Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H Brittany Ferries ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1973 στη γραμμή Plymouth-Roscoff και σήμερα με ένα στόλο 9 πλοίων συνδέει τη Mεγάλη Bρετανία και τη Gαλλία με 8 γραμμές, κάποιες μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Pαrά τις χαμηλές τιμές των ferries του channel και του eurotunnel, την περασμένη χρονιά τα πήγε ικανοποιητικά σε πληρότητες (ειδικά στις γραμμές της Iσπανίας), μα τα οικονομικά προβλήματα και οι ζημίες υπάρχουν. 'Eτσι ο φετινός χειμώνας έχει μειωμένα δρομολόγια στη γραμμή Portsmouth-St. Malo και κάποια "σκόρπια" δρομολόγια από το Plymouth, δρομολόγια το σαββατοκύριακο από Plymouth για Roscoff από τα Bretagne και Armorique, δύο δρομολόγια την εβδομάδα από Portsmouth για Santander από Cap Finistere και Pont Aven κι ένα για Bilbao από το Cap Finistere. 2 έως 3 είναι τα δρομολόγια κάθε μέρα για Caen και εκτελούνται από Mont St Michel, Normandie, Amorique, ενώ αμφίβολο είναι αν θα δραστηριοποιηθεί το ταχύπλοο Normandie Express την ερχόμενη σεζόν. Oι γραμμές Portsmouth-Cherbourg, Plymouth-Santander, αλλά και η γραμμή Poole-Cherbourg που αναβίωσε το καλοκαίρι από το Barfleur, δεν εξυπηρετούνται τη χειμερινή περίοδο. H επιστροφή του Barfleur στο Poole μετά από τον ετήσιο παροπλισμό του χαροποίησε πολλούς, αλλά η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποφασίσει αν το πλοίο θα επιστρέψει ξανά στη γραμμή.
Pαrακάτω μιά photo του πρώην SFV σε αναχώρησή του πριν λίγες μέρες από το Portsmouth. Pολλά ευχαριστώ στην εκεί ελληνική παρέα :)

6530835129_492373a50c_b.jpg

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος η Brittany ολα τα χρονια της υπαρξης της, αποφευγει τις κυριες γραμμες του καναλιου (Dover-Calais και γειτονικα του Calais λιμανια). μαλλιστα η σκεψη να υποβαλει η brittany προταση για την Seafrance συναντησε πολλες ενστασεις μεσα στην εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Όχι και πολύ ευχάριστα τα μαντάτα!

Suspension of Brittany Ferries' Services

Following the series of strikes which has been disrupting our services, our Board has reluctantly taken the decision to tie up the fleet and to cancel all crossings with immediate effect, until further notice. The only route which will be unaffected is the Poole-Cherbourg passenger service which is operated on our behalf by Condor Ferries.

This decision has not been taken lightly, but we cannot subject our passengers to the on-going uncertainty caused by wildcat strikes and cancellation of services at short notice.

We are systematically contacting our passengers by telephone, email, SMS and Twitter but this is placing enormous pressure on our contact centre so our speed of response may not be up to its usual standards.

Because of this indefinite stoppage we are recommending customers to travel to Dover where we currently have special arrangements in place with P&O Ferries and MyFerryLink to accept Brittany Ferries tickets (see below). Unused Brittany Ferries crossings will be refunded.

Brittany Ferries very much regrets the effect the disruption will have on our customers but is hopeful that a resolution will be found soon, as discussions with the unions are on-going and will continue throughout the weekend.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η Brittany Ferries ανακοίνωσε την παραγγελία ενός νέου πλοίου (Pegasis class) το οποίο θα χρησιμοποιεί LNG.

 

Επίσης θα αντικαταστήσει τις μηχανές των Pont Aven, MONT ST MICHEL και ARMORIQUE με τύπου LNG.

 

Πηγή: shippax.se

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 month later...

Η Brittany ναύλωσε το Sirena Seaways για το Le Havre-Portsmouth που θα εκτελεί 4 φορές την εβδομάδα (διπλώνοντας το Etretatκαι για το Bilbao-Portsmouth (που κάνει και το δικό μας) μια φορά την εβδομάδα. Τα δρομολόγια υπολογίζεται να ξεκινήσουν αρχές Μαΐου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σύμφωνα με τη wikipedia ακυρώθηκαν τα σχέδια για αντικατάσταση των μηχανών και για τα τρια πλοία λόγω μεγάλου κόστους. Αντί αυτού θα περαστούν exhaust gas scrubbers στα εξής πλοία:

 

Armorique, Mont St Michel, Pont-Aven, Barfleur, Cap Finistère and Normandie.

 

Στο Normandie έχουν ήδη περαστεί τα exhaust gas scrubbers και το αισθητικό αποτέλεσμα είναι επιεικώς απογοητευτικό. Η πάνω φώτο είναι το μετά.

 

Αυτή τη περίοδο γίνεται η ίδια προσθήκη στο "δικό μας" Cap Finistere σε ναυπηγίο του Santander. Για να δούμε τι αλλαγές θα γίνουν στην τσιμινιέρα! :unsure:

Edited by thanosp
Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε τι αλλαγές θα γίνουν στην τσιμινιέρα! :unsure:

 

Δυστυχώς θα χαλάσει πολύ. Ήδη κόπηκαν τα φτερά και το ένα τμήμα του φουγάρου μπροστά...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

τι γινεται με την εταιρεια;

για απεργιεςλιμενεργατων και για κοντρα επιβατων και απεργων βλεπω στα ξενογλωσσα fora

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

συνεχιζεται η... δυσανεξια στις σχεσεις της εταιρειας με το σωματειο των εργαζομενων, ενω αρκετοι εργαζομενοι εχουν εκφρασει εμπρακτως τη διαφωνια τους με τις κινητοποιησεις και το δικαστικο αγωνα κατα της εταιρειας, απο φοβο μην κλεισει τελειως και μεινουν στο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εκτός από δυσανεξία με το σωματείο εργαζομένων, μετά και την ακρως επιτυχημένη αισθητικά εγκατάσταση scrubbers στο Cap Finistere, η νέα εγκατάσταση στο Pont Aven αποδεικνύει ότι πλέον έχει και δυσανεξία στην αισθητική.

