Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

στους... στεριανους πλειστηριασμους, απο το εκπλειστηριασμα πληρωνονται δημοσιο, ασφαλιστικα ταμεια, μετα οι ενυποθηκοι δανειστες αν μεινει κατι, αλλα ο πλειοδοτης το παιρνει παντα καθαρο.

 

 

επι του θεματος, ξερουμε αν εχει υπαρξει ενδιαφερον;

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Μια χαρά το απαλλάσσει , απο τη στιγμή που βγαίνει σύμφωνα με το νόμο περί ναυαγίων

Ποιο ναυάγιο ?

Γιατί είναι "ηλίθιο", "αισχρό" και "αντισυνταγματικό"? 

Πως θα προστατευτεί το ΝΑΤ και θα εισπράξει τα οφειλώμενα, αν όχι από την εκποίηση των περουσιακών στοιχείων της εταιρείας? 

Να προηγηθεί το ΝΑΤ, όπως γίνεται και με τους κανονικούς πλειστηριασμούς, και να πληρωθούν όσοι είναι.

Ειδάλλως το καραβάκι μένει για πάντα εκεί, γιατί τα χρέη στο ΝΑΤ είναι μεγαλύτερα από την αξία του ....

Edited by papashark
Posted

ανοιγμα των προσφορων στις 23.04.2015 (του αγιωργιού ανημερα)

  

εγινε ο πλειστηριασμος;

τι χαμπαρια; και εδω ουρα οι πλειοδοτες, οπως στο queen?

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Εμαθα οτι υπηρχε ενδιαφερον και μαλιστα το πηρε ενας... scrapbound

Edited by Petros P
Posted

Λογική κατάληξη.....κρίμα γιατί το βαπόρι δέν είναι και κανένα χρέπι.Αλλά μετά από τόσα χρόνια παρατημένο,άντε να το σουλουπώσης να ξαναταξιδέψη

Posted

Δέν είναι πολλά 790 χιλιάρικα γιά να το δώση μετά γιά σκράπ;

 

Εκτός άν αποβλέπη εις το σουλούπωμά του γιά να το πουλήση μετά σε κανέναν Αφρικάνο γιά πύραυλο... :lol:

Posted

Το πλοίο είναι 1000 και κάτι τόνοι αλουμίνιο (δεν ξέρω τι είδους) άρα παίζει άλλη τιμή εκει...

Posted

Ναί,το είχα ξεχάσει αυτό.Το αλουμίνιο είναι πιό ακριβό απ'το ατσάλι (και πιό "δυσεύρετο"),οπότε ίσως πιάση καλή τιμή.

 

Κρίμα πάντως-το ξαναλέω-γιά το πλοίο.Ιδίως τώρα που έχει πέσει και η τιμή τού πετρελαίου και αρχίζει να ξαναγίνεται συμφέρουσα η εκμετάλλευση ταχυπλόων,θα μπορούσε να "τρουπώξη" κι'αυτό σε κάποια γραμμή-κι'άν όχι στην Ελλάδα,ίσως σε κάποια Ασιατική χώρα....

Posted (edited)

σε ολη την ευρωπη πλεοναζουν ταχυπλοα που μεχρι χτες ταξιδευαν.

μονο διαταραγμενος θα εδινε λεφτα για ενα κουρελι που ειναι 7 χρονια παρατημενο

Edited by proud_ionian
Posted

Σύμφωνα με το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά, η εταιρεία με διακριτικό τίτλο ΙΓΝΑΤΙΟΣ Α.Ε. έχει πλήρη τίτλο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ενώ το site της είναι το www.spanopoulos-group.com.

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Posted

Ο ένας ήταν ο Σπανόπουλος , και πιστέυω οτι δεν υπάρχει σωτηρία για το πλοίο!!

 

 

ποτε θα "φυγει";

 

3μισυ μηνες μετα την κατακυρωση της εκποιησης και εναμισυ μηνα μετα την τελευταια απορια, το πλοιο παραμενει (?) στην αυτη θεση.

Posted

Πήγε στου Σπανοπουλου.. Για να δούμε .. Παει για τα χαρτιά εκει οπως αλλα (cepnioglu ) η θα βρεθει κανένας θεοπαλαβος να το ενεργοποιήσει

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...