbiamo Barfleur Plymouth - Roscoff : qui abbiamo 7 partenze a settimana, 2 delle quali lavorano da Pont Aven e le restanti 5 da Armorique che è la nave ammiraglia della linea Portsmouth - Bilbao : due partenze a settimana da Salamanca di recente costruzione Portsmouth - Santander : due partenze a settimana dalla Galizia di recente costruzione. Le due nuove costruzioni, infatti, si sono unite ad una linea spagnola da Portsmouth e nel giorno libero fanno tappa anche a Cherbourg. Plymouth - Santander : due partenze a settimana e qui la linea è rilevata da Pont Aven. E questo nei giorni in cui il dispositivo fa due brevi passaggi a Roscoff. Cork - Roscoff : due partenze settimanali, una da Pont Aven e una da Armorique. Rosslare - Cherbourg : Una partenza settimanale con Connemara Rosslare - Bilbao : Due partenze settimanali dal Connemara, la settimana di questa nave si completa con un passaggio attraverso la Francia. Edited August 5, 2024 by Mania_nave
Nick the Greek Posted August 13, 2024 Posted August 13, 2024 Σύμφωνα με διάφορα σημερινά δημοσιεύματα, η Brittany Ferries αναμένεται να αποκτήσει την πλειοψηφία των μετοχών της Condor Ferries. Η συγκεκριμένη εταιρεία συνδέει τα Channel Islands, δηλαδή το Jersey και το Guernsey τόσο με το ΗΒ αλλά και με τη Γαλλία. Η Condor Ferries διαχειρίζεται 2 ταχύπλοα και 3 συμβατικά πλοία. Το Condor Liberation κάνει δρομολόγια για τα νησιά από το Poole ενώ το Condor Voyager από το St. Malo, υπάρχει καθημερινή σύνδεση των νησιών με ταχύπλοο τόσο με τη Γαλλία όσο και με το ΗΒ. Τα συμβατικά κάνουν επίσης πρωινές αναχωρήσεις από και πρός τα νησιά ενώ το τρίτο συμβατικό είναι ρορό και κάνει πρωινές αναχωρήσεις από τα νησιά για το Portsmouth και βραδινές από το ΗΒ για πίσω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now