Hastaroth Posted September 6, 2013 Posted September 6, 2013 Πλήν όμως το πλοίον είναι συμβατικό μέν,μεγάλης ταχύτητος δέ.Αν είναι να πληρώνη κάποιος πενηντάρια και εξηντάρια γιά να πάη στην Χίο με την ίδια ταχύτητα που πάει και ο μπάρμπας,boil rice που λένε και οι Κινέζοι......
enas chiotis Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 Καπου εδώ είχε γραφτεί ότι ο λόγος που δεν δένει το πλοίο στον Πειραιά με πλώρη προς τα έξω είναι ότι είχε θέμα με τους προσκρουστήρες του λιμανιού. Βλέποντας πρόσφατα από κοντά το πλοίο, διαπίστωσα ότι το επίμαχο βαθούλωμα βρίσκεται ακριβώς στο σημείο όπου υπάρχει το βελάκι για το ρυμουλκό, ενώ έχω την εντύπωση κάτι ανάλογο έχει γίνει ακριβώς στο ίδιο σημείο και από την άλλη πλευρά του πλοίου. Το (ρητορικό) ερώτημα είναι αν πράγματι πάει να το σπρώξει ένα ρυμουλκό το πλοίο, που θα βρεθούν οι λαμαρίνες του, και φυσικά αν το πιο ενισχυμένο σημείο έχει τέτοια αντοχή, τι θα γίνεται στα υπόλοιπα σημεία.
Hastaroth Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 Πώς είναι δυνατόν να έχουν ορίσει οι ναυπηγοί ώς σημείο επαφής ρυμουλκού με το πλοίο μιά περιοχή τού κύτους με μειωμένη αντοχή; Πάντως έχω την εντύπωση πως το έχω δεί να δένη με πλώρη πρός τα έξω στον Πειραιά,θα ψάξω στο φωτογραφικό μου αρχείο. ΥΓ.Οι "προσκρουστήρες τού λιμανιού" ποιοί είναι;Γιατί εγώ μόνο κάτι λαστιχένιους κυλίνδρους και λάστιχα αυτοκινήτων βλέπω....
Xios Posted October 5, 2013 Posted October 5, 2013 Μετά την αλλαγή απο την ΗSW, μήπως δούμε και το Πάτμος να δένει στον Πειραιά..πάντως ακτοπλοϊκοί πράκτορες στην Χίο αφηνουν ανοιχτο το ενδεχομενο για αντικατασταση του Blue Star Patmos.. είδωμεν σε λιγες ημερες που ανακοινωνονται τα χειμερινα δρομολογια..
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2013 Author Posted October 17, 2013 Ζημιογόνα τα χειμερινά δρομολόγια για το Blue Star Patmos? Παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς, από την πρώτη ημέρα που δρομολογήθηκε το «Blue Star Patmos» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, εξέφραζαν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο μπορεί να καλύψει τα έξοδά του. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως τα λειτουργικά έξοδα του πλοίου ανέρχονται στις 66.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι. Αν σε αυτά προστεθούν οι τόκοι και τα δάνεια που λήφθηκαν για να κατασκευαστεί, τότε γίνεται αντιληπτό πως το πλοίο πρέπει να συγκεντρώνει έσοδα περίπου 100.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι για να μην είναι ζημιογόνο. Πιθανόν να αποτελούν εξαίρεση οι καλοκαιρινοί μήνες, όταν η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη. Η εταιρεία γνώριζε από την αρχή πως τα οικονομικά δεδομένα της γραμμής δύσκολα μπορούσαν να στηρίξουν τη δρομολόγηση του πλοίου, παρ’ ότι όλοι την αντιμετώπισαν θετικά ως νεότευκτου. Ωστόσο, υπήρχε η πεποίθηση πως το πλοίο θα έφερνε περισσότερους επιβάτες. Αλλά η ένταση της κρίσης και ο εκμηδενισμός του εσωτερικού τουρισμού δεν επέτρεψαν να επιβεβαιωθεί ο στόχος. Η απόφαση της Blue Star Ferries να θέσει εκτός δρομολογίων το πλοίο για δυόμισι μήνες, η επίσπευση της ετήσιας ακινησίας του και η μη αντικατάστασή του είναι σαφείς ενδείξεις πως τα οικονομικά προβλήματα της εταιρείας είναι οξυμμένα. Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ
proud_ionian Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 οπως εχουμε πει πολλες φορες και φαινεται και απο τις λογιστικες καταστασεις της attica το πατμος το χρωστανε στο ναυπηγειο, το οποιο δανειστηκε (επειδη προφανως η attica δεν μπορουσε) για να το τελειωσει. το πλοιο παραδοθηκε προπερσυ και στοιχισε πανω απο 70 εκ, τα οποια ειναι σχεδον αποκλειστικα δανεικα. το πλοιο στην ουσια, ανηκει στην τραπεζα (τραπεζες ?) που το χρηματοδοτησαν. 70+μμυρια με ενα επιτοκιο 3,5 (λιγο πανω λιγο κατω.πιο πιθανο πανω) θελει γυρω στα 2,5εκ το χρονο μονο για τοκους (τσε βαλε). αν πληρωνει η attica τους τοκους (που ειναι και το πιθανοτερο) συν καμια ποινη προς το ναυπηγειο θα θελει τουλαχιστον ενα δεκαχιλιαρο τη μερα μονο για τοκους
margaritis24 Posted October 20, 2013 Posted October 20, 2013 Σημαιοστολισμενο το πλοιο απο το πρωι, φαινεται το γιορταζουν που βγαινουν εκτος δρομολογιων κ γλυτωνουν την χασουρα
Nils Holgersson Posted October 20, 2013 Posted October 20, 2013 φιλε Μαργαρίτη μήπως είναι το μοναδικό πλοίο που σημαιοστολίστηκε για να υποδεχτεί την εικόνα της Παναγίας της Χοζοβιώτισσας στον Πειραια?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2013 Author Posted October 22, 2013 Το πλοιο αφου ξεφορτωσε σημερα το πρωι στην Ακτη Ηετιωνα μεθορμισε στο ντοκ 3 οπου θα κανει την ετησια ακινησια του!!
