Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2011 Author Posted February 21, 2011 Μια ανανέωση στο site της ΑΝΕΘ δε θα έβλαπτε . Το site της ΑΝΕΘ ανανεώθηκε. Μπορεί σαν εμφάνιση να είναι πιο όμορφο αλλά δε μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Γιατί λείπουν πολλές πληροφορίες όπως στην ιστορία της εταιρείας, τα στοιχεία των πλοίων της και μια σχετική λίστα με αυτά
tsakonis Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Κατασκευή Νέου Διαδικτυακού Τόπου Η εταιρεία μας στα πλαίσια της σωστότερης ενημέρωσης και καλύτερης παροχής υπηρεσιών προς εσάς προέβει στην αναβάθμιση της ιστοσελίδας της από 01-02-2011 , η οποία όμως είναι υπό ενημέρωση και έχει κάποιες μικρές ελλείψεις , γεγονός για το οποίο ζητούμε την κατανόησή σας . Συγνώμη για την παρέμβαση , υπάρχει όμως σχετική ανακοίνωση στο site για τις ελλείψεις . Ενδεχομένως , κατά τα γραφόμενα , στο κοντινό μέλλον να ενημερωθεί η σελίδα καλύτερα . Ισως και ένας αναλυτικός χάρτης με παραπομπή στο google maps της περιοχής για καθοδήγηση ίσως και ένα πιο πλούσιο ερωτηματολόγιο με περισσότερες κατηγορίες και φυσικά μια αναφορά στην ιστορία της εταιρείας η οποία είναι μεγάλη απ΄όσο ξέρω .
Panagia Ekatontapiliani Posted February 23, 2011 Author Posted February 23, 2011 Εδώ θα είμαστε για να δούμε τις βελτιώσεις του site της ΑΝΕΘ. Δεν είχα σκοπό να δημιουργήσω κάποιες άσχημες εντυπώσεις, αλλά συνήθως όταν αλλάζεις τη μορφή του site, έχουν ελεχθει όλα και είναι η τελική μορφή της, για να την δει το κοινό
sg3 Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 επειδη εχω χασει το λογαριασμο ποσα πλοια εχει τωρα η ανεθ? θασος Ι , θασος VII ........? στο site μας δειχνει 4. ειναι 4 ή καποια ειναι ιδια ?
tsakonis Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 (edited) [ ΘΑΣΟΣ Ι (πρώην ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΙΙΙ), ΘΑΣΟΣ V (πρώην ΑΥΡΑ) , ΘΑΣΟΣ VI (ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ) , ΘΑΣΟΣ VII = 4 πλοία Edited February 24, 2011 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2011 Author Posted March 28, 2011 Επιστολή προς τους μετόχους της ΑΝΕΘ σχετικά με δημοσιεύματα περί πώλησης πλοίων της Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου που αναφέρονται σε ενδεχόμενη πώληση πλοίου στα πλαίσια της σχεδιαζόμενης αναδιάρθρωσης του στόλου και της προσαρμογής του στις σημερινές συγκοινωνιακές ανάγκες θεωρεί αναγκαίο να σου γνωστοποιήσει τα εξής: Η κατάσταση οικονομικής ύφεσης που βιώνουμε τελευταία στην χώρα μας ως επιχειρήσεις αλλά και ως άτομα , η μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και η συνακόλουθη έλλειψη ρευστότητας , επιβάλει την συνεχή επαγρύπνηση επί των δεδομένων οικονομικής εκμετάλλευσης των πλοίων της εταιρείας . Ας μη ξεχνούμε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να αναρρώνει δύσκολα από την οικτρή οικονομική κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει εξ αιτίας ερασιτεχνικών ενεργειών και αποφάσεων της προηγούμενης Διοίκησης υπό τον κ. Δημητριάδη . Για μας είναι αυτονόητη η υποχρέωση να μελετούμε και να πραγματοποιούμε έγκαιρα τις διαρθρωτικές προσαρμογές που αποτρέπουν το ενδεχόμενο η εταιρεία να έρθει ξανά αντιμέτωπη με τις τραγικές καταστάσεις του πρόσφατου παρελθόντος . Η πώληση περιουσιακού στοιχείου της εταιρείας θα είναι η τελευταία μας επιλογή αναζήτησης ρευστότητας αφού θα έχουν εξαντληθεί άλλες εναλλακτικές λύσεις. Το ίδιο θα έκανε κάθε συνετός