Jump to content
Shipfriends

Ποιό ferry μας αρέσει περισσότερο; Ευρωπαϊκό, Ιαπωνέζικο ή κάτι άλλο;


Απ'τα ferries που μας εχουν ερθει την τελευταια 20 ετια, τι μας αρεσει περισσοτερο;  

4 members have voted

  1. 1. Απ'τα ferries που μας εχουν ερθει την τελευταια 20 ετια, τι μας αρεσει περισσοτερο;

    • Τα ευρωπαικα 60s & 70s που εκαναν εδω δευτερη καριερα
    • Τα γιαπωνεζικα 70s & 80s που μετασκευαστηκαν εδω
    • Τα βορειοευρωπαικα (γερμανια, φινλανδια) νεοτευκτα απο το 95 και μετα
    • Τα νεοτευκτα made in Italy της ιδιας περιοδου
    • Ολα τα κλειστα made in Greece των 70s-80s
    • Τα ελληνικα νεοτευκτα (μικρα και μεγαλα) της τελευταιας 10 ετιας
    • Τα κορεατικα νεοτευκτα (σειρες ithaki & prometheus)
    • Τα ταχυπλοα της austal
    • Tα ταχυπλοα Corsaire
      0
    • Τα αμφιπλωρα made in Greece

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Ας παραδεχτούμε όλοι ότι τα σύγχρωνα Ιαπωνικά είναι πανέμορφα σαν σκαριά κ πλέον κουτιά χαρακτηρίζουμε τα Ευρωπαικά!!! Δέν υπάρχει ποια σχέση! Μακάρι να δούμε καποιο απο τα προαναφερθέντα Ιαπωνικά στα νερά μας γιατι έπιξε το μάτι μας στην πολυκατοικία με τις άχαρες πλώρες κ τσιμινιέρες!!! Ενα KISSO φέραμε κ μας το φαγε ο Grimaldi...:P

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτη ειναι η αληθεια!!! Βλεπω τα πλοια της Grimaldi της Tirennia και αλλων γνωστων εταιρειων...ειναι να θλιβεσαι με αυτα!!!

Πες μου συγκρινεται το SUZURAN με το COLOR FANTASY?? Με τιποτα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για όσους θεωρούν άσχημα τα ιαπωνικά πλοία των δεκαετιών 60, 70, 80 (ενας από αυτούς είμαι κι εγώ) ας δουν το Sun Flower 11 του 1974.Δε θυμίζει καθόλου τα υπόλοιπα ιαπωνικά πλοία εκείνης της εποχής (εκτός από την πρυμνη). Για περισσότερες πληροφορίες http://www.faktaomfartyg.com/sun_flower_11_1974.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεια σου Γιωργη!!! Το SUNFLOWER SATSUMA ειναι ενα ιστορικο καραβι για τους Ιαπωνες και το μοναδικο με δυο τσιμινερες στη σειρα!!! Αλλο σαν αυτο δεν ξαναφτιαξαν! Ειναι παντως λυπηρο που το πηραν οι Φιλιπιννεζοι....χειροτεροι απο αυτους δεν υπαρχουν!! Παιρνουν ομορφα σκαρια απο την Ιαπωνια και τα κανουν εκτρωματα και κουρελια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ειπα να κανω το δικηγορο του διαβολου οσον αφορα τα κορεατοσκαραμαγκικα ναυπηγηματα.

αφορμη σχολιο του nick the greek στο τοπικ του νησος μυκονος

ειναι και λιγο σαν μπαμπουσκα αυτη η σειρα με μεγαλυτερες και μικροτερες εκδοσεις

πιστευω οτι το 2025-2030 οταν τα ιθακη παρος ναξος μυκονος αλλα και bs1 & bs2 θα πηγαινουν για διαλυση στα διαλυτηρια της ανταρκτικης (η ινδια και η κινα θα ειναι αρκετα ισχυρες να μην δεχονται δαλυσεις τοτε), οι (αγεννητοι σημερα) νεαροι shipfriends της εποχης θα θρηνουν την απωλεια των τελευταιων συμβατικων που ταξιδεψαν στην ελλαδα πριν το αιγαιο πλημμυρισει με μπεντσιτσιγκουες :)

αληθεια αν δειξει καποιος φωτογραφιες απο τα κρανη του πυροσβεστη σε εναν non-shipfriend θα καταλαβει τη διαφορα. ειδικα αν οι φωτο ειναι απο τα πρωτα χρονια επι sealink πριν τις μετασκευες δε νομιζω να μπορει να θυμηθει μετα ποιο ειναι το καθενα.

