Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Περσυ το χειμωνα για 2 μηνες πηγαινε εναλαξ καθε Δευτερα απο πειραια το ΡΟΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΜΟΣ και επιστροφη την Τριτη , μεχρι να κλειση το μαγαζι της η ΔΑΝΕ.

Ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο που λεω.

Πηγαινε ΠΑΤΜΟ-ΛΕΙΨΟΥΣ-ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ

EDIT

Ουδεμια απαντηση ρε παιδες Ελληνων. B)

Παντως σιγουρα περσυ πηγαινε ΛΕΙΨΟΥΣ βαπορι :confused: , ενα βαπορι μα τι βαπορι :rolleyes::rolleyes:

:P:P

 

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

χριστος και αποστολος!!!!! :mad:

ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ του επιβατηγού - οχηματαγωγού «Διαγόρας» επιχειρεί η ΔΑΝΕ. Η εταιρεία στην οποία στρατηγικός επενδυτής είναι η Ανώνυμος Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης, μετά από την πρόσκληση που έστειλε το υπουργείο Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής στην Ένωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας για δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Σάμος - Κως - Ρόδος με επιστροφή για την περίοδο από 15 Ιουνίου μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2005, κατέθεσε αίτηση.

Το δρομολόγιο το οποίο κρίνεται από το υπουργείο απαραίτητο για την ακτοπλοϊκή κάλυψη των Δωδεκανήσων θα γίνεται δύο φορές την εβδομάδα. Η ΔΑΝΕ σε περίπτωση που της κατακυρωθεί το δρομολόγιο θα λαμβάνει 37.000 ευρώ περίπου την εβδομάδα.

Επίσης στη συνέχεια αναμένεται να ζητήσει την δραστηριοποίηση του πλοίου μια φορά την εβδομάδα στην γραμμή Πειραιάς - Ρόδος. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» σε περίπτωση που «στεφθεί με επιτυχία» η προσπάθεια, αμέσως μετά το «Διαγόρας» σειρά θα πάρουν και τα άλλα δύο πλοία της ΔΑΝΕ «Πάτμος» και «Ρόδος».

«Αγώνας δρόμου»

Η ΔΑΝΕ κάνει «αγώνα δρόμου» για να προλάβει τις προθεσμίες, αφού σε περίπτωση που το πλοίο επαναδρομολογηθεί θα είναι εφικτό να πληρωθούν οι ναυτεργάτες, στους οποίους οφείλει δεδουλευμένα η εταιρεία, και οι οποίοι έχουν «βγάλει», όπως δικαιούνται από το νόμο, σε πλειστηριασμό το πλοίο, πέντε συνεχόμενες φορές, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο επόμενος προγραμματισμένος πλειστηριασμός είναι στις 25 Ιουνίου 2005.

Ήδη γίνονται κινήσεις για να πάρει το πλοίο πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και ελευθεροπλοΐα, ενώ είναι έτοιμο να μετακινηθεί για να του γίνουν οι απαραίτητες επισκευές. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό στη «Ν» η ΑΝΕΚ σε επιστολή της προς το υπουργείο Αιγαίου έχει δεσμευθεί ότι σε περίπτωση που το «Διαγόρας» δεν είναι 100% έτοιμο στις 15 Ιουνίου, η εταιρεία θα καλύψει τη γραμμή με άλλο πλοίο πιθανώς το «Άπτερα».

Οι προϋποθέσεις

Σύμφωνα με την πρόσκληση του υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής το πλοίο θα πρέπει να έχει μήκος άνω των 110μ, υπηρεσιακή ταχύτητα άνω των 18 μιλίων, μεταφορική δυνατότητα άνω των 1000 επιβατών και άνω των 200 κλινών.

Όπως υπογραμμίζει ο υπουργός Αριστοτέλης Παυλίδης για την πρόσκληση ενδιαφέροντος «Η απόφαση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των παρεμβάσεων του υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που στοχεύουν στο να συμπληρωθεί το υπάρχον δίκτυο ακτοπλοϊκών γραμμών κατά τέτοιο τρόπο που να προσφέρονται νέες υπηρεσίες τόσο στους μονίμους κατοίκους των νησιών όσο και στους τουρίστες. Ικανοποιείται με την απόφαση αυτή αίτημα τόσο των κοινωνικών και επαγγελματικών φορέων της Σάμου και της Δωδεκανήσου όσο και της Θεσσαλονίκης».

