Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με την ευκαιρία της λήξης των επιδοτήσεων έχω κάποιες απορίες:

Το Ψαριανή είναι 32 χρονών (δεν μπορεί να πάρει πενταετή γραμμή) και απ' ότι φαίνεται έχασε την γραμμή Χίου-Ψαρών.

Μπορεί να πάει αλλού? και που? Γενικώς ποιό μέλλον προοιωνίζεται για το πλοίο?

Τα Παναγία Χοζοβιώτισσα (28) και Τήνου (29) έχουν τα χρόνια, αλλά το πρώτο υστερεί σε πολλά άλλα.

Το Παναγία Τήνου από ότι βλέπω στέκει στα καλά του και δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα.

Απορίες:

Στους διαγωνισμούς για τις γραμμές των Κυκλάδων ποια άλλα πλοία συμμετέχουν σε αυτούς?

Υπάρχουν άλλα ή είναι μόνο της C-Links?

Εάν συμμετέχουν στους διαγωνισμούς και δεν πάρουν κάποια γραμμή, μπορούν να σταθούν κάπου με ελεύθερη δρομολόγηση?

Γενικά έχω την αίσθηση ότι μόνο με τα επιδοτούμενα ενδοκυκλαδικά μπορούν να σταθούν.

Όπου όμως δεν βλέπω και αντίπαλο για να τους πάρει τις γραμμές.

Ή υπάρχει και εγώ δεν το ξέρω?

Link to comment
Share on other sites

Εκτός του ότι το σινιάλο αυτό είχε ξεθωριάσει πια και στο λιμάνι του Πειραιά και γενικότερα στο Αιγαίο δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστό εν αντιθέση με την Αδριατική.

Μόνο για ένα σύντομο χρονικό διάστημα είχε φορέσει αυτό το σινιάλο το ΠΑΝΑΓΙ ΤΗΝΟΥ.

Δεν ήταν δηλαδή σαν το VENTOURIS SEA LINES ή το VENTOURIS FERRIES που είχαν μεγάλη αναγνωρισημότητα στο λιμάνι του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι δεν πιστευω οτι θα καταφερει να παραμεινει αυτονομη η εταιρια για πολυ ακομα...Ειτε με κλεισιμο ειτε με συγχωνευση με ΝΕΛ, παντως Clink δεν θα υπαρχει για πολυ... Καλυτερα βεβαια γιατι και τα ταχυπλοα ειναι τα πιο αναξιοπιστα που θυμαμαι και τα συμβατικά της ειναι η τελευταια λύση για τα επιδοτούμενα... Η ΣΑΟΣ μπροστα της ειναι παλατια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να προβλέψω λίγο το μέλλον!! Τα δυο Παναγία θα πωληθούν στη ΝΕΛ σε αντικατάσταση των δυο Αιολών, σε τιμή πολύ πιο πάνω από την αγορά τους πέρυσι από τη Γαλλία, συν τα έξοδα συντήρησης και λειτουργίας που είχαν αυτό εξάμηνο που είναι στα νερά μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Στο Λαύριο παροπλισμένοι!! Μέχρι να βγει η απόφαση από τη διαμάχη ΝΕΛ vs SEMT PIELSTICK!! Διότι αν ξανά ταξιδέψουν, μέχρι το δικαστήριο να αποφασίσει έχουν χαμένη την υπόθεση στο δικαστήριο!!

Γιατί άραγε πήγαιναν με μειωμένη ταχύτητα τα δυο Πανάγια, για να δείξουν ότι δεν έχουν προβλήματα μηχανολογικά σε αντίθεση με τα ξαδέλφια!! Ενώ οι Αιολοι ταξίδευαν συνήθως με 95-100% της ιπποδύναμης!! Όποτε οι μηχανές δεν αντέχουν να ταξιδεύουν με αυτή την ιπποδύναμη!! Για αυτό έχουμε και υπηρεσιακή ταχύτητα και maximum!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με τα σχόλια της στη τελευταία σελίδα που αναφέρει η ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ του Σαββάτου, ότι ο Βεντουρης «φερεται» να έχει κλείσει βαπόρι αλλά δε διευκρινίζει αν πρόκειται για τη μητρική εταιρεία ή για τη ΝΕΛ (Meditarranee??)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σωστός ο παίχτης.Τα χοντρά γέλια θα πέσουν όταν θα είναι στην γραμμή το ΙΘΑΚΗ, το ΧΑΪΣΠΙΝΤ και θα διπλαρώσει κι αυτό. Να δούμε ποιός θα είναι ο τυχερός και θα μαζεύει τα κουνούπια για να τα μεταφέρει γιατί πρέπει όλοι να πηγαίνουν Συροτηνομυκονία για να έχουν όλοι πληρότητες. Οπότε.... το μέλλον αρχίζει να προδιαγράφεται....