σαν "μπαμπουσκες" θα τα βλεπει. πιστευετε οτι θα καταλαβαινε σε τι διαφερει το st george και το st columba απο vortigern, senlac, ailsa princess? αληθεια πως θα ενιωσαν οι βορειοευρωπαιοι shipfriends και ferryaddicts, οταν στη θεση του princess paola και του duke of argyll ηρθε το prince laurent και το hengist?

τωρα μετα απο 3μισυ 10ετιες προσφορας σε μαγχη και αιγαιο ειναι αγαπητα και εκει και εδω και ολοι τα επαινουν. κανεις μας δεν εχει θεωρησει μειονεκτημα τους την εξωτερικη ομοιοτητα. Αντιθετα ολοι τα θαυμαζουμε και τα φωτογραφιζουμε και ευχομαστε να παραμεινουν για λιγο ακομη. Ουτε βεβαια τα εχουμε απορριψει επειδη τα πιο πολλα απο αυτα δεν εχου πλωριο "μπαλκονακι"

εχω ταξιδεψει με το bs paros και bs naxos πριν την προσθηκη των πολλων αεροπορικων και με καλη θαλασσα. Ναι ειναι απιστευτα κλειστοφοβικα και το ιθακη φανταζομαι οτι θα ειναι ακομη πιο αβολο. Την κατασταση επιδεινωνει η εμμονη να παραμενει κλειστο το sundeck πισω απο την κοντρα γεφυρα.

Δεν ξερω πως συμπεριφερονται στη θαλασσα αν και οι αναφορες τριτων διχαζονται, μπορω παντως να πω οτι σαν σκαρια μου αρεσουν. αν κατι τα αμαυρωνει ειναι η επιμονη των πλοιοκτητων να τα ταξιδευουν με πρωτοκολλο παραπανω απο οσο δικαιολογει το μεγεθος τους. Σιγουρα παντως η φιγουρα τους δεν ασχημαινει το λιμανι.

Θεωρω πως οπως τα παλιοτερα συμβατικα γινονται με ραγδαιο ρυθμο καρφιτσες σε λιγο μονο αυτη η γενια θα μας απομεινει, ενω ο κοσμος θα πειθαναγκαζεται να ταξιδευει με τα ταχυπλοα κουτια.

Σιγουρα τους λειπουν εξωτερικοι χωροι, αλλα και αυτοι οι λιγοι που υπαρχουν ειναι καλλιτεροι απο τους ανυπαρκτους των highdspeed και τον ερυθροπαναγιων.

Χωρις να ειναι τα πιο συμπαθη μου συμβατικα και παρολο που υστερουν σε εξωτερικους θεωρω πως δεν αξιζουν τοση αρνητικη κριτικη.

Απο εκει και περα τα μειονεκτηματα του operation δεν οφειλονται στα πλοια. Αν τα διαφημιζουν οτι πανε με 25 και πανε με 23,5 δεν φταινε αυτα, ουτε φταιει η σχεδιαση τους γιατι και το σχεδιο τους για το οτι μονο αυτα πανε σαντορινη απο συμβατικα

Οσο για τον τιτλο του thread να πω οτι επι της αρχης συμφωνω με τον ηλια: τα γιαπωνεζικα υστερουν σε ποιοτητα κατασκευης και "φινιρισμα". απο κει και περα υπαρχουν πολλα πλοια και των δυο σχολων που μου αρεσουν, παλια και νεα

Link to comment
Share on other sites

Καθε σχολη εχει τα δικα της και αυτο ειναι που τις κανουν ξεχωριστες..

Απο παλια οι ευρωπαιοι καναν πολυ ωραια ποσταλια και αυτο δεν το αρνειται κανενας!! ετσι δεν ειναι??

Στην ευρωπη εχουν δημιουργηθει τρεις: η Αγγλικη, η Ιταλικη και η βορειοευρωπαικη (Γερμανια και Σκαδιναβια)

Η καθε μια σχολη εχει προσφερει πολλα και ιδιως ομορφα και διαχρονικα καραβια και ευτυχως καποια απο αυτα συνεχιζουν να αρμενιζουν στα νερα μας.

Πολλα απο αυτα οπως το κρανος του πυροσβεστη η τα ιταλικα με την καμπυλωτη πλωρη η τα σειρας ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ και αλλα δεν θα ξεχαστουν ευκολα και θα γραφτουν πολλα βιβλια για αυτα..

