Shippihs Posted September 9, 2021 Posted September 9, 2021 Έτσι έλεγαν και το πλοιο στη γραμμή πριν το inishmore και το bs1
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2021 Posted November 4, 2021 (edited) Το Calais Seaways παραδόθηκε χθες στην Irish Ferries και πρόκειται να δρομολογηθεί στη γραμμή Dover – Calais, μετά το δεξαμενισμό του και την αλλαγή των σινιάλων του. Edited November 4, 2021 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2021 Posted November 24, 2021 Το Isle of Innisfree βρίσκεται στη δεξαμενή του ναυπηγείου Damen στη Δουνκέρκη και προετοιμάζεται να φορέσει τα σινιάλα της Irish Ferries.
nomikos Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 Μια που το θυμηθήκαμε να αναφέρω πως ο Περικλής είχε ενδιαφερθεί να αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο πριν ναυπηγήσει τα Superfast.Αν είχε προχωρήσει η αγορά του δε θα έμπαιναν όλοι στο κυνήγι της ταχύτητας και πολλά πράγματα ίσως να ήταν διαφορετικά σήμερα. Επιβλητικό βαπόρι,163 μέτρα μήκος,μεγάλο γκαράζ 1800lm,ταχύτητα 21 κόμβοι,πολλοί κοινόχρηστοι χώροι. Θα ήταν μία πολύ καλή επιλογή για την Αδριατική στα μέσα της δεκ του 90. Αυθεντικός Βέλγος ναυπηγήθηκε στο ίδιο ναυπηγείο με τα Superferry ii και Αθηνά,για την ίδια εταιρεία.Αυτό το βαπόρι πρέπει κάποτε να έρθει Ελλάδα,όπως ήρθαν και τα υπόλοιπα.
proud_ionian Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 Πολλά πλοία είχε "δει" ο Παναγόπουλος. Δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ σοβαρή πιθανότητα να το αγοράσει. Η αγορά του δεν προχώρησε, όπως και πολλών άλλων που του πλασαραν, ακριβώς γιατί δεν είχε την ταχύτητα που απαιτούσε το εγχείρημα "φεύγεις σήμερα από Πάτρα, φτάνεις αύριο Ancona". Αυτό ήταν απαίτηση των περισσότερων μονίμων χρηστών της γραμμής, ασχέτως της αφροσυνης και της έλλειψης μέτρου που ακολούθησε στις παραγγελίες. (Ας μην συζητήσουμε και σε αυτό το τοπικ για την Αδριατική των 90s) Όσο για το συγκεκριμένο πλοιο, ένα day ferry για το dover είναι και τπτ παραπάνω. Δε νομίζω ότι λείπει από την Ελλάδα, ειδικά στην ηλικία που είναι.
nomikos Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 Διαφωνώ,αυτό το βαπόρι με τέτοιο μέγεθος και τέτοιο γκαράζ,με 21 κόμβοι κάνει για όλο το Αιγαίο.Του 1992 είναι με σχεδίαση πολύ μπροστά για την εποχή του δεν είναι και του 1972.
Nick the Greek Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 Κι εμένα μου αρέσει σαν σκαρί, εξωτερικοί χώροι μηδέν όμως. Θα χρειαζόταν επίσης μεγάλη μετασκευή για να αποκτήσει καταπέλτη επιβατών και άνοδο από πρύμα, ενώ και ο καταπέλτης μου φαίνεται και στενός αλλά κυρίως, κοντός. Για να ερχόταν θα χρειαζόταν αρκετή δουλειά και λεφτά με λίγα λόγια. Σε όλα αυτά προσθέστε -κάτι που σύντομα θα ισχύει για όλο το παλαιού τύπου τοννάζ άνω των 5 χιλιάδων τόνων- πως οι εταιρείες θα πληρώνουν έξτρα για τους ρύπους από το 2023 που μπαίνει η ναυτιλία στο σύστημα εμπορίας ρύπων. Με άλλα λόγια θα έχουν μεγάλο χάντικαπ σε σύγκριση με τις καινούριες τεχνολογίες.
