Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η AEGEAN SPEED LINES σας ανακοινώνει ότι από 15/6/2009 θα δρομολογήσει 2 καινούργια πλοία σε γραμμές των Κυκλάδων και συγκεκριμένα :

1. Σίκινο – Ίο - Σαντορίνη

2. Σύρο – Τήνο – Μύκονο

Με νεώτερη ανακοίνωση μας θα σας ενημερώσουμε για τα ωράρια των δρομολογίων και τις ημερομηνίες έναρξης κρατήσεων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τη βδομαδα μετα το Πασχα θα φυγει η πρωτη φουρνια με τον κοσμο που θα φερει τα Speedrunner III & IV

Τελικά έφυγαν αυτή την εβδομάδα. Τα περισσότερα άτομα ήταν από το δεύτερο πλήρωμα του Speedrunner II, αλλά με κάποιες αλλαγές από το πρώτο πλήρωμα του Speedrunner II καθώς και νέες προσθήκες στην εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Η καινούργια γραμμή Ιο-Σαντορίνη-(Σίκινο) θα περνάει και απο Δυτικές κάποιες μέρες ;.Επίσης έχουν αποφασίσει ποιό πλοίο θα κάνει την κάθε γραμμή;.

Link to comment
Share on other sites

Κάποια ημέρα το πλοίο που θα κάνει Ίο Σαντορίνη, θα προσεγγίζει κάποια φορά στη Σίφνο και ίσως Φολέγανδρο.

Τώρα που θα πάει το καθένα είναι ένα ζήτημα!!

Αρχικά έλεγαν ότι το Speedrunner II θα μείνει στις Δυτικές Κυκλάδες.

Το Speedrunner III να πάει στη Σύρο Τήνο Μύκονο και το Speedrunner IV να πάει στη Ιό Σαντορίνη.

Πρόσφατα που ταξίδεψα με το Speedrunner II, σιγοψιθυριζόταν ότι Speedrunner IV θα έρθει στις Δυτικές Κυκλάδες και το Speedrunner II θα πάει στην Ιό Σαντορίνη

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο Αντ. Πιτσιλός στην Aegean Speed Lines

Ο μέχρι πρότινος αρχιπλοίαρχος ταχυπλόων της Hellenic Seaways Αντώνης Πιτσιλός μετακομίζει στην εταιρεία του εφοπλιστή Λεωνίδα Δημητριάδη - Ευγενίδη και αναλαμβάνει αρχιπλοίαρχος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ακόμα τρεις πλοίαρχοι θα πάνε στην Aegean, που σημαίνει ότι ή εταιρεία θα αγοράσει νέα πλοία ή θα πολλαπλασιάσει τα δρομολόγια της προς τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων.
Link to comment
Share on other sites

Τα δύο νέα ταχύπλοα προβλέπετε μέσα στις επόμενες 10 μέρες να έχουν σηκώσει Ελληνική σημαία στην Πολώνία που βρίσκοντε (αφού τελειώσουν οι χαρτούρες με τον RINA) και μετά θα ξεκινήσουν το πενθήμερο ταξίδι τους για τη χώρα μας όπου προβλέπετε να φτάσουν γύρω στις 5 του Ιούνη...

Link to comment
Share on other sites

Από επισκευές-συντηρήσεις, από τίποτα μετατροπές αν χρειάζονται ξέρουμε αν έχουν γίνει ή θα τα κάνουν εδώ?

Γιατί αν δεν έχουν γίνει και με προβλεπόμενη άφιξη στις 5 Ιούνη και με δεδομένο ότι πέραν όλων των άλλων θέλει και πιστοποιήσεις ,τότε ίσως χαθεί κι ο Ιούνιος΄και θα είναι πλήγμα.

Link to comment
Share on other sites

Exει αποφασιστεί που θα δρομολογηθούν το κάθε πλοίο και έαν υπάρχουν συνδυασμός του δρομολογίου για Ιο -Σαντορίνη με προσσέγιση στις Δυτικές;

Link to comment
Share on other sites

Δε θα ηταν και ασχημη ιδεα να παραμεινουν ασπρα με μπλε γραμματα ;)

Εκει στην Aegean ή μας διαβάζουνε ή μας διαβάζουνε. :D

Επιτελους κι αλλο βαπορι ΑΣΠΡΟ στον Πειραια. Η φωτο απο το marinetraffic

post-23-128326980984_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου αρέσουν πιο πολύ τα νέα χρώματα της Aegean Speed Lines που έχουν τα Speedrunner III/IV παρά του Speedrunner II. Αλλά τελικά πιο χρώμα θα υπερισχύσει?? Η λευκή έκδοση με τα μπλε γράμματα ή η πρασινομπλε έκδοση??