Αυτη την στιγμη εμφανιζεται μια νεα σχολη η Ισπανικη η οποια εχει δειξει αξιολογα καραβια οπως τα νεα της ARMAS...

Οσον αφορα την Ιαπωνικη εχει δειξει πολυ αξιολογα δειγματα τα τελευταια χρονια κι εχει βελτιωθει σε μεγαλο βαθμο αλλα η φιλοσοφια των καραβιων δεν εγκειται στην σχολη αλλα στις εταιρειες που σιγουρα θα εχετε παρατηρησει..Εκτος αυτου η φιλοσοφια τους ειναι περισσοτερη πρακτικη παρα υπερβολες στις υπερκατασκευες γιατι οπως γνωριζετε οι Ιαπωνες παντα βλεπουν πιο μπροστα, οτι κτιζουν θελουν να μπορουν να το πουλησουν μετα. Ππειτε το Οσο για σχολες αναφερω:

Για παραδειγμα η SHIN NIHON KAI FERRY καθε 10 χρονια βγαζει νεα σκαρια πιο ωραια και πιο βελτιωμενα που εκανε δικαιως την μοναδικη εταιρεια στην Απω Ανατολη να κτισει τα ωραιοτερα βαπορια οπως τα AKASHIA και HAMANΑSU.

Η SUNFLOWER σιγουρα ειναι η μοναδικη εταιρεια στο κοσμο που εχει τα περισσοτερα πλοια της ιδιας σειρας κατι που το ακολουθηασν και αλλες εταιρειες αλλα με διαφορες στις λεπτομερειες. Η HANKYU FERRY, η CITY LINE και η MARINE EXPRESS εχουν στο στολο τους παρομοια περιπου καραβια αξιολογα και ομορφα. Επισης το ιδιο εκανε και η ΤΑΙΗΕΙΥΟ με το νεο ΚΙSΟ Ενω αλλες εταιρειες οπως η HIGASHI NIHON FERRY που ειναι γνωστη για δυο τα HORUS και VENUS που ξεφευγουν απο τα συνηθισμενα του στολου της. Η ORANGE FERRY με τα ORANGE 7 και 8 η πλωρη τους και η πρυμνη τους ειναι παρομοια οπως θα παρατηρησετε στο ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Εκτισε κι ενα καινουργιο το ORANGE HOPE ενα Ro/Pax που θυμιζει περισσοτερο σκαρι του 70 με ευρωπαικες καταβολες. Ενω αλλες μικροτερες εταιρειες ειναι οι μονες που ακομα και τωρα εχουν ομορφα σκαρια και διαφορετικα το ενα με το αλλο οπως η SADOKISEN CAR FERRY, η OKI KISEN, η UWAJIMA και αλλες..

Αυτο που θελω να πώ ειναι οτι η ιδιαιτεροτητα της Ιαπωνικης σχολης ειναι οτι ακολουθει δυο διαφορετικα βηματα, αλλοι εφαρμοζουν την αλυσιδα FORD με λιγο η περισσοτερες διαφορες στα εξωτερικα τους και αλλοι καθε νεο και διαφορετικο.

Link to comment
Share on other sites

Ηλια κανεις δεν θα το ξεχασει το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ καθως και αλλα πλοια....

Αναρωτηθηκες ποτε γιατι πλοια σειρας papenburg οπως το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ, σειρας κρανος του πυροσβεστη, σειρας ΔΑΙΔΑΛΟΥ να ειναι παντα τοσο επιτυχημενα?? Γιατι εχουν την χαρη και την φινετσα να "χορευουν" στο δικο μας Αιγαιο και να νιωθουν οτι βρισκονται στα δικα τους "χωματα"...

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα πλοία αυτά ήταν επιτυχημένα γιατί δοκιμάστηκαν με απόλυτη επιτυχία στο Αιγαίο με άσχημες καιρικές συνθήκες σε λιμάνια τρύπες και βγήκαν ασπροπρόσωπα.Είχαν και το ιδανικό μέγεθος.

Είχαν φινέτσα όπως είπες ήταν φιλικά προς τον επιβάτη κι ο κόσμος τα αγάπησε πολύ.

Τώρα τι μέλλει γεννεσθαι που αυτά τα βαπόρια το ένα πίσω από το άλλο πέρνουν την άγουσα για την Ινδία και πλέον στα μέτρα τους δύσκολα βρίσκεις βαπόρι.