NAYTΕΜΠΟΡΙΚΗ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιέζει πολύ η ΑΝΕΚ μέσω της γνωστής σχέσης της με τον ΥΕΝ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι εξηγείται λοιπόν ο αρκούδος στον ΔΙΑΓΟΡΑ.

Πάντως σαν εξέλιξη είναι νομίζω θετική και θα βοηθήσει την συγκοινωνία στα Δωδεκάνησα. Στο άρθρο αναφέρεται βέβαια πω ίσως ακολουθήσει και επαναδραστηριοποίηση των ΠΑΤΜΟΣ & ΡΟΔΟΣ, αλλά απ'ότι έχει ειπωθεί στο forum, η κατάστασή τους (μηχανές και ξενοδοχειακό) είναι άσχημη. Σε αυτά οι επισκευές πότε θα γίνουν και πώς θα πληρωθούν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακάρι ρε παιδιά να βρεθεί μια λύση έτσι ώστε και οι άνθρωποι να πάρουν κάποια στιγμή τα χρήματά τους αλλά και τα βαπόρια να δουλέψουν (έστω και για σεζόν). Κρίμα να μένουν δεμένα τέτοια πλοία και να βλέπεις τις σαβούρες να ταξιδεύουν. Ας βρούνε μία φόρμουλα να τα βάλουν όλα σε μια σειρά. ΕΛΕΟΣ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Διαγόρας δε πιστεύω να χρειαστεί και πολλά πράγματα!! Σε λιγότερο από μήνα μπορεί να είναι έτοιμος!! Για τα αλλά δε πιστεύω ότι μπορεί να δουλέψουν το καλοκαίρι, με τη κατάσταση που έχουν!! Όσο για το ποιος θα πληρώσει είναι αλλού παπα ευαγγέλιο!! Ρωτήστε μαγαζιά που έχουν χάσει τα λεφτά τους από πλοιοκτήτες!! Βλέπε ΔΑΝΕ, Βεντουρηδες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνε να το κάνουν σαν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2 που του δώσανε ξαφνικά ελευθεροπλοία και βγήκε αυγουστιατικα για ρομολόγια ενώ ήταν δεμένο κοντά στον ένα χρόνο.

Τα λεφτά σίγουρα θα τα κλάψουν οι ναυτικοί το θέμα είναι να πάρουν έστω και κάτι από αυτά.Ολα να τα πάρουν το βλέπω απίθανο όταν μια εταιρία είναι φαληριμένη.Τα ίδια έγιναν με τον Μοίρα με το ΘΗΣΕΥΣ τα ίδια έγιναν με τους Βεντουραίους...

Το ΔΙΑΓΟΡΑΣ είπαμε είναι σε καλή κατάσταση αλλά και για 15 Ιουνίου δεν προλαβαίνει με τίποτα.Τουλάχιστον ένα μήνα θα τον φάει.

Τώρα τα άλλα 2 ΠΑΤΜΟΣ και ΡΟΔΟΣ είναι σε κακά χάλια και μόνο αν γίνουν μπαλώματα θα προλάβουν να βγουν καλοκαίρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομιζω οτι τα χρηματα των ναυτικων ακομα κι αν δρομολογηθει το πλοιο "Αντιο Ζωη" με Μαρθα Βουρτση και Ελενη Χατζηαργυρη(που λεει κι ο Γεωργιου)! Σιγα μην κανει τετοια μανουρα η ΑΝΕΚ για να παρει επιδοτηση, και να παει μετα να πληρωσει τον κοσμο. Παντως ο Κεφαλογιαννης θα ερθει σε δυσκολη θεση με την εκλογικη του πελατεια. Η προσωπικη μου γνωμη ειναι πως θα πρεπει να κλεισει μια και καλη το αμαρτωλο κεφαλαιο ΔΑΝΕ, αρκετοι απο εκει μεσα κλεψανε, αρκετους φεσωσανε, αρκετοι κλαινε τα λεφτα τους.

Παντως αν γινει ΚΑΙ αυτο, παει να πει οτι σε αυτο το εεεε..... στη χωρα αυτη μεχρι και οι πεθαμενοι ανασταινονται!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα λεφτά πάνε είναι το μόνο σίγουρο σιγά μην τους δώσουν οφειλόμενα.