επιχειρηματίας για βγάλει την επιχείρησή του από την δύσκολη συγκυρία. Τέλος , θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο μελετά και αναλύει όλες τις παραμέτρους , που προφανώς είναι άγνωστες στους συντάκτες των δημοσιευμάτων, και λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα που τείνουν στην καλύτερη εκμετάλλευση των πλοίων που διαθέτουμε , την διατήρηση του επιπέδου απασχόλησης του προσωπικού στα ανώτερα δυνατά επίπεδα και την βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους Θάσιους και στους ταξιδιώτες . Σε κάθε περίπτωση , η Διοίκηση της εταιρείας στην ερχόμενη τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων, θα αναφερθεί αναλυτικά τόσο στην οικονομική κατάσταση όσο και στις ενέργειες και στους σχεδιασμούς για την αντιμετώπιση των οικονομικών θεμάτων που απασχολούν την εταιρεία. Οι μέτοχοι θα είναι πλέον ενήμεροι για κάθε ενέργεια του Διοικητικού Συμβουλίου. Η εποχή που λαμβάνονταν αποφάσεις εν κρυπτώ έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2011 Author Posted April 8, 2011 Το site της ΑΝΕΘ ανανεώθηκε. Μπορεί σαν εμφάνιση να είναι πιο όμορφο αλλά δε μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Γιατί λείπουν πολλές πληροφορίες όπως στην ιστορία της εταιρείας, τα στοιχεία των πλοίων της και μια σχετική λίστα με αυτά Πλέον έχουν προστεθεί κάποια στοιχεια απο την πρόσφατη ιστορία της εταιρείας
Panagia Ekatontapiliani Posted June 22, 2011 Author Posted June 22, 2011 Στις 26/06/11 είναι προγραμματισμένη η Γενική συνέλευση της ΑΝΕΘ, οπου θα εγκριθούν οι οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, βεβαία η συνέλευση μάλλον θα αναβληθεί για τις 10 Ιουλίου, όπως αναφέρει το δημοσίευμα της ΕΒΔΟΜΗΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted September 2, 2011 Author Posted September 2, 2011 Συνεχίζεται έως τις 13 Οκτώβριου η αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΑΝΕΘ
Panagia Ekatontapiliani Posted September 15, 2011 Author Posted September 15, 2011 (edited) Μετά τη λήξη της δεύτερης φάσης της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΘ, συγκεντρώθηκε το ποσό των 2,5 εκ. Ευρώ. Τέλος ξεκίνησε η τρίτη φάση της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου που θα διαρκέσει μέχρι τις 13 Οκτώβριου Edited September 15, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2011 Author Posted November 9, 2011 Ολοκλήρωση της αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΑΝΕΘ Ολοκληρώθηκε με επιτυχία την 13-10-2011 η διαδικασία της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Ανώνυμης Ναυτιλιακή Εταιρεία Θάσου (Α.Ν.Ε.Θ.) που είχε αποφασιστεί από την Γενική Συνέλευση της εταιρείας την 10/07/2011.Από την συμμετοχή των μετόχων στην αύξηση συγκεντρώθηκε το ποσό των 3.483.168,00 ΕΥΡΩ . Σύμφωνα με τον νόμο και την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης το ποσό των 3.213.168,00 Ευρώ θα κεφαλαιοποιηθεί με έκδοση 1.071.056 νέων μετοχών που θα παραδοθούν στους μετόχους που μετείχαν στην αύξηση και ποσό 270.000,00 Ευρώ θα παραμείνει ως αποθεματικό σε ειδικό λογαριασμό από την διάθεση μετοχών υπέρ το άρτιο. Μετά την τελευταία αύξηση το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας θα διαμορφωθεί συνολικά στο ποσό των 9.119.190,00 Ευρώ και θα διαιρείται σε 3.039.730 ονομαστικές μετοχές ονομαστικής αξίας τριών (3,00) ευρώ εκάστης . Με δεδομένη την δύσκολη οικονομική συγκυρία το ποσό που συγκεντρώθηκε κρίνεται απόλυτα ικανοποιητικό και αντανακλά την εμπιστοσύνη των μετόχων προς την εταιρεία και την προοπτική ανάπτυξης που η ίδια έχει. Η διαχείριση του ποσού που συγκεντρώθηκε θα γίνει με ιδιαίτερη προσοχή στην κατεύθυνση του περιορισμού των δανειακών υποχρεώσεων , της αναδιάρθρωσης του στόλου και της επιστροφής της εταιρείας σε περιόδους κερδοφορίας με περαιτέρω ενίσχυση του σημαντικού ρόλου που αυτή κατέχει στις τοπικές θαλάσσιες συγκοινωνίες. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Α.Ν.Ε.Θ. επιθυμεί να ευχαριστήσει όλους τους μετόχους για την στήριξη που προσφέρουν στην εταιρεία και την σημερινή Διοίκηση και ιδιαίτερα αυτούς μετόχους που μετείχαν στην τελευταία επιτυχημένη αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2012 Author Posted February 9, 2012 Ένα δελτίο τύπου της ΑΝΕΘ σχετικά με το περιστατικό με το Θάσος VI Την 30η και 31η Ιανουαρίου 2012, όλη η Ελλάδα και το νησί της Θάσου, επλήγη από ένα πρωτοφανές κύμα κακοκαιρίας με θυελλώδεις βόρειους ανέμους ( 8-9 ΒF) και πολικές θερμοκρασίες .Τα πλοία της ΑΝΕΘ, σε συνεννόηση με τις Λιμενικές Αρχές, κινήθηκαν στα όρια των δυνατοτήτων τους για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό και τον εφοδιασμό του νησιού με τ’ απαραίτητα αγαθά. Δυστυχώς , με ανύπαρκτες λιμενικές υποδομές και κάτω από αυτές τις ακραίες συνθήκες, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των πλοιάρχων και των πληρωμάτων μας, το ατύχημα δεν αποφεύχθηκε. Την 18.30' ώρα της 30-01-2012 , το πλοίο μας «ΘΑΣΟΣ VI» στην προσπάθειά του να αγκυροβολήσει και να προσδέσει με ασφάλεια στο κρηπίδωμα του Λιμένα, παρασύρθηκε πλάγια και επικάθησε στον αβαθή αμμώδη βυθό. Από την στιγμή εκείνη, οργανώθηκε ολόκληρη επιχείρηση με κινητοποίηση έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού, πλωτών και χερσαίων μέσων, με πρωταρχικό στόχο την ασφαλή αποβίβαση των 107 επιβατών και των 16 οχημάτων που βρίσκονταν πάνω στο πλοίο. Με συντονισμένες προσπάθειες κατά την διάρκεια της νύκτας έγινε αποβίβαση των επιβατών και προώθηση στον προορισμό τους και το πρωί της επόμενης μέρας επιτεύχθηκε η ασφαλής αποκόλληση του πλοίου. Θεωρούμε υποχρέωσή μας, α) Να ζητήσουμε συγνώμη από τους επιβάτες του πλοίου μας που ταλαιπωρήθηκαν κατά την εξέλιξη του συμβάντος και β) Να ευχαριστήσουμε από την καρδιά μας τους πλοιάρχους και τα πληρώματα των πλοίων μας και όλους όσους, εκείνες τις δύσκολές ώρες, συμπαραστάθηκαν στην εταιρεία, για να περιορισθούν στο ελάχιστο οι συνέπειες του ατυχήματος. Ιδιαίτερα οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την σημαντική βοήθεια που προσέφεραν ο πλοιοκτήτης Ιωάννης Μητσόπουλος και οι συμπολίτες μας: Γεώργιος Φιλιππίδης, Κοντογεωργίου Κων/νος, Μιχάλης Ξώγνος, Γεώργιος Πολυμέρου, Ανδρέας Μπουζαλάκος, Άγγελος Κουτράκης και Απόστολος Έλληνας. Ήδη έχει ληφθεί μέριμνα για την αποκατάσταση των ζημιών στο πλοίο το οποίο θα είναι σύντομα και πάλι στην υπηρεσία των Θασίων. Τελειώνοντας θέλουμε να επισημάνουμε ότι δεν αρκεί στο νησί να υπάρχουν νέα και πολυτελή πλοία. Το συμβάν κατέδειξε για άλλη μια φορά, την επείγουσα ανάγκη να κατασκευαστούν επιτέλους σύγχρονες και ασφαλείς λιμενικές υποδομές. Αυτές υπάρχουν μεν στα σχέδια από έτος 2003 αλλά η υλοποίησή τους καθυστερεί μέχρι σήμερα αδικαιολόγητα. Τουλάχιστον πρέπει άμεσα , με μέριμνα του νεοσυσταθέντος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου, για γίνει εκβάθυνση του λιμένα πορθμείων για να αποφύγουμε επανάληψη τέτοιων φαινομένων.