Βλέπετε οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες εξέλιξαν τα λιμάνια τους και τα πλοία τους υπερβένουν τα 150μ πλέον ενώ εδώ τα λιμάνια έμειναν τα ίδια με διάφορα παράσημα από τις κακοκαιρίες.

Στην Ευρώπη πολύ δύσκολα εώς αδύνατον να βρεις να αγοράσεις πλοίο των 120μ ενώ και στην Ιαπωνία υπάρχουν λιγά ακόμη που κι αυτά όλα δεν πουλιούνται.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτο να λεγεται!! Δεν υπαρχουν διαθεσιμα και το μονο που βρεθηκε ειναι το LADY OFF MANN! Και οσα υπαρχουν ειναι προς μερια Ιταλιας και Ισπανιας!!... Στην Ιαπωνια υπαρχουν αρκετα αξιολογα πλοια απο 120 εως 140μ αλλα οπως λες δυσκολα θα πουλιονται αυτα προς το παρον.... Αλλα μπορω να σου αναφερω καποια γνωστα ιαπωνεζικα που ειναι πολυ αξιολογα και καταλληλα για εδω....SILVER QUEEN, VENILIA, VIRTUS, VEGA, HORUS, VENUS, VENA, VOLANS, NEW KOCHI, NEW KATSURA, NEW AKATSUKI, BEPPU, OITA, OSADO MARU, OKESA MARU,.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Για τους λάτρεις του ωραίου φύλου (βλέπε Ιαπωνικα ποστάλια)
Εγω προσωπικα και εκ πρωτης οψεως(που λεει κι ο Χαραλαμπος Τραμπακουλας:mad: ), προτιμω τα αδελφια Σοφοκλη/Ορη, κυριως λογω στυλατης τσιμινιερας.
Έγώ πάλι Νίκ για τους ίδιους λόγους προτιμώ το ΑΡΙΑΔΝΗ, είναι μία βελτιωμένη έκδοση των προηγουμένων.
Στρατο και γω μαζι σου ειμαι απο το θεμα της ομορφιας.
Εμένα πάντως αντίθετα αυτό που με χαλάει κάπως στο πλοίο είναι αυτή η πολύ τριγωνική πλώρη που θυμίζει αντιτορπιλικό θα το προτιμούσα με μια πιο στρογγυλεμένη πλώρη τύπου Ροδανθη.

αν και γενικα δεν ειμαι fan των ιαπωνικων θεωρω οτι το αριαδνη ειναι απο τα ομορφοτερα ιαπωνικα που εχουν ερθει. εχει αεροδυναμικο σχημα και οπως ξαναειπα με τα νεα χρωματα θα δειξει ακομη περισσοτερο.

αμεσως μετα απο το Αριαδνη εχω τα Σοφοκλης/Λευκα Ορη. μπορει να ειναι λιγοτερο αεροδυναμικα, αλλα εινα κομψα και στιβαρα βαπορια με ομορφες γραμμες. μετα απο αυτα εχω το horizon. το τελευταιο χανει λιγο πρυμα απο τις τσιμινιερες.

αντιθετως δε με συγκινουν ιδιαιτερα τα king/queen. εντυπωσιακοι ογκοι, πολλα ανοιχτα decks, but on the other hand (που λεμε και στην Ανω Βλασία) ειναι σαν αυθαιρετο στη λουτσα. καθε χρονια που ο μπαμπας μαζευε λεφτα απο τη δευτερη δουλεια, φτιαχναμε και εναν οροφο.

παντως απο τα διαφορα "ω μαμι ακατσουκια" που φερνει η ΣΑΟΣ (δεν βλεπόνται) χιλιες φορες να ερθει το και το Hestia & το πρωην Rainbow Love

ΥΓ κεφαλονια & Ionian Star προηγουνται εννοειται:mad:

Link to comment
Share on other sites

Έμενα γενικά μου αρέσουν αρκετά τα γαιπωνέζικα.Αν και στη πραγματικότητα μου αρέσουν όλα είτε είναι ευρωπαικά είτε γιαπωνέζικα το μόνο πλοίο που θεωρώ απαίσιο και έκτρωμα είναι το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ

Απο τα γιαπωνέζικα βέβαια αγαπημένο μου είναι το Μυτιλήνη και κατ'επέκταση το Ροδανθη και ας τα κατηγορούν ορισμένοι ότι είναι χοντρόγραμμα δεν συμφωνώ σε αυτό μιας και προσφάτα μελέτησα το lines plan του Ροδανθη απλά όλα αυτά τα γιαπωνέζικα της πρώτης γενιάς έχουν μια διαφορετική φιλοσοφία σχεδίασης