Nick the Greek Posted December 10, 2021 Posted December 10, 2021 Να και κάμποσες φωτογραφίες από την διαδικασία της μετονομασίας και αλλαγής σινιάλων. Copyright: Julien Carpentier
Nick the Greek Posted April 25, 2022 Posted April 25, 2022 Τση φωτογραφίες των Φραντσέζων τις είδαμε, να δούμε και τσή δικές μας. Με τα σινιάλα της Irish Ferries πια το πλοίο που θα έλεγα πως του πάνε ιδιαίτερα. Σε ωραιότατη ώρα αφίκνυται κάθε μέρα στο Calais και μας χαρίζει πολύ όμορφες απόψεις του και από πρύμα.
mytilene Posted April 25, 2022 Posted April 25, 2022 Στο top five των ασχημότερων πλοίων μπαίνει ευκολα😝
Strofalos Posted April 26, 2022 Posted April 26, 2022 Μα γιατι το λες αυτό? Μια ομορφιά είναι..αυτό και το Ανθή Μαρίνα ένα πράγμα..!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 (edited) Φωτιά ξέσπασε στο μηχανοστάσιο του Isle of Innisfree, που σβήστηκε από το πλήρωμα του. Edited March 3, 2023 by proud_ionian auto translate
proud_ionian Posted March 5, 2023 Posted March 5, 2023 Έχουν ανέβει στο ferries! κάποιες φωτογραφίες. Έχει κλίση και το κρατάνε με ρυμουλκά στο ντόκο.
proud_ionian Posted March 11, 2023 Posted March 11, 2023 Επανήλθε στα δρομολόγια του σήμερα το μεσημέρι.
Nick the Greek Posted September 26, 2023 Posted September 26, 2023 Εδώ και σχεδόν 2 εβδομάδες για την ετήσιά του στη Δουνκέρκη.
proud_ionian Posted March 25, 2024 Posted March 25, 2024 Οπως μαθαίνουμε από τους Irish Ferries Enthousiasts στο FB και τον George Holland, σε πρόσφατες κακοκαιρίες, έχασε το σινιάλο από τη δεξιά πλευρά της τσιμινιέρας και ένα τζάμι της γέφυρας, που ταπώθηκε με νοβοπάν αλά Αχαιός.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2024 Posted May 17, 2024 Με την προσθήκη του Spirit of Britain, το Isle of Innisfree θα πάει στη γραμμή Rosslare Pembroke
proud_ionian Posted May 17, 2024 Posted May 17, 2024 On 3/26/2024 at 10:15 PM, proud_ionian said: Oι Ιρλανδοί Συνασθενείς, για την ακρίβεια οι Irish Ferries Enthousiasts στέλνουν το Spirit of Britain στην ICL. Δεν είναι ακόμη επιβεβαιωμένο, αλλά αν τελικά το Spirit of Britain γίνει... Spirit of Ireland, θα αποδεσμευθεί το Isle of Innisfree για να πάει στη γραμμή του Blue Star 1 Rosslare Pembroke. Μεγάλη Επιτυχία της P & O. Είναι κάτι που αναμενόταν από το Μάρτιο.
Nick the Greek Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Ένα ακόμη βλέφαρο στο πλοίο από το περασμένο καλοκαίρι.
Diagoras Posted July 12, 2024 Posted July 12, 2024 Στο δρόμο για Ουαλία έκανε μια στάση για φρεσκάρισμα στο Falmouth και εδώ και καμιά βδομάδα ξεκίνησε τη νέα του καριέρα στη γραμμή Pembroke - Rosslare.
proud_ionian Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 Δεξαμενισμό/Επισκευή στη Δουνκέρκη κάνει εδώ και λίγες μέρες. Στη θέση του, στη γραμμή του Blue Star 1, το Inisheer.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now