Jump to content
Shipfriends

Superfast II (IMO 9458511)


Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Έχουν ξεκινήσει οι εργασίες στην τσιμινιέρα του Superfast II, που έχουν στηθεί σκαλωσιές και η δεξιά λαμαρίνα της τσιμινιέρας έχει απομακρυνθεί για να υπάρχει πρόσβαση εσωτερικά στην τσιμινιέρα για την εγκατάσταση των scrubbers, αλλά γίνεται και μια μικρή επέκταση ως προς το ύψος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 minute ago, proud_ionian said:

Στις παραπάνω τροποποιήσεις, βλέπουμε μία ακόμη ακύρωση δρομολογίου του Αριάδνη για Βενετία (21/7). Πριν λίγο καιρό είχε βγεί και για τα δρομολόγια της εβδομάδας που τρέχει. Όπως το πάνε, είνε αμφίβολο αν θα γίνει και αυτό στις 28/7

Η αιτία γνωστή. Η απουσία του Supergast II

 

On 5/11/2023 at 11:30 PM, proud_ionian said:

Εύλογα μπορεί να υποθέσει κανείς ότι το Superfast II, θα επιστρέψει στα δρομολόγιά του αρχές Αυγούστου

 

On 5/12/2023 at 2:22 PM, Nick the Greek said:

Θα το δέσουν μέσα στην υψηλή σεζόν λες? Μου φαίνεται εντελώς κουφό, είναι σα να δέσεις ταχύπλοο για ετήσια ακινησία τον Αύγουστο.

Το σύστημα το δείχνει να επιστρέφει σε δρομολόγια στις 24/7. Για να δούμε αν θα έχουμε άλλη αναβολή. Ακόμη στη δεξαμενή είναι πάντως

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το έχουν σύστημα στην ΑΤΤΙΚΑ να κάνουν δοκιμαστικό το απόγευμα πριν την έναρξη των δρομολογίων. Θυμηθείτε το Μάικονος που έκανε ένα και μοναδικό δοκιμαστικό μετά από σχετικά μεγάλη επισκευή στις μηχανές, γύρισε από αυτό στις 0030 και το πρωί 0715 ξεκίναγε δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη στο Πέραμα είναι αλλά η αναχώρησή του είναι αύριο Δευτέρα στις 1730 οπότε έχει ακόμη περιθώριο. Εμείς να το δούμε και πάλι στη δεξαμενή από λίγο διαφορετική οπτική γωνία. Το θέμα είναι πως το μεγαλύτερο μέρος της καλοκαιρινής σεζόν χάθηκε για το πλοίο, απορώ πραγματικά πως και γιατί έφτασαν να γίνονται τέτοιες δουλειές κατακαλόκαιρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μαζί με τον βασιλικό, ποτίζεται και η γλάστρα:D

9 minutes ago, proud_ionian said:

Δυο... τίμιες φωτό. Δεν θα τις αγοράσει και το Getty, αλλά λιγο κινητό, λίγο μηχανή, λίγο επεξεργαστής παλεύονται :D.

Αναχώρηση για Bari, λίγο μετά το ηλιοβασίλεμα, με τον βοριά του ΣΚ να έχει καθαρίσει την ατμόσφαιρα.

 

 

Edited by proud_ionian
φωτο
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
14 minutes ago, proud_ionian said:

Πραγματικά κάνω το σταυρό μου και δεν είμαι ιδιαίτερα θρήσκος :D.

Μετά το Europalink, γυρίσαμε από Bari (Bari - Πάτρα) και για λίγες μέρες δεν μας έσκασε κανένα χουνέρι.

Το πλοίο (fast II) και στο ανέβασμα το είδαμε που γέμισε στην Ηγουμενίτσα και στην επιστροφή έφυγε γεμάτο από Bari, αδειάζοντας (γκαράζ και κόσμο), κατά τα 2/3 στην Ηγουμενίτσα.

