Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 Από ότι καταλαβαίνω η Britanny Ferries θα προχωρήσει στη 5ετη ναύλωση με option αγοράς του δεύτερου υπό κατασκευή πλοίου της Stena Line στην Κίνα (με παράδοση το 2021)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με δηλώσεις του MD της StenaRoRo στον τύπο, η ναύλωση θα είναι δεκαετής κι όχι πενταετής. Επιβεβαιώνονται οι 1,000 επιβάτες και μαθαίνουμε επιπροσθέτως πως θα μιλάμε για 3,100 γραμμικά μέτρα διαθέσιμα. Το design/κλάση λέγεται Stena E-Flexer και η πρόωση θα είναι LNG. Το ναυπηγείο θα είναι το AVIC Weihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/30/2017 at 7:27 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Brittany Ferries επιβεβαίωσε τη ναύλωση του ενός υπό κατασκευή πλοίου της Stena Line στην Κίνα (με παράδοση το 2021), για τις διαδρομές προς την Ισπανία σε αντικατάσταση του Baie De Seine και θα υπάρχει option για την αγορά του με τη λήξη της 5ετης ναύλωση του.

 

On 5/24/2018 at 10:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Από ότι καταλαβαίνω η Britanny Ferries θα προχωρήσει στη 5ετη ναύλωση με option αγοράς του δεύτερου υπό κατασκευή πλοίου της Stena Line στην Κίνα (με παράδοση το 2021)

Τα δυο πλοία που κατασκευάζονται στη Κίνα θα πάρουν τα όνομα Galicia (παράδοση το 2021) και Salamanca (παράδοση 2022), όπως ανακοίνωσε η Brittany Ferries.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και είναι νομίζω η πρώτη φορά στην ιστορία της Brittany που πλοία της θα ονομασθούν με τοπωνύμια που δεν έχουν σχέση με τη Γαλλία και πιο συγκεκριμένα με τις επαρχίες της Βρεττάνης και της Νορμανδίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με νέο λογότυπο θα είναι σύντομα η εταιρεία, η οποία για την ώρα δεν έχει κάνει επίσημη παρουσίαση/ανακοίνωση. 

Σύμφωνα με την ομάδα θαυμαστών στο facebook, Pont Aven και Armorique θα είναι τα πρώτα που θα το φορέσουν μέσα στο Νοέμβρη κατά το δεξαμενισμό τους. Θα ακολουθήσουν τα Normandie και Bretagne τον Ιανουάριο, το Cap Finistere τον Φεβρουάριο, το Normandie Express τον Σεπτέμβριο ενώ Mont St Michel και Barfleur θα τα φορέσουν τον Ιανουάριο του 20 και Φεβρουάριο του 20 αντίστοιχα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαύρα τα μαντάτα, όχι για τη Σερενάτα όπως έλεγε η Αρλέττα, αλλά για τη Brittany μετά την καθυστέρηση του Honfleur. Στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται πως οι κρατήσεις του Honfleur πάνε σε άλλο πλοίο της εταιρείας. Έχω όμως την αίσθηση πως το συγκεκριμένο πλοίο ήταν ήδη στα δρομολόγια της Brittany και δεν ήταν χρυσή εφεδρεία. Οπότε εδώ για το καλοκαίρι θα μπορούσαμε να είχαμε και κάποια ναύλωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διάγοντες ως πιστοί και φιλότιμοι Γάλλοι, οι ιθύνοντες της Brittany προσπάθησαν να παραγγείλουν τον διάδοχο του Bretagne στα Chantiers de l' Atlantique. Όπως μας λέει όμως το Mer et Marine αυτό πρός ώρας δεν έχει καταστεί δυνατό γιατί κατά τα φαινόμενα το ναυπηγείο έχει πήξει με τα mega κρουαζιερόπλοια. Αναζητείται λοιπόν φόρμουλα υλοποίησης. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν το ξεκαθαρίζει το άρθρο αλλά θα μπορούσε να είναι και αυτό. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Brittany Ferries θα ναυλωσει ένα πλοίο από τη Stena Ro Ro, από το Νοέμβριο του 2019 έως το Νοέμβριο του 2020, έτσι ώστε να καλύψουν την απουσία του Pont Aven, αλλά και πιθανή καθυστέρηση του Honfleur. Από τα συμφραζόμενα της ανακοίνωσης πιστεύω ότι μιλάμε για το Af Michela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνα με αγγλοφωνους συνασθενεις,  η Brittany, ενδιαφερεται να εξαγορασει την Condor (που καλυπτει τα Channel Islands)

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

και οντως, οπως λεει η Business Eye CI, η Condor πουληθηκε σε μια κοινοπραξια, οπου junior partner ειναι η Brittany και εταιρος πλειοψηφιας η Columbia Threadneedle.

To operation απο οτι καταλαβαινω, θα το κανει η Brittany, κρατωντας αρχικα το προσωπικο της Condor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως η γραμμή Cork - Santander, διατηρείται μεν σα σύνδεση ανάμεσα στην Ιρλανδία και την Ισπανία, πλήν όμως αλλάζει το λιμάνια. Το Kerry(πρώην AF Michela), που αυτήν τη στιγμή κάνει τη γραμμή, μεταφέρεται από το Cork λίγο πιο βορειοανατολικά, στο Rosslare. Και αντίστοιχα στην Ισπανία το λιμάνι προσέγγισης αντί του Santander στη Galicia, θα είναι το Bilbao στη Χώρα των Βάσκων. Αυτό ξεκινά στις 28 Φεβρουαρίου και έρχεται σε διαβούλευση με τις εταιρείες διεθνών μεταφορών που εξυπηρετεί η γραμμή. Γενικά η Brittany δεν είναι ευχαριστημένη από τον όγκο φορτηγών που διακινούνται όπως είναι τώρα η γραμμή και προφανώς αυτό είναι μια προσπάθεια βελτίωσης. Σίγουρα όμως και αυτή η γραμμή θα είναι υπό στενή παρακολούθηση. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από νωρίτερα σήμερα, η Brittany Ferries σταματά να δέχεται επιβάτες σε όλες τις γραμμές της. Τα πλοία γυρνάνε σε mode πληρώματος ασφαλείας και θα λειτουργούν, όσα ταξιδεύουν, σαν roro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια σύντομη ματιά στην κατάσταση της Brittany Ferries: Normandie, Bretagne, Pont Aven, Etretat δεμένα στη Χάβρη, Mont St Michel στο Portsmouth - Caen, Kerry στο Bilbao - Rosslare, Cap Finistere στο Portsmouth - Santander και Connemara στο Portsmouth - Cherbourg. Με άλλα λόγια, δουλεύουν τα μισά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...