Τουλάχιστον αν ξαναπάρει μπρος η εταιρία που δεν το βλέπω να βρει ο κόσμος δουλειά ξανα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μ'αρέσει που καθόμαστε και συζητάμε κιόλας. Δηλαδή συγνώμη να βρει ο κόσμος δουλειά για 5-6 μήνες και μετά πάλι κατάσχεση γιατί τους χρωστάνε 6 μηνιάτικα. Ε ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!! Πάει πάρα πολύ. Τη σώσαμε μία, τη σώσαμε δύο και πάλι φούνταρε. Δηλαδή ποιος κοροϊδεύει ποιον επιτέλεους;

Πάμε σε ένα ξένο να του πούμε ότι μια εταιρία που χρωστάει τα μαλλιά της κεφαλής της, με τα τρία της πλοία κατασχεμένα, το ένα με 5 πλειστηριασμούς και τα άλλα δύο να έχουν τα χάλια και να βγαίνουν μέσα σε αυτόν το μήνα ζητάει άδεια για δρομολόγια σε επειδοτούμενη γραμμή!!! Να δούμε τι θα πει!!

Επιπλέον: Βολέψαμε την σύνδεση με τον Πειραιά και ζητάμε 2 δρομολόγια την εβδομάδα για Θεσ/νίκη Σάμο Κω Ρόδο;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πιέζει πολύ η ΑΝΕΚ μέσω της γνωστής σχέσης της με τον ΥΕΝ.

συμφωνω απολυτως, ομως αυτο αποδεικνυει ενα πραγμα: οτι η ΔΑΝΕ εχει εξελιχθει στο μακροβιοτερο σκανδαλο των τελευταιων χρονων.

ποια διαπλοκη και ποιοι εργολαβοι. δυο φορες η ΔΑΝΕ εχει πεθανει και δυο εχει αναστηθει. παμε για τριτη. καθε φορα και με αλλη κυβερνηση.

πρωτα στα μεσα της 10ετιας 90 ερχεται το πρωτο χτυπημα. μετα τα "ανδραγαθηματα" σολουνια (που ειχαν αρχισει απο το90) και την αποσυνθεση 97-99, εχουμε τη "λυση" ΑΝΕΚ.

αντι λυση η ΑΝΕΚ εγινε βαριδι και περσυ ειχαμε το δευτερο θανατο.

μια εταιρεια που πριν 15 χρονια ηταν μοντελο (η πρωτη με ηλεκτρονικο συστημα κρατησεων και η πρωτη με πλοιοσυνοδους) και με πλοια μπροστα απο την εποχη τους, κατηντησε να ειναι ενα ζομπι. ενας "Ελ Σιντ" που εχει πεθανει και καποιοι προσπαθουν να μας πεισουν οτι ζει.

αντι να μας απαντησουν τι εγιναν τα "απωλεσθεντα" επι σολουνια και πως ενω το 2000 η τραπεζα Εγνατια την παρεδωσε καθαρη στη Διοικηση Παρακσευα (ετσι ισχυριζεται η Τραπεζα) εφτασε να χρωστα σε οποιον μιλα Ελληνικα, προσπαθουν να την "αναστησουν" για να κανουν ρουσφετι στην ΑΝΕΚ.

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά με τη δρομολόγηση του να πούμε και του στραβού το δίκιο υπάρχουν πιθανότητες για εξωφλήσεις των χρεών. Από το τίποτα κάτι είναι και αυτή η προσπάθεια..Μόνο καλό μπορεί να έρθει από αυτήν την απόφαση. Θα δούμε σε κανα μήνα τι θα γίνει. Ας μην αποφασίζουμε από τώρα για το μέλλον της.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί, είχε μέλλον και δεν το ξέραμε??

Ποτέ δεν είμουν εναντίον της ΔΑΝΕ όπως και κάθε άλλη εταιρία Λαικής βάσης αλλά το ενδεχόμενο να δρομολογήσει εκ νέου έστω και ένα καράβι μου φαίνεται.. "παρα φύσιν".

Κάνει μπάμ ότι έχει βάλει το χεράκι της η ΑΝΕΚ!

Είδε λεφτά από τις επιδοτήσεις που θα τις πάρει χέρι-χέρι και ξύπνησε!

