Neptune Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 (edited) SIREN Main Particulars / ΣΙΡΕΝ Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: SIREN Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Venus, Gedser Link, Dana Hafnia, Drachenfels, Dana Gloria IMO Number: 7358743 LOA / Μέγιστο Μήκος: 144.5 m Breadth / Πλάτος: 24.4 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 14540 Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1976 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Danyard, Denmark Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): B&W, 20190 kW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 17,5 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1989, 1986 Operator/Διαχειριστής: Ventouris Ferries Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: GT Link , DFDS Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Igoumenitsa - Brindisi Other information / Άλλες πληροφορίες: 1200 Lane Meters _______________________________________________________________ (1976, ex- Dana Gloria, Drachenfels, Dana Hafnia, Gedser Link, later Siren) Edited March 22, 2021 by proud_ionian tag
George Posted January 28, 2008 Posted January 28, 2008 Πρέπει να είναι το μοναδικό ελληνόκτητο Ε/Γ - Ο/Γ που δεν έχει δικό του thread μέσα στο φόρουμ και μιας και ταξίδεψα το Σαββατοκύριακο μαζί του, λέω να κάνω την καλή. Πρωινή άφιξη στην Ηγουμενίτσα το Σάββατο με 1,5 ώρα καθυστέρηση η οποία δικαιολογήθηκε πλήρως στα μάτια μου, βλέποντας τον όγκο φορτηγών που είχε να ξεφορτώσει. Ήρθε 07:55 και με μία γρήγορη - συρταρωτή μανούβρα έδεσε στη Νο1 προβλήτα του νέου λιμανιού. Μέχρι να ξεφορτώσει και να φορτώσει ξανά ένας μικρός shipfriend άρχισε τις βόλτες. Η επιβίβαση γίνεται από σταθερή σκάλα στα δεξιά του πλοίου (υπάρχει και καταπέλτης επιβατών που δεν άνοιξε) η οποία περνάει και από το πάνω γκαράζ (όποιος κοιτάξει την δεξιά μεριά της πρύμης μπορεί να τη διακρίνει) απλά να είσαι τυχερός να μην έχει μέσα ζωάδικα το πλοίο γιατί χρειάζεσαι μάσκα οξυγόνου όταν περνάς από εκείνο το σημείο... Η σκάλα καταλήγει στο κυρίως κατάστρωμα του πλοίου όπου περπατώντας και μόλις περνάς την δεξιά τσιμινιέρα μπαίνεις στο πρώτο σαλόνι με καφέ πολυθρόνες και μπαρ. Στο ίδιο σημείο στη δεξιά μεριά βρίσκεται και το self service. Περπατώντας τον διάδρομο που βρίσκεται εκεί προς τα πλώρα και κάνοντας αριστερά στο τέλος του, βρίσκεις μία αίθουσα με αρκετά αεροπορικά καθίσματα και αμέσως μετά τη reception και το λογιστήριο. Τέλος πλώρα υπάρχει ένα πολύ όμορφο σαλόνι με μπαρ που πιάνει όλο το πλάτος του πλοίου με ατελείωτη θέα στην πλώρη. Από το πρώτο σαλόνι που είπαμε αν κινηθούμε πρύμα υπάρχουν καμπίνες μέχρι την πρύμη όπου καταλήγουν στο πρυμνιό ανοιχτό ντεκ. Από κει με εξωτερικές σκάλες ανεβαίνουμε ένα ντεκ ακόμα όπου είναι όλο ανοιχτό και λίγο μετά τις τσιμινιέρες σταματάει η πρόσβαση στους επιβάτες. Κατεβαίνοντας και ξανανεβαίνοντας στο ίδιο ντεκ λίγο πιο πλώρα όμως, υπάρχουν καμπίνες επιβατών καθώς και οι δύο λουξ που διαθέτει το πλοίο. Άλλο ένα κατάστρωμα πάνω και βγαίνουμε στις καμπίνες του πληρώματος. Ε μην περιμένετε να περιγράψω και αυτές. Μπορώ όμως να σας περιγράψω την ζέφυρα η οποία βρίσκεται σε αυτό το κατάστρωμα και η οποία είναι μακράν από τις μεγαλύτερες και πιο άνετες που είχα την τύχη να επισκευτώ μέχρι τώρα. Άπλα μέχρι και να παίξεις μπάλα, μεγάλες βαρδιόλες και μεγάλα παράθυρα για να ρεμβάζεις με τις ώωωωωρες. Οι κονσόλες τόσο η κεντρική όσο στις βαρδιόλες είναι σε κόκκινο χρώμα όπως ακριβώς και στο POLARIS. Το πλοίο έχει δύο χρόνια να πάει δεξαμενή και από ότι φαίνεται τη χρειάζεται μιας και τα 16 μίλια που πήγαινε στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού θεωρώ πως το αδικούν και είναι και ένας λόγος που κάνει παραπάνω ώρα από όση είναι προγραμματισμένο (12:45 από το