Για τα king/queen συμφωνώ με τον proud

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

επειδη ασχολουμαι με το θεμα της επισκευης θα ψηφιζα τα γιαπωνεζικα γιατι ειναι πιο εργονομικα για τον τεχνιτη η τον μηχανικο. το μειονεκτημα για μας ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλα στα μηχανοστασια

Link to comment
Share on other sites

SUPERFAST δαγκωτό, με προτίμηση στα 2 τελευταία! :o Τα θεωρώ τα πιο "ανατρεπτικά" και πρωτοποριακά σε παγκόσμια κλίμακα (από τα I & II για την εποχή τους, ως τα XI & XII σήμερα), χωρίς να παρατηρείς σε αυτά τρελές υπερβολές τύπου "Superstar" της Τallink. Τα φτερά τους στο μεταξύ (copyright κτλ.) κι η "κλειστή" πλώρη - σε συνδιασμό με τις μαύρες γραμμές- τα κάνoυν ολά τα λεφτα! :D

Μ' αρεσουν αρκετά ιαπωνικά (ή κορεάτικα) σκαριά, ειδικά τα αδερφά Rainbow Bell (Αριάδνη) και Rainbow Love (New Golden Bridge V) -κυρίως λόγω της πλώρης (σε αντίθεση με τους "προγόνους" τους Σ. Βενιζέλος και Λευκά Όρη που δε μου αρέσουν ιδιαίτερα για διάφορους λόγους). Πολύ μου αρέσουν και τα Akashia και Hamanasu (όχι όμως στον τρόπο σχεδιασμού των ανοιχτών καταστρωμάτων κτλ., πιστεύω ότι τα "χαλάνε" πολύ).

Γενικά, μάλλον θεωρείται δεδομένο πως οι Ευρωπαίοι κατασκευάζουν πιο καλαίσθητα πλοία (όπως αναμφισβήτητα και αυτοκίνητα :D), εξωτερικά, μα κυρίως και στο ξενοδοχειακό τους μέρος. Αυτό πιστεύω κι εγώ. Υπάρχουν πολλά όμορφα πλοία στις βόρειες θάλασσες. Μα είναι κάτι και στα ιαπωνικά πλοία που με τραβά, ακόμη και σε λεγόμενα "κουτιά"! Αρκεί να μην έχουν ανοιχτές βαρδιόλες...

post-1257-128326970529_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το να διαλέξει κάποιος μια από τις δύο σχολές λίγα χρόνια πιο πριν θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο. Τα Ευρωπαϊκά είχαν υπέροχα σχήματα (βλ. Πηνελόπη Α, Άγιος Γεώργιος κ.ά) ενώ τα Ιαπωνικά προσφέρονταν για εκτενείς μετασκευές. Σήμερα το τοπίο έχει πια, τουλάχιστον για εμένα, ξεκαθαρίσει. Τα Ευρωπαϊκά αν και πολυτελέστατα έχουν μετατραπεί σε μεγάλα κουτιά ενώ υπερτερούν από πλευράς εσωτερικών χώρων. Τα Ιαπωνικά έχουν βελτιωθεί κατά πολύ σε ποιότητα και ταχύτητα ενώ διατηρούν την δυνατότητα να μετασκευάζονται εκτενέστατα δίνοντας μας βαπόραρους (π.χ. Αριάδνη). Τελικά, εν έτη 2007, λέω πως τάσσομαι υπέρ της Ιαπωνικής Σχολής γιατί μπορεί να δώσει υπέροχα ποστάλια μετά από μια καλή μετασκευή. Φυσικά και από την Ευρωπαϊκή σχολή βλέπουμε ακόμα μερικά υπέροχα σκαριά, όπως βλέπουμε και μερικά εκτρώματα από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, όμως είναι ελάχιστα.