 

post-6138-0-31366800-1458680996_thumb.jp

Η φωτογραφία είναι του Piotr B. Stareńczak, από το προφίλ PortalMorski.pl στο Facebook

 

Link to comment
Share on other sites

Τι βλέπουμε και δεν το μαρτυρούμε, το σκότωσαν το πλοίο ολόκληρη πολυκατοικία "ανέβασαν". Έβλεπα τις προάλες το Normandie το οποίο πλέον μπροστά στο Pont Aven είναι κουκλάκι ζωγραφιστό! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Και αργά ή γρήγορα οι ίδιοι κανονισμοί περιορισμού των εκπομπών οξειδίου του θείου που επέβαλαν την εγκατάσταση των scrubbers στα πλοία της Brittany (και στα υπόλοιπα που μένει να πραγματοποιηθούν) θα έρθουν και στην Μεσόγειο. Το οποίο σημαίνει ότι έχουν να δουν πολλά τα μάτια μας τα ερχόμενα χρόνια.

Edited by Agrino
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ο όμιλος είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει σε παραγγελία νέου πλοίου για τη γραμμή Ouistreham-Portsmouth, μετά την ακύρωση της παραγγελίας του LNG-powered θηρίου πριν δύο χρόνια, αλλά και την πιο πρόσφατη, αρνητική διάθεση -λόγω οικονομικών συγκυριών και Brexit- για νέες ναυπηγήσεις. Η ναυπήγηση του πλοίου -ουσιαστικά αναβίωση του ακυρωμένου Project Pegasis- αν τελικά προχωρήσει, πιθανότατα θα λάβει χώρα στα STX της Γαλλίας και θα αφορά παράδοση την άνοιξη του 2019 και αντικατάσταση του Normandie που θα μετατεθεί στη γραμμή Le Havre-Portsmouth. Σε αυτή την περίπτωση η Brittany Ferries, ως πλοιοκτήτρια του πρώτου LNG-powered πλοίου με γαλλική σημαία, θα τύχει επιχορήγησης €80 εκατομμυρίων από τo γαλλικό κράτος. Οψόμεθα...

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Brittany Ferries προτίθεται να ναυπηγήσει ένα πλοίο στο ναυπηγείο FSG στο Flensburg. Οι υπογραφές για τη κατασκευή αναμένεται να πέσουν την άνοιξη του 2017. Το πλοίο θα είναι έτοιμο το 2019 για τη γραμμή Caen-Ouistreham-Portsmouth. Το πλοίο θα έχει μήκος 185 μέτρα, πλάτος 31 μέτρα, χωρητικότητα σε επιβάτες 1680, 257 καμπίνες, 2600 γραμμικά μέτρα στο γκαράζ και θα κινείται με LNG.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...
On 11/7/2017 at 5:52 PM, .voyager said:

*Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ένα από τα κινεζικά -λογικά του Dublin-Holyhead- θα ναυλωθεί στη Brittany στη θέση του Baie de Seine, αλλά πιθανότατα και το 5ο -αν ασκήθηκε η option- προς αντικατάσταση του..."δικού" μας, Cap Finistere.

Η Brittany Ferries επιβεβαίωσε τη ναύλωση του ενός υπό κατασκευή πλοίου της Stena Line στην Κίνα (με παράδοση το 2021), για τις διαδρομές προς την Ισπανία σε αντικατάσταση του Baie De Seine και θα υπάρχει option για την αγορά του με τη λήξη της 5ετης ναύλωση του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ενδιαφέρουσες οι εξελίξεις.

Από την Wikipedia μαθαίνουμε τα εξής:

Quote

On 6 July 2017, Brittany Ferries announced that the 2003 built MV Baie de Seine will be returned to her owners, DFDS, in April 2019. The ship currently operates from Portsmouth to Spain and Le Havre and was formerly the Harwich-Esbjerg ship Dana Sirena/Sirena Seaways. Around 2 weeks later, Brittany Ferries confirmed that her replacement will be one of the new Stena E-Flexer Ro-Pax ferries on order from China.

 

Edited by thanosp
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το BBC μιλάει για 2 νέα πλοία στη γραμμή Portsmouth - Ισπανία και τα οποία θα κατασκευαστούν στην Κίνα.

Quote

The firm said the two ships, to be built in China, will serve the Portsmouth to Santander and Bilbao routes.

They are scheduled to enter service in summer 2021.

Brittany Ferries said they would cater for "an ever-increasing demand for long-haul ferry travel" from holidaymakers.

The new 215m (700ft) vessels will be the longest in the Brittany Ferries fleet and will cater for about 1,000 passengers.

Εντωμεταξύ, συνεχίζεται η κατασκευή του Honfleur που θα μπει στη γραμμή για Caen και το Normandie θα μετακομίσει στη γραμμή του Le Havre.

Το Bretagne παραμένει στη γραμμή για St Malo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...