Εάν το πάρουμε πλειοψηφικά (2-1) βλέπω του χρόνου να βάφεται το Speedrunner II:D:p

Link to comment
Share on other sites

Του χρόνου η εταιρεία θα παρουσιαστε'ι με ν'εο σήμα φτιαγμένο εκ του μηδενός.Και με ελαφρά τροποποιημένο όνομα της εταιρείας...

Θεωρούν ότι τα χρώματα του ΙΙ παραείνε μουντά...

Link to comment
Share on other sites

Αν και παλαιότερα είχα ταχθεί υπέρ των αρχικών χρωμάτων, με το αλογάκι, τελικά τα χρώματα των νέων πλοίων μου αρέσουν περισσότερο. Η αλλαγή στο όνομα μήπως επιφέρει και αλλαγή στον τύπο των πλοίων που θα εκμεταλλεύεται η εταιρία?

Link to comment
Share on other sites

όντως τα χρώματα του ΙΙΙ/ΙΩ είναι πιο ζωηρά και πιο εμφανή στο μάτι.Ίσως με αυτές τις αλλαγές που μας λέει ο Lefteris68 ότι θέλουν να κάνουν ΄να είναι θέμα μάρκετινγκ μιας κι ο στόλος μεγάλωσε, η εταιρεία μπήκε σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές γραμμές και πιθανότατα να θέλει να χτίσει ένα πιο ισχυρό brand name και πιο έντονο προφίλ.

Μέχρι τώρα έπαιζε μπάλα στο κάστρο της στις δυτικές , ενώ τώρα σε Σαντορίνη και Μύκονο όπου είναι εταιρείες εδραιωμένες θα πρέπει να αναβαθμίσει το πλασάρισμα της εταιρείας και του ονόματος στον απλό επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

Του χρόνου η εταιρεία θα παρουσιαστε'ι με ν'εο σήμα φτιαγμένο εκ του μηδενός.Και με ελαφρά τροποποιημένο όνομα της εταιρείας...

Mηπως κοψουν το speed και το κανουν AEGEAN LINES η FERRIES...συν την αγορα ενος συμβατικου?Μπορει:o

Link to comment
Share on other sites

Η σημαντικοτερη κινηση της Aegean φετος δεν ειναι η επενδυση σε πλοια ειναι η επενδυση σε ανθρωπινο δυναμικο. Εμπορικος διευθυντης εχει αναλαβει απο πριν το Πασχα ο Δημητρης Τσουμας (μεταγραφη απο τη ΣΑΟΣ) και τωρα ο Αντωνης Πιτσιλος. Ανθρωποι με εμπειρια στην ακτοπλοια ο καθενας στο ποστο του κατι που ελειπε απο την εταιρια απο το ξεκινημα της. Οσο για το brand name ειναι νωρις ακομα. Αμα λεει ο Λευτερης απο του χρονου τοτε τα στοιχηματα θα πεσουν απο το χειμωνα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία φέτος έχει να κερδίσει δύο στοιχήματα, το πρώτο είναι να προλάβει να δρομολογήσει εγκαίρως τα δύο νέα της πλοία και το δεύτερο να εδραιωθεί σε δύο νέες αγορές.

Το πρώτο μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο, όπως έχουμε δει από όλα τα πλοία που έφεραν τα τελευταία χρόνια οι μικρές (και όχι μόνο) εταιρείες. Σε αυτό τον τομέα θα συμβάλει τα μέγιστα η πρόσφατη μεταγραφή της εταιρείας: ο Α. Πιτσιλός έχει τεράστια εμπειρία σε αυτά τα θέματα.

Το δεύτερο στοίχημα (που δεν κερδίζεται βέβαια σε μια χρονιά), θέλει υπομονή και μεθοδικότητα. Οι δύο αγορές είναι ιδιαίτερα απαιτητικές καθώς σε αντίθεση με τις Δυτικές Κυκλάδες, τα πλοία που είναι δρομολογημένα σε αυτές είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στις Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Κι ο αρχιπλοίαρχος Αντώνης Πιτσιλός κι ο Δημήτρης Τσούμας είναι εμπειρότατοι ο μεν πρώτος στο operation και ειδικότερα στα ταχύπλοα κι ο δεύτερος στο εμπορικό κομμάτι και γενικότερα στα του ακτοπλοικού χώρου.

Σίγουρα και οι δυο θα βοηθήσουν τα μέγιστα.

Η εταιρεία γενικότερα όμως από ότι φαίνεται φέτος έχει προβεί σε εύστοχες μεταγραφές ανθρωπίνου δυναμικού κι ένας ακόμη είναι ο cpt Γιώργος Ευμορφόπουλος ο οποίος έχει στο βιογραφικό του ένα εξαιρετικό πέρασμα από τα ταχύπλοα , και μάλιστα χειμώνα σε άγονη με ότι συνεπάγεται αυτό.

