Jump to content
Shipfriends

Adriatic Lines


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Μπορεί η εταιρεία να κερδίσει τον δικαστικό αγώνα εναντίον της ΠΝΟ, αλλά πλέον είναι πολύ αργά καθώς έχει αναστείλει την λειτουργία της από τις αρχές Ιουλίου. Μπορεί η πληρότητα των πλοίων να μην ήταν καθόλου αμελητέα, αλλά τι να τα κάνεις τα lane meters όταν δεν μεταφράζονται σε εισπράξεις;

Τα προβλήματα δε που είχαν προκύψει και με το θέμα της επιδότησης, έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην απόσυρση της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Και με τα πλοια τι θα γινει βρε παιδια ? Το ενα στην Κορινθο και το αλλο στην Ραβεννα.Μου εχει κανει φοβερη εντυπωση η ακινησια του στην Κορινθο εδω και τοσο καιρο. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Εχθές που ήρθε κάποιος εκπρόσωπος της εταιρείας στην Κόρινθο, ανέφερε ότι μόλις καταβληθούν το αρκετά μεγάλο ποσό που διεκδικούν (κι έχουν δικαιωθεί) απο τα σωματεία, θα φύγουν τα πλοία για Πέραμα και μετά ναύλωση! Θα δούμε το τί θα γίνει τελικά!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αποκλειστικό!!

Το πρώτο 10ήμερο του Νοεμβρίου, θα έλθει στην Ελλάδα εκπρόσωπος του Κου Marco Alberti (ενός εκ των δύο πλοιοκτητών) για το θέμα των ROPAX. Εαν βρεθεί κάποια λύση μέσα απο μια σειρά επαφών που θα έχει, μέχρι τα Χριστούγεννα τα πλοία θα έχουν απομακρυνθεί απο τα λιμάνια Κορίνθου και Ραββένας B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να αναφέρουμε ότι η εταιρεία έχει λάβει προσφορές απο 3 Ναυτιλιακές για τα πλοία της! Μία μας την ανέφερε ο αγαπητός George, μία είναι η ΝΕΛ και η τρίτη έρχεται εξ'ανατολής! Θα δούμε τί θα αποφασίσουν, καθώς υπάρχει ακόμα ζήτημα με τα σωματεία και με την τότε κατάληψη των πλοίων και κάποια άλλα διαδικαστικά!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχουμε αναφερει στο θεμα της ΝΕΛ οτι πιθανον υπαρχει ναυλωση των δυο ROPAX και μαλλον σε συνεργασια με την Χαλκηδων αφου το ενα κανει Κορινθο-Ανκονα και το αλλο Τεργεστη-Δυρραχιο('δικες' της γραμμες).Ηθελα να ρωτησω τι εθνικοτητες/σε ποιον ανηκουν τα πληρωματα που τα ταξιδευουν γιατι ξερουμε τον προηγουμενο καιρο τι προβλημα ειχε δημιουργηθει με το συγκεκριμενο θεμα :rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Για να συνοψίσουμε λιγάκι και να καταλάβω καλύτερα:

Η ΝΕΛ έχει ναυλώσει/θα ναυλώσει το RoPax 1 και το RoPax 2. Το πρώτο εκτελεί τη γραμμή Κόρινθο-Αγκώνα για λογαριασμό της Χαλκυδών και το δεύτερο Δυρράχιο-Τεργέστη, επίσης για λογαριασμό της Χαλκυδών.

1. Ερώτηση: Η ΝΕΛ τα ναύλωσε από την Adriatic και τα ξαναναύλωσε με τη σειρά της στη Χαλκυδών; Ή ταξιδεύουν ως Joint venture ΝΕΛ/Χαλκυδών; Δηλαδή, τα κέρδη είναι της Χαλκυδών και πληρώνει τη ΝΕΛ ή μοιράζονται τα κέρδη;

2. Ερώτηση: Το Φίλιππος που εκτελούσε το δρομολόγιο Δυρράχιο-Κόπερ-Τεργέστη, τι κάνει τώρα; Πού ταξιδεύει;

Link to comment
Share on other sites

Συνεργασίας ΝΕΛ-Χαλκηδών επήλθε η ναύλωση των ROPAX.