Link to comment
Share on other sites

τα ταχύπλοα της c - link και η εταιρεία (όοσν αφορά ωράρια & δρομολόγια) είναι αναξιόπιστοι. Καθυστερήσεις ώρων το καλοκαίρι ακυρώσεις δρομολογίων ........ Δεν νομίζω ότι θα καρτηθούν στην Μύκονο . Γι' αυτό το λόγο έφυγαν από την Παροναξία γιατί φέτος ούε κουνούπια δεν θα μετέφεραμ

Link to comment
Share on other sites

Προσυπογράφω τα παραπάνω και επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε μια γραμμή στην οποία απέτυχε ο νεότευκτος και ταχύτερος ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ θα μπορέσει να πετύχει η Θαλασσινή.

Μου αρέσει που πέρυσι έλεγαν "τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με μεση ταχύτητα 28 κόμβους παρα το οτι η υπηρεσιακή μας είναι 31" και τελικά ήταν είδηση το να έρθει Παναγία στη ώρα της.

Τόσο δύσκολο είναι να βγάλουν πραγματικά ωράρια έστω κ αν δίνουν την Τήνο πχ σε 4 ώρες? Ας εχουν ακρίβεια και όχι μεγάλη ταχύτητα, φέτος δεν είχαν τίποτα απο τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε μια γραμμή στην οποία απέτυχε ο νεότευκτος και ταχύτερος ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ θα μπορέσει να πετύχει η Θαλασσινή.

Ο Αίολος ΙΙ δεν απέτυχε από θέμα κινήσεως!! Αλλά από άλλους λόγους!! Που δεν είναι του παρόντος θέματος!! Όσο αφορά τις δυο Παναγίες, κάπως καλύτερα θα πάνε στη γραμμή αυτή!! Γιατί από πέρυσι έλειπαν δυο βαπόρια (Αίολος ΙΙ & Εξπρές Αθηνά) ενώ φέτος θα είναι και ένα πλοίο λιγότερο από τη Ραφήνα!!

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου όσο χρησιμοποιεί το Λαύριο, άσπρη μέρα δεν θα δει. Ειδικά στην Συροτηνομυκονία που υπάρχουν καράβια και ταχύπλοα σε καθημερινή βάση τόσο από Πειραιά όσο και από Ραφήνα. Ποιος θα ανέβει στο Λαύριο δηλαδή να πάρει ένα πλοίο για Κυκλάδες εκτός Τζιας. Καλώς ή κακώς το Λαύριο έχει συνδέσει το όνομά του μόνο με τη Τζια και τις άγινες.

Δεν ξέρω ποιοι άλλοι λόγοι συνετέλεσαν στο να σταματήσει ο Αίολος αλλά αυτό που μπορώ να σου επιβεβαιώσω είναι ότι ακόμα και τις μέρες με τρελλή κίνηση στη γραμμή τα μόνα πλοία που είχαν αβέρτα θέσεις ήταν ο Αίολος και το ΣΑΟΣ ΙΙ κι επειδή έτυχε να ταξιδέψω αναγκαστικά μια τέτοια μέρα με τον Αίολο, όταν επιβιβαστήκαμε το πλήρωμα μας έλεγε καθείστε όπου θέλετε το πλοίο είναι άδειο:D τη στιγμή που το Highspeed δίπλα κόντευε να βουλιάξει από τον κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το κιόσκι της εταιρείας ξηλώθηκε από την Ακτή Τζελεπή!! Και μεταφέρθηκε στο Κερατσίνι εκεί που φεύγουν τα Ro-Ro!! Αφού τελικά δε προχώρησε η εξαγορά από τη ΝΕΛ αλλά θα υπάρξει κοινοπραξία(??), μπορεί να μου εξηγήσει κανείς γιατί το μετακομίσανε??

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι πρόβλημα έχει προκύψει με την εξαγορά αλλά δεν νομίζω πως έχει ναυαγήσει ακόμα. Θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες μέσα στην εβδομάδα καθώς η ΝΕΛ θα ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2005 και θα εκδώσει το ετήσιο ενημερωτικό φυλλάδιο στο οποίο θα αναφέρονται και οι τρέχουσες εξελίξεις. Μήπως το κιόσκι άλλαξε θέση λόγω των έργων που θα γίνουν στην περιοχή?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι επιδοτήσεις καλύπτουν ένα μέρος του κόστους εκμετάλλευσης, αλλά δεν αποτελούν εγγύηση για την κερδοφορία ενός πλοίου. Παραδείγματα πλοίων / εταιριών που είναι ζημιογόνες παρά τα έσοδα των επιδοτήσεων είναι η C-Link και η GA-Ferries (παρά το γεγονός πως συνδυάζει τους επιδοτούμενους προορισμούς με 3 πολύ καλές γραμμές: Δωδεκάνησα, Σάμο-Ικαρία και Παροναξία).

Πολλές φορές στο forum, έχει διατυπωθεί η άποψη πως υπάρχουν “μάγκες” ακτοπλόοι που μπορούν να εκμεταλλευτούν καλύτερα τα πλοία από τους άλλους και να τα κάνουν κερδοφόρα. Ευτυχώς λοιπόν που δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα της C-Link (http://www.nel.gr/Repository/Files/185_20060226_EkthesiApotimisis.pdf) για να καταλάβουν κάποιοι πως δεν γίνονται θαύματα….