margaritis24 Posted October 22, 2013 Posted October 22, 2013 σβηστο το πλοιο πλεον φουνταρισμενη η δεξια καλα αλλα στην γωνια που τελειωνει ο ντοος δεν εχει προσκρουστηρα κ εχουν βαλει κατι λαστιχα,αλλα αμα φυσηξει καλα θα γινει ζημια!
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 23, 2013 Posted October 23, 2013 Ζημιογόνα τα χειμερινά δρομολόγια για το Blue Star Patmos? Παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς, από την πρώτη ημέρα που δρομολογήθηκε το «Blue Star Patmos» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, εξέφραζαν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο μπορεί να καλύψει τα έξοδά του. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως τα λειτουργικά έξοδα του πλοίου ανέρχονται στις 66.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι. Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ Στο σημερινό ταξίδι οι πλεύσιμες ώρες ήταν 8:30. Ενδιαφέρον έχουν και οι ταχύτητες που κατέγραψε ο ρουφ. Από Πειραιά μέχρι Μακρόνησο 21+ μέχρι 22, από εκεί μέχρι Βενέτικο (όσο έπιανε) 17+ και παραπλέοντας τις ανατολικές ακτές της Χίου έως 16,4. Προφανώς τα 66 χιλ που αναφέρει το άρθρο θα αναφέρονται σε ταξίδια με πλήρη ταχύτητα. Μήπως γνωρίζει κάποιος τις καταναλώσεις στα 25 και στα 17-18 μίλια? Και πόσο μειώνει το λειτουργικό κόστος το ταξίδι με 17 μίλια...που εάν θυμάμαι καλά δουλεύουν μόνο οι 2 μηχανές?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2014 Author Posted February 5, 2014 Σήμερα είχαν ανοίξει το δεξιό καταπέλτη των οχημάτων του Blue Star Patmos, ενώ από το ντοκο με ένα γερανό κατέβαζαν κάποια σωστικά του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2014 Author Posted February 8, 2014 Γι'αυτό το Πάτμος ξεκίνησε επισκευή δυο μήνες πριν μπει σε δρομολόγια. Χθες που πέρασα από το βαπορι είχαν κλείσει τον καταπελτη εκ νέου, οπότε μάλλον δεν πρέπει να ξεκίνησαν εργασίες ακόμα!
margaritis24 Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 (edited) σε αντιθεση με το ΑΡΙΑΔΝΗ το αλλο πλοιο της γραμμης που σε 20 μερες ξεκινανε δρομολογια πληρης ησυχια Edited March 9, 2014 by margaritis24
GeorgeSt Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 (edited) Λογικά θα βάλει μπροστά, ένα καθάρισμα μέσα, φουλάρισμα τα ... κυλικεία και έτοιμο. Φρέσκο πράμα, ακόμα με τις μπογιές. Edited March 10, 2014 by proud_ionian quote
margaritis24 Posted March 12, 2014 Posted March 12, 2014 Κ εγενετο φως οπως θα ελεγαν κ οι καλογεροι! Ανοικτα φωτα στα σαλονια κ χωρις πληρωμα μονο καποιοι μηχανικοι πανω
margaritis24 Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 (edited) με την πλωρη προς τα μεσα απο το μεσημερι μετα απο μια πιρουετα Edited March 23, 2014 by margaritis24
Global_Creta Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Και μάλιστα ο ρουφ (αν δε μας γελά) το δείχνει ήδη πάνω στη δεξαμενή...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2014 Author Posted March 25, 2014 Πρώτα είχε πλαγιοδετησει μπροστά από το τελωνείο
shmera_izol Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα! Είδα το βαπόρι σήμερα νωρίς το απόγευμα από μακρυά στην παραλιακή και αμέσως το αναγνώρισα ^^ Αν δείχνει σωστά το ais, έχει δέσει φάτσα από το Κνωσσός.
speedrunner Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Το πλοίο επέστρεψε σήμερα απο την Σύρο, όπου πραγματοποίησε τον δεξαμενισμό του, έδεσε στην Ηετιώνεια ακτή και απο την Τρίτη 01/04 επιστρέφει στα δρομολόγιά του προς Χίο - Μυτιλήνη!!!!
margaritis24 Posted April 3, 2014 Posted April 3, 2014 Πολυ κινηση το βαπορι για παρο ναξο κ αργησε στα νησια οποτε κατα της 7 παρα στο πειραια κ δεν το βλεπω να φευγει στην ωρα του για χιο μυτιληνη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now