Στο δεύτερο στοίχημα θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Orestis. Ευτυχώς ή δυστυχώς η εδραίωση μιας εταιρείας σε μια απαιτητική γραμμή δεν γίνεται με το καλημέρα, αλλά σε βάθος χρόνου κι απαιτεί εκ μέρους της εταιρείας, υπομονή, συνέπεια στα δρομολόγια και στις αφιξοαναχωρήσεις, και προγραμματισμός με την έγκαιρη διαθεση των πλάνων και των δρομολογίων.

Κι όλα αυτά βέβαια και να τα κάνει πάλι θα χρειαστεί υπομονή.

Όμως γενικότερα μπορεί μέχρι στιγμής η εταιρεία να μην είχε έμπειρα ακτοπλοικά στελέχη αλλά στην μέχρι τώρα παρουσία της στις δυτικές την διέπει μια σοβαρότητα και συνέπεια η οποία πιστεύω από εδώ και στο εξής θα μεγιστοποιηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Mηπως κοψουν το speed και το κανουν AEGEAN LINES η FERRIES...συν την αγορα ενος συμβατικου?Μπορει:o

Κόψε - ράψε κάτι θα γίνει.Ναι μάλλον κάτι θα κοπεί...

Μια φορά μπήκε στο γραφείο μου μία κυρία 50+ χρόνων...

"Συγχαρητήρια κύριε για την εταιρεία σας.Καιρός ήταν"

- Ευχαριστώ κυρία μου , καιρός ήταν τι???

-Κοιτάχτε εγώ είμαι πελάτισά σας χρόνια μόνο με σας ταξιδεύω , αλλά καιρός ήταν να βάλετε κανένα βαπόρι επίσης

-Δεν κατάλαβα, τι εννοείτε

-Εγώ μόνο με AEGEAN πετάω στην Αθήνα αλλά μερικές φορές πάω και με το πλοίο .Τώρα που μπήκατε και στην ακτοπλοία μόνο με σας θα φεύγω....

Ελπιζω να έγιαν κατανοητός...

Η εταιρεία φέτος έχει να κερδίσει δύο στοιχήματα, το πρώτο είναι να προλάβει να δρομολογήσει εγκαίρως τα δύο νέα της πλοία και το δεύτερο να εδραιωθεί σε δύο νέες αγορές.

Το πρώτο μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο, όπως έχουμε δει από όλα τα πλοία που έφεραν τα τελευταία χρόνια οι μικρές (και όχι μόνο) εταιρείες. Σε αυτό τον τομέα θα συμβάλει τα μέγιστα η πρόσφατη μεταγραφή της εταιρείας: ο Α. Πιτσιλός έχει τεράστια εμπειρία σε αυτά τα θέματα.

Το δεύτερο στοίχημα (που δεν κερδίζεται βέβαια σε μια χρονιά), θέλει υπομονή και μεθοδικότητα. Οι δύο αγορές είναι ιδιαίτερα απαιτητικές καθώς σε αντίθεση με τις Δυτικές Κυκλάδες, τα πλοία που είναι δρομολογημένα σε αυτές είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στις Κυκλάδες.

Πολύ λίγες εταιρείες μπορούν ν απαινευτούν ότι έχουν τέτοια στελέχη στο δυναμικό τους .Εργασιομανείς και γνώστες του αντικειμένου....Όχι σαν άλλους που τους ανοίγεις κουβέντα για πλοία και τότε θυμούντε ότι δουλεύουν σε ακτοπλοική εταιρεία....

Όσο για το δεύτερο στοίχημα

Για θυμήστε μου ακριβώς ποιά πλοία θα αναχωρούν φέτος από Ίο για Πειραιά???Τουλάχιστον με αυτά που ξέρουμε...

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Στο βίντεο που προβάλουν στο Speedrunner II για την εταιρεία, αλλά και για τα σωστικά μέσα και τις οδηγίες χρήσεως, υπάρχουν αρκετά στιγμιότυπα από το Speedrunner I. Όποτε πρέπει να αλλάξει και αυτό μέσα στο πλαίσιο της ανανέωσης της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Κόψε - ράψε κάτι θα γίνει.Ναι μάλλον κάτι θα κοπεί[...]Εγώ μόνο με AEGEAN πετάω στην Αθήνα αλλά μερικές φορές πάω και με το πλοίο .Τώρα που μπήκατε και στην ακτοπλοία μόνο με σας θα φεύγω....

Ελπιζω να έγινα κατανοητός...

αρα παμε για σκετο speed lines ή cyclades speed lines;)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...