Jump to content
Shipfriends

Ποιό ferry μας αρέσει περισσότερο; Ευρωπαϊκό, Ιαπωνέζικο ή κάτι άλλο;


Απ'τα ferries που μας εχουν ερθει την τελευταια 20 ετια, τι μας αρεσει περισσοτερο;  

4 members have voted

  1. 1. Απ'τα ferries που μας εχουν ερθει την τελευταια 20 ετια, τι μας αρεσει περισσοτερο;

    • Τα ευρωπαικα 60s & 70s που εκαναν εδω δευτερη καριερα
    • Τα γιαπωνεζικα 70s & 80s που μετασκευαστηκαν εδω
    • Τα βορειοευρωπαικα (γερμανια, φινλανδια) νεοτευκτα απο το 95 και μετα
    • Τα νεοτευκτα made in Italy της ιδιας περιοδου
    • Ολα τα κλειστα made in Greece των 70s-80s
    • Τα ελληνικα νεοτευκτα (μικρα και μεγαλα) της τελευταιας 10 ετιας
    • Τα κορεατικα νεοτευκτα (σειρες ithaki & prometheus)
    • Τα ταχυπλοα της austal
    • Tα ταχυπλοα Corsaire
      0
    • Τα αμφιπλωρα made in Greece

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

05.40 της σήμερον. ;)

Είσοδος και πρώτη προσέγγιση του πλοίου στον Πατραικό. :)

[ATTACH]7531[/ATTACH]

Ήθελα να ξερα πόσο πιο πολύ μπορεί να 'ασχημείνει' η καινούρια ναυπηγική:mad: Απο το κακό στο χειρότερο πάμε. Που είναι τα παλιά καλά όμορφα βαπόρια........:(:rolleyes: Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

λιγο off topic, αλλα εμενα δε μου αρεσει πως οσο περναν τα χρονια δε μας αφηνουν να βλεπουμε την πλωρη ουτε με το κυαλι. στο cruise europa (οπως και σε πολλα αλλα πριν απο αυτο), μπορεις να δεις πλωρη μονο απο 4 παραθυρα στο πλωριο σαλονι. οταν λεμε βλεπεις πλωρη, εννουμε μονο το κορακι και τα μορφωταρια. θα μπορουσε να ειναι προσβασιμο το μεγαλο "μπαλκονι" κατω απο τη γεφυρα και πανω απο τις μπομπες.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Με αφορμη την περιπετεια του Ν.ΡΟΔΟΣ στο λιμανι του Πειραια,ηθελα να σταξω λιγο χολη :P για τα 'γαιδουρια' που φτιαχνουν οι γιαπωνεζοι :rolleyes:

Καλα,χρυσα κ ομορφα πλοια τα περισσοτερα(εγω δαγκωτο προτιμω τα ευρωπαικα)αλλα απο μανουβρα,κινησεις,σβελταδα ΔΕΝ,ΔΕΝ,ΔΕΝ,ΔΕΝ,ΔΕΝ,ΔΕΝ <_<

Πειτε μου ενα τζαπανεζικο που να μην παιζεις μια παρτιδα ταβλι οσο κανει μανουβρα...Γενικα,δεν αφορα μονο τον χρονο αλλα οτι βλεπεις το πλοιο να ειναι πολυ 'βαρυ' στις κινησεις του.

Τσαμπα εχουν τα περισσοτερα πλευρικους καταπελτες...πλησιαζουν αργα αργα διπλα στον ντοκο και τους κατεβαζουν,χωρις πολλα πολλα απο μανουβρα.Ε μετα παιρνουν ρυμουλκο για να ξεκολλησουν απο τον ντοκο :lol:

ΥΓ.Ναι ξερω και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ ειχε περιπετειες σημερα αλλα υπαρχουν πολλες διαφορες νομιζω(ο ΕΥΔΗΛΟΣ ας πουμε).

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω οτι ειναι γαιδουρια στην μανουβρα αλλα στο ταξιδι τους ομως ειναι θηρια δεν καταλαβαινουν τιποτα :D κ μην ξεχναμε οτι εκει που εδεναν στο japan υπηρχαν λιμανια κ εγκαταστασεις οπου δουλευονται οι καταπελτες πλωρα πρυμα κ ρυμουλκα για να βοηθανε στα ρεμετζα.. εδω στο elleda ειναι καινοτομια τα περισσοτερα πλοια να ειναι στις αγκυρες αντι να πλαγιοδετουνε κ να ασφαλιζονται

Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτο με το οτι ειναι θηρια στο ταξιδι ειναι ενας τιτανοτεραστιος μυθος :lol: Να πιασουμε ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ΛΙΣΣΟΣ,ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΕΣ κλπ? Μπα,ας παμε σε κατι πιο μεγαλο,HORIZON/ΑΡΙΑΔΝΗ ας πουμε,που εχω ταξιδεψει,μια χαρα πηγαιναν περα δωθε.Τι δηλαδη ειναι εξυπνοι οι γιαπωνεζοι ναυπηγοι κ τα εκαναν να μην κουνανε η μηπως οι ευρωπαιοι τα φτιαχνουν καρυδοτσουφλα :lol:

Ολα κουνανε στην χοντρη θαλασσα,αλλα περισσοτερο αλλα λιγοτερο - αλλα το γνωμικο 'Τα γιαπωνεζικα ειναι θηρια στον καιρο' ειναι ολιγον εως πολυ ανεκδοτο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τα Ιαπωνικά πλοία που αναφέρεις φίλε NHSOS CHIOS είναι σχεδιασμένα ώστε να αναπτύσουν υψηλές ταχύτητες έχοντας μικρές σχετικά ιποδυνάμεις.Αυτό επιτυγχάνεται με την σχεδίαση της γάστρας και σίγουρα επηρεάζει την πλεύση κάθε σκαριού.Πρέπει επίσης να σκεφτούμε ότι τα περισσότερα Ιαπωνικά πλοία έχουν υποστεί μετασκευή όπου η αρχική τους συμπεριφορά μπορεί να αλλάξει.

