BS CHIOS Posted Friday at 10:00 PM Posted Friday at 10:00 PM Δεν θα άφηναν έτσι εύκολα την άγονη Καβάλας/Θεσσαλονίκης.
Annivas Posted 16 hours ago Posted 16 hours ago Πάμε να κάνουμε μια άσκηση για να δούμε πως θα μπορούσε να καλυφθεί το κενό αν ισχύει η πώληση. Καταρχήν μιλάμε για κυκλαδες άρα ένα υπερμέγεθες πλοίο δεν θα μπορούσε να κάνει δουλειά τουλάχιστον σε μόνιμη βάση. Αρα μιλάμε για τα ακόλουθα βαπόρια : 1) blue Star Myconos : είναι στην ικαρια Σάμο με προέκταση στην άγονη του βορείου Αιγαίου για την οποία λόγω ηλικίας παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . 2) Blue Star Chios: ομοίως έχει την άγονη της Κασοκαρπαθιας που λόγω ηλικίας λαμβάνει κι αυτό υψηλότερο μίσθωμα . 3) Βlue Star Delos : το βαπόρι της Παροναξίας είναι δύσκολο να το ξεσηκώσεις για να πάει σε μια γραμμή που δεν θα έχει την ίδια αποδοτικότητα . 4) Blue Star Patmos: έχει την άγονη της Δωδεκανήσου όπου λόγω ηλικίας επίσης παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . Επίσης φέτος ναυλώθηκε το Fast Ferries Andros για να καλυφθούν ακινησίες που και πάλι Blue Star Chios & Blue Star Patmos δεν πρόλαβαν να κάνουν . Με όλα τα ανωτέρω δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο τρόπο για να καλυφθεί το κενό . Είτε θα πρέπει να παρατήσει κάποια άγονη ,είτε το καλοκαίρι να την εξυπηρετεί με κάποιο Highspeed, είτε θα πρέπει να συμβιβαστεί λαμβάνοντας χαμηλότερο μίσθωμα και κάποια άγονη (πχ κασοκαρπαθια) να την πάρει με το Διαγορας ώστε να απελευθερωθεί ένα από τα υπόλοιπα βαπόρια . Που και πάλι από ακινησίες και θερινά δρομολόγια πάλι δύσκολα θα είναι . Σε κάθε περίπτωση τα κουκιά δεν βγαίνουν και σε περίπτωση που θελήσει να κρατήσει την ΣΤΜ κάτι θα πρέπει να θυσιάσει . Εκτος κι αν ναυλώσει ένα βαπόρι σε μόνιμη βάση , που ισότιμη επιλογή με το Blue Star Paros δεν διαφαίνεται στη παρούσα στιγμή .
George...f Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Πρακτικά το Παρος θα κατέβει μικρές Κυκλαδες να καλύψει το αδερφάκι του. Ας μην ξεχνάμε τις φήμες που είχαν ακουστεί ότι η Attica είχε επιθεωρήσει το Andros King πριν το τσιμπήσει η Golden, πράγμα που σημαίνει ότι γενικά η εταιρία ίσως ψάχνεται για πλοία αντίστοιχου μεγέθους. Και την φημολογούμενη ναυπήγηση πλοίου 100μ στα ναυπηγεία Σκαραμαγκα που θα προοριζόταν λόγω ηλικίας σε κάποια άγονη. Στην παρούσα φάση θεωρώ δεν θα ρίσκαρε η εταιρία να αφήσει κάποια από τις υφιστάμενες άγονες προς χάριν της ΣυροΤηνοΜυκονιας. Οπότε θεωρώ και εγώ πως κάποια από τις εταιρίες της Ραφηνας θα πατήσει πόδι με τις ευλογίες της Blue. Διαφορετικά θα πρέπει το Μύκονος να κάνει καθημερινά το δρομολόγιο μέχρι Σάμο, και την άγονη να την αναλάβει όλο το χρόνο το Διαγορας.
George...f Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Αμφιβάλω ότι οι Αφοί θα πουλήσουν το πιο δυνατό τους πλοίο, εκτός και αν πια το τίμημα είναι τόσο συμφέρον σε σχέση με το κόστος αγορας και μετασκευής. Πιο εύκολα θα έσπρωχναν το Superferry αν έπιαναν την σωστή τιμή.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago 21 minutes ago, George...f said: Αμφιβάλω ότι οι Αφοί θα πουλήσουν το πιο δυνατό τους πλοίο, εκτός και αν πια το τίμημα είναι τόσο συμφέρον σε σχέση με το κόστος αγορας και μετασκευής. Πιο εύκολα θα έσπρωχναν το Superferry αν έπιαναν την σωστή τιμή. Το ΣουπερΦερρυ με αυτο το γκαραζ δεν.....
Villandry Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago 1 hour ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Βρε μπας και εχει κλεισει το Ανδρος Κινγκ? Τελικά έχει κλείσει 145μετρο ή το Άνδρος Κινγκ?
lathraeos Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago 5 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Βρε μπας και εχει κλεισει το Ανδρος Κινγκ? Είχαν ενδιαφερθεί για την αγορά το, αλλά έκαναν πίσω πιθανώς και λόγω του υψηλότερου τιμήματος στο οποίο το αγόρασαν οι Στεφάνου. Δε βλέπω το λόγο γιατί να πληρώσουν ακόμη περισσότερα τώρα που έχει γίνει και μετασκευή, αν βέβαια το πουλούσαν και ποτέ. 3 hours ago, Villandry said: Τελικά έχει κλείσει 145μετρο ή το Άνδρος Κινγκ? Δυστυχώς πέραν των πλοίων που ναυπήγησαν τα πάλαι ποτέ κραταιά ναυπηγεία Barreras για την ARMAS και την TRANSMANCHE FERRIES και του προσφάτως πωληθέντος Madeleine II, πλοία σε αυτό το size και ηλικία μικρότερη των 15-20 ετών δεν υπάρχουν διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά. Στις γραμμές που παραδοσιακά δραστηριοποιούνταν ημερόπλοια, τα μεγέθη πλέον παίζουν στα 180-200 m. Όσο και να θέλει, λοιπόν, η Attica να ψωνίσει second hand πλοίο, δεν μπορεί να το βρει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now