Jump to content
Shipfriends

Blue Star 2 (IMO 9203916)


Recommended Posts

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

συνεχιζω το αφιερωμα:P στα δεκα χρονια των van der giessen twins. η strintzis lines, απο τα μεσα της 10ετιας του 90 (οταν ερχονταν τα κοκκινα και το αρετουσα) αρχισε να σκεφτεται την κατασκευη νεοτευκτων και για την αδριατικη και για τις γραμμες εξωτερικου που δραστηριοποιειτο. Μετα απο αναβολες και δισταγμους (που ειχαν να κανουν και με την ανευρεση κεφαλαιων), παραγγελθηκαν το καλοκαιρι του 1998, στο ολλανδικο ναυπηγειο van der giessen (που ειχε κατασκευασει πολλα ευρωπαϊκα ferries, αλλα μας αφησε χρονους το 2003), δυο αδερφα ro pax, που σαν σχεδιασμος ηταν μετεξελιξη του (επισης τεκνου του VdG) Ιonian Star.

Ανακοινωθηκαν με τις ονομασιες Superferry Europe 1 & Superferry Europe 2. To 1 θα εκανε πατρα brindisi με καθημερινες αναχωρησεις και απο τα δυο λιμανια και το 2 τρια δρομολογια την εβδομαδα πατρα ancona. κατα τη διαρκεια της κατασκευης τα ονοματα αλλαξαν σε Superferry Atlantic & Superferry Pacific. Mετα την εξαγορα απο τις ΕΠΑΤΤ και την μετονομασια της εταιριας σε Blue Star, τα πλοια πηραν τα σημερινα τους ονοματα, με τα οποια και παραδοθηκαν.

Δεκεμβριο του 1999 καθελκυστηκε το bs1, μετα απο τρεις μηνες το bs2 αλλα παραδοθηκαν με λιγοτερο απο ενα μηνα διαφορα και το bs2 δρομολογηθηκε αρχες ιουλιου του 2000. η πορεια γνωστη:

πατρα brindisi ancona (2000), μετα πατρα ancona σκετο (2001), πατρα ηγουμενιτσα ancona (2002),
με την παραδοση του Superfast XII τον οκτωβριο του 2002, το bs2 κανει τις ετησιες των κοκκινων της ancona (sfV, sfVI και ενας δεξαμενισμος του ΧΙ) και μετα κατεβαινει bari για τις ετησιες των πρωτων κοκκινων. ερχεται πειραια κανει ετησια και ανοιξη του 2003 ξεκινα πειραια χανια για την blue star, με αναχωρηση απο πειραια στις 16.00 και το a la carte να ειναι ανοιχτο στο κοινο για τρεις ωρες καθε μεσημερι. τελη αυγουστου του 2004, πηγαινει δωδεκανησα (ηρθε το αδερφο στα χανια επειδη ταξιδευε τοτε με μικροτερη ταχυτητα λογω προβληματος στους μειωτηρες). απο τοτε ειναι σταθερα στα δωδεκανησα και λειπει μονο για τις επισκευες του. απο το 2006 ζευγαρωσε με το Διαγορα και απο περσυ και με το αδερφο του. εχει πιασει εκτος απο τα λιμανια του κορμου και της συρο τηνο μυκονιας, καρπαθο καταπολα και σαντορινη.

παραμενει εντυπωσιακο οταν ταξιδευει, ειτε με μασκα, ειτε χωρις. αυτες τις μερες που εψαχνα σεντουκια;), ανακαλυψα οτι στην πατρα το εχω μονο σε μια αφιξη του 2002:o. δεν το εχουμε ξαναδει απο εδω.

εννοειται πως εχει πουληθει απειρες φορες, εχει μεταδρομολογηθει παντου, αλλα για την ωρα ειναι εδω και ελπιζω να το εχουμε για καιρο ακομη.:)

ΥΓ1: οταν εκαναν πατρα ancona και αυτο και το αδερφο του, στις διανυκτερευσεις εδεναν με την πλωρη.