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις φίλε Ορέστη να διαφωνήσω μαζί σου.Αν η C-Link δεν παρουσιάζει κερδοφορία αυτό δεν οφείλετε καθόλου μα καθόλου στα δύο πλοία (Τήνου και Χοζοβιώτισα) που εκτελούν τα επιδοτούμενα αλλά στα δύο ταχύπλοα (Θαλασσινή και Πάρου) που η εκμετάλευσή τους αποδείχτηκε προβληματική και αυτό μπορώ να στο πώ με απόλυτη σιγουριά. Όσο αναφορά την GA FERRIES και πάλι μπορώ να σου πω με σιγουριά πως το Ρομίλντα και το Δημητρούλα είναι απόλυτα κερδοφόρα έτσι όπως εκτελούν τα επιδοτούμενά τους.Σαφώς και η επιδότηση δεν αποτελεί πανάκεια αλλά νομίζω πως υπάρχουν γραμμές που αυτοί που τις πραγματοποιούν αισθάνονται μιά σχετική "ασφάλεια" και σαφώς δεν ψυχοραγούν.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από LEFTERIS68

Θα μου επιτρέψεις φίλε Ορέστη να διαφωνήσω μαζί σου.Αν η C-Link δεν παρουσιάζει κερδοφορία αυτό δεν οφείλετε καθόλου μα καθόλου στα δύο πλοία (Τήνου και Χοζοβιώτισα) που εκτελούν τα επιδοτούμενα αλλά στα δύο ταχύπλοα (Θαλασσινή και Πάρου) που η εκμετάλευσή τους αποδείχτηκε προβληματική και αυτό μπορώ να στο πώ με απόλυτη σιγουριά.

Νομίζω πως τα ταχύπλοα της C-Link δρομολογήθηκαν το 2005. Η εταιρία όμως παρουσιάζει ζημιές από το 2004 που όχι μόνο δεν υπήρχαν τα ταχύπλοα, αλλά και τα καύσιμα ήταν στη μίσή τιμή από ότι σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

H C-Link ίσως να μπαίνει μέσα ακόμα και από τις επειδοτήσεις αλλά κυρίως από τα ταχύπλοα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι ο Αγούδημος μπαίνει μέσα. Από τη μια είμαι σίγουρος ότι αν δεν έβγαζε κέρδος δεν θα ξαναζήταγε την άγονη των Κυκλάδων όπως έκανε με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ κι από την άλλη τα συγκεκριμένα πλοία του όσες μα όσες φορές τα είδα να φεύγουν πάντα αφήνουν φορτηγά απ'έξω. Αν και με αυτές τις πληρότητες + την επειδότηση έμπαινε μέσα τότε θα είχε φαληρίσει τόσο η GA όσο και πολλές άλλες πριν από αυτήν.

Υ.Γ.: Αν κάποιος θέλει να απαντήσει κάτι για τη GA ας το κάνει καλύτερα στο αντίστοιχο thread για να μην ξεφύγουμε τελείως please.

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις Ορέστη να συνεχίζω να επιμένω στην άποψή μου ότι τα πλοία που κάνουν τα επιδοτούμενα στη C-LINK είναι κερδοφόρα, τουλάχιστον με τα λεγόμενα ενός εκ των συνιδιοκτητών(όχι του Απόστολου) σε συζήτησή μας σε ανύποπτο χρόνο που δεν έχω λόγω να αμφισβητήσω.

Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη δεν έχω ούτε εγώ κανένα λόγο να σε αμφισβητήσω. Δύο μόνο επισημάνσεις:

1. Οι παραδοσιακοί ακτοπλόοι όταν μιλούν για τα αποτελέσματα ενός πλοίου, συνήθως δεν συμπεριλαμβάνουν στα έξοδα, το κόστος της διοίκησης, τις αποσβέσεις και τα δάνεια που συνεπάγεται η λειτουργία του πλοίου. Έτσι για παράδειγμα τα λειτουργικά κέρδη της C-Link για το 2004 ήταν 943.000 (με κύκλο εργασιών 5,67 εκατ. ευρώ). Από τις 943.000 όμως αφαιρούνται 604.000 για έξοδα διάθεσης & διοίκησης, 103.000 για αποσβέσεις, 379.000 για χρεωστικούς τόκους και κάτι ψιλά ακόμα , με αποτέλεσμα οι ζημιές για τη συγκεκριμένη χρήση να είναι 138.000€

2. Το αν είναι κερδοφόρα τα πλοία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το κόστος καυσίμων και συνεπώς από το χρόνο στον οποίο αναφέρθηκε το σχόλιο που αναφέρεις. Ενδεικτικά σας αναφέρω πως τον Απρίλιο του 2004 το πετρέλαιο ήταν στα 33$, τον Απρίλιο του 2005 στα 51$ και σήμερα στα 72$.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...