Mε αυτή την συνεργασία αποχώρησε και ο Φίλιππος από Κόρινθο για Ιταλία-Αλβανία όπως έχουμε ξανααναφέρει.

Όσο για το Φίλιππος, θα δείξει τί θα κάνει στο μέλλον, καθώς όλα είναι-άκομα-ρευστά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Τα πληρώματα προέρχοντε απο την V-ships για την ώρα. Σύντομα θα γίνουν αλλαγές όμως ;)
Ενημερώθηκε σήμερα στις 11:30, η Λιμενική Αρχή Πλατυγιαλίου Αστακού, για πρόσκρουση του RO-RO * ROPAX II * σημαίας Ην. Βασιλείου, κατά τη διάρκεια πρόσδεσής του στο λιμένα Πλατυγιαλίου, προερχόμενο από Δυρράχιο Αλβανίας κενό φορτίου, με 31 αλλοδαπούς πλήρωμα, καλά στην υγεία τους.

Οκ το ROPAX IΙ δεν επιανε ελληνικο λιμανι κ ισως γιαυτο δεν εχουμε ακουσει τιποτα,το ROPAX I ομως που πιανει Κορινθο,τι πληρωμα εχει? Και επιμενω να ρωταω γιατι μου κανει εντυπωση να εχει γινει χαμος για τα πληρωματα,οταν τα 2 ROPAX τα ειχε η Adriatic,και τωρα να μην κουνιεται φυλλο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aν και καθυστερημένα-λόγω πολυήμερης απουσίας μου στο εξωτερικό-να άναφέρουμε ότι πλέον έχει γίνει το ανέκδοτο της Κορίνθου η αλλαγή πληρωμάτων!

Τα πληρώματα παραμένουν τα ίδια στο ROPAX 1 φίλε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και απλά αναμένουμε αν και πότε θα γίνει αλλαγή!

Επίσης, να σημειώσουμε ότι στο ROPAX 2 είχαν βάλει πλήρωμα που γνωρίζαν Ιταλικά κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμα στο ROPAX 1 με αντίστοιχο Ελληνόφωνο πλήρωμα!

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον υπάρχουν συζητήσεις της ΠΝΟ με τις εταιρεία των πλοίων για να υπάρξει έγγραφη συμφωνία με την ΠΝΟ για την στελέχωση των πλοίων τους με Έλληνες ναυτεργάτες, εφαρμογή της Ελληνικής ΣΣΕ και ασφάλισης των πλοίων τους στο ΝΑΤ

Εξάλλου, κατά την παραπάνω Συνεδρίαση απεφασίσθη η αποστολή επιστολών προς τις ναυτιλιακές εταιρείες Wavelord Navigation, διαχειρίστριας του Ε/Γ-Ο/Γ υπό Κυπριακής σημαίας πλοίου “Seatrade”, Jay Management Corp. διαχειρίστριας εταιρείας του υπό σημαία Μάλτας πλοίου “Ruzgar”, οι οποίες έχουν καταρτίσει έγγραφη συμφωνία με την ΠΝΟ για την στελέχωση των πλοίων τους με Έλληνες ναυτεργάτες, εφαρμογή της Ελληνικής ΣΣΕ και ασφάλισης των πλοίων τους στο ΝΑΤ, οι οποίες αν και έχουν υπογράψει τα παραπάνω, δεν έχουν μέχρι στιγμής ανταποκριθεί στις συμβατικές τους υποχρεώσεις. Επίσης, προκειμένου για τα υπό σημαία Μεγάλης Βρετανίας Ε/Γ-Ο/Γ πλοία “Ropax 1” και “Ropax 2” να ολοκληρωθούν άμεσα οι σχετικές συζητήσεις για την υπογραφή αντίστοιχής συμφωνίας για τα πλοία αυτά.