ΥΓ2: ειχει και αυτο τις παιδικες ασθενειες

Link to comment
Share on other sites

ξεχασα λογω ανοιας το σημαντικοτερο:D. οταν ηταν ancona, σε αργιες και τριημερα που εληγαν δευτερα, εκανε καποια calls στη σαμη κατα την επιστροφη του στην πατρα, για να μαζεψει λαο. (τοτε το κεφαλονια ηταν blue star)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

...το blue star 2κατι εψαχνε κατω απο την σεριφο κ τωρα συνεχιζει το ταξιδι του κανονικα για την σαντορινη

Μαλλον πρεπει να εχει σχεση με αυτο εδω

zougla.gr

Αίσιο τέλος είχε η «ναυτική» περιπέτεια τεσσάρων Ρώσων τουριστών-επβατών ενός ιστιοφόρου που έμεινε ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης, στη θαλάσσια περιοχή 5 ν.μ ανοιχτά της Σερίφου.

Η περιπέτεια των τουριστών ξεκίνησε χθες στις 22:20 το βράδυ. Στο σημείο έσπευσαν παραπλέοντα σκάφη. Στη συνέχεια ρυμουλκήθηκε, με ασφάλεια, στο λιμάνι του νησιού.

Στις 06:15 το πρωί, οι τέσσερις επιβάτες «πάτησαν στεριά» και είναι καλά στην υγεία τους

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Πέφτει αυτή την ώρα από δεξαμενή Γουλανδρή Νεωρίου και μάλλον αύριο έρχεται Πειραιά για να ξεκινήσει δρομολόγια Τετάρτη απόγευμα ώστε να δέσει στη Σύρο το αδερφάκι..

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Τη Κυριακή (16/08/11) φτάνει στο Πειραιά και σταματήσει τα δρομολόγια για να πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του. Το πλοίο δεν θα αντικατασταθεί όπως συνέβη και πέρυσι, όπου είχαν μείνει ένα μεγάλο Blue Star και ο Διαγόρας στη γραμμή της Δωδεκανήσου

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

gallery_2164_48_201428.jpg

Tο πλοιο εδεσε στην γωνια του dock 3 σφραγιστηκαν καταπελτες κ εμεινε μονο το μπαρκαριζο ανοικτο για την βαρδια του πλοιου κ δενει για 2μηνη ακινησια!!!

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καθώς σιγά σιγά πλησιάζουμε στο τέλος της δίμηνης ακινησίας, δε θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει τίποτα εργασίες στο πλοίο για την επανεργοποίηση του? Όπως δεξαμενισμός για παράδειγμα, τα ύφαλα του έχουν γίνει πιο πράσινα και απο τον χλοοτάπητα του ΟΑΚΑ :P

Link to comment
Share on other sites

αν παει συρο και πεσουν ολοι πανω του, σε δυο βδομαδες βγαινει, οπως γινοταν ολα τα χρονια εχουμε ξανασυζητησει και αλλες φορες για τον χρονο των επισκευων.

αυτα ασχετα αν θα βγει 23/12 ή οχι. εχουμε δει και αλλες φορες οτι το οτι λεει κατι το openseas δεν ειναι νομος. (οι εταιρειες περνανε τα στοιχεια και οι εταιρειες τα τροποποιουν).

η ουσιαστικη απορια δεν ειναι ποτε θα βγει ή ποτε θα ξεκινησει επισκευη, αλλα αν θα ειναι εδω και το καλοκαιρι ή αν θα ειναι αλλου

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχεις ένα πλοίο δεμένο 1,5 μήνα ήδη και στο τέλος φτάσουν να πληρώνουν υπερωρίες για να κάνουν οποίες δουλειές κάνουν μέσα σε 2 εβδομάδες, μάλλον τότε κάτι δεν πάει καλά στην εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

στην εξισωση πρεπει να βαλεις ολους τους παραγοντες οχι μονο τις υπερωριες των ναυπηγειων, οπως πχ το τι ζημιες αποφευγει σε σχεση με το αν ταξιδευε, αλλα και τη διαφορα σε λιμανιατικα αναμεσα σε πειραια και νεωρειο.