Πάντως πιστεύω πως τα μεγάλα Ιαπωνικά πλοία(Λευκά όρη,Αριάδνη Νησος Ρόδος κτλ) στην αρχική τους μορφή ήταν υπερβάπορες.Εξάλλου μην ξεχνάμε πως κατασκευάστηκαν για να διασχίζουν καθημερινά μεγάλες θάλασσες από τους Ιαπωνες που τεχνολογικά είναι πολύ μπροστά..

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Τα Ιαπωνικά πλοία που αναφέρεις φίλε NHSOS CHIOS είναι σχεδιασμένα ώστε να αναπτύσουν υψηλές ταχύτητες έχοντας μικρές σχετικά ιποδυνάμεις.Αυτό επιτυγχάνεται με την σχεδίαση της γάστρας και σίγουρα επηρεάζει την πλεύση κάθε σκαριού.

Αυτο ομως δεν σημαινει ντε και καλα οτι εχουν καλυτερο ταξιδεμα,μικρη καταναλωση ισως.Αλλωστε το ομολογεις αγαπητε ΝΟΜΙΚΕ :)

Πρέπει επίσης να σκεφτούμε ότι τα περισσότερα Ιαπωνικά πλοία έχουν υποστεί μετασκευή όπου η αρχική τους συμπεριφορά μπορεί να αλλάξει.

Πάντως πιστεύω πως τα μεγάλα Ιαπωνικά πλοία(Λευκά όρη,Αριάδνη Νησος Ρόδος κτλ) στην αρχική τους μορφή ήταν υπερβάπορες.Εξάλλου μην ξεχνάμε πως κατασκευάστηκαν για να διασχίζουν καθημερινά μεγάλες θάλασσες από τους Ιαπωνες που τεχνολογικά είναι πολύ μπροστά..

Νομιζω οτι ολα τα σκαρια(για μεγαλα πλοια μιλαμε),δεν σχεδιαζονται ωστε να μπορουν να αντιμετωπιζουν μονο ενα τυπο θαλασσας.Θελω να πω οταν εφτιαξαν τα fossen της ΑΝΕΚ δεν υπολογιζαν οτι θα ταξιδευουν μονο Αδριατικη,φανταζομαι θα μπορουν να 'βγουν' και στον Ατλαντικο η τον Ειρηνικο κ νομιζω μια χαρα θα τα πανε με το ταξιδεμα ;)

Οξω οι τζαπανεζοι και οι μυθοι που τους ακολουθουν :D

Link to comment
Share on other sites

δεν σχεδιαζονται ωστε να μπορουν να αντιμετωπιζουν μονο ενα τυπο θαλασσας.Θελω να πω οταν εφτιαξαν τα fossen της ΑΝΕΚ δεν υπολογιζαν οτι θα ταξιδευουν μονο Αδριατικη,φανταζομαι θα μπορουν να 'βγουν' και στον Ατλαντικο η τον Ειρηνικο κ νομιζω μια χαρα θα τα πανε με το ταξιδεμα

δε νομιζω οτι τα fossen θα καλοπερασουν αν βγουν στον ατλαντικο ή τον ειρηνικο. θα μετρανε σπασμενα φινιστρινια, στραπατσαρισμενες λαμαρινες και στραβωμενους νομεις.

πολλα πλοια (αν οχι τα περισσοτερα) οταν φτιαχνονται σχεδιαζονται αναλογα σε ποια θαλασσα θα πανε. η σειρες των λευκα ορη κλπ, αριαδνη & ελυρος, εχουν σχεδιαστει για ταξιδια αναμεσα στα μεγαλα νησια της Ιαπωνιας, στις αγριες θαλασσες του βορειου ειρηνικου, γι'αυτο και εχουν τις ψηλες πλωρες και τα κλειστα ανω γκαραζ. τα sf VII-X σχεδιαστηκαν για τις παγωμενες θαλασσες του βορρα και ειναι ice class, σε αντιθεση με τα sf V-VI που δεν ειναι. μπορω να αναφερω απειρα παραδειγματα και απο ferries και απο φορτηγα/δεξαμενοπλοια και απο κρουαζιεροπλοια. δειτε τη διαφορα του liner (υπερωκεανειου) queen mary 2 απο τα αλλα μπαλκοντατα κρουαζιεροπλοια.

βαπορι που ειναι φτιαγμενο για χοντρες θαλασσες, δε σημαινει οτι πηγαινει πανω στις ραγες σαν τραινο. ας μη μας επιρρεαζουν τα γουστα μας ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...