thanosp Posted February 9, 2012 Posted February 9, 2012 Καμιά αποζημίωση προς τους πελάτες δεν έχει? Ούτε ένα εισιτήριο δώρο τουλάχιστον one-way και αρκείστε σε συγνώμες. Η τσιγγουνιά του θασίτη ποτέ δεν πτοείται !
Nikos_Chania Posted February 9, 2012 Posted February 9, 2012 Γιατί, έχει ευθύνη η εταιρεία για το περιστατικό; Κάθε φορά που θα γίνεται κάποιο ατύχημα λόγω καιρού, θα αποζημιώνουμε;;
thanosp Posted February 9, 2012 Posted February 9, 2012 Γνωρίζω ότι δεν είναι φταίξιμο της εταιρίας η όλη ταλαιπωρία, αλλά αν γνώριζαν έστω και τα στοιχείωδη απο marketing θα μπορούσαν να δείξουν παραπάνω ενδιαφέρον στους συμπολίτες/πελάτες τους. Ούτε 300 ευρώ κόστος δεν έχει να τους δώσει απο ένα εισιτήριο. Στην αφαίμαξη πρώτοι είναι, όταν είναι να δείξουν ένα πιο ευαίσθητο πρόσωπο, τα λόγια φτάνουν και περισσεύουν! Έτσι είναι αν ξέρεις οτι με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο πάλι σε εσένα θα γυρίσουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2012 Author Posted March 15, 2012 (edited) Πρόσκληση των μέτοχων της ΑΝΕΘ σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 27-03-2012 Edited March 15, 2012 by proud_ionian
polmyt Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 Αυξηση μετοχικου κεφαλαιου τρεχει στην ΑΝΕΘ με τους παλιους μετοχους να εχουν δικαιωμα προτιμησης μεχρι τις 8 Μαιου
polmyt Posted May 10, 2012 Posted May 10, 2012 Παρατηση μεχρι τις 23 Μαιου πηρε η αυξηση μετοχικου κεφαλαιου της εταιριας
polmyt Posted June 14, 2012 Posted June 14, 2012 Γενικη συνελευση θα πραγματοποιηθει στις 24 Ιουνιου στο πλοιο ΘΑΣΟΣ VI
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 14, 2012 Posted June 14, 2012 Να βάλουμε και ένα link στην συζήτηση που έχουμε κάνει τις δύο τελευταίες ημέρες, και που αφορά τις πληροφορίες (μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση) για την αγορά από την ΑΝΕΘ του αμφίπλωρου ΦΙΛΟΘΕΟΣ.
Panagia Skiadeni Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Παιδιά ξέρετε τελικά σε ποιον ανηκει η ΑΝΕΘ και πόσα πλοία έχει?
thanosp Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Η ΑΝΕΘ έχει 3 πλοία, ΘΑΣΟΣ Ι, ΘΑΣΟΣ ΙΙ ΚΑΙ ΘΑΣΟΣ VI. Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα τους.
Panagia Skiadeni Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Σε ευχαριστώ φίλε thanosp, τα υπόλοιπα πλοία τους ΘΑΣΟΣ IV, ΘΑΣΟΣ V, ΘΑΣΟΣ VIΙ, και ΘΑΣΟΣ VIΙΙ ξέρουμε τι απέγιναν?? λογικά θα πουλήθηκαν.
proud_ionian Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 αν κανεις μια αναζητηση εδω και εδω θα βρεις τις απανησεις σου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now