Και μία πρόταση για τις μελλοντικές μετασκευές – ναυπηγήσεις εν Ελλάδι: Νομίζω πως κάτι το οποίο πρέπει να διατηρήσουμε στα νεότερα πλοία είναι οι γραμμές του φουγάρου που σήμερα έχουν πλοία όπως το «Πηνελόπη Α», απλά υπέροχο! Μαγευτικές είναι ακόμα και οι ανοικτές βαρδιόλες, αλλά και αυτές εκλείπουν σιγά – σιγά. :)

Link to comment
Share on other sites

Και μία πρόταση για τις μελλοντικές μετασκευές – ναυπηγήσεις εν Ελλάδι: Νομίζω πως κάτι το οποίο πρέπει να διατηρήσουμε στα νεότερα πλοία είναι οι γραμμές του φουγάρου που σήμερα έχουν πλοία όπως το «Πηνελόπη Α», απλά υπέροχο! Μαγευτικές είναι ακόμα και οι ανοικτές βαρδιόλες, αλλά και αυτές εκλείπουν σιγά – σιγά. :)

Δυστυχώς καμία ναυπήγηση σύγχρονου επιβατηγού δεν δίνει έμφαση σε στρογγυλεμμένα desing όπως συνέβαινε παλιά είναι εμφανές πως οι καμπύλες περιορίζονται μόνο εκεί που είναι αναγκαίες δηλαδή στη γάστρα

Συμφωνώ πως η Ιαπωνία δίνει πιά τα πιο όμορφα δείγματα ποσταλιών και επλίζω να συνεχίσει έτσι

Link to comment
Share on other sites

Τελικα καταληξα πιο πλοιο μου αρεσει περισσοτερο ....

Ειναι ο Διαγορας τον οποιο τον εζησα απο τα πρωτα του ταξιδια σαν ΔΑΝΕ και τωρα σαν BLUE STAR .....Ανετο απο χωρους (εσω-εξω) καλοταξιδος παντα (εκτος απο το BAR της 3ης στα πριμα του που εχει εντονο vibration)..

Φετος δε τον τιμησα σε πολλα ταξιδια του απο Πειραια - Αστυπαλαια 1 φορα , Αστυπαλαια - Ροδο 5 φορες , Καλυμνο - Πειραια 2 φορες , Λερο - Πειραια 1 φορα , Λερο - Πατμο 1 φορα , Πειραια - Πατμο 2 φορες , Κω - Νισυρο - Κω 10 φορες , Κω - Τηλο 1 φορα και Κω - Λερο 1 φορα ...

Καποιες φωτογραφιες του

Στη Τηλο

Στη Καλυμνο

Στη Νισυρο

Link to comment
Share on other sites

.................

Φετος δε τον τιμησα σε πολλα ταξιδια του απο Πειραια - Αστυπαλαια 1 φορα , Αστυπαλαια - Ροδο 5 φορες , Καλυμνο - Πειραια 2 φορες , Λερο - Πειραια 1 φορα , Λερο - Πατμο 1 φορα , Πειραια - Πατμο 2 φορες , Κω - Νισυρο - Κω 10 φορες , Κω - Τηλο 1 φορα και Κω - Λερο 1 φορα ...

Δηλαδή Παναγιώτη αν τον τιμούσες θα είσουνα μέσα 365 μέρες τον χρόνο?

:). Αλήθεια φυλλάδιο έχεις :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Και εγώ λάτρης γενικά των Superfast είμαι.Μου αρέσει ιδιαίτερα η αεροδυναμική όψη των φουγάρων τους.Από την άλλη όμως τα γιαπωνέζικα έχουν τη δική τους ιστορία.Πιστεύω είναι πιο βαριά σα κατασκευή διότι εκεί λαμβάνουν υπόψη το χοντρό καιρό που έχουν όπου τα κύματα φτάνουν συχνά στα τζάμια της γέφυρας.Έχω την εντύπωση ότι τα ευρωπαϊκά είναι καλομαθημένα και ότι τα γιαπωνέζικα "γουστάρουν" τον άγριο καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε εχεις δίκαιο ως πρός τα superfast που πιθανόν γνώρησες στο Πάτρα Ιταλήα.Δεν εχουν καμιά σχέση ομως στο ταξίδη τους με τα 4 ais class που εκλαιψαν της καρδιές Γερμανών Φιλανδών και Σκοτσέζων.Το 7 και το 8 κάθε χρόνο εδιναν μάχες με τους πάγους της Βαλτικής και το 9 και 10 με τους γνωστούς καιρούς της βορείου θαλάσσης.Θα σου ανφέρω μόνο οτι μόλις εφευγε το 10 πολλές φορές τον χειμώνα,αμέσως απο πίσω του εκληναν οι Βέλγοι το λιμάνη του zebrukee.Τα storm & gail ημερήσια διάταξη.Και αυτές οι αγέρωχες τζημινείερες πάντα στο έργο τους.Καμαρώναμε μέσα στην καρδιά της ευρώπης για τα καράβια μας.Ειδικά οσοι απο εμάς ειχαν παραλάβη χρόνια τώρα οτι ειχαν για πέταμα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...