Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ερώτηση (χαζή) το μέρος του γκαράζ που κλείστηκε και εγινε αεροπορικά ειναι αυτο που φαίνεται με κάτι μικρά κυκλακια πάνω απο το λογότυπο ;; Τα τζάμια του δεν θα ειναι φημε όπως στο υπόλοιπο πλοίο ;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Άνω γκαράζ υπάρχει πλέον στο πλοίο? Πάντως το ταχύπλοο πραγματικά είναι χτισμένο για τη συγκεκριμένη γραμμή...αν κάποια στιγμή αλλάξουν τα δεδομένα, με τέτοιο γκαράζ δε θα μπορεί να μπει σε καμια γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σωραιος φίλε μαργαρίτης24 !! Ναι πράγματι εδω φαίνονται !

Όσον αφορά αυτο που γράφτηκε παραπάνω για τη χωρητικότητα του γκαράζ και οτι ειναι τέλειο για τη γραμμή της Κρήτης , εγω παιδιά ( το εχω ξαναπεί ) δεν θα έβαζα το 7αρι ως καλύτερο ταχύπλοο στη γραμμή της Κρήτης και μάλιστα σε μια τέτοια κουβέντα έγινα κοινωνός και στη δουλειά όπου πολύς κόσμος παραξενεύτηκε που ένα τέτοιο υπερταχυπλοο δεν δρομολογήθηκε απο Πειραιά προς Κυκλαδες ! Για μένα το οτι παίρνει 100 αμάξια στο γκαράζ δεν ειναι τόσο ανασταλτικό σε μελλοντική δρομολόγηση απο Πειραιά άλλωστε τα speed δεν ποντάρουν τόσο στο Φούλ γκαράζ ! Εχει ένα αξιοσέβαστο πρωτόκολλο σε επιβάτες που αν έμπαινε σε σωστή γραμμή θα πήγαινε τρένο ! Εγω θα άφηνα το 6 απο Ηράκλειο , αλλα τέσπα ! Καλοτάξιδο να ειναι !!

Link to comment
Share on other sites

Mα το 6 έχει 260 θέσεις αυτοκινήτων αντί των 105 του νυν 7 και τότε 154 του 5.Aν έμενε Ηράκλειο το γκαράζ του πλοίου δεν θα χρησιμοποιούταν ποτέ με 30 αυτοκίνητα μέσο όρο σε κάθε ταξίδι από Ηράκλειο.Έχω δει το Ηighspeed 6 με 240 αυτοκίνητα από Πειραιά για Σαντορίνη Αύγουστο.Να δω τι θα γίνει και φέτος γιατί πέρυσι λόγω της μείωσης των Ρώσων στην Κρήτη το Tera και το Highspeed 4 για Μύκονο είχαν λιγότερους από 500 επιβάτες ενώ από το 2014 με το 5 είχε πρωτόκολλο.

Link to comment
Share on other sites

Πλεον τα ταχυπλοα πονταρουν στο ξενο τουρισμο!ο ελληνας δεν εχει τοσα λεφτα κ για ταχυπλοο κ για το αμαξι του μαζι!κ oποιος παρακολουθει τις περιληπτικες των μικρων seajets θα καταλαβει ποσοι ξενοι τουριστες τα χρισιμοποιουν συνεχεια

Link to comment
Share on other sites

Το αποτέλεσμα της δουλειάς που έγινε στο πλοίο πιστεύω πως ξεπέρασε κάθε προσδοκία, τα υλικά, τα χρώματα, ο φωτισμός και η διακόσμηση πήγαν το brand Highspeed σε άλλο επίπεδο. Από αύριο επιστρέφει στη δράση, καλορίζικο και καλά ταξίδια να έχει!

 

Υ.Γ. Λήψη με drone από την είσοδο του πλοίου στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πάντως έχει αστάθειες στην ταχύτητα του ενώ πλέει με 39 μίλια πέφτει στα 30-31kn.


Κάθε μέρα έχει έστω και μια από την μέρα που ξεκίνησε!