μόλα όλα μέχρι το νέτα στο Bari). Αυτό θα γίνει φέτος όμως και μάλλον θα ξαναπάει στη Γιογκοσλαβία όπως και την τελευταία φορά. Αναμένεται να δέσει αρχές του άλλου μήνα μόλις ξεκινήσει το POLARIS και θα επανέλθει αν όλα πάνε καλά στις 14 Απριλίου. Επίσης είναι γεγονός πως δεν μπορεί να καλύψει το κενό του POLARIS μόνο μιας και στου SIREN το visor σφάζονται φορτηγατζίδες ειδικά στο Bari. Τέλος να αναφέρουμε και το πλήρωμά του που το ταξιδεύει όλο αυτόν τον καιρό: ΚΟΤΖΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (Πλοίαρχος) ΤΣΑΚΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (Ύπαρχος) ΖΑΝΝΙΚΟΣ ΜΑΡΚΟΣ (Ανθυποπλοίαρχος) ΑΝΔΡΕΟΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (Ανθυποπλοίαρχος) ΣΥΛΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (Αρχιλογιστής) ΧΕΙΜΩΝΙΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (Β' λογιστής) ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΣ ΑΛΕΚΟΣ (Αρχιθαλαμιπόλος) ΝΟΜΙΚΟΣ ΒΑΡΒΑΡΗΓΟΣ (Α' μηχανικός) ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ (Β' μηχανικός) ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΜΗΝΑΣ (Γ' μηχανικός) ΣΙΔΗΡΗΣ ΝΙΚΟΣ (Γ' μηχανικός) ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΝΙΚΟΣ (Ηλεκτρολόγος) ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΝΤΑΣΗΣ ΘΩΜΑΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΚΟΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ, ΚΙΤΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ (Ναύτες)
EVRANIKAS Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 Εδω το Siren εισέρχεται στο δίαυλο της Ηγουμενίτσας: http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/index.php?n=493
Neptune Posted February 6, 2008 Author Posted February 6, 2008 Το πρωτο δρομολογιο του το VENUS (ποιανου εμπνευση ηταν αυτο το ξενερωτο SIREN:mad:) το εκανε απο Πειραια για Τηνο. Μολις ηρθε απο Δανια, και αν θυμαμαι καλα χωρις σινιαλα ακομα, κοκκινο οπως ητανε εκανε ενα ταξιδι Πειραια-Τηνο μεταφεροντας στη Μεγαλοχαρη ολους τους καλεσμενους του Γιωργου Βεντουρη στη βαφτιση του πρωτου του παιδιου. Ξεκινησε πρωι εφτασε στην Τηνο εγινε η βαφτιση και εφυγε ξανα για Πειραια σφυριζοντας και πετωντας βεγγαλικα. Εν πλω εγινε και η δεξιωση η οποια συνεχιστηκε και μετα την αφιξη του πλοιου στον Πειραια. Αμα δειτε καμια φωτογραφια του πλοιου στην Τηνο μην παραξενευτειτε λοιπον Πλοιαρχος και Α μηχανικος στο ταξιδι αυτο ηταν ο Ζαχος Σκαφτουρος και ο Βασιλης Παπουλιας (σημερα αρχιμηχανικος της εταιριας)
Superfast VI Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 Poli sostos o Neptune. Epigramatika mono, to thimame sto ekso limani tis Tinou kokkino na sfirai sinexos. Gia ta dedomena tis epoxis itan makran oti pio megalo ixame di sto nisi...akros entiposiako!
Neptune Posted February 14, 2008 Author Posted February 14, 2008 Το πλοιο θα καθυστερησει λιγακι να δεσει καθως εχει αρκετη κινηση ακομα και τα φορτηγα περισσευουν παρα την παρουσια και του "μεγαλου αδερφου"
poseidon Posted March 7, 2008 Posted March 7, 2008 Δεν ξέρω για ετήσια συντήρηση που θα το πάνε το SIREN, παντως απο σήμερα ξεκίνησαν να το βάφουν επι τόπου στο Νέο Λιμάνι της Ηγουμενίτσας με τη νέα του φορεσιά.
Neptune Posted March 7, 2008 Author Posted March 7, 2008 Κανεις που κανεις το καλο κανε το ολοκληρο Δειξε και σε μας τιποτα. Πρεπει να τρεχει ο Θειος Neptune πανω κατω δηλαδη με βροχες και καταιγιδες To Siren μισοβαμμενο μπλε σε συλλεκτικη φωτογραφια.
poseidon Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Απέπλευσε σήμερα απο το λιμάνι της Ηγουμενίτσα με προορισμο την Γιουκοσλαβία? Σλοβενία? Κάπου προς τα εκεί τελός πάντων για την ετησία του. Εκτός και αν κατέβηκε προς Πειραιά μεριά που δεν το νομίζω. Θα προσπαθήσω να μάθω. Ημουν άκρως διαφωτιστικός, το ξέρω... Πάντως την έκανε απο Ηγουμενίτσα σήμερα το πρωί. Αυτά!!!