Πηγη: MARINEWS

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αθόρυβα η εταιρεία επαναφέρει το ενδιαφέρον της για απόκτηση και 3ου πλοίου για τις γραμμές της Αδριατικής B) Για να δούμε τί θα γίνει απο φθινόπωρο....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μπορει τα πλοια της να εχουν αποχωρησει απο την Ελλαδα.Ωστοσο η Adriatic εχει ακομα καποια ανοιχτα μετωπα στη χωρα μας.Μαζι και η Νελ στην οποια ειχε ναυλωσει καποτε τα πλοια της(Οlympus-Aqua Hercules).

Σε δικαστική διένεξη η ΠΝΟ με ΝΕΛ και Adriatic Lines

 

Σε δικαστική διένεξη βρίσκεται η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου και την «ADRIATIC LINES», με αφορμή τις κινητοποιήσεις ναυτικών στα δύο πλοία Ropax Ι και ΙΙ, που αφορούσαν τη μη πρόσληψη Ελλήνων.

 
Η πρώτη δίκη ήταν προγραμματισμένη τη Δευτέρα 27 Μαΐου μεταξύ της NEL και της ΠΝΟ στα δικαστήρια της Κορίνθου, αλλά αναβλήθηκε λόγω παρέλευσης του ωραρίου και θα οριστεί νέα δικάσιμος. Η δεύτερη δίκη θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 31 Μαΐου, μεταξύ της ADRIATIC LINES και της ΠΝΟ.
 
Σύμφωνα με τη ΝΕL, τα δύο Ropax με βρετανική σημαία είχαν ναυλωθεί από πλοιοκτήτη με συγκεκριμένο ναυλοσύμφωνο που υποχρέωνε την εταιρεία να είναι επανδρωμένα με τους ναυτικούς που επιθυμούσε ο πλοιοκτήτης για συγκεκριμένο διάστημα.
 
Στα πλοία βρίσκονταν 34 ναυτικοί από χώρες της Ευρώπης ενώ το έγγραφα των πλοίων όριζαν ότι αρκούσαν για τα συγκεκριμένα πλοία 18 ναυτικοί.
 
Όπως υποστήριξε ο συνήγορος της ΝΕL στο ΑΠΕ-ΜΠΕ απαίτηση της ΠΝΟ μαζί με τους ξένους ναυτικούς που όριζε συγκεκριμένα ο πλοιοκτήτης στο ναυλοσύμφωνο ήταν να προσληφθούν και 54 Έλληνες ναυτικοί, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρούσε σε συνδικαλιστική δράση.
 
Υποστήριξε ότι από τις κινητοποιήσεις στα δύο πλοία που ήταν ακινητοποιημένα για δύο μήνες, ακυρώθηκαν εμπορικές συμφωνίες με ματαιώσεις δρομολογίων αλλά και η συμφωνία με τον συγκεκριμένο πλοιοκτήτη που ναύλωσε στη ΝΕL τα πλοία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να ζημιωθεί χρηματικά.
 
Από την πλευρά τους ανώτερα συνδικαλιστικά στελέχη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ έκαναν λόγο για αθέτηση της έγγραφης συμφωνίας από την πλοιοκτήτρια εταιρεία ΝΕL και την ADRIATIC LINES προς την ΠΝΟ και τη Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές ITF Ιταλίας, προκειμένου να προσκληθεί συγκεκριμένος αριθμός Ελλήνων ναυτικών.
 
Σύμφωνα με ναυτεργατικά σωματεία η Ναυτιλιακή Εταιρεία «ADRIATIC LINES» στο δικαστήριο την Παρασκευή απαιτεί από τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των ναυτεργατών, αποζημίωση 15.000.000 ευρώ, με αφορμή τις κινητοποιήσεις των ναυτεργατών τον Ιούνιο-Ιούλιο 2010, στο λιμάνι της Κορίνθου και στα πλοία «Ropax I» και «Ropax II»

 

newsbeast.gr

Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα Marco Polo να ειναι καλα..εκει οσο ξερω υπηρχε (μπορει να υπαρχει ακομα) το μεγαλυτερο προβλημα...Κοινοτικα λεφτα που....????Τι εγιναν αραγε

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...