Επειδή το ξέρω πολύ καλά το πλοίο στις 3 μηχανές βγάζει 31 με το ζόρι 33.Άνετα πάει 31 kn και μετά 40,αφού σε ένα ταξίδι μου από την Μύκονο μέχρι την Νάξο είχε πέσει στους 31 kn λόγω βλάβης και μετά την Νάξο μέχρι την Σαντορίνη ακατέβατο 42,1 με 43,2.Όσο για την οικονομία του καυσίμου, βγαίνει άνετα με ότι του βάζουν στο Ηράκλειο για το ταξίδι χωρίς να κάνει οικονομία καυσίμου πλέοντας με 39-40kn.

Edited by proud_ionian
3 σε 1
Link to comment
Share on other sites

βασικα μόνο σήμερα είχε αστάθεια ! Οκ προφανώς κάποιο θεματάκι υπάρχει θα λυθεί άμεσα

Πολλοι λόγοι παίζουν ! Σκόπιμα μπορεί να γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις και για οικονομία καυσίμου !! Αφού παίζει μπάλα μόνο του το 7αρι, όλο τον κοςμο αυτο τον παίρνει στη γραμμή, και ακόμα και να κόψει λιγο το δρομολογίο βγαίνει ! Αλλα καίει με 3 μηχανές αλλα με 4. Οποτε μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα! Το πλοίο για να ξέρουμε και τι γράφουμε δεν μπορεί να πηγαίνει με 31 και να εχει πρόβλημα και μετά να πηγαίνει για 4 ώρες ακατέβατα 40 ! Μη κολλάμε στο ais όλη την ωρα :)

! Παρομοιως κ εγω το ίδιο για τα Highspeed γιατί δουλεύει και συγγενικό μ πρόσωπο μέσα. ! Οψόμεθα ας μη βάζουμε γρήγορα συμπεράσματα !

Edited by proud_ionian
3 σε 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Το Hs7 όσες φορές το έχω δει στα λιμάνια της Σαντορίνης και της Μυκόνου τα πάει περίφημα από κίνηση. Νομίζω αρκετούς παραπάνω απο το CJ1(με το μάτι πάντα, όχι με νούμερα). Το πρωί φτάνει στη Σαντορίνη πίσω από το CJ1 και το περιμένει μέχρι να φύγει και εκεί χάνει αρκετό χρόνο. Επίσης ξεφορτώνει μεγάλο μέρος των επιβατών(αν όχι σχεδόν όλους) από Ηράκλειο στη Σαντορίνη και επιβιβάζει πάλι πάρα πολύ κόσμο για τα υπόλοιπα νησιά. Αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, παρα την υψηλή του ταχύτητα, να φτάνει στη Μύκονο με σταθερά 1 ώρα καθυστέρηση (14:30 αντί για 13:30). 

Μέσα έχει γίνει πολύ καλό και είναι αρκετά φωτεινό. Ειδικα η VIP είναι άπαιχτη. Προτιμούσα τη παλιά business με τα ελαφρώς πιο άνετα καθίσματα από τα καινούργια. Η παραμονή στα εξωτερικά ντεκ, ακόμα και στο VIP με τους ανεμοθώρακες στο πλαϊ απαγορεύεται κατα τη διάρκεια του ταξιδιού. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν αφήνουν όντως να βγεις ή έτυχε ; Εγω στο HIGHSPEED 4 που μπήκα την προηγούμενη εβδομάδα άφηναν κανονικότατα σε όλη τη διάρκεια του , με εξαιρεση το βραδυνο του δρομολόγιο την προηγούμενη Παρασκευή όπου λόγω 8 μποφόρ είχαν κλείσει τις πόρτες και έκαναν ανακοίνωση οτι απαγορεύεται η παραμονή στους εξωτερικούς χώρους ! By the way  στο 4 εχει αλλαχτεί το 80% των καθίσματων της οικονομικής με υπέροχα πράσινα δερμάτινα καθίσματα και κρεμ! Επισης όλη η business εχει αλλαχτεί με καθίσματα χρυσού χρώματος τα οποία ειναι δερμάτινα κορυφαία στην εμφάνιση όπως επισης και Μπορντό χρώμα τα μισά επισης εξαιρετικά ! Η vip αναμένεται να αλλαχτεί με το τέλος της σεζόν ! 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...