Τα της φόρτωσης και της κίνησης, τα είδαμε στο τοπικ της γραμμής.

Πάμε να δούμε το πλοίο. Η φόρτωση, όπως ειναι λογικό με τέτοια κίνηση, είχε ξεκινήσει πολλή ώρα πριν την αναχώρηση. Το γκαράζ όπως είδαμε γέμισε, ενώ στη reception, αρκετή ώρα πριν την αναχώρηση, είχε ουρά από επιβάτες, που είτε ήθελαν μεγαλύτερη καμπίνα, είτε δεν είχαν καμπίνα και περίμεναν το πλοίο να γεννήσει άλλες:D, γιατί συνειδητοποίησαν ότι τα καημένα τα παιδάκια τους, δεν μπορούσαν να βγάλουν 9 ώρες στο κατάστρωμα.

Προσωπικά δεν είχα ξαναμπει ούτε σε αυτό, ούτε στο αδερφό του, παρά μόνο μία φορά για πέντε λεπτά και δεν το θυμόμουν. Όπως φαντάζεστε, δεν έχει καμία σχέση με τα πλοία που ναυπηγήθηκαν τη χρυσή επόχή της superfast.

Οι, κουτσουρεμένοι, κοινόχρηστοι χώροι του είναι σε ένα deck και θυμίζουν κακέκτυπο κάποιου από τα original palace. Ένα μικρό σαλόνι πρύμα με τη reception μαζί και αριστερά του οι αεροπορικές, ένα άλλο αριστερά στο κέντρο του κομοδέσιου και κατάπλωρα το self service, ενώ πλώρα αριστερά, στη γωνία μεταξύ του κεντρικού σαλονιού και του self service, εκεί που το ga plan λέει a la carte, είναι o χώρος των οδηγών (drivers corner ή κάπως έτσι). Γεμάτα τα σαλόνια, γεμάτα τα δύο deck πρύμα, ειδικά το κάτω με τους ανεμοθώρακες στο deck της reception, γεμάτα και τα πλαϊνά. Ένα σαλόνι ακόμη το ήθελε. Τουλάχιστον εδώ ανοίγουν το self service στον κόσμο, όταν δεν λειτουργεί.

Ενώ εξωτερικά το πλοίο δεν είχε κανένα εμφανές ίχνος φθοράς (σκασίματα, σκουριές κλπ δεν πήρε το μάτι μου), μέσα έδειχνε ότι είχε τα χρόνια του, αλλά και ότι κανείς δνε προσέχει το φινίρισμα. Φθορές, ξεθωριάσματα σε ταπετσαρίες, τα διθέσια καθίσματα του self service πακτωμένα στο πάτωμα με κάτι σαν ξυλόκολλα.

Επιπλέον και εδώ, όπως και στο europalink, είχαμε θέμα καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, που δικαιολογείται από την πολυκοσμία, αλλά όχι από την πολύωρη παραμονή στο Bari. Ενδεικτικά θα αναφέρω: ψίχουλα και πατημένα υπολείμματα στο χώρο του self service από το βράδυ, υπήρχαν την άλλη μέρα το πρωί. οι μετώπες των, μαζεμένων, πάνω κρεβατιών στην καμπίνα, την είχαν τη σκόνη τους. Το πλήρωμα ήταν παντού εμφανές και το πρωί μετά την Ηγουμενίτσα καθάριζαν συνέχεια καμπίνες. Ίσως δεν επαρκούν.

Το καλύτερο σημείο του πλοίου είναι το sun deck στο επίπεδο 7, για να απολαμβάνεις Αδριατική και Ιόνιο

Α, μην ξεχάσω, επειδή είμαι μικιό κοπέλι :D, πήραμε καμπίνα fasteritos. Μεγάλη παπάτζα. Μόνο τα μπανεράκια στην πόρτα της καμπίνας και του wc. Τουλάχιστον έβλεπε κατάπλωρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...