Αφού έχει ξαφνικά τα χρήματα για την επισκευή του ΔΙΑΓΟΡΑ και για τα καύσιμα, ας πλήρώσει τα χρωστούμενα..

Αν τα καταφέρει πάντως θα είναι γελοίο.

Εντάξει πέρασαν "πολυ καλοί" υπουργοί σαν τους Σουμάκηδες και τους Παπουτσήδες αλλά και οι τωρινοί είναι μια από τα ίδια..

Αχχ Ελλάδα το μεγαλείο σου..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εν τω μεταξύ αυτό που διάβασα στο έντυπο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ και το οποίο δεν πρόσεξα στο site της είναι ότι η ΑΝΕΚ εγγυήθηκε πως σε περίπτωση που ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ δεν προλάβει να ετοιμαστεί μέχρι τις 15 Ιουνίου, τότε θα πάει στη γραμμή το ΑΠΤΕΡΑ :eek::eek: Ένα πλοίο δηλαδή που είναι συνομήλικο του ΔΙΑΓΟΡΑ :mad: και που περισσεύει από τις άλλες γραμμές τις Κρήτης. :mad::mad: Βλέπω στο Ρέθυμνο ομαδικές κινητοποιήσεις. Ε ρε κάπτα-Μάκη χτύπα τους κάτω όλους. Μακάρι να τους πάρει τη γραμμή και την επειδότηση για να μάθουν τι εστί βερύκοκο.

Mια ερώτηση ακόμα: Γιατί η γραμμή Θεσ/νίκη - Ρόδος πρέπει ξαφνικά φέτος να γίνει 2 φορές την εβδομάδα αντί μία που ανέκαθεν ήταν;

Υ.Γ.: Τι σου είναι όμως να μην ταξιδεύει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ε; Ούτε μια σκάτζα δεν μπορεί να κάνει η ΑΝΕΚ στις ετήσιες με την ησυχία της. Όλο και κάποια γραμμή μένει λειψή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι επιδοτουμενα μπωρει να παρει η ΔΑΝΕ , εφ΄οσον ξεκινηση , οταν το μονο που ειναι ελευθερο ειναι των ΛΕΙΨΩΝ , που το ΔΙΑΓΟΡΑΣ λογικα δε χωρα Μονο της ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ , και μονο αυτο το δρομολογιο θα κανει ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι να ήταν μια σοβαρή προσπάθεια να ορθοποδήσει η ΔΑΝΕ και να έπαιρνε κι ο κόσμος τα λεφτά του τότε να έδειχνες ελαστικότητα και να ανεχόσουν κάποια πράγματα.Αλλά εδώ πάνε να ξεχαστούνε τα χρέη τα οποία ήδη ξεχάστηκαν προς τους ναυτικούς,ΝΑΤ,και τους λοιπούς πιστωτές της και ξαφνικά έρχεται η ΑΝΕΚ και ζητάει ελευθεροπλία για το ΔΙΑΓΟΡΑΣ και για τα άλλα βαπόρια.

Προφανώς θέλει ναα κάνει τυμβωρυχία πάνω στο πτώμα της ΔΑΝΕ και να βγάλει λεφτά από αυτή την ιστορία.

Αλλιώς να την έπιασε ο πόνος τώρα την ΑΝΕΚ δεν το πιστευω.

Χώρια που πολύ εύκολα θα πασάρει το ΔΙΑΓΟΡΑ ΣΤΗΝ αρχή στην άγονη και μετά θα στείλει κανα ΑΠΤΕΡΑ και τον ΔΙΑΓΟΡΑ θα τον εκμεταλευέται αυτή στις δικές της γραμμές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο ειναι βεβαιο , ετσι και αλλιως πριν καταρευσει ολοι το ελεγαν , στα νησια οτι το ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα πηγαινε ΚΡΗΤΗ και το ΑΠΤΕΡΑ Δωδεκανησα .

Απλα πραγματα μονο κερδος θα υπαρξει απο αυτη την ιστορια , οχι βεβαια για την ΔΑΝΕ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τουλαχιστον παιδιά θα υπάρχει και άλλο ένα πλοίο στα 12νησα. Λογικό είναι να μην περιμένουμε πολλα κέρδη για τη ΔΑΝΕ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...