αλλα οπως ειπα και πριν αυτα ειναι αφ'ενος περι ονου σκιας και αφ'εταιρου σε υποθετικη βαση γιατι δεν ξερουμε ποτε θα ξεκινησει το πλοιο

χωρια που οπως ειπαμε και παραπισω δεν ξερουμε αν το πλοιο θα ειναι εδω την επομενη σαιζον ή οχι

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις δεν μίλησε εάν ταξίδευε το πλοίο τις ζημιές θα είχε!! Μίλησα καθαρά για το θέμα επισκευής εάν γίνει μέσα σε 2 εβδομάδες που ανεφερες πιο πανω. Τώρα το κόστος για τα λιμανιάτικα στο Πειραιά που παραμένει δεμένο ή να πήγαινε στη Σύρο για τις επισκευές, πρέπει να μιλάμε για μικρές διαφορές!! Πριν κάποια χρόνια που έτυχε να δω κάποιες τιμές που έδινε το Νεώριο σε σύγκριση με αλλά ναυπηγεία της Ελλάδα και του εξωτερικού στη Μεσόγειο, ήταν θυμάμαι το φθηνότερο!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο δεξαμενισμός σίγουρα δεν θέλει πολλές ημέρες. Προφανώς ο cpt Aris εννοεί εργασίες όπως στις μηχανές του πλοίου, εκτός εάν δε θα κάνουν τίποτα εκεί!!!

τι εργασιες να θελει να κανει ενα πλοιο στις μηχανες του οταν καθεται 12ωρες καθε μερα μετα απο ταξιδι που μπορουν να γινουν ολες οι δουλειες της μηχανες κ κατα βαση η μπλου σταρ τηρει τις ωρες αντικαταστασεις των εξαρτηματων κ τα servise των μηχανων οποτε μπορει λεω να εχουν γινει δουλειες κ να παει για δεξαμενη κ μονο!

Υ.Γ. μηπως τωρα που θα μπει η ΜΙG στα ναυπηγεια σκαραμαγκα παμε εκει για δεξαμενισμο???

Link to comment
Share on other sites

τι εργασιες να θελει να κανει ενα πλοιο στις μηχανες του οταν καθεται 12ωρες καθε μερα μετα απο ταξιδι που μπορουν να γινουν ολες οι δουλειες της μηχανες

Την πιο συνηθισμένη εργασία, όπως να βγάλεις ένα καπάκι, εμβολο με διωστήρα και να κάνεις Honing στο χιτώνιο είναι αρκετά οριακό ακόμα και για ένα συνεργείο στις συγκεκριμένες ώρες!!

Επίσης να σημειώσω ότι στο Πειραιά κάθονται 11 ώρες, που στη πραγματικότητα είναι λιγότερο από 10 ώρες, μέχρι να σβήσουν τις μηχανές αλλά και να προετοιμάσουν τις μηχανές πριν το ταξίδι, ενώ στη Ρόδο θεωρητικά είναι 7 ώρες. Τώρα που ταξιδεύει με λιγότερες μηχανές μπορούν να κάνουν κάποιες εργασίες στη μηχανή που δεν δουλεύουν αλλά δε ξέρω κατά ποσό είναι επιτρεπτό από τους κανονισμούς!!

Καλώς εχόντων των πραγμάτων στις 15 Δεκεμβρίου θα μπει πλήρωμα στο Blue Star 2 για να ξεκινήσει μετά από λίγες ημέρες δρομολόγια στα Δωδεκάνησα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...