proud_ionian Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Igoumenitsa Port:SIREN Moved to Bijela Shipyards (Montenegro) for Drydocking o Neptune δινει για το proficiency και γραφει μονο αγγλικα αυτον τον καιρο
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Πριν αρχίσει τα διαβάσματα, μας τα είχε πει και στα Ελληνικά ... ως ειδικός Βεντουρολόγος/Μπιελα-λόγος
Neptune Posted March 30, 2008 Author Posted March 30, 2008 Αυριο επιστρεφει στην Ηγουμενιτσα το παπορο απο τη Γιουγκοσλαβια οπου εκανε το μπανακι του και ολοκληρωθηκε το βαψιμο της νεας του μπλε φορεσιας.
poseidon Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Το SIREN στο Νέο Λιμάνι της Ηγουμενίτσας με ημιτελές βάψιμο, μόνο το VENTOURIS και αναμένουμε το FERRIES
poseidon Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Γιατί τώρα εγώ εχω την εντύπωση οτι το VENTOURIS FERRIES στις μπάντες του πλοίου γράφτηκε με μικροτερη γραμματοσειρά σε σχέση με πρίν??? Ή εγώ δεν βλέπω καλά ή κάνει αντίθεση το RIGEL που όσο να πείς η γραμματοειρά έχει ένα αξιοπρεπές μέγεθος ή ........όντως κάνανε οικονομία στη μπογιά
Neptune Posted April 2, 2008 Author Posted April 2, 2008 Ειναι ακριβως η ιδια με πριν. Απλα το Ferries διορθωθηκε και εγινε bold. Οντως ειναι ποιο μικρα και απο το Rigel και απο το Polaris
poseidon Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Απο χτές στα κανονικά του δρομολόγια το SIREN παρέα με το αδερφό POLARIS
Neptune Posted May 2, 2008 Author Posted May 2, 2008 Τελικα μαλλον δικιο ειχε ο φιλος Ποσειδων. Τα Bold (FERRIES) δεν εγιναν και τοσο Bold :rolleyes: Εδω 2 φωτο πλωρα πρυμα
Neptune Posted October 27, 2008 Author Posted October 27, 2008 Σημερα το Siren αναμενεται μεσημερακι στην Ηγουμενιτσα οπου θα παραμεινει δεμενο (μαλλον στο παλιο λιμανι) καποιες μερες για να κανει κατι μαζεματακια.
maniac Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 παιδιά κάτι ακούστικε για αλλαγή δρομολογίων του βαποριού ξέρετε κάτι???
Neptune Posted November 19, 2008 Author Posted November 19, 2008 Δεν αλλαζει δρομολογια. Λογω χαμηλης κινησης μαλλον δε θα γινονται τα δρομολογια της Τεταρτης και της Πεμπτης. Το Siren θα μενει Ηγουμενιτσα και το Polaris στο Bari
Neptune Posted November 24, 2008 Author Posted November 24, 2008 Στο εξπρες του Σαββατοκυριακου βαρεσε μια καθυστερηση ανευ προηγουμενου. Αντι για Σαββατο βραδυ εφτασε Κυριακη ξημερωματα Ηγουμενιτσα. Οχι ομως λογω καιρου, ισα ισα που ηταν απο τα λιγα πλοια που δεν το πολυκαταλαβανε γιατι το προσεξανε ιδιαιτερα στη θαλασσα αλλα επειδη στο Μπαρι ειχε κλεισει το λιμανι και τους κρατησανε εξω περιπου 8 ωρες.
Neptune Posted December 3, 2008 Author Posted December 3, 2008 Σκασαμε να το συνηθισουμε με τα μπλε και τωρα κατι ακουω οτι ισως το ξαναδουμε ασπρο. Πως τα φερνει η ζωη καμια φορα ε? Τωρα αν αυτο συνδυαστει και με αλλαγη δρομολογιου (σε συνδυασμο με τον ερχομο του Stena Seatrader) δεν το γνωριζω.
maniac Posted December 3, 2008 Posted December 3, 2008 όπα ξανά άσπρο???αυτό είναι κάπως παράξενο ακόμα δν το έκαναν μπλέ τι να πεις και έχω την εξής χαζή ερώτηση όλλα τα έχει μπλέ εκτός από ιονίς γιατί???επειδή δν είναι δικό του μάλλον ε??
Neptune Posted January 9, 2009 Author Posted January 9, 2009 Αφου γλιτωσε την πωληση, θα μεινει στη γραμμη λιγο με το Seatrade οσο θα κανει επισκευη το Polaris και μετα τη δικη του ετησια θα ανεβει στην Αλβανια μαζι με τα Αthens και Rigel οπως υποψιαζομασταν οι περισσοτεροι.
Neptune Posted February 10, 2009 Author Posted February 10, 2009 Οι 12ωρες παραμονες ειναι οτι πρεπει γι αυτη τη δουλεια. Χθες στο Μπαρι γυμνασιο σημερα στην Ηγουμενιτσα γυμνασιο και φανταζομαι καπως ετσι θα κυλισουν οι